Beoordelingen over Royal Eagle Hotel 3-sterren

#784 van de 977 hotels in Londen

6,4

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Dichtbij station

De kamer was veels te klein.Inclusief de badkamer.

Hele kleine kamer bed stond tegen een muur waar je langs moest lopen om naar de wc te gaan.Wel werd elke dag de kamer schoongemaakt.Dicht bij t station paddington das wel fijn.Ontbijt zeer slecht.Personeel zeer onvriendelijk zeiden niet erns gedag als je langs liep.Badkamer deur kon je niet sluiten als je op de wc zat te klein .Kortom volgende keer geen royal eagle.Chique naam maar das ook alles.

Redelijk hotel maar verwacht geen luxe

Het was iedere dag hetzelfde ontbijt. Geen variatie daarin. Dat is jammer. En de douche was erg klein. Je kon erin staan maar meer kon je niet doen. Als je iets liet vallen kon je het niet oprapen.

Het ontbijt was redelijk. het hotel lag redelijk dichtbij een metrostation.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voldoende voor enkele dagen Londen.

De kamer was zeer klein en het bed was ondermaats beide zijn we elke dag met veel rugpijn opgestaan. De kast die aanwezig was is veel te klein, onze kleren moesten in de koffer blijven liggen. De badkamer was recent vernieuwd, jammer dat de temperatuur van de douche niet af te stellen was.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De plaats waar het hotel lag was goed, dicht bij een metro station die alle lijnen bedienen. U geraakt dus makkelijk in het centrum en terug naar het station voor de eurostar te nemen. Op wandel afstand liggen de italian garden en een zeer mooi park, zeker een aanraden.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goed hotel

Ontbijt was wel ok maar niet uitgebreid. Onderhoud van de kamer is wat achter . En het is gehorig

Ligging is perfect. Vriendelijk personeel. En de sfeer in hotel is erg leuk.

Aangenaam maar ik zou niet nog een keer naar dit hotel gaan, mits zij airco en het sanitair aangepas

Wij kregen de kleinste kamer van het hotel. Hierover heb ik geklaagd omdat wij 7 nachten hier moesten verblijven. (mijn zoon van 15 (1.80m) kon niet recht onder de douche staan, hij kwam boven de douchekop uit en tegen het plafond in de douche aan). We konden pas na 14u de volgende dag in de ruimere kamer. Gebrek aan airco in de kamers (wel een kleine ventilator, maar die bood vooral in de nacht niet genoeg frisse lucht). Verouderde en gevaarlijke (vloer werd nat en glad) sanitaire voorzieningen. 3 nachten op rij ging het brandalarm af, gasten werden hierover niet geïnformeerd. Het bleek 3x loos alarm, maar ook hier geen informatie of excuses van het personeel (bedrijfsleider). Dit had tot gevolg dat bij de 3x iedereen vrij laconiek was over de situatie, als er wel echt iets aan de hand was geweest waren er echt gewonden of erger doden gevallen. Op andere momenten was het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk alleen tijdens de noodsituaties had ik het idee dat zij niet goed wisten wat er van ze verwacht werd.

het hotel is centraal gelegen ten opzichte van alle OV. Ook zeer goed in de late avond en nacht te bereiken door de bussen die 24 uur rijden.

De locatie was ideaal.

Het is behoorlijk gehorig, met mensen die om 3 uur 's nachts met koffers lopen te smijten of kinderen die door de gangen rennen.

De locatie was ideaal.

matig

zie boven

bij aankomst bleek ons kamer in royal niet beschkbaar te zijn wegens electriciteits problemen. moesten naar een ander hotel deze had wel een kamer voor ons alleen in de kelder was er heel erg warm .

WiFi was prima.

Het personeel, ontbijt, te kleine kamer, de bedden te klein.

WiFi was prima. 1 Grieks meisje in de receptie was er aardig en een jonge man voor de koffers ook.

Mooie kamer, ongeïnteresseerd personeel.

