Beoordelingen over Radisson Blu Edwardian, Grafton 4-sterren

130 Tottenham Court Road, Camden, Londen, W1T 5AY, Verenigd Koninkrijk

#410 van de 1.031 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Kamer en hygiëne waren in orde, maar het straatlawaai was erg storend.
    • Superior Eenpersoonskamer

Ondanks een kamer op de vijfde verdieping was er heel veel overlast van straatlawaai. Het was alsof de ramen onvoldoende geluid tegenhielden.

De kamers waren prima en proper.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto’s van het hotel kwamen helaas niet overeen met de werkelijkheid. Kamer was in het echt veel kleiner. Ook was het erg rumoerig, vanuit de kamer kon je goed horen of er iemand over de gang liep. Erg jammer.

De locatie en het ontbijtbuffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We moesten erg lang wachten op de taxi die we via de receptie hadden besteld. Uiteindelijk hebben we een willekeurige taxi genomen die daar toevallig in de buurt was.

De locatie en het ontbijtbuffet.

Verzorgd hotel op een goede locatie.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik had een 1 persoons kamer geboekt. Op zich netjes en rustig maar wel klein. .ook meteen een 1 persoons bed . .

Goed verzorgd en prima ontbijt. Koffie werd geserveerd in een cafétiere aan tafel. Verder moest je inchecken voor het ontbijt en werd je naar een tafel geleid. Ik ga liever op een plek naar eigen keus zitten. Prima locatie om de hoek van het metrostation Warren Station. Vriendelijk personeel. Entree met luxe uitstraling. .

Zeer goede ligging: op 15 minuten van St Pancreas station en...
    • Superior Eenpersoonskamer

De airco en het ventilatiesysteem in de badkamer maken veel lawaai.

Zeer goede ligging: op 15 minuten van St Pancreas station en op 15 minuten van Oxford Street. Lekker, uitgebreid en verzorgd ontbijt. Kamer is klein maar net.

comfortabel en practisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitzicht was op een binnenplaats vol met airco-apparatuur en buizen. De haardroger/föhn lag vastgeschroefd in een lade van het dressoir waar geen spiegel in de buurt was. Dat heeft beslist een man bedacht: Blind föhnen.

Keurig mooi hotel! Goeie bedden. zeer complete badkamer. De locatie vlak naast metrostation Warren Street is ideaal. ook diverse winkels en restaurants vlak bij. Upgrade naar een familieroom was fijn. De kamer was daardoor van normale afmeting.

Good value for money
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik heb mijn factuur niet per e-mail ontvangen, wat wel toegezegd was. Ik kan niet goed ontdekken hoe ik ze kan bereiken met mijn vraag. Kamer is een beetje klein, maar wel te doen. Verkeersgedruis heeft mij persoonlijk niet gehinderd, maar dat zou voor slechte slapers een probleem kunnen zijn.

Het ontbijt was goed. Hele goeie koffie. Bed was goed, ook de badkamer.

• Standaard Eenpersoonskamer

Alle comfort was aanwezig in mijn eenpersoonskamer. Een heerlijk bed. Het personeel was heel vriendelijk en deed er alles aan om mijn verblijf aangenaam te maken. Op wandelafstand van het metrostation Warren Street. En ook op wandelafstand van Kings Cross Station en St.Pancras station. En een ontzettend heerlijk ontbijt met alles erop en eraan om je dag fantastisch en energierijk te kunnen starten. Persoonlijk zou ik hier zeker nog willen logeren, als ik in Londen vertoef.

Prima hotel voor die prijs.

Ontbijt had een zeer beperkte keuze in het buffet: weinig brood opties, veel te weinig keus in broodbeleg, weinig vers fruit. Voor die prijs verwacht ik meer. Hotelkamer enigzins gedateerd.

Publieke ruimtes schoon en modern ingericht. Behulpzame staff.

Prima hotel voor een weekend tussenuit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de website kreeg ik de indruk dat de kamers ruimer zouden zijn dan wat we hadden gekregen. Dat viel jammer genoeg een beetje tegen. Badkamer aan de krappe kant. Bed is goed, maar kussens waren iets te hard wat persoon afhankelijk is.

De locatie naar de metrostation vonden wij ideaal. Op de kamer 168 waren de kopjes en lepels verzegeld en dat geeft dat goed aandacht aan hygiene is besteed. Kamer en sanitair zijn schoon en is aan alles gedacht, zelfs genoeg hangers. Ontbijt is zeer goed geregeld en zeer prettig.

