Beoordelingen over Macdonald Randolph Hotel 5-sterren

Beaumont St, Oxford, OX1 2LN, Verenigd Koninkrijk

#17 van de 35 hotels in Oxford

5,5
    Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding. Niet boeken !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De meewerking om een terrasdeur te ontgrendelen was er totaal niet. Ik wilde die graag open hebben om bij brand te kunnen vluchten. Eerst kon het wel,toen weer niet, toen weer wel en uiteindelijk niet. De sleutel was zoek, zo gaven ze aan als smoes. Een normale vraag lijkt mij, waarvan men, koppig als ze waren, niet aan meewerkten. Onze kamer was om 16:00 nog niet klaar terwijl we 3 uur eerder incheckten. Verder was de minibar leeg en moest ik eerst receptie bellen voor een simpele cola. Echt slecht geregeld! Voor € 500 voor een standaard kamer mag je toch wel wat verwachten.

De aankomst was hartelijk

Zeer confortabel hotel vlakbij bezienswaardigheden.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie(en bar) vlakbij tochtige ingang. Geen info in kamer over faciliteiten hotel. Ontbijtvoorziening wat slordiger dan rest van hotel.

Zeer confortabele kamers! Locatie is zeer gunstig tov musea, colleges ed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Een onvergetelijke tijd gehad in Oxford.
    • Club Classic Kamer met Kingsize Bed

Buiten op de binnenkoer stond er constant een machine te draaien. Dit was 's nachts niet zo aangenaam.

Het ontbijt was heerlijk, onze kamer was piekfijn in orde alsook de badkamer. Het personeel was heeeel vriendelijk. Het hotel was heel centraal gelegen.

Heerlijk laten verwennen,ben een favoriet van inspector Morse en Lewis,leuk om daar te verblijven.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel komt wat oubollig en gedateerd over, is wel de charme van het hotel.

Locatie is top,vlakbij musea en in het centrum. Personeel erg vriendelijk en wat afstandelijk.

Hotel zeer goed(uitgenomen ontbijt);Oxford beter bezoeken in het najaar.

Het ontbijt is ronduit abominabel!!!Voor de prijs kan men toch iets meer verwachten dan een zweterige snede kaan en een sneetje vettige hesp.Geen eetbaar brood in zicht,ook geen broodje om van een croissant of koffiekoek nog maar te zwijgen.Ook de afternoon tea viel ferm tegen.Het personeel in het restaurant is niet vriendelijk en oogt echt verveeld. Het verschil tussen kamer en ontbijt is immens.

De kamers zijn super;goede bedden,gezellig ingericht.Ook de badkamers zijn luxueus. Het personeel aan de balie en de concierge is zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Geweldig verblijf maar dat wist ik op voorhand ik logeerde er de eerste keer 40 jaar geleden.
    • Classic Tweepersoonskamer

De prijzenpolitiek !!! Gewoon een schande, er worden mij van na mijn boeking veel lagere prijzen aangeboden. Een kwartier na mijn boeking heb ik mijn boeking één dag gewijzigd dat koste me 50 £

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De façade is mooi.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Blijkbaar een 5 sterrenhotel (geweest). Ziet er van buitenaf heel statig en bon genre uit. Maar koele bediening. Oude gammele lift, oude eindeloze krakende gangen, enz. Ontbijt in de prachtige stijlvolle ontbijtzaal, extra koud echter... en extra afstandelijke en trage bediening. Continental breakfast in zelfbediening. De rest wordt aan tafel geserveerd, maar traag. Ook de warme dranken. Zijn trouwens niet meer heet bij aankomst. Bijbestellen is geen probleem, als je maar wacht en/of aandringt. En ze niet te warm lust! Neem geen Eggs Bénédicte, want de saus erbovenop heeft geen hollandaise kleur maar knal okergeel! We hebben ze eraf gekrabt en de eitjes opgegeten. Zeer huisdiervriendelijk? Maar de slaapkamer was al voor 2 volwassenen te klein, laat staan nog een hond erbij! Bij het uitchecken wilde men ons 15£ laten betalen voor de hond. Booking.com meldde wel 25£ maar het tarievenboek op de kamer vermeldde 10£. Dat hebben we dan ook betaald, maar de man vertelde me dat er binnenkort 25£ zou gerekend worden. Ik vroeg hem "waarvoor?" maar hij kon er niet op antwoorden. Er was zelfs geen kommetje om water in te doen voor de hond.

De façade is mooi.