Het was 31 graden in het weekend dat wij er waren. De kamer was nog veel warmer. Zo’n 35/40 graden. Toen ik het personeel hierop wees kreeg ik een ‘I understand’ en dat was het. Ik had op iets meer begrip gehoopt en geen chagrijnig gezicht.

De locatie, de ruime, schone en mooie kamer

Redelijk stadshotel op prima locatie

Bij inchecken bleek kamer niet beschikbaar vanwege onderhoudsperikelen terwijl ik de kamer twee dagen ervoor geboekt had! Alternatief was aanvankelijk eindje weg, 5 minuten met taxi, maar was niet acceptabel omdat ik dit hotel juist geboekt had omdat familie in het Royal Eagle zat. Uiteindelijk kamer in Prince William hotel ertegenover gekregen. Verder jammer dat stopcontact met 220V in badkamer niet werkte, en het dus niet lukte om de mobiel op te laden. Dat moet toch anders kunnen als het gros van de gasten van het vastenland komt?!? En het is en blijft Londen: het is er erg lawaaierig (sirenes etc. de hele nacht door).

Ligging is echt heel gunstig, zo vlak bij Paddington Station en Hyde park, je bent zo bij alle bezienswaardigheden. Verder is het klein, maar er is alles wat je nodig hebt. Ontbijt was prima, dat bijbetalen dat genoemd werd in een andere recensie herken ik niet.

Het verblijf was oké, maar ieder hotel heeft zijn minpunten.

Het ontbijtbuffet viel tegen. Minder variatie dan in vorige hotels. Het was oké, maar simpel. Voor mij mocht het hotel nog centraler gelegen zijn.

Het personeel was vriendelijk en de kamers waren proper. Dicht bij de metrostations.

Geweldige plek om vanuit hier London ontdekken maar het hotel valt tegen.

De kamers zijn erg krap. korte bedden, ik heb ze niet nagemeten maar met mijn 1,95m stak ik behoorlijk uit. De douche was met z'n 70x70 cm bijna onmogelijk. Ontbijt was karig voor de prijs die je er voor betaald. Het personeel staat het brood uit je mond te kijken. slechte koffie en mierzoete jus de... laat maar...

De locatie van dit hotel is echt heel goed. binnen 5 minuten lopen sta op een treinstation, metro of bus-station. Ook op 5 minuten loopafstand vind je één van de grootste parken van London; Kensington Park met daartegenaan Hyde Park. Oxford street: 5 minuten lopen naar de bushalte, daarna een paar haltes met de bus en je bent er. echt een goede uitvalsbasis voor een paar dagen London.

Het hotel ligt op een mooie locatie, vlak bij Hyde park.

Het ontbijt is heel matig, alleen toast en cornflakes. De kamers zijn heel klein, de douchecel is zo klein dat je je er niet in kunt omdraaien als je de deur dicht hebt. De deur van de kamer kan niet helemaal open omdat het bed in de weg staat.

Het hotel ligt op een mooie locatie, vlak bij Hyde park. Op de kamer is een waterkoker met koffie en thee.

Familiekamer

Onze familiekamer voor 5 personen bevond zich down stairs, in combinatie met enkel glas geeft dit veel straat lawaai. In de gang stond de hele tijd een stofzuiger en zakken vuile was. De kamer was een drieperdoonskamer omgevormd tot 5 persoonskamer, onvoldoende plaats voor bagage.

Lokatie

Ondanks de staat van de kamer, was het oké. De ligging en het personeel maakten het goed.

De krappe kamer was aan renovatie toe; De badkamervloer was kapot met scheuren in de vloer en losse tegels. Het bed was matig. Ondanks dat was het wel schoon.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel was gunstig; via de metro was je snel bij alle hotspots in Londen. Ook de toeristische Hop-on-bus stopt dichtbij. Ondanks dat we via booking.com ontbijt hadden geboekt, bleek het uiteindelijk zonder ontbijt te zijn gereserveerd. We konden na bijbetaling wel ontbijten. Wat betreft prijs zat daar weinig verschil in. Er was voldoende keuze bij het ontbijt, de ontbijtzaal was rustig. En belangrijk; alles zag er fris uit.