Praktisch en vlot verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Koffie zou iets sneller mogen komen bij ontbijt.

Eenpersoonskamer ruimer dan foto laat uitschijnen. Praktisch bureau om nog wat te werken. Ruim voldoende benodigdheden in badkamer. Ruime keuze bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prijs en luxe zeker niet in verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg kleine kamer, voor de prijs weinig tot geen luxe. Foto's op website zijn niet representatief voor de kamers.

Lekker ontbijt! Dicht naast metro station

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

good but not great
    • Superior Eenpersoonskamer

Het hotel bevindt zich langs drukke straat met ook in het weekend veel verkeer, dus vraag om niet aan de straatkant te zitten. De ontbijtruimte is groot en op sommige momenten zeer druk, de muziekkeuze tijdens het ontbijt is matig. Kleine eenpersoonskamers, maar niet uitzonderlijk voor Londen.

goede locatie

Een net hotel met een goede ligging naast de metro
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de ligging naast een ziekenhuis hoor je regelmatig de sirene van de ziekenwagens, voor slechte slapers kan dit een probleem zijn. Dit zou kunnen verholpen worden door dubbele beglazing wat voor een betere geluidsisolatie kan zorgen. Trappen in de slaapkamer waren een probleem voor iemand die moeilijker te been is.

De kamer was net en we konden al in onze kamer bij aankomst wat een pluspunt was. De flesjes water was een leuk extra. Het gebruik van de badge om de lift te bedienen of de trappenhal te bereiken, is een goed idee om zo de toegang voor onbevoegden te beperken. De bagage service na uitchecken is ook goed. De bagage wordt in een afgesloten ruimte geplaatst.

• Businesskamer met Kingsize Bed

De dubbele raamtjes in de business kamer waren bepaald niet geluiddicht. De herrie van de drukke straat was behoorlijk te horen,in de nacht.

Het ontbijt was geweldig

• Beoordeeld op: 24 december 2017

ik kom zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kwaliteit brood bij ontbijtbuffet ondermaats - buffet zelf uitstekend - opbergruimte kamer wat gering

Ruimte in bar/eetzaal - ligging - vriendelijkheid personeel - ontbijtbuffet goed -

Ik zal teruggaan , voor mij goed gelegen en grote Booking com korting
    • Standaard Eenpersoonskamer

Spendeerde veel tijd met mensen die ik uitnodigde in de bar , was zeer lawaaierig , wilden niet dimmen, ook service liet soms lang op zich wachten ondanks mooie tips enz..

Goed bed. Goede ontvangst. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Kamer was prima.
    • Superior Eenpersoonskamer

Klein, maar dat lijkt de norm in Londen. Airco en tv werkten niet goed. Restaurant niet gezellig en ontbijt veel te duur, maar genoeg alternatieven id buurt.

Kamer was prima.

In Londen als verrassing voor onze dochter's verjaardag.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken waren wij te vroeg en onze kamer was nog niet klaar. Toen wij terug kwam was onze oorspronkelijk toegewezen kamer aan iemand anders gegeven en wij kregen en piep kleine kamer. Ondanks de verzekering dat het wel de zelfde kamer was, maar op een andere verdieping kwam ons niet geloofwaardig over.

De ontbijt was zeer goed, de personeel heel vriendelijk en behulpzaam en de locatie is ideaal op loop afstand van St. Pancras en Oxford Street.

Goed hotel vlakbij metrostation.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer was niet zo mooi als op de foto. We hadden iets speciaals willen boeken voor deze gelegenheid, maar in het echt was het een doorsnee hotelkamer. Niets mis mee, maar de foto gaf een heel ander beeld, "grand", en dat was wat we hadden gewild. De verlichting in de kamer was erg fel.

