Beoordelingen over Stylotel 3-sterren

160 Sussex Gardens, Paddington, Westminster, Londen, W2 1UD, Verenigd Koninkrijk

#632 van de 977 hotels in Londen

Als je een betaalbaar verblijf wilt hebben en niet teveel eisen hebt dan is dit prima.
    • Stylokamer driepersoons

De douche was erg klein met een douchegordijntje. Echt een piepklein badkamertje. De kamer was schoon maar je kon duidelijk zien dat het nodig een opknapbeurt nodig heeft. Vlekken in het plafond, roest in de badkamer, lampen die het niet doen enz. De bedden waren erg hard, je kon de veren in het matras voelen.

De locatie was prima. Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon. Kamer had een redelijk formaat. ( 3 persoonskamer)

goede ligging maar heel basic en koud.
    • Stylokamer driepersoons

de kamer was ijskoud bij aankomst. een hele kleine badkamer waar geen verluchting was. Na het douchen was het een hele vochtige ruimte (lees: natte ruimte) en wanneer je de deur dan open liet staan werd de kamer ook enorm vochtig. en dit in combinatie met de koude.... Maar 1 handdoek per persoon en 1 douchegel, shampoo, conditioner, zeepje en lotion voor 3 personen. Gelukkige hadden we zelf ook iets bij van verzorgingproducten en handdoek want hier kwamen we niet mee toe. Het onthaal was ook niet al te vriendelijk, we wisten dat we te vroeg gingen zijn maar wilden gewoon onze koffer al in het hotel achter laten. Uiteindelijk is dit allemaal in orde gekomen. Het verdure afhandelen van de kamer was zeker in orde (dit werd door ander personeel gedaan dat wel zeer vriendelijk en behulpzaam was) Toen we 's avonds terug in het hotel kwamen wilden we nog een koffie drinken in de bar beneden maar en waren geen propere tassen meer dus konden we niet van deze optie genieten. Alle vuile tassen stonden gewoon op de toog.... We hebben uiteindelijk een koude nacht gehad, de verwarming stond op 28° maar werkte blijkbaar niet optimaal en er was maar 1 klein fleecedekentje extra voor handen op de kamer.

het ontbijt was in orde. Niet al te veel keuze maar toch genoeg. Veel stoelen en tafels in een kleine ruimte. Dit maakte het een beetje krap om te zitten. het keukenpersoneel was wel heel vriendelijk en alles werd altijd goed aangevuld. De ligging van het hotel was wel een pluspunt. Op 2min wandelen van het metrostation van Paddington.

Stylotel prijs/kwaliteit voor Londen prima. Geen verrassingen na lezen reviews.
    • Stylokamer driepersoons

Ontbijt! Gezien de vele kritieken echt een verbeterpunt en zal scores doen stijgen. Paar kleine, niet duurzame, aanpassingen en ontbijt is op nivo. Matrassen ook hard.

Toplocatie! Leuke restaurants/loopafstand Hyde Park evenals mooiste en langste winkelstraat van Londen Oxfordstreet. Naast metrostation Paddington. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prijs prima.

Prima gelegen hotel voor een kort verblijf
    • Stylokamer driepersoons

We hadden een tripleroom met onze dochter (12j) en de badkamer was echt te klein en oncomfortabel .

Super locatie, vlakbij de metro & treinen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Te doen
    • Stylokamer driepersoons

De driepersoons kamer was erg klein. De douchegelegenheid super klein. De afvoer van het fonteintje stonk muf. De dorpel was helemaal verroest. De stoelen bij het ontbijt waren in de hoeken ook helemaal verroest en de leuning was zo recht dat je niet relaxed kon zitten. Er was een tussendeur naar de slaapkamers die steeds hard dicht viel. Misschien iets van vilt op de deur bevestigen of op de sponning.

Het ontbijt, de locatie en de mogelijkheid tot parkeren voor de deur voor 18 pond per dag.