• Club Classic Kamer met Kingsize Bed

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

ok
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet in verhouding met de verwachting. Zeer beperkt buffet.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prachtige kamer, goede service en top locatie.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, goede service en top locatie.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Personeel was heel vriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel was heel vriendelijk. We kregen bij aankomst een upgrade. Het hotel ligt heel centraal.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Authentieke sfeer.

De boeking was bij het hotel niet bekend, ook niet toen ik de bevestiging kon tonen. De incheckprocedure duurde daardoor eindeloos lang, meer dan een half uur. Men had mij ook een kamer kunnen geven, zodat ik meteen rust kon nemen na een vermoeiende reis en men het rustig kon uitzoeken. Niet klantvriendelijk, alles bij elkaar een belabberde ontvangst en dus een duidelijk minpunt. Het was immers een administratieve kwestie tussen booking.com en het hotel waar de klant buiten kan blijven. Ronduit belachelijk was dat men de mogelijkheid opperde dat ik wegens 'no show' belast zou kunnen worden. Hoe kan dat als ik lijfelijk aanwezig ben, de bevestiging kan tonen en de boeking bovendien bij het hotel onvindbaar is? Op mijn (dringende) verzoek kon ik mij wel douchen en verkleden in de Spa beneden. Dat was dus in zoverre in orde. Verder vond ik het storend dat er geen raam open kon, behalve in de badkamer. Aldus erg benauwd. Oorzaak van hoofdpijn. Bij het openen van de gordijnen uitzicht op onaantrekkelijk dak met buizen e.d. Bepaald niet het adembenemende uitzicht, waarnaar hieronder wordt gevraagd.

Authentieke sfeer. Gezellig ingerichte kamer, eerste klas.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Roomservice is top, direct in het centrum, toevoet naar het...

Er zijn werken aan het hotel, dus overdag niet bepaald rustig. Toch zijn die werken relatief discreet

Roomservice is top, direct in het centrum, toevoet naar het station, ruime ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Prima locatie in Oxford, redelijk ontbijt en prima diner.

Typisch Engels gedateerd kraak hotel. Parkeerkosten te hoog in een schade gevoelige parking

Prima locatie in Oxford, redelijk ontbijt en prima diner. Kamers matig, maar redelijk geprijsd.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Vriendelijke medewerkers van het hotel.

Het hotel is erg gedateerd. Niet echt schoon en veel achterstallig onderhoud. restaurant ziet er oubollig uit. Men is het hotel nu aan het renoveren.

Vriendelijke medewerkers van het hotel. Goed ontbijfbuffet.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

De locatie en de sfeer van het hotel.

Er is een grote brand geweest in het hotel. De komende 6 maanden wordt er grootscheeps verbouwd. Ik zou pas weer terug gaan naar het Randolph als dat allemaal achter de rug is,

De locatie en de sfeer van het hotel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

De centrale ligging en het prachtige oude hotel

Doordat het een oud gebouw is was alles nogal scheef, dat heeft zijn charmes maar met slapen rolde je één kant op. Dat was niet zo prettig. Deze kritiek werd goed opgepakt door het personeel.

De centrale ligging en het prachtige oude hotel

• Beoordeeld op: 11 februari 2015

Mooi klassiek hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

We dachten dat dit hotel een zwembad had, maar dit bleek onderdeel van de Spa die alleen tegen betaling te bezoeken was. Er was Wifi maar procedure van aanmelden was omslachtig. Je moest je steeds opnieuw aanmelden want werd er steeds uitgegooid. Niet gebruikersvriendelijk dus.

Mooi klassiek hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Gunstige ligging

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

algemeen comfort

Zeer stroeve structuur wat betaling aangaat. Alles draait rond geld. Ontbijt kon je niet boeken op kamer als je geen voorschot had

algemeen comfort

• Beoordeeld op: 6 februari 2016

Mooi sfeervol hotel

Personeel in bar was dramatisch, heel lang wachten, geen bediening, geen service tot negeren aan toe

Mooi sfeervol hotel

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Prachtige ontbijthal.

De airco chillers maken vreselijk lawaai, en dat in november ! Ze resoneren in de kamer.

Prachtige ontbijthal.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Locatie en de bar

Verbouwing was niet echt plezierig

Locatie en de bar

• Beoordeeld op: 24 mei 2015

bed en service

kamer was gedateerd en had uitzicht op een muur

bed en service

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Het vijf sterren gevoel tot in de details.

De krakende vloeren. Zowel in de gang als in de kamer boven ons.

Het vijf sterren gevoel tot in de details.

• Beoordeeld op: 16 januari 2015

alles

prijs van het ontbijt

alles

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.