Ik had van te voren gevraagd of er een fles wijn op de kamer klaar kon staan, ivm het vieren van ons 25-jarig huwelijk. Bij aankomst stond er bovendien een heerlijk stuk taart op een schotel waar met chocolade: "happy anniversary" op was geschreven. Erg attent!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel, doch voornamelijk ingesteld op de zakelijke reizigers.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het personeel was grotendeels oost Europees (was mijn indruk). Hoewel efficient, vond ik ze niet erg hartelijk. Al met al vond ik het personeel correct, maar niet warm of bijzonder gastvrij. Ik denk dat men erg ingesteld is op zakelijke reizigers en de houding van het personeel reflecteert dit. De kamers zelf zijn mooi, doch hebben ze een paar gebreken. Zo vond ik de isolatie van de ramen slecht en kwam er tocht doorheen. Tevens kon je het straatgeluid goed horen, iets wat naar mijn mening met goede isolatie tot een minimum beperkt kan worden. Het hotel biedt koffie- en thee zetfaciliteiten op de kamer. Voor een 4-sterren luxe hotel vind ik dat je vandaag de dag eigenlijk niet meer wegkomt met een waterkoker en zakjes oploskoffie. Zet een mooi espresso apparaat met cupjes neer. Kastruimte was erg beperkt. Wel voldoende hangers, ook een broekpers, strijkplank en strijkbout aanwezig, maar planken om iets op te leggen waren erg minimaal. Wederom, voornamelijk ingesteld op de zakelijke reiziger en korte verblijven (1 of 2 nachten). De verlichting in de kamer is enigszins opmerkelijk en dubieus. De kamers hebben geen nachtlampje naast het bed, maar een overhead spot in het plafond die met een schakelaar naast het bed aan/uit kan worden gezet. Kortom, als je 's avonds nog wat wil lezen, dan lig je in het felle spot licht. Dit kan subtieler (lijkt mij). Voor mijn kamer werkte het slot overigens niet. Men heeft een 'stoplicht systeem' waarbij je met een schakelaar in de kamer een stoplichtje buiten de deur kunt bedienen met rood of groen. Rood is "do not disturb" en groen staat voor "please clean room". Geen idee of men daarbij vond dat het slot op de deur hierdoor overbodig is geworden, maar het werkte in ieder geval niet. De bedden waren overigens subliem. Ook de badkamer, douche en bad waren prima. Al met al zou ik dit hotel willen aanbevelen aan zakelijke reizigers of stelletjes die er individueel op uit willen trekken.

Uitstekend ontbijtbuffet (zowel full English alsmede continentaal). Het hotel is zeer netjes en hygiënisch. Perfecte locatie in Londen, pal naast Warren Street Tube station (nog geen 50 meter lopen) en hemelsbreed 30 minuten lopen van de bekende winkelstraat Oxford Street.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Vriendelijk personeel.
    • Superior Eenpersoonskamer

Vriendelijk personeel. Dicht bij het centrum, dichtbij parkeren mogelijk (valet parking is ook mogelijk). Nette kamer met een goede douche, prima bed. Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

aangenaam verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik had een single kamer en die viel wel wat klein uit aangezien het op de foto's veel groter leek. Af en toe hoor je wel wat lawaai van de straat.

Ruime keuze tijdens het ontbijt, vriendelijk personeel altijd met een glimlach en gemakkelijk aanspreekbaar.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Moderne, proper hotel met goede verhouding prijs/kwaliteit en heel vriendelijk personeel

We zaten in een junior suite, het bed (sofa) voor onze kinderen (13 en 15) was niet goed (resorts in het matras).

Mooie kamer, met goed ontbijt voor kwaliteit-prijs verhouding, vlak bij metro voor goede verbinding met de bezienswaardigheden, rustig (geen lawaai van verkeer), heel vriendelijk personeel

Niet eerste keus in Londen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op 1e etage zonder enige geluidsisolatie dus het gebruikelijke straatrumoer onder het raam -verkeer, pubbezoek, werkzaamheden- blijft gewoon aanwezig tijdens (poging tot) nachtrust. Dit hotel doet zijn best om zijn stand op te houden in een buurt die daar niet (helemaal) bij past.

Niets in het bijzonder.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

• Standaard Eenpersoonskamer

Douche viel beetje tegen. Gym was ook vrij klein

Kamer wel klein, maar comfortabel (moest wel ruilen; initieel kamer achterzijde die erg somber was). Minifridge was oververhit en moest iemand voor langskomen. Heerlijk ontbijt; lekker veel vers fruit. Wel prijzig om los te kopen.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Ontbijt was zeer goed, een goede variatie en veel fruit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De reservatie via de Bongobon was niet doorgegeven. Daardoor liep het inchecken moeizaam. Ook het bijboeken van een extra nacht gaf moeilijkheden. Uiteindelijk werd het door de manager opgelost en hadden we een héél aangenaam verblijf met een vriendelijke en behulpzame personeelsstaf.

