Beoordelingen over Park Plaza London Riverbank 4-sterren

18 Albert Embankment, Lambeth, Londen, SE1 7TJ, Verenigd Koninkrijk

#374 van de 977 hotels in Londen

Een aanrader!!

Eigenlijk kan ik nergens een negatief puntje vinden. Misschien enkel dat de douche een beetje zoeken was om hem aan te krijgen.. maar is dat een minpunt? Ik vind van niet. Jammer genoeg keken we vanuit onze kamer uit op het treinspoor, maar je bent toch enkel savonds op de kamer om te slapen dus hier hadden we geen problemen mee, van de voorbijkomende treinen was geen geluidshinder bij gesloten ramen.

Het was tot in de puntjes inorde, mooie kamer, grote badkamer, lekker ontbijt (met zich op de Thames). Het personeel was zeer vriendelijk. Door de ligging van het hotel ben je in 10 minuutjes wandelen al bij de Big Ben en the London Eye wat echt fantastisch is ook ligt er op een kleine 10 minuten stappen een metrostation wat het ook makkelijk maakt om overal te komen! Het is een echte aanrader.

Onthaal, confort en hygïëne van de aangeboden kamers.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onthaal, confort en hygïëne van de aangeboden kamers. Tot 2 x toe een nog niet gereinigde kamer gekregen en uiteindelijk een suite met 1bed + zetelbed (helaas onconfortabel) Daags nadien werden onze ongemakken wel goedgemaakt op een efficîênte wijze en was het personeel meegaand om een goede oplossing EN compensatie aan te bieden. Shit happens, bravo dat ze het inzagen.

Zeer goed hotel, gelegen aan de Theems, bijna recht tegenover Westminster Abbey gelegen.

Weinig mogelijkheden in de buurt om iets te eten of drinken vb.'s avonds.

Ruim en goed ontbijt. Mits kleine wandeling zijn bezienswaardigheden goed bereikbaar.

Enorm fijn en comfortabel op een prima locatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de treinen op het nabijgelegen spoor.

Het behulpzame en vriendelijke personeel. De enorm comfortabele en luxe kamer en openbare ruimtes. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Op 2mei was de bar gesloten voor de hotelgasten, en was geen...
    • Executive Tweepersoonskamer

Op 2mei was de bar gesloten voor de hotelgasten, en was geen alternatief ? Er was een enorm verschil met de kamer van onze kameraden die dezelfde prijs hebben betaald ?

goed hotel met mooie kamers _ voor die prijs mag het wel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet conform de prijs en de sterren. Buffet verkeerd georganiseerd en weinig variatie; op zijn Engels met baked beans en worsten in overvloed.Een pistolet of stokbrood was er niet. Iedereen liep in elkaars weg met wachttijden als gevolg !

goed hotel met mooie kamers _ voor die prijs mag het wel. Kregen eerst een kamer toegewezen op een verdieping waar bouwwerken aan de gang waren met extreem geluid.Gelukkig kregen we een andere kamer ipv 8ste werd het 15de verdieping.

Veel elementen die de slaap verstoren

-Ik had geen kamer geboekt met zicht op het rivier maar een zicht uit het raam op een aanliggend gebouw was teleurstellend. -De meeste accomodaties op de kamer werden voorgeprogrammeerd en gestuurd door enkele panelen. Hierdoor waren de opties van lichten beperkt. De optie leesstand was nog veel te fel voor zij die wensen te slapen. - De minibar was 's avonds veel te luid. Het piepende geluid klonk zoals een alarm. Na het melden kwam dit probleem meermaals terug en werd het slaap verstoord. - De controle panelen hadden een toetsverlichting deze gingen soms plots aan en gingen niet meer uit waardoor een blauw licht de nachtrust verstoord.