Zonde van het geld !
    • Driepersoons-Stylokamer

prijs / kwaliteit --> geen enkele verhouding. Onvriendelijk personeel. Ontbijt was werkelijk belachelijk. Nooit meer terug !

Het bed was acceptabelpris

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Slaaploos
    • Stylokamer tweepersoons

Onze kamer lag in de kelder, we hadden een raam dat uitkijk op een binnen koertje, net naast de lift, elke paar minuten begon een machine (ofwel de lift, of de airco, of een boiler) enorm veel lawaai te maken, onze kamer was ook verschikkelijk warm. Daarnaast was de matras verschrikkelijk oncomfortabel (we voelde de veren in onze rug prikken). Ontbijt was enkel met toastbroad, oude croisants , voor de rest zeer typisch Engels, maar echt niet lekker of leuk. De kamer was ook niet proper. Bij het inchecken vertelde het personeel ons dat er kaarten te bestellen waren tegen allerlei kortingen, toen we een dag later deze tickets wilden bestellen bij een andere personeelslid, wist hij hier hellemaal niets over....

De liggin was dicht bij 2 metro stations die ons naar zo goed als elke plek in London konden brengen.

Prettig hotel, leuk gelegen, vlakbij PAddington Station.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Een buitenlamp die 's nachts aan bleef, terwijl het gordijn van boven nogal kierde, op een ordelijke manier.

Wij kwamen al vroeg aan, rond 09.30 uur, en konden toch al een kamer krijgen, al was de voor ons gereserveerde nog niet beschikbaar. Uitermate vriendelijke en behulpzame receptionist.

Ons verblijf hier was gewoon goed.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Het meubilair (de stoelen) in de eetruimte waren hip maar echt niet handig/praktisch.

Vriendelijk, deskundig personeel. Ontbijtbuffet was goed. Onze kamer in de kelder aan de kant van de weg was ruim en verder oke.

Prima lokatie
    • Vierpersoons-Stylokamer

Kleine kamer en badkamer, maar dat wisten wij tevoren al: goede prijs -kwaliteit verhouding. Voor ons geen probleem omdat er toch alleen geslapen werd .

4 persoonskamer met stapelbed; klein maar functioneel . Gezien de dure hotelkamers in Londen goede prijs-kwaliteit verhouding. Ideale ligging voor meerdere metrolijnen ; op korte loopafstand. Ontbijt basic, maar oké . Eetgelegenheden in de buurt evenals Hydepark . Hotel heeft ook baggageservice : een vergeten toilettas kregen wij keurig terug na het ophalen van de bagage op de vertrekdag . Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima hotel op geweldige locatie
    • Stylokamer driepersoons

De wifi op onze kamer was erg slecht, ontbijt was eenvoudig en echt Engels

Eenvoudig maar goed hotel, alles wat je nodig hebt voor een paar dagen Londen. Locatie is geweldig en een gunstige prijs voor hartje Londen! Rustig en geen last van andere gasten

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Vriendelijk personeel, uitstekende locatie met mogelijkheid...
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Weinig ruimte op kamer, badkamer klein met nauwelijks ruimte om toiletspullen kwijt te kunnen, geen stopcontact naast het bed.

Vriendelijk personeel, uitstekende locatie met mogelijkheid parkeren voor de deur, schoon, prima bedden.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima verblijf voor een stedentrip in een fijne wijk van Londen.
    • Stylokamer tweepersoons

Aanbod ontbijt had uitgebreider en van hogere kwaliteit gekund. Croissant en melkbroodjes uit een grote zak. Geen yoghurt of fruit aanwezig.

Kamer was prima.