Ontbijt was zeer goed, een goede variatie en veel fruit.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Een hele aangename verrassing, een aanrader!!!

Niets!!!!

Het ontbijt was heerlijk, maar de vriendelijkheid van het personeel, en de bereidwilligheid om te helpen was uitmuntend, centraal gelegen, ik blijf voor altijd klant van dit hotel!!!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima hotel in een leuke stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidisolatie aan de straatkant is niet goed (oude ramen)

Goede kamer, uitstekend ontbijt, uitstekend personeel, goede ligging

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Restaurant en bar in hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer !!! Oude slechte, kleine kamer voor te veel geld

Restaurant en bar in hotel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

De ruimte in het hotel, groot restaurant, mooie kamers

De ruimte in het hotel, groot restaurant, mooie kamers

Mooie locatie, prachtig hotel en goede kamers
    • Superior Eenpersoonskamer

Personeel was niet op de hoogte van alle vormen van betaling, wat onnodig stress opleverde

Mooie locatie, prachtig hotel en goede kamers

Weet het niet.

Het ontbijt was miserabel en minimum , beleg onbestaande. Worsten en bonen sorry pas ik voor. Heel duur voor eten en drinken.

De locatie.

Het waren geen geluiddichte kamers .
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het waren geen geluiddichte kamers . Beneden stond een grote ventilatie apperaat. Erg lawaaig

• Businesskamer met Kingsize Bed

Alles was top!

Locatie, kamer en het fantastische ontbijt!

wij komen zeker terug.

er was veel lawaai van auto's en werken recht over het hotel.

de kamer was prachtig en het ontbijt was goed.

Vrij rumoerig tijdens de nacht en het ontbreken van een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij rumoerig tijdens de nacht en het ontbreken van een haardroger

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helemaal niks viel tegen!

Het ontbijt was heerlijk! En het personeel heeft ons goed geholpen met de vragen die wij hadden.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Vriendelijkheid van het personeel.

Nihil

Vriendelijkheid van het personeel.

goede service.
    • Standaard Eenpersoonskamer

goede service. vriendelijk personeel. zeer goede ligging alles dichtbij.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige locatie vlak bij metro ; alle faciliteiten en ruim ontbijt.

gemiddeld

Kamers zijn erg klein

Locatie is top en personeel vriendelijk

Heel prettig verblijf. Fijne kamer en erg lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede locatie, fijne kamer, snelle service.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima voor een tweedaags zakelijk verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers zijn extreem klein

Het ontbijt was heel goed

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Smalle kruip door sluip door gangetjes vanaf centraal trappenhuis naar kamer.

Fantastisch lekker bed. Prima ontbijt.

Viel beetje yegen

Shower

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ligging en ontbijt aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderde kamers vrij gehorig door enkel beglazing en airco toestellen tegen de buitenwand.

Ligging en ontbijt aanrader

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Snachts veel te veel straatlawaai

Snachts veel te veel straatlawaai

Geweldig hotel, perfecte ligging en zeer vriendelijk personeel, AANRADER !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was overheerlijk ! zeker de moeite om te nemen bij eender welke kamer! vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam !

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ontbijt, locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was klein, geen bad

Ontbijt, locatie

Nette kamers en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima hotel op goede locatie (naast metrostation)
    • Standaard Eenpersoonskamer

De eenpersoonskamer was wel erg klein

Het ontbijt was uitstekend!

Mooi hotel goed bereikbaar en toch in redelijk rustige...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco maakte erg veel geluid en douche temperatuur wisselde steeds

Mooi hotel goed bereikbaar en toch in redelijk rustige straat qua geluid

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Voor ons het hotel van Londen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie en waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima hotel, prima ontbijt, precies zoals beschreven op...

kleine kamer, matige ventilatie, (en dus beetje warm benauwd, airco maakte veel kabaal

Prima hotel, prima ontbijt, precies zoals beschreven op website

Kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer. Warm en ventilatiesysteem maakt veel herrie.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Hebben al in veel betere Radisson Blu geweest.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hebben al in veel betere Radisson Blu geweest.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

De ligging van het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamers ....ontbijt hebben we ook al beter gehad

De ligging van het hotel

Aangenaam

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Prima uitvalsbasis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gelegen langs een drukke baan.