Goed Hotel, perfecte ligging, goede verzorging, heerlijk

Kleine badkamer en met name de wasbak. We hadden de kamer op de 4de etage, het was erg warm en konden maar 1 raam open zetten.

Net hotel, prima ontbijt, top locatie

Locatie, mooi centraal en vriendelijk personeel.

Benauwde ruimte, geen airco in kamer en badkamer niet geschikt voor mensen met langere lengte of maatje meer. Heel smal en een laag plafond. Niet rolstoel of kinderwagen vriendelijk hotel.

Locatie, mooi centraal en vriendelijk personeel.

ontzetttend leuk gehad

koelkast op de kamer niet aanwezig. was best prettig geweest. ontbijt was 10,95 pond per persoon ook voor de kids. vind ik best prijzig. maar dicht bij op de weg naar en voorbij het station zijn genoeg eettentjes voor ontbijt, lunch, en diner.

hotel op 3 minuten lopen van metro/treinstation paddington. ideaal. prima 5 persoonskamer. geen luxe maar gewoon goed. we hadden bad en douche. waterkoker met koffie op de kamer

Super locatie, personeel top!

Kamer wat kleiner dan dat het lijkt op de foto. Verder geen probleem, je slaapt er toch alleen maar.

Perfecte locatie. Het hotel ligt op dezelfde straar als Peddington station. Letterlijk 3 minuten lopen van hotel naar station. Vanaf het station is een directe lijn van en naar Heathrow Airport (15 mins). Ook zit je vanaf dit station met 10 mins in het hartje van Londen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heerlijk!

We hadden de kamer helemaal bovenin in het hotel met kleine dakraampjes die nauwelijks open konden. Hierdoor was hrt snachts iets aan de warme kant in de kamer.

Het hotel had een kamer voor ons voor de inchecktijd, zoals we hadden gevraagd! Geweldige service!

Slechtste hotel ooit

Ontbijt heel beperkt, dame sprak enkel Spaans . Kamer zeer klein, badkamer goed voor een persoon, muren badkamer vuil, dames aan receptie geen woord gezegd, ni goede morgen , goede avond niets

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Kleine kamers maar geen flop

Douche en wc stonden bijna op elkaar

Ontbijt was goed maar personeel zit te kijken wat je eet en poetsen alles en nog wat om zo vlug te kunnen opruimen

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Redelijk goed verblijf.

De voorzieningen als electriciteit, iets grotere kamer verwacht voor die prijs.

Ontbijt (extra bijgeboekt) was goed in orde, goede broodjes De kamer was matig/goed, in een sousterrain , veel lawaai boven ons hoofd en de elektravoorziening was matig, waterkoker functioneerde slecht etc.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Bellboy was zeer attent, ontbijt is simpel maar goed en niet...

Kamer was klein en zeer warm. Temperatuur was niet met airco onder controle te krijgen

Bellboy was zeer attent, ontbijt is simpel maar goed en niet duur

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Fijn verblijf

Familiekamer met verdieping, bovenliggend gedeelte was wel warm. Weinig stopcontacten. Weinig instructies in onze kamer (infoboek, tel nr receptie niet vermeld etc.). Zwakke bedbodem eenpers. bed. Badkamer voldoende maar klein. Opbergruimte kleding.

Gunstige ligging t.o.v. openbaar vervoer zowel bus, als metro en trein. Paddington station op 5 min loopafstand. Diverse winkels en eetgelegenheden in de straat en in Paddington station. Leuke, schone familiekamer. Behulpzaam personeel.

De kamer was proper, het personeel erg vriendelijk, het...