Toplocatie, originele aankleding.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Het ontbijt was enkel Engels. Er was geen fruit, melkproducten of echt ( ongezoet ) brood

Toplocatie, originele aankleding. Supervriendelijk personeel.

voor ons doel om Londen te bezoeken en te bewandelen was dit...
    • Stylokamer tweepersoons

Voor ons doel viel er niets tegen, we wisten dat we alleen maar voor het ontbijt en voor de nacht na een vermoeiende dag in het hotel hoefden te zijn. daarin voorziet dit hotel prima.

voor ons doel om Londen te bezoeken en te bewandelen was dit hotel prima geschikt, stevig ontbijt en verder de hele dag rondstruinen in Londen

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

De ligging was ok, het ontbijt ook nog wel, maar verder is dit zijn prijs niet waard!
    • Stylosuite V2.1 (Suite met één slaapkamer)

Bij aankomst moesten we ineens bij betalen; blijkbaar was niet voor de twee nachten betaald zoals dat op de voucher anders wel stond en ook voor het ontbijt moesten we nog betalen. We hadden een kamer van 4 geboekt, bleek dat het eigenlijk één bed had en één uitklapbare zetel; veel te hard, moesten we zelf opmaken!? Bovendien lag de kamer niet bij het hotel, maar aan de overkant van de straat, vlak boven een bar en de isolatie was erg miniem. Zeer lawaaierig dus.

De ligging was erg goed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

De stoelen in de ontbijtzaal mogen vervangen worden door comfortabelere stoelen. De lounge heeft een goede bar maar mag gezelliger ingericht worden. Bij het ontbijt graag enkele glutenvrije en lactose vrije producten. Bv. sojayoghurt, sojamelk, havermout zonder suiker, noten, rozijnen, ...

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gerifelijke en schone kamers. Uitstekende ligging. Prijs/kwaliteit een aanrader.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Gezellige en knusse kamer.
    • Stylokamer driepersoons

Weinig variatie bij het ontbijt. Zeer krappe douchecabine. Onmogelijk om de voeten te wassen!

Gezellige en knusse kamer. Gratis thee en koffie in de lobby.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Aangenaam en jong
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Betere broodjes bij het ontbijt. Voor de rest was het ontbijt wel zeker in orde.

Personeel was zeer vriendelijke en behulpzaam. Koffie bij het wachten voor incheck was zeer welkom.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Voor alleen te slapen, prima te doen.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Slecht ontbijt. Eieren waren blauw van binnen. Slechte WiFi. Slechte douche.

Goede locatie. Erg behulpzaam personeel. Helpen en regelen alles. Kamer is en wordt schoongehouden. Niet te warm. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Op een paar kleine ergenissen na, was het prima slapen.
    • Stylokamer driepersoons

Het ontbijt viel tegen. Het aanbod leek niet op de foto's. Er was ook geen (vruchten)yoghurt. De douche was niet echt groot. Er was ook geen glas of beker aanwezig in de badkamer.

Het personeel is vriendelijk. Dat er een lift is. En dichtbij Paddington Station.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Hotel prima gesitueerd.
    • Stylokamer vierpersoons

De kamer was voor 4 personen wel erg krap. De badkamer is een kleine cabine en erg benauwd. Zeker voor 4 personen onvoldoende.

Het ontbijt was uitstekend. Locatie super,station en metro op korte afstand. In omgeving leuke restaurants en kleine supermarkt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima voor weekendje London.
    • Stylokamer vierpersoons

Broodjes niet vers en ontbijt eenvoudig. Douchekop was niet verstelbaar en klein hokje. Daardoor creatief douchen.

Ligging prima. Kamer ondanks afmetingen in orde.

Algemeen goede prijs kwaliteit verhouding
    • Stylokamer driepersoons

Badkamerdeur knelde en door het vele metaal veel roest Stoelen ontbijtkamer niet comfortabel

Algemeen goede prijs kwaliteit verhouding

Goed hotel op schitterende locatie
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Ontbijt te basic, ontbijtkoeken niet vers

Gewéldige matrassen, super snelle wifi, schitterende locatie

Geslaagd
    • Stylokamer driepersoons

Eten eentonig weekend niks extra geen fruit

USB laters zeer handig

Locatie, prijs
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Zeer veel licht dat kamer binnen kwam ‘s nachts en er waren werken in de kamer naast ons. Zeer gehorig.