Proper en en tamelijk chique

Prima hotel voor een weekendje londen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat in april de arco nog op de wintermode stond snapte ik ook niet. Temperatuur kon niet lager dan 23 graden ingesteld worden. Dit was toch echt te warm om in te slapen (zelfs in de winter!!!). Uitzicht was minder. Op nog geen 10 meter afstand keek je een andere kamer in.

Het ontbijtbuffet wat prima. Kamer zag er keurig uit.

De kamer was prachtig, niets op aan te merken.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was iets minder

De kamer was prachtig, niets op aan te merken. Het ontbijt is niet echt het ontbijt dat wij eten, maar we hebben geen honger geleden. Het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

geweldig

over credit card gebruik, de reservering op credit card opheffen als contant betaling is gedaan na uitchecken van hotel. het is een week later en de reservering is nog steeds niet van mijn creditcard af

Super accomodatie op een zeer gunstige ligging. Topkwaliteit voor een redelijke prijs in Londen!

Wij hadden een kamer aan de achterzijde, waarbij je uitkijkt op een ander gebouw (in de steigers).

Het ontvangst, de receptieruimtes en algehele inrichting van het hotel zijn top! Locatie is erg gunstig als uitvalsbasis (ook te voet) voor de geijkte toeristische attracties. Erg mooie kamer en badkamer.

Ligging is prima, ca 15 minuten lopen naar Trafalgar Square.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ligging is prima, ca 15 minuten lopen naar Trafalgar Square. Kamers prima en netjes, maar niet erg groot, zal wel met de dure locatie te maken hebben. Het restaurant is fantastisch, erg lekkere sushi!!! Met mooi uitzicht op Thames vanuit restaurant. Tip: neem Uber taxis, scheelt hoop geld en werkt super. Ook van/naar vliegveld. Erg leuk verblijf gehad, absoluut aan te bevelen.

Luxueus gevoel met zicht op de Big Ben
    • Executive Tweepersoonskamer

Medewerkers aan balie spreken niet goed verstaanbaar Engels. Onderhoudsdames in gangen onvriendelijk.

Ontvangst bij binnenkomen en aan ontbijt is super persoonlijk, heel vriendelijk. Hotel is tot in de puntjes aangekleed. Luxueus vakantiegevoel.

Mooie locatie, niet zo comfortabel

Kamer was veel te warm, daardoor erg slecht geslapen. Was met aircoaan/uit of raam open niet te verhelpen. Domotica begon voor zichzelf, lichten gingen 's nachts aan en airco ging steeds naar 22 graden en het bedieningspaneel gloeide steeds op, waar we wakker van werden. Personeel heeft klacht twee keer genoteerd, maar kon er niks mee. Meubilair in bar hip, maar erg oncomfortabel.

Geweldige locatie, prachtig uitzicht vanuit de bar/het restaurant.

Fijn hotel!

's Avonds hoorde ik vliegtuigen die laag overvlogen, maar hier heb ik tijdens het slapen gelukkig geen last van gehad.

Fijne kamers en bedden, ook voldoende faciliteiten in de kamers (minibar, bad én douche) en het hotel zelf. Erg fijn is dat je zelf de temperatuur in kunt stellen op je kamer, waardoor het altijd aangenaam is.

dicht bij een bushalte, ruime kamer, mooi uitzicht bij het...
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers stofzuigen! lag nog een brownie onder tv kast, geen mogelijkheid om haardroger op de badkamer te gebruiken, fris op de badkamer (geen verwarming) beter isoleren (geluiden uit de andere kamer waren gênant,), lagen pal ah spoor met de slaapkamer (nergens vermeld op de site). moeten vragen om extra bed te brengen, hadden dit 's morgens reeds gevraagd bij het inchecken.

dicht bij een bushalte, ruime kamer, mooi uitzicht bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

prima locatie. veel kwaliteit voor de prijs.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de kamer en badkamer waren prima. de bediening achter de bar was zeer traag ondanks dat er veel mensen achter de bar stonden. de locatie is zeer goed.

voldoende maar niet super
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak (veel lang zwart haar in het afvoerputje van de douche) klantbeleving sommig personeel keek je niet aan voelde niet zo welkom de bouwvakkers zwaaiden vanaf de steiger naar ons in de kamer.