De ligging van de kamer op verdieping -1 was ronduit slecht; vlakbij de dienstingang van het hotelpersoneel. De toegangsdeur waar het personeel door moest lag pal naast de deur van onze kamer en klapte steeds met een harde klap dicht. De kamer was ook heel gehorig; we hoorden echt alles van de kamer boven de onze. Erg jammer.

De kamer was proper, het personeel erg vriendelijk, het allerbeste was de ligging van het hotel vlakbij Kensington park.

Citytripje

* Het was zeer koud op de kamer, er stond een elektrisch vuurtje dat steeds uitviel. * Als je op het toilet zat, zat je met de knieën tegen de wasbak. * de kamers waren net iets te klein, 1m extra was al genoeg...

* Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel * hygiene was in orde, Alles was zuiver. * locatie was goed, 2 metrostations op enkele minuten wandeen

Potentieel prima hotel - alleen een onderhoudsbeurt is wel nodig.

Onderhoud van hotel was achterstallig. Kliklaminaten vloer liet los en ook bedden waren versleten. Matras met springveren. Verlichting functioneerde niet goed. Badkamer met nogal slordig afgekit. Kamer had geen vrij uitzicht; alleen een raam op grote hoogte. Zorgt voor koudeval.

Locatie is goed, dichtbij meerdere metrolijnen, snel in stad. Schonige kamer.

Paar mooie, ijskoude dagen in Londen.

De thermostaatkraan in de douche werkte lastig. Het water was of heel heet of heel koud, viel niet mee om de tussentemperatuur te vinden. Het uitzicht uit het raam was lelijk. (Maar omdat we veel weg waren, niet storend)

De kamer was schoon en netjes. Heerlijke zachte handdoeken. Super fijne grote douchekop. Waterkoker en thee en oploskoffie op de kamer. Er was een kluisje aanwezig.

Alleen locatie was prima

Hele kleine kamer, geen ramen om door naar buiten te kijken. Weinig stopcontacten, alleen aan muur waar bureau voor stond. Erg benauwde kamer, geen frisse lucht. Ontbijt duur ten opzichte van aanbod.

Chique uitstraling, mooie buurt en heerlijke bedden.

Weinig tot geen stopcontacten in de slaapkamer. Had graag mijn laptop en mobiel willen opladen naast mijn bed. We moesten de stekker van de televisie eruit halen om stroom te krijgen.

Chique uitstraling, mooie buurt en heerlijke bedden. De service is goed.

we hebben het naar ons zin gehad en genoten van londen

We hadden een familie kamer geboekt en volgens reservering ook gekregen, maar bij aankomst eerst was kamer niet gereed ( we waren voor incheck tijd 14.00) en nadien kregen we een 2 en 3 persoonskamer die zouden naast elkaar zitten maar daar zat een een 2 tal andere kamers tussen.

ontbijt was ook mogelijk indien je een gluten allergie heb. Toch dichtbij underground en train station paddington. In de buurt mogelijk om uit eten te gaan als je een gluten allergie hebt.

Matig tot voldoende.

Tochtige ramen, dus koud. Verwarming direct tegen het bed aan. Wasbakken en matrassen in de gang. Niet al het personeel even vriendelijk. Ontbijt in het souterrain onvoldoende, op begane grond beter. Kamer direct aan straat gelegen en erg gehorig, je hoort het verkeer buiten alsof alle ramen openstaan. Alles erg oud. Kamer te klein voor 3 personen, badkamer idem. Keurig opgemaakte bedden.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Geen aanrader

Kamer was erg klein en heeeel erg gehorig. Door formaat kamer geen plek om stoel of iets neer te zetten waar je je kleding ‘s nachts op kon leggen. 3 nachten snurken op andere kamer gehoord. Vloer piepte ook enorm. Als ik in onze badkamer stond dacht ik dat er iemand in de kamer liep ..... was dus in een andere kamer. Verder moesten we betalen om de koffers nog aantal uurtjes in hotel achter te laten na uitchecken (we hadden ‘s avonds pas vlucht terug) ..... zou dat toch wel als stukje service verwachten!