Locatie, prijs

Te kleine kamers, geen minibar, geen bar in hotel, dus puur slaapplaatsen.

Te klein, onpersoonlijk

Goede bedden

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

• Stylokamer driepersoons

Kamer was super koud en bijna niet warm te krijgen. Bedden waren hard en het ontbijt heel weinig variatie. Echt een basic ontbijt.

Voordelig hotel, prima ligging!
    • Stylokamer driepersoons

Jammer van de broodjes uit zo'n voordeelpak bij het ontbijt.

Voordelig hotel, prima ligging.

Geweldige uitvalsbasis.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Erg gehorig in de kamer.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Nice staff and a voucher for a drink
    • Stylokamer eenpersoons

Veel lawaai en zeer zeer kleine kamer met een douche waar ge amper in kunt bewegen.

Nice staff and a voucher for a drink

Goede ligging, alles wat we nodig hadden was aanwezig, zonder luxe.
    • Stylokamer driepersoons

Kamers wat verouderd, kille inrichting, superkleine badkamer.

Locatie was zeer goed. Prijs-kwaliteit in orde.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima verblijf voor weekend trip

Superkleine douche en kamer

Schoon en uiterst vriendelijke receptie. Perfecte ligging bij station paddington

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Een doorreishotel
    • Stylokamer tweepersoons

interieur viel wat tegen, kamers zijn afgeleefd, het ontbijt is niet bijzonderOk

Goede locatie, vriendelijk personeel, prima wifi

De ligging is goed.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

De hygiëne, ontbijt was minimaal en niet lekker

De ligging is goed. Oxford street is op loopafstand. Dichtbij het metrostation Paddington.

Perfecte locatie om Londen te exploreren

Om naar het vijfde verdieping te gaan moet je vanaf het 4de trap op

Super goed ontbijt

Behulpzaam personeel
    • Stylokamer driepersoons

Niks prima om te overnachten en vandaar London te ontdekken

Behulpzaam personeel

Goed ontbijt, schone en moderne kamers
    • Stylokamer tweepersoons

De kamers zijn echt heel klein (een 2-persoonskamer van nog geen 10 vierkante meter).

Goed ontbijt, schone en moderne kamers

perfecte locatie maar hygiene totaal ondermaats
    • Stylokamer driepersoons

hygiene was totaal ondermaats verluchter in de badkamer hing boordevol stof alsook de rooster van de airco, ontoelaatbaar !!!

de locatie

Het onthaal en het ontbijt was goed.

Kleine badkamer.

Het onthaal en het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed verblijf als je er alleen maar slaapt.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

Badkamer had geen warm water.

De omgeving van het hotel is goed. Op loopafstand van Hyde Park.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Licatie en vriendelijk personeel.
    • Driepersoons-Stylokamer

Kleine kamer, kleine douchecabine en matig ontbijt (droge croissants, geen yoghurt, geen fruit).

Licatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

kamers klein maar fijn
    • Stylokamer tweepersoons

goede ligging, leuk design, goede bedden en goed onbijt parkeren 'good value for money'

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Kamers klein

Service

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Metrohalte dichtbij.

Hele kleine badkamer. Moeilijk om kamer te verluchten.

Metrohalte dichtbij. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Locatie is goed en de bedden zijn ok.
    • Stylokamer driepersoons

Douche erg krap. Ontbijt viel tegen.