De bedden waren uitstekend. Personeel bij ontbijt. ligging van het hotel mooi uitzicht (niet vanuit kamer maar uit de eetzaal) locatie is uitstekend. ondanks de ligging heel stil s'avonds gelukkig airco het was erg warm toen zij er waren

Top ervaring zeker aan te raden !!

de omgeving dicht rond het hotel was zeer aangenaam maar iets verder was de beurt een beetje minder. Een metrostation bevond zich dan ook wat verder (10min. wandelen) van het hotel in zo een buurt.

de vriendelijkheid van het personeel en de service !

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Nooit meer park plaza
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Naast 4 spoorlijnen. Van 06.30 tot 01.00 komen er treinen langs. 1.5 week voorafgaande aan verblijf mails gestuurd waarop niet werd gereageerd.

Suite was op zich wel luxe. Hotel is meer voor zakenmensen dan voor gezinnen.

Nette schone kamer, goed restaurant
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Na de eerste nacht alleen bedden opgeschud en nieuwe handdoeken neergelegd. Vuile handdoeken niet meegenomen, gebruikte kopjes/glazen niet vervangen schoongemaakt

Nette schone kamer, goed restaurant

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Kamer was fantastisch, volledig voorzien van domotica.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt viel een beetje tegen (de verwachting naar een engels ontbijt lag misschien ook wel iets te hoog), de keuze was redelijk beperkt. Personeel in de bar was iets minder enthousiast.

Kamer was fantastisch, volledig voorzien van domotica. Mooie ruime badkamer met douche en bad. Hartelijk ontvangst en vriendelijk personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

goed gelegen hotel aan de Thames, tegenover Tate Britain.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was ok, maar voor de prijs redelijk teleurstellend. Fruitsap was aangelengd met water, weinig keuze in soorten brood, geen expresso ...

Vriendelijk personeel, goeie locatie, prima kamers.

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht was ronduit slecht je keek zo de andere hotelkamers in, zowel recht voor je als links en rechts, totaal geen uitzicht! Airco stond op winterstand (26graden), het raam was beveiligd heeft de technische dienst wel voor ons open gezet maar omdat de kamer uitmondde in een soort van "sleuf" was er geen frisse lucht in de kamer te krijgen. De herrie van de rasters ( soort ventilatie of iets dergelijks) in de "sleuf" was tussen 00.00-05.00 verschrikkelijk hard dus om je raam open te zetten vw de hitte was haast niet te doen. Dus je sliep slecht of nauwelijks vw de warmte op de kamer of vw de herrie buiten. Miste ook een fohn en een toiletpotborstel.

Het ontbijt was super en het personeel was supervriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Duur hotel met slechte airco

De airco werkte niet. Het was ontzettend warm op de kamer en als je het raam Openzette was er heel veel straatlawaai. Er waren geen hangers in de kasten om je kleren/ jas aan op te kunnen hangen

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Een top dag gehad!
    • Executive Tweepersoonskamer

De restaurants zijn helaas niet op een loopafstand. Ze waren naast het hotel aan het verbouwen. Geen last van overlast gehad hoor alleen wel even eromheen lopen.

Mijn kamer was top. Ik kwam voor een conferentie en het hotel was Tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Ontbijt was erg variërend! Zeker waard om terug te gaan! Tip: klein supermarktje naast het hotel

De ligging is perfect!

Om de auto te parkeren betaal je 45 pond. De carservice start echter pas om 7u ' ochtends met werken en wij hadden de auto reeds nodig om 6u. Hier vroeg de autoservice een extra 50 pond voor wat enorm veel is!!

