Beoordelingen over Shaftesbury Metropolis London Hyde Park 4-sterren

78-84 Sussex Gardens, Westminster, Londen, W2 1UH, Verenigd Koninkrijk

#604 van de 977 hotels in Londen

Verlichting in de kamer.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Verlichting in de kamer. Er staan lampen die je niet aan kan zetten, daarnaast is het niet mogelijk om bepaalde lichten uit te zetten (3 velle spotjes boven het bed kunnen niet worden uitgezet. Alle lampen uitzetten of aanzetten). Dit is een grote MIN als het gaat om comfort.

Prima hotel voor een paar dagen Londen

De kamer was erg klein! Tweepersoonsbed was erg smal!

Kamers waren schoon. Heerlijke douche. Personeel was heel vriendelijk. Prima locatie. Airco op de kamer.

er was geen mogelijkheid voor 2 enkele bedden

bedden zijn klein en de kamers zijn warm we sliepen beneden. De lokatie is prima bus en metro in de buurt je bent zo in het hart van London

Comfortabel als je rustig kunt slapen maar geen 4 sterren waard!

Eerste nacht nauwelijks geslapen. Geluidsoverlast van gasten, doortrekken van wc, douches in de nacht merkbaar hoorbaar doordat de boiler stond te loeien. Volgende dag dit gemeld bij receptie. Vriendelijke werknemer en zou een ander kamer regelen. Deze kamer was niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Perfecte lokatie in London, super aardige en goede service!!

De eerste avond, hoe klein de kamer was, met een twijfelaar als bed. Was dus eigenlijk niet een tweepersoonskamer. Hotel heeft het echter ruimschoots goed gemaakt met de free upgrade voor de tweede nacht.

Eerste nacht was wel in een erg kleine kamer. We krijgen echter een gratis upgrade voor de tweede nacht in een veel ruimere en luxere kamer. Topservice van de receptie.

SUPER verblijf!
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Geen minpunten.

Om te beginnen de oprechte vriendelijkheid van het personeel aan het onthaal. Kamer op tijd in orde. Prima full breakfast, als ook de service. Goed gelegen hotel: bussen en treinen dichtbij.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Wat een vergissing dit hotel. We reizen veel, veel kamers gezien maar zo klein en achteraf hebben we nog nooit meegemaakt. Twee Deluxe-tweepersoons kamers geboekt, zie foto’s op Booking.com. We kregen beiden een zeer kleine kamer met een 1.20 m breed bed, niet geschikt voor twee personen. Een badkamer zo klein, afdrogen na het douchen lukte niet en moest in de slaapkamer gebeuren. Voor toiletspullen geen ruimte, deze uit nood op wc-deksel geparkeerd. Raam kon open maar zakte naar beneden: als oplossing de prullenbak ertussen geparkeerd. Ontbijt los geboekt bij inchecken. (Ontbijtzaal in de basement) Ontbijt prima alleen te weinig personeel: je besteld zelf je koffie aan een balie. Melk was men vergeten. Het brengen hiervan duurde zolang dat de koffie koud was. Bij het uitchecken was de hotelmanager allervriendelijkst. Ze bood aan het de volgende keer goed te maken met een betere kamer. In onze ogen te laat: na het zien van onze eerste kamer, nog slechter, kregen we deze kamers aangeboden. Dus weer slechte kamers. Het aanbieden van een korting was een goedmaker geweest. Aangeven dat we volgend jaar een betere kamer krijgen niet. Dit lukt ook niet want wij komen hier zeker niet terug! Het is duidelijk dat we de vier sterren van dit hotel niet hebben gevonden, twee is meer op zijn plaats.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

De kamer was extreem klein en zonder raam naar buiten...

De kamer was extreem klein en zonder raam naar buiten (alleen naar een gesloten schacht), en het bed (voor twee personen) was 120 cm breed. In de badkamer kon je je amper omdraaien (en ik ben smal). Het ontbijt koste 15 pond pp, maar had voor 9.95 bestelt kunnen worden bij het inchecken. Dit werd nooit verteld.

Heerlijk hotel voor een bezoek aan Londen.

De kamer (015) op de ground floor heeft geen raam naar buiten, maar naar binnen, naar de hal en trap / lift. Daarnaast is de (015) erg krap. De bedden zijn aan de krappe kant, net geen 1.60 breed. De wandeling naar de dichtstbijzijnde underground neemt toch circa 10 min. in beslag.