Locatie is goed en de bedden zijn ok.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Perfecte locatie.
    • Stylokamer tweepersoons

Gewoon goed maar basic hotel

Perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Zeer goed en behulpzaam personeel.
    • Stylokamer tweepersoons - aparte bedden

De afwerking van de kamers kan iets beter maar verder prima Hotel. Ik overweeg om volgende keer terug te gaan. Een aanrader.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

• Stylosuite V2.1 (Suite met één slaapkamer)

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Londen citytrip
    • Stylokamer vierpersoons

Ontbijt van matige kwaliteit:fabrieksbrood en - croissants en in hele kleine ruimte (kelder)

Lokatie en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

goede locatie maar alles krap en prijzig
    • Stylokamer tweepersoons

geen wifi klein niet schoon ontbijt niets vers

meeste personeel vriendelijk goede locatie

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Locatie en heel vriendelijk personeel
    • Stylokamer driepersoons

Ontbijt en hele kleine badkamer

Locatie en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Ok
    • Stylokamer driepersoons

Geen wifi voor 3 dagen, ontbijt was matig, douche erg klein, geen airco (en raam kon bijna niet open

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

London

Slechte bedden

Perfecte locatie

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Locatie is prima.

Doucheruimte is erg klein en doet caravanachtig aan. Kozijnen in de badkamer rotten weg. Maar wel elke dag schone handdoeken.

Locatie is prima. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Goede ligging en vriendelijk personeel.

Ruimtes waren allemaal compact. Gangen, trappen, kamers, ontbijtlocatie. Voorschot afgehouden van kredietkaart, alhoewel booking vermeldde dat betaling pas ter plaatse zou gebeuren.

Goede ligging en vriendelijk personeel. Ook heel proper.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Goede locatie

Kamers zijn klein maar hoeveel ben je op je kamer als je een citytrip doet?!

Goede locatie Zeer klantvriendelijk ontvangst, uitgebreide informatie! Prima ontbijt, zeker voor Londense begrippen Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Locatie super!

Badkamer erg klein + had schoner gekund. Ontbijt weliswaar goed gezien de prijs van de overnachting, maar verschrikkelijke vette lucht. Je kleren stinken de rest van de dag. Onze kamer (3 persoons, kamer 108) lag pal naast de trap naar de ontbijtzaal wat erg rumoerig was.

Locatie super! Vlakbij Paddington Station + leuke buurt met veel restaurantjes etc.

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

Toplocatie, paar minuten lopen van Paddington station.

De douche is wat te klein, maar was prima voor mij omdat k klein en slank ben. Als je lang en fors bent, denk ik dt je daar met wat moeite doucht. Is wel schoon.

Toplocatie, paar minuten lopen van Paddington station. Super aardig personeel, schoon hotel. Kleine douche, maat je kunt daar prima douchen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2016

Goede locatie, dichtbij metro en trein.

Kamer was (te) klein maar dat is niet vreemd in Londen; de badkamer (mag de naam 'kamer' niet hebben) was wel erg 'compact'. Douchen was alleen zijdelings mogelijk.

Goede locatie, dichtbij metro en trein. Veel eetgelegenheden in de buurt. Leuke stylering en rustig in mijn geval. Schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

De hotelkamer zag eruit als een kajuit van een boot. Alles was klein, vooral de badkamer. Elke ochtend werden wij wakker van de eieren lucht uit de keuken, en wij zaten zelfs op etage 5. Sowieso was de geur in het hotel een beetje vreemd.

• Beoordeeld op: 23 november 2015

De ligging is zeer goed.

Zelfs de kamer met 2 bedden is zeer klein. De badkamer lijkt een plastieken cabine uit een mobilhome die in de hoek is gezet. In de douche kan je je amper draaien. De haardroger is echt het minste vh minste. Het wifi signaal geraakte niet tot in mijn kamer, daarvoor moest ik op de gang gaan staan.

De ligging is zeer goed.

• Beoordeeld op: 18 november 2015

De locatie van dit hotel is de enige "troef" ook...

Te kleine kamers, te kleine plastic badkamer, te kleine eetzaal voor ontbijd, geen lekker ontbijd ... :-(

De locatie van dit hotel is de enige "troef" ook al zit het niet helemaal in het centrum van London !

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Heel vriendelijk en behulpzame mensen.