De ligging is perfect!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Geluidsoverlast bouwput aan de kamer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geluidsoverlast bouwput aan de kamer. Begon om half zeven. Airconditioning maskte ook zeer veel lawaai, maar de kamers waren warm. Dus moest het wel aan

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Meh.

Blijkbaar was de betaling via booking.com mislukt en moest ik ter plaatse nog betalen plus een heftige waarborg betalen. Zelfs dan kreeg ik geen toegang tot de minibar. Het personeel faalde in hun poging om te helpen en dit kostte mij dan weer enorm veel tijd.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Fijn verblijf in london

Het is niet echt slecht maar in de wandelbare omgeving van het hotel weinig restaurants of dergelijken

Kamer was erg ruim en fijn opgezet. locatie van het hotel ten opzichte van het centrum erg goed met een bus stop voor de deur.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goede locatie, had meer verwacht voor het geld.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Ontvangst was traag, ik werd geholpen door een stagair en die maakte fout na fout. Mijn creditcard gaf aan betaald te hebben maar hij gaf aan dit dit toch niet gelukt was. Heb nog een keer betaald en moet nog uitzoeken waar de fout nou zat. Kamer 'met uitzicht' was in mijn geval achter een aantal bomen, ik kon de Thames er net doorheen zien. De technische faciliteiten waren niet allemaal meer werkend, het licht flikkerde ééns per 30 seconden. Het was het geld niet waard. We kregen nadat we er wat over hadden gezegd een bon om een gratis biertje te drinken in de (wel hele mooie) bar / restaurant boven.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Kamers waren prijs / kwaliteit totaal niet in evenwicht
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers waren prijs / kwaliteit totaal niet in evenwicht Ontbijt was niet goed en het personeel bij de bar en bediening spraken bar slecht engels en kwamen allemaal uit het oostblok

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima locatie en Hotel . Zou het zeker aanbevelen .
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in de Bar was traag, kwam ook door het systeem wat ze hanteren is zeker voor verbetering vatbaar. Order eerst opnemen duurt al even dan ingeven i d computer dan rolt er een bon uit bij de Bar. Vervolgens duurt het soms 15 minuten voor je drankje arriveert. Ik doe mijn mond wel open. maar ik heb gasten weg zien lopen. Jammer .

Ontbijt was prima , wel raar dat je extra moet betalen voor gebakken of gepocheerd ei. Bij zo,n prijs moet dat incl. zijn. Medewerkers erg vriendelijk. Kamers ruim , schoon en modern van alle gemakken voorzien. Domotica !! Restaurant wat erbij zit was uitstekend. Bediening ook.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Geweldig hotel aan de Theems

geen klachten .. klein ongemakje met tandenborstels.

Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam... hartelijk is een beter woord denk ik. Het restaurant is geweldig,je kunt er goed eten. Later op de avond naar de bar is zeker aan te bevelen. Probeer eens een "Silent Angel". Afijn.. de kamer is mooi ruim en het bed is goed. je kunt uit drie soorten kussens kiezen en housekeeping doet erg zijn best om aan je wensen te voldoen. Er was weer eens geen tandenborstel,gebeurt gek genoeg in veel hotels of zijn het alleen de hotels die ik boek ? Hoe dan ook na een belletje kreeg ik er twee. In -en uitchecken is een fluitje van een cent ,de locatie is ook goed,uitzicht op Big Ben en de Theems. Vauxhall metrostation ligt op ca. 10 min lopen van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Midden in een verbouwing, niet schoon, zeer beperkt ontbijt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was een verbouwing aan de gang schijnbaar, de hele dag herrie dus rust of op je gemak lunchen is er niet bij. Bij het inchecken werden we daar ook niet over geïnformeerd. De hygiëne is ook niet top, nog afval van eerdere gasten gevonden. Afstandsbediening van het licht en dergelijke is beperkt. Ontbijt is zeer beperkt en te weinig meters buffet voor het aantal gasten, lage tafels zit ook niet fijn. Eigenlijk niet verrassend dat er niet gevraagd werd hoe het verblijf was, dat was de eerste keer in mijn leven dat dat niet gebeurde.