Goede ligging tov Openbaar vervoer Schone kamer

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De bedjes waren erg klein. Wij zijn allebei 1.85 en onze voerden staken zeker 20 cm uit het bed, en ze waren ook eg smal voor de 2e nacht hebben wij omgeboekt naar een kamer met 2 apparte bedden en die waren wel groter en eventueel ook tegen elkaar te schuiven.

Het hotel ligt op een geweldige locatie.

prima verblijf in Londen

Eerste kamer was erg klein en hard matras. Daarom om een andere kamer gevraagd en iets bijbetaald .

De locatie is perfect. Vriendelijk personeel, schone kamers. Na twee dagen upgrade naar andere kamer op bovenverdieping. Ging zonder problemen. In dezelfde straat veel mogelijkheden om te ontbijten en te dineren. Wel opletten dat je niet gebruikt wordt als money change. Wij kregen meerdere keren niet meer bruikbare briefjes van 5 pond en niet meer bruikbare 1 pondstukken aangeboden.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Beetje klein voor de prijs maar te doen.

Bed was flink doorgezakt en lag aan 1 kant erg hard.

Snelle check-in en check-out. London zelf was leuk en het hotel lag dichtbij een metro en treinstation!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kleine kamer en verouderd, maar zo zullen de meeste hotels in Londen zijn vermoed ik.

De kamer was piepklein. We waren met drie en hadden de pech een kamer met draaitrap te hebben. Onze zoon sliep praktisch onder de trap en op het verdiep was er net plaats voor een dubbel bed met enkel instapruimte aan één kant. Nog een oude kast met slechts 5 hangers! Amper plaats voor de valiezen. Haardroger boven op het verdiep. Verschrikkelijk warm omdat de zon op het 2 verdiepingenhoge raam stond en geen airco! We hadden het hotel gekozen vanwege laminaat op de kamer (hygiëne), maar in de gangen lag nog oud versleten dik tapijt. De badkamer was gelukkig recent gerenoveerd en proper, maar ook piepklein. Enfin, we waren er enkel om te slapen en waren een ganse dag weg. Zelfs ontbijt daar niet genomen. In dezelfde straat, richting metro was een heel goede ontbijtgelegenheid 'Bonne Bouche'.

De badkamer was gerenoveerd.

Oke

Erg kleine kamer en badkamer. Personeel viel wel mee. Verlichting mocht beter en het bed ook.

Locatie en wifi was goed. Dichtbij metro station en bushaltes. Op 100 meter had je een winkelstraat met verschillende eetzaken en nachtwinkels.

Goed.

We moesten 1 £ betalen per valies vooraleer we konden inchecken en na het uitchecken. Dit zou mogen gratis zijn.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Royal Eagle nooit meer, London forever !

Eigenlijk alles. Eerste tegenvaller : om de valiezen 2 uur te bewaren omdat de kamer nog niet klaar was : £1 per valies ! Tweede tegenvaller : onvriendelijk personeel ! Derde tegenvaller : oubollige kamer, helemaal niet zoals op de foto. Heel heet (we kregen een ventilator - kamer op gelijkvloers - venster konden we niet open laten). Niet proper, vloerbedekking laminaat stuk, vensterglas gebroken.... Bescheiden ontbijt waarvoor toch £7 moest betaald worden per persoon, ook voor de kinderen. Werken aan het trottoir waardoor we van 7 uur 's ochtends in oorverdovend lawaai zaten (ook tijdens ontbijt). Gelukkig is Londen een superstad die alles goed maakte, maar dit hotel : NOOIT MEER !!

Ligging dichtbij 2 metrostations , dus vlot bereikbaar

Locatie hotel in vriendelijke buurt en vlakbij Metrostation...

Gedateerd hotel. Kleine kamer voor 4 personen. Relatief smalle en korte bedden. Geen plek om koffers te stallen!

