Beoordelingen over Rudloe Arms 3-sterren

Leafy Lane, Corsham, SN13 0PA, Verenigd Koninkrijk

#6 van de 7 hotels in Corsham

Fantastisch!

Douchekraan werkte niet goed. Personeel erg vriendelijk maar niet bijzonder commercieel ingesteld.

Ambiance, vriendelijk personeel, prima ontbijt en diner!

Niet voor herhaling vatbaar.

De kamer. Veel te donker, weinig stopcontacten, geen tv en geen wifi. Slot van de deur werkte niet goed. Geen plaats om even achter de laptop wat te doen. Alleen een bad, geen douche. Douchekop van het bad zat vol met kalk.

Ontbijt was prima. Veel foto's overal. Sfeervolle uitstraling.

Zou het zo weer boeken masr dan met een kamer in het hoofdgebouw.

Kamers in het bijgebouw konden wel een opknapbeurt gebruiken.

Diner was super, Michelin dter waardig. Jammer dat veel op de kaart niet beschikbaar was.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De mobiele ontvangst was erg slecht, vaak niet eens 3G. Het WiFi netwerk viel ook regelmatig uit en was erg traag. Bij het afrekenen konden de gegevens van mijn credit card in eerste instantie niet eens geverifieerd worden omdat er geen verbinding was van het pinapparaat met het netwerk. Ook konden we op een dag de kamer niet openkrijgen omdat het Wifi netwerk dat blijkbaar de sloten controleert niet werkte. Gelukkig was dat snel opgelost met een reset, maar daarvoor moest je wel naar de receptie toe. Verder alleen maar positieve punten. Een geweldig mooie omgeving waarbij ook de tuin van het hotel al een goede opknapbeurt heeft gehad en waar ze nog steeds bezig zijn om die te verfraaien.

De keuze viel op dit hotel vanwege de ligging en de sfeer die het uitstraalt. Bij dit hotel heb ik echt het allerlekkerste engels ontbijt gehad van al die keren dat ik dit al in Engeland heb geprobeerd. Zelfs de black pudding (bloedworst) was erg smaakvol en heel subtiel. De keuze bij het diner was beperkt tot een stuk of zes gerechten en is niet gewisseld in de vijf dagen dat we er waren. We hebben er 2x gedineerd en ook die gerechten waren echt voortreffelijk. Uiteindelijk bleek ook dat de eigenaar de voormalig met drie sterren bekroonde topkok Marco Pierre White was en zijn zoon daar nu de scepter zwaait. Dit zag je echter niet terug in de prijs en toen ik boekte wist ik dat ook niet. Maar dat was dus een aangename verrassing. De bediening was ook erg prettig en attent. Het hotel is erg smaakvol ingericht en voor mij als foto liefhebber was het dan ook een extra bonus dat er veel foto's van Robert O'Neill aan de muren hangen.

Het vriendelijke personeel in het restaurant en het eten was...

De bedden in de dependance zijn slecht. De veren voel je door het matras heen. Daarnaast hadden we gevraagd voor twee kamers naast elkaar vanwege de kinderen. Maar zij sliepen op een andere gang.

Het vriendelijke personeel in het restaurant en het eten was erg goed.

Fantastisch om tot rust te komen, zo mooi! En fantastisch personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden! 3 persoonskamer kreeg 2 pers bed en slaapbank. Slaapbank is vreselijk! Maar personeel loste het goed op door ons van een andere kamer te voorzien.

Prachtig landgoed, decor mainhouse is geweldig ingericht door Marco Pierre White, fantastisch personeel, heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Correcte doch weinig commerciele benadering van een B&B.

Ontbijtformule is niet flexible. Een extra kost een fortuin. 8 kamers geboekt. 1 kamer opgezegd 36 u voor de aankomst en toch volle pot moeten betalen voor deze ene kamer is niet commercieel.

Mijn zoon had cash vergeten in zijn kamer. Dit is prompt gesignaleerd. Zeer correct en erg gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Hoofdgebouw en de tuinen er omheen zijn echt fantastisch.

De kamers in het bij gebouw zijn oudbollig. Schilderwerk en onderhoud is zeker op zijn plaats. Ontbijt is matig

Het hoofdgebouw en de omgeving ziet er schitterend uit

Comfortabel

Rustige omgeving. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Eeenvoudig hotel, goed ontbijt en diner.

Donkere, koude kamer.

Ontbijt eenvoudig maar wel goed.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

De kamer was uitstekend.

Voorziening in de kamer: kopjes voor de thee en koffie ontbraken.

De kamer was uitstekend. Rustig en toch niet eenzaam! De locatie op zich: aangelegde tuin met omgeving.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooi landelijk gelegen, ruime kamer.

Kamer was slecht schoongemaakt. Het restaurant was overpriced voor het soort eten. Bij het uitchecken viel de rekening door een onbekende foiut bijna 50 pond te hoog uit!

Mooi landelijk gelegen, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Wij hadden een last minute aanbieding waardoor de...

De eigenaar was nogal gericht op zichzelf en vrij nors en onvriendelijk. Goedemorgen of goedenavond of een glimlach zat er niet in. Hij is ook nogal dol op zichzelf gezien de portretten die hij van zichzelf heeft hangen. Beetje misplaatste arrogantie. De rest van personeel was wel ok. Toilet liep door en de kamer rook naar ammoniak. Omdat we met de hond reisden, zaten we apart bij het ontbijt en duurde erg lang voordat het ontbijt kwam.

Wij hadden een last minute aanbieding waardoor de prijs/kwaliteit goed was. Als de normale prijzen gehanteerd waren, vond ik dat zeker niet waard. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Locatie was prachtig en rustig.

Locatie was prachtig en rustig. Ontbijt was zeer goed. De manager was zeer correct en zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Lawaai ' s nachts

Lawaai ' s nachts Ontbijturen niet meegedeeld Donkere kamer Geen faciliteiten om warme drank te maken

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Rudloe Arms