Super vriendelijk personeel en een zalig ontbijt

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

• Suite met 1 Slaapkamer

Gym erg klein, hotel is nogal gehorig

Ontbijt goed, mooie suite

Viel tegen voor het geld en wat je van Radisson mag verwachten

Kamers en geluidsoverlast in de kamer Matig ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed hotel, goede ligging vlakbij St. Pancras Sration

Ontbijt was zeer goed, maar wel zeer druk, met aanschuivende rij

• Beoordeeld op: 23 november 2016

goed hotel met vooral een uitstekende receptie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

had om twee losse bedden gevraagd maar dat was er niet

receptie was erg vriendelijk!!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Zeer verzorgd en goed hotel met goede ligging en superdeluxe ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Trapjes in de gangen en van bed naar badkamer

Ontbijt was subliem. Receptie en onthaal en ontbijtpersoneel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 november 2016

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hele goede bedden, uitstekende douche, heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Het ontbijt is super goed!

De kamer die we kregen was heel klein. Je kon je niet voorover buigen in de douche, en moest tegen de muur staan als je de douche deur wou sluiten. Bij aankomst lag er een dode vlieg en enorm veel stof in de kamer. We dachten dag dit wel zou opgekuist worden maar buiten het bed dat opgemaakt werd, lag het stof en de vlieg er nog steeds bij vertrek. Het Hotel bied een steak en lobster restaurant aan voor 20 pond pp. Deze kreeg zeer goede recenties dus hebben we hier gegeten. We namen de steak en zijn hier heel teleurgesteld over. De steak hing vol vet en het personeel was onvriendelijk. Wij zijn beiden 23 en werken elke dag hard om ons geld te verdienen. Het laatste wat ik dus wil is dat personeel mij behandeld als een kind. Ik ben al een paar keer naar Londen geweest, maar hier zal ik niet meteen terugkomen.

Het ontbijt is super goed! Ook de locatie kan niet beter zijn! Naast het hogel heb je toegang tot de warren street underground en kan je, gezien de centrale ligging, overal snel naartoe. Het hotel ligt op 25 min wandelen van st. Pancras. Je kan ook in st. Pancras de victoria line southbound nemen en de eerste halte afstappen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Heerlijk ontvangst, al het personeel was super vriendelijk.

Veel straatlawaai, slechte isolatie aan de straatkant. Te kleine ontbijtruimte voor de hoeveelheid gasten wat voor een enorme wachtrij zorgde. Personeel kon het bijvullen van het ontbijt ook amper volgen. Geen adapter voor stopcontact meer beschikbaar zodat we er een moesten aankopen.

Heerlijk ontvangst, al het personeel was super vriendelijk. Ligging naast een metrostation. Mooie kamer, proper. Goed bed!

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Vlakbij metrostation, slechts één stop tot Oxford Circus en...

Ongezellige bar en restaurant zonder ramen. Personeel was efficient maar koel. Badkamer was niet helemaal proper.

Vlakbij metrostation, slechts één stop tot Oxford Circus en dichtbij London St Pancras treinstation.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

Ik ben al enkele keren in dit hotel geweest en had telkens...

Ik ben al enkele keren in dit hotel geweest en had telkens een heel fijne ervaring. Deze keer had ik echter een super kleine 1-persoonskamer. Mocht dit mijn eerste bezoek geweest zijn, dan zou ik hierop afknappen.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Uitstekende locatie.

Single is wel erg klein. Ik had ook wel een bad ipv een douche verwacht bij een 4 sterren hotel. De ontbijt service was 3 ochtenden ondermaats, hoewel het eten zelf uitstekend was.

Uitstekende locatie. Uitgebreid en lekker ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Vriendelijk en efficiënt personeel.

Kleine kamer. Warme kamer mede door minibar en verwarmd handdoekenrek (airco hard nodig). Bij open raam: constant lawaai van binnenplaats (luchtbehandelingsinstallaties). Duur ontbijt.

Vriendelijk en efficiënt personeel. Goede voorzieningen in kamer en hotel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Lekker Beer, Ik was vriendlelijk verhuised als Ik geklaaged...

kamer temperature te hoog, aircon maakt teveel lawai, personel volgende ochtend geeft mij de schuld. Beetje geld terug was oplossing dan ga Ik weg tevreden ipv boos.

Lekker Beer, Ik was vriendlelijk verhuised als Ik geklaaged over mijn kamer

• Beoordeeld op: 9 april 2016

alles was piekfijn.

muziek tijdens diner veel te luid, steeds de zelfde , terugkerende muziek , vervelend als je er lang verblijft !

alles was piekfijn.

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.