Locatie hotel in vriendelijke buurt en vlakbij Metrostation Paddington. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

5,5
    Vlakbij Paddington Station maar de bedden zijn slecht

De kamer (G10) lag op de begane grond en was erg klein. De badkamer was onlogisch ingedeeld, zo hing de toiletrol aan de muur achter je rug(?). Als je op de toilet zat met de deur dicht kon de ander niet binnen komen omdat je met je knieën voor de deur zit en deze daarmee letterlijk tegenhoudt. Maar het ergste vonden wij de bedden! Ze ogen netjes maar liggen niet lekker: hard en ze deinen heel erg waardoor je als je je omdraait je het gevoel hebt alsof je op zee zit. Niet comfortabel. Wij gaan hier nooit meer heen.

De kamer was schoon, netjes en goed onderhouden. De ligging, vlakbij Paddington Station en verschillende winkels, was voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prijs-kwaliteitverhouding is slecht!

Prijs-kwaliteitverhouding is slecht! Het hotel is zeer oud. De kamer was slecht verlucht en er hingen gewoon draden van de elektriciteit los en zichtbaar!

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Zeer slecht ontbijt.

De eennpersoonskamer was veelte klein.

Zeer slecht ontbijt. Alleen maar brood met Jam. Geen kaas of eieren. Het had dus niets weg van een Engels ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

De locatie was heel plezierig.

De kamer was klein. Het bed paste net tussen twee muren dus het was inklimmen.

De locatie was heel plezierig. Dicht bij de underground. Eén redelijk aantal leuke restaurants in de directe omgeving. Dicht bij het park

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Hotel lekker dichtbij openbaar vervoer in prettige buurt.

Geen wifi-bereik in kamer. Verwarming kon niet uit (erg warm) en voorkant te rumoerig om raam open te doen. Duur omtbijt voor wat er geserveerd wordt.

Locatie! Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Vertrouw de sterren en de foto's niet.

Kamer met slechte verwarming en waar je je hoofd stoot tegen TV Kleine kleerkast. Geen plaats voor reiskoffer. Badkamertje en toilet, moet je proberen!!!

De foto's op de site Booking.com

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Waren om 11 uur aanwezig en kregen toch al een kamer, ...

Kleine kamer, weinig ruimte Klein bed, voeten lagen buiten het bed Douchkop kapot

Waren om 11 uur aanwezig en kregen toch al een kamer, ondanks dat de check in pas om 14:00 zou zijn. Locatie prima bij metro en park

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goede locatie, matig hotel

De ramen waren erg oud en gingen niet goed dicht. Daardoor was het erg gehorig en koud. De internetverbinding was slecht. Het is niet gelukt om verbinding te maken.

De locatie van het hotel is uitstekend. Je bent zo bij metrostation paddington. Het hotel was schoon.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Goed verblijf voor paar nachten London

Kleine badkamer en soms viel het water uit of erg koud. Even uit en weer aan en het was weer goed. Echter vonden wij de kleine badkamer geen probleem.

Aantal dagen hier geweest, vriendelijk ontvangen bij check in met uitleg erbij. Rest van de dagen bleef dit zo. Fijne kamer, erg ruim. Ideaal voor een paar dagen London. Ontbijt hebben wij hier niet genomen ook geen idee hoe dit eruit zag, hebben elke dag ergens anders gegeten, prima te doen. Schoonmaak was prima, elke dag nieuwe handdoeken. Thee en koffie op de kamer. Zijn alleen op de kamer geweest om te slapen,voor de rest is er zoveel te doen in London.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Advies: don't do it!

Het personeel, te beroerd om bij de check-in even op te staan en netjes goedendag te zeggen en/of een korte introductie over de omgeving te geven. Sowieso tijdens het hele verblijf toonde zij geen initiatief om hun gasten netjes gedag te zeggen. Handdoeken worden dagelijks verschoond en het bed opgedekt. Stofzuigen tijdens een verblijf van zes dagen was niet aan de orde, bijzonder. Kamer 112 is niet bestemd voor mensen die groter of zwaarder zijn dan gemiddeld. Smalle douche, toilet en slaapkamer (de deur kon nog niet eens volledig open bij binnenkomst omdat het bed er al stond).

