Beoordelingen over Romanos Hotel 2-sterren

4,9

4,7

6,2

5,1

Ligging is ideaal. Maar in dit gebied zijn er 10-tallen hotels. Dus zoek vooral verder.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen begroeting bij het in- en uitchecken. De hygiëne was ver te zoeken. Over schimmel en vlekken waarvan je het bestaan niet WIL weten! De veren kwamen door het matras heen, en de helft van de verlichting was stuk. Badkamer 1 m2, vol schimmel en de straal is zo minimaal dat je er 5 minuten onder moet staan om überhaupt volledig nat te zijn!

De ligging van hotel.

Verschrikkelijk!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was ontzettend smerig. Er zaten meerdere gaten in het matras. Er zaten ontzettend veel vlekken in de lakens, in het matras, in de dekens zaten zelfs aangekoekte vlekken en op het tapijt wilde je niet eens met blote voeten lopen. De gordijnen waren kapot en douche was ontzettend vies en de straal van de douche deed het amper. Verschrikkelijk geslapen vanwege de veren die door het matras heen kwamen.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

we hebben ons beholpen, die ene nacht. maar meerdere nachten zou een afrader zijn.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik was daar met mijn zoon van 19 om samen naar een (klassiek) concert te gaan en wat van London te zien. Dit alles om zijn HAVO diploma te vieren. Ik heb nog opgebeld naar Booking.com met vragen over de breedte van het matras van het tweepersoonsbed. Jullie hebben weer gebeld met het hotelletje. Het zou 1,60m zijn. Maar het was 1,40m. Dat is wat klein voor vader en volwassen zoon in 1 bed. Niet leuk. Op een vol hotel zijn er 2 douche/toiletten. Douche en toilet samen in 1 kleine ruimte, mind you. Dat betekent dat, als er 1 gast aan het douchen is, een ander daar niet naar het toilet kan. En dan zijn 2 van dat soort douche/toiletjes op 25 man max wel heel erg weinig. Ik vind dat dat niet kan. Het was dat we heel vroeg opstonden, was anders heel vervelend geweest.

Lekker in centrum van London.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

De locatie is perfect.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt is niet heel spectaculair. Je kan beter in de pub gaan ontbijten.

De locatie is perfect. Dicht bij Victoria station en dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Belachelijk slecht
    • Familiekamer met 5 Bedden en een Eigen Badkamer

Personeel is stik chagrijnig en begroeten je niet. Badkamer is maximaal 1 m2. Hing een enorme marihuana geur in de hotelkamer.

De ligging is het enige goede aan dit pauper hotel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ik zal hier niet meer naar teruggaan.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het laten passen op onze bagage gedurende een paar uur op de dag van vertrek kostte ons 5 pond. Ook nog eens te betalen (moet van de directie) in cash. De ontbijtmogelijkheid maar tot 9 uur viel erg tegen. Mensen op vakantie willen uitslapen!! We hebben hier dan ook twee keer geen gebruik van gemaakt.

Eigenlijk was de ligging van het hotel T.O.V. bushaltes, musea, en ook nog eens een rustige buurt hetgene wat ons het meest beviel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

basis , heel simpel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

verouderde sanitaire installatie (valt uit elkaar) ontbijt enkel toast en confituur +elke dag een ei , geen fruit , geen yoghourt , kleine ruimte om te eten in de kelder onthaal met zure gezichten en moeilijke conversatie , geen mogelijkheid om bagage in de prijs van het verblijf ook de laatste dag even in bewaring te geven zonder extra kosten , IS DIT WEL EEN HOTEL ?? prijs kwaliteit , teveel geld om in deze locatie te verblijven , ook geen mogelijkheid om ergens in een salonnetje even te zitten , enkel een kamer met 2 bedden , juist de standaard

basis , heel simpel

Prettig
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kwaliteit was in overeenstemming met de prijs

Locatie uitstekend, rustige omgeving

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Lokatie was zeer goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

- Badkamer is extreem klein / lekt - beperkte berging voor kleren - verouderde kamers en hal - geen nachttafels

Lokatie was zeer goed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Romanos Hotel