Eigenlijk heel weinig, de locatie is redelijk, wifi is goed

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heel leuke ontbijt, restaurant, bar ruimte

Wij hadden geen minibar.Deze was eruit gehaald. Onze kinderen hadden er wel een. Voor dit soort hotel mag dat wel aanwezig zijn.Maar voor de rest leuk hotel, zeker om Londen te bezoeken.

Heel leuke ontbijt, restaurant, bar ruimte

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Bedden zijn goed
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van onderliggende lift is storend. Is kamer specifiek probleem. Lift wordt niet veel gebruikt, hoofdzakelijk door de staf. Boeking was onbekend bij hotel, bemiddeling van booking.com heeft dit probleem snel geregeld erg fijn.

Bedden zijn goed

• Beoordeeld op: 7 november 2016

prachtige ligging aan de Thames, dicht bij het centrum.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

's morgens lawaai van de bouwwerf naast het hotel. Ook de nabij gelegen lift in het hotel was geod te horen 's nachts.?

kamer was heel goed, correct ontbijt met veel keuze. Ook het restaurant was lekker.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Niet meer zoals het was...jammer.
    • Executive Tweepersoonskamer

We kregen een kamer met uitzicht op een bouwput. Na veel gemor hebben we een andere kamer gekregen. Bij de receptie was de bediening slecht. Niet zoals mijn eerdere ervaringen. Ik ben erheen gegaan voor de locatie en mijn eerdere ervaringen. Bij de receptie ervaar ik arrogantie en het niet de moeite nemen om alles naar je zin te maken.

Bediening in restaurant is geweldig.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Minibar vermeld maar niet op de kamer. Netheid kon beter. Uitzicht kamer viel tegen gezien zijkant waar intussen een hoog gebouw geplaatst is.

Vriendelijk personeel. Ruime badkamer

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima plek in het centrum.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer aan de achterkant en daar ligt een groot treinstation. Wel gehorig dus met al die treinen.

Mooie ruime kamers. Prima ligging in het centrum. Vlak aan de rivier. Mooi uitzicht aan de voorkant van het hotel. TIp: vraag een kamer aan de voorkant.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Goed gelegen hotel met en erbarmelijk ontbijt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erbarmelijk. De gebruikelijke bonen met tomatensaus en de andere vettige zaken waren voldoende aanwezig. De kleine broodjes waren smakeloos. De industrie-kaas lag uit te harden op een schotel naast de even fletse andere charcuterie. Het fruitsap was de naam niet waard. Gewoon niet te drinken. Voor de rest iedereen vriendelijk en netjes. De kamer was basic. De lavabo liep slecht af. De wc borrelde regelmatig.

De ligging was uitstekend. Tegenover bushalte. Vauxhall metro vlakbij. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bedden uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Uitstekend verblijf in een prachtige stad.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Slechte koffie bij het ontbijt. De locatie op 1 à 2 km van de bezienswaardigheden was goed, maar toch weer net iets te ver van restaurantjes en terrasjes

Prima restaurant, ruime kamers, rustig

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Leuk weekend in Londen gehad

Het eten in het hotel is niet echt lekker voor de prijs die je betaald. Je betaald 50 GBP extra voor de mini bar mocht je die gebruiken dat vonden wij wel beetje overbodig. Je krijgt het wel terug als je uit checkt.

Het hotel was prima alles was naar wens vriendelijk personeel. Groots kamers en bad kamer was ook lekker groot.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Het uitzicht van de suite en de badkamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Een suite voor mij is smaakvol en stijlvol ingericht. Deze was koud, vuil, kapotte gordijnen , slordig opgemaakt bed. Veel te duur voor wat het maar was. Niks van decoratie of gezelligheid terwijl de lobby wel zeer mooi is ingericht .