De locatie is perfect. Vlakbij metro stations en in een rustigere straat (vooral fijn in de nacht) .

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Perfecte verblijf voor een paar dagen londen.

Ales viel mee. Iets langere bedden is wel iets prettiger slapen. ☺

Keurig ontbijt. Kleine kamers maar schoon. Heerlijke (stort)douche,top! dicht bij metro. ligging goed, net buiten het drukke centrum.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

fijne bedden.

fijne bedden. lekker groot en sliepen heerlijk. Het vierde bed dat er stond hoefden we gelukkig niet te gebruiken, deze was duidelijk van mindere kwaliteit.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Maar de kamer was heel goed, badkamer klein maar alles correct. Wifi ging niet zo goed. Er was geen

Bij de receptie was men niet zo vriendelijk.maar wel correct. Strict minimum. Bij onze aanvraag voor een reservatie voor de Tower heeft men geen korting gegeven voor mijn 2 studenten , 17 en 19 jaar. Dit kostte ons toch 9 pound!

Het ontbijt was eerder karig. Niet veel keuze, bv geen eieren, geen charcuterie, geen kaas. Wel croissants, zoetigheden voldoende...

• Beoordeeld op: 23 september 2018

We wilden dicht bij station paddington zitten voor een hebbelijke prijs en daaraa voldeed het hotel.

De kamer was krap, de deur stootte tegen het bed aan, kon niet helemaal open.

De ligging en de prijs.

De ligging en de hygiëne

We waren een gezin van 5 en vond de kamer toch iets te klein om er met 5 te verblijven . Wel leuk en groot balkon

De ligging en de hygiëne

De grootte van de kamer

De grootte van de kamer

ondanks de kleine kamer en minder ontbijt toch reuze

Ontbijt was beetje simpel voor 9 euro kamer was veel te klein en slechte matras (bed)

De ligging was wel goed

Kamers waren heel klein en vooral badkamer.

Kamers waren heel klein en vooral badkamer.

Nauwe gangen beetje claustrofobisch

De ligging van het hotel is heel goed.

De presentatie op de website komt niet in de buurt van de werkelijkheid.

De ligging van het hotel is heel goed.

locatie

badkamer is heel klein het ziet er wat vervallen uit.

locatie

Degelijk hotel, goede uitvalsbasis

Matige wifi

De vriendelijkheid van het personeel

Londen prachtige stad, Royal Eagle prima locatie!

De bedden waren erg klein.

Prima voor elkaar. De service was ook goed.

Te kleine kamers!!! Slechte ventilatie

4,5
    Ruimte en ontbijt

Ruimte en ontbijt

Het was een prettig verblijf.

De kamer was aan de kleine kant.

Het ontbijt was prima.

Het was o.k. maar ik heb foto s geziên van 3 personën en doe zagëer helemaal anders uit.

De kamer is te klein voor 3 personen. 1 kleine kast en 1 stoel.

De kamer was zeer proper

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Moe maar voldaan

Het lawaai was een grote hinder.

Het ontbijt was goed, de hotelkamer was ook goed.

Het was aangenaam

Te weinig stopcontacten

De bedden en vriendelijk personeel

Schone kamers,precies goed voor korte stedentrip

Schone kamers,precies goed voor korte stedentrip

De locatie was ideaal met 2 metrostations op loopafstand

Mijn kamer zat tegenover de lift wat mijn slaap behoorlijk verstoorde

De locatie was ideaal met 2 metrostations op loopafstand

Thuis gekomen bleek creditcard te zijn misbruikt!!!!!!

Kamergrootte ongeveer 40 cm rond het bed!!!

Mooie monumentale voorgevel, maar verder..,zie hieronder

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Royal Eagle Hotel