Het resterende bedrag werd al in euro's op de betaalterminal gezet. We hadden het gevoel deze optie opgedrongen te zijn. Uiteraard was dit voor ons voordeliger geweest in pond sterling te betalen. Jammer..... Het ontbijt was basic en de eerste morgen waren we ietwat aan de late kant, er werd dus onvoldoende aangevuld. Ook de kwaliteit van het ontbijt liet nogal te wensen over. Badcel wat klein en verluchting was niet optimaal. Kamer was heel erg warm.

Heel vriendelijk en behulpzame mensen. Zeker aan de balie bij het boeken van extra tours.

• Beoordeeld op: 2 november 2015

Personeel was erg behulpzaam.

De geur van het ontbijt in de kelder steeg iedere ochtend op tot op de slaapkamers op de 2e verdieping zelfs.. Badkamer was erg klein

Personeel was erg behulpzaam. Inrichting was stylisch hip.Gratis koffie/thee/water in de lobby.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Vriendelijk personeel, schone en goed ingerichte kamer.

Kamer was klein (maar ja, het is London), klein raam met weinig daglicht en geen climate control. Daardoor benauwd en beetje opgesloten gevoel. Zou hier wel opnieuw naar toegaan.,

Vriendelijk personeel, schone en goed ingerichte kamer. Locatie is goed, vlakbij hydepark en paddington station en metrostations. Leuke cafés en restaurants direct om de hoek.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

het ontbijt

grootte van de kamer ontzettend trage wifi rumoer van de lift raam in kamer dat halve meter van tussendoorgang is verwijderd locatie tv waardoor beeld uit bed niet goed te zien is geur van de keuken die je op kamer ruikt

het ontbijt de centrale locatie van het hotel het bed personeel

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

De kamers zijn netjes en het ontbijt niet echt uitgebreid,...

Kleine kamer, maar eigenlijk niet erg omdat je nooit op de kamer bent.

De kamers zijn netjes en het ontbijt niet echt uitgebreid, maar de noodzakelijke dingen zijn aanwezig. Een geslaagd hotel voor een kort bezoek aan Londen. Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

de ligging was goed, vlakbij metro station Paddington.

hele kleine kamer het leek net een doos, douche was miniscuul en waterstraal was er praktisch niet. prijs was te hoog voor wat we hebben gekregen.

de ligging was goed, vlakbij metro station Paddington.

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Hadden gehoopt op 3 persoonskamer, gekregen 4 persoonskamer op het 5de verdiep, lift gaat maar tot het 4de? Echtgenote is fysiek mindervalied, loopt met een rollator. Konden wel een studio krijgen mits een opleg van 100 pond!

Ontbijt Big bus reclame

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

De kamerinrichting is modern en mooi aangekleed.

Een eenpersoonskamer is nogal klein.

De kamerinrichting is modern en mooi aangekleed. Alles wat men nodig heeft is aanwezig. Het onthaal gebeurt enorm vriendelijk en het personeel is voorkomend en heel vriendelijk. Het aangeboden ontbijt is zowel Engels als continentaal. In ieder geval meer dan voldoende en vooral lekker. De netheid van het geheel is zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Locatie is uitstekend, zeer dicht bij de Underground;

Staat van onderhoud: hotel is dringend aan opknapbeurt toe. Beddengoed is versleten; slechts 1 handdoek per gast; Ontbijtruimte is o, zware stoelen; te weinig zitruimte op drukke tijden; wij hadden in de kamer een lekkende verwarming (natte vloer). De kamers zijn gehorig.

Locatie is uitstekend, zeer dicht bij de Underground; Bedden zijn prima; Ontbijt (engels/frans, goed!); Zitruimte bij de receptie met thee en koffie; Vriendelijke, behulpzame receptie

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Kamers waren erg schoon en personeel behulpzaam en...

brood bij het ontbijt mag beter.

Kamers waren erg schoon en personeel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Locatie bij Paddington.

Ontzettend slecht bed. Erg kleine badkamer.

Locatie bij Paddington.

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stylotel