Het uitzicht van de suite en de badkamer.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Zeer goed

Prijs is misschien wat aan de hoge kant. Hoewel de kamer enorm netjes en schoon was, verwacht ik voor de prijs iets netter meubilair en minder kalk\schimmel

Balie personeel en conciërge zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer was ruim en schoon. Badkamer was ook netjes en schoon. De ligging van het hotel is uitstekend. 5 min lopen van opstapplaats van de toeristische bus en metro op max 10 min

De mooi ingerichte kamers

Dure taxi service Verder geen commetaar

De mooi ingerichte kamers Vriendelijk persooneel

Personeel was super vriendelijk.

Locatie was niet echt ik het centrum.

Personeel was super vriendelijk. Hygiëne niets op aan te merken !

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Heerlijke locatie, goede uitvalbasis voor het bezichtigen van Londen.

Mooi modern ingericht hotel met comfortabele kamer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Mensenharen op bed bij aankomst

Comfortabel en compleet. Rustig gelegen en toch goed bereikbaar.

Het uitzicht vanuit de hotelkamer

Het uitzicht vanuit de hotelkamer

Goed hotel!

Douche, geen goed debiet + Geen afscherming

Het onthaal, kamer

Prima plek om Londen te ontdekken

Niets is prima

Dicht bij alles

Heerlijk!

Onder het bed lag veel stof.

Prachtige ruime en schone kamer, fijn bed.

mooie kamer en badkamer

geluidsoverlast door werken

mooie kamer en badkamer

Relaxed en fijn!

Top-locatie! Classy hotel!

Ontbijt was redelijk beperkt voor de prijs

Zeer ruime kamers en top-locatie

• Beoordeeld op: 6 april 2018

mooie ligging aan de Theems
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het lawaai in de kamer: druk treinverkeer

het personeel was oprecht vriendelijk en behulpzaam

Prachtige vakantie in een goed hotel met fijne stad rn

Verwarming ging vaak automatisch naar 22 graden, iets te warm dus

Geweldig ontbijt, goed personeel en ruime kamer

Net iets te ver van het centrum

Uitstekende faciliteiten

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De gratis upgrade

De gratis upgrade Het restaurant in het hotel Nespresso apparaat met cupjes op de kamer

luxe hotel,vriendelijk personeel,makkelijk bereikbaar, goed handelen personeel bij brand in keuken

totaalplaatje

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Vriendelijk personeel!

Vriendelijk personeel! Hielpen waar nodig!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima verblijf (last minute) op een toplocatie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kortaf bar personeel 's avonds.

De locatie en de kamer waren top.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel op goede locatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Te warme kamer en niet te regelen

Ligging, moderne inrichting,ruimte uitzicht restaurant

Personeel is niet behulpzaam.
    • Executive Tweepersoonskamer

Je hoort steeds de trein midden in de nacht

Personeel is niet behulpzaam.voor die kamer is het niet waard wat je hebt betaald.

Warm en te duur

Ontbijt en temperatuur in de kamer

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Een keer geprobeerd maar ik laat het erbij

Ver uit de buurt van alles

Mooi hotel

Het verblijf was zeer relaxed

Niets viel tegen

De kamer was zeer mooi

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Net, ruim en comfortabel hotel

De kamer was heel netjes en ruim. Het uitzicht van kamer was geweldig.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

It was good

Van te voren bij de boeking aangeven dat mijn uitzicht op het binnenkant vd hotel zou zijn.

Kamers waren goed, snelle in en uit check goede lounge.

Top accommodatie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet geluid vrij

Service van het personeel

afgezien van het ontbijt uitstekend.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

ontbijt was wat aan de dure kant , als je geen grote eter zijt ,komt dat te duur uit.

de vriendelijkheid van vele medewerkers top!!!

de ruimte van het restaurant/ontbijt

Gehorige kamer.