Na wisseling van de kamer naar 2 verdiepingen hoger kregen we een ruimere kamer (met een raam naar buitenlucht). Keuze uit 2 verschillende underground stations, Paddington en Edgware Road. Yellow: Circle Line Green: District Line Brown: Bakerloo Line Pink: Hammersmith & City Plan goed vooraf waar je naar toe gaat. Het personeel helpt u hierbij vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Weet niet zeker of ik nog booking.com zal gebruiken
    • Deluxe Driepersoonskamer

Hadden geen driepersoonskamer meer. Zijn naar ander hotel van zelfde keten gebracht per taxi en gratis ontbijt gekregen ter compensatie.

Ligging ander hotel was beter want metro Lancaster gate is dicht tot deze zomer

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goeie locatie om London te verkennen, vriendelijk personeel, maar kleine kamer met klein bed

Kelderkamer met weinig tot geen daglicht, en dit aan de prijs van een volwaardige kamer, heel klein bed (140cm breed) wat eigenlijk veeleer een groot eenpersoonsbed is, veeleer dan een tweepersoonsbed.

Prijs kwaliteit van de kamer, net en hygiënisch

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Fijn hotel voor goede prijs.

De ruimte was erg krap voor 4 personen en de badkamer had geen plek om iets als een toilettas neer te zetten.

Ontbijt was goed. Lokatie was prima. Peroneel erg aardig en behulpzaam.

ontbijt erg goeg, kamer klein

ontbijt erg goeg, kamer klein

Het is een knus hotel met erg behulpzaam personeel.

Kamers zijn vrij klein

Het is een knus hotel met erg behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Klein

Kleine kamers, klein bed

Leuk maar niet al tevel in het hotel

Kleine kamer Nare geur in de badkamer

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goede prijs

Kamer in de kelder is niet echt iets waar je blij van wordt. Beetje benauwd.

Goede prijs

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Prima ontbijt.

Geluid van de straat

Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prijs is wel erg hoog, zeker omdat ontbijt nog eens apart te...
    • Deluxe Driepersoonskamer

Prijs is wel erg hoog, zeker omdat ontbijt nog eens apart te betalen is (€15 per persoon!)

Kamer was niet beschikbaar!

Kamer was niet beschikbaar! We moesten veranderen van hotel

• Beoordeeld op: 22 september 2016

locatie

erg kleine kamers

locatie

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijtzaal erg krap en oncomfortabele stoelen.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers. Elke dag, lekkere dikke, schone handdoeken en aanvulling shampoo e.d. in badkamer. We konden in een van de kamers veel eerder inchecken dan aangekondigd.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Het personeel was erg behulpzaam, en hebben ons een betere...

Sommige kamers zijn werkelijk heel klein, andere zijn dan weer groter, en toch vallen ze allemaal in dezelfde prijscategorie.

Het personeel was erg behulpzaam, en hebben ons een betere kamer gegeven.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

De hygiëne.

De innie mini kamer was idioot volgestopt, zodat je je zelf maar amper kon bewegen. De badkamer was helemaal een ramp. Zeker in relatie tot de prijs. We hadden een rustige kamer gevraagd, maar het leek of het verkeer door ons bed raasde

De hygiëne.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

De loopafstand naar Paddington Station, Buckinghampalace en...

De kamer was erg klein en in de souterrain. Heel apart. De verlichting was voor dames niet voldoende.

De loopafstand naar Paddington Station, Buckinghampalace en Oxfordstreet

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

4,0
    Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Waar zal ik beginnen? Een booking gedaan voor 3 personen (mijn man, ik en zoon van 13 jaar) voor 3 nachten van 5 t/m 8 maart. De kamer kostte bij die booking op 23 januari 390euro. De prijs steeg en daalde doordat men in de uk (debiel) nog ponden heeft. Op 3 maart was de prijs gedaald naar 362 euro. Mooi mee genomen, dacht ik. Dus niet. In het hotel aangekomen bleek dat ik 400, 90 euro moest betalen, de prijs was plots weer gestegen! En niet zoń beetje. Maar het mooie moet nog komen. Volgens jullie site kon ik een extra bed gratis bij krijgen op de kamer voor mijn zoon. Weer mis. De kamer (een deluxe kamer voor 2 personenen) was te klein!. Ik moest stand pede upgraden naar een andere kamer en of ik ff nog 60 pond kon bij betalen. Waardeloos vind ik het allemaal. En dan het ontbijt voor 12 pond P.p; prijs- kwaliteit ver te zoeken. En dan wil ik niet spreken over de ijskoude badkamer, slechte hygiene (haren gevonden onder de stop in de wastafel), vieze voegen in de badkamer en een kapotte stop van het ligbad. En dat noemt men een 4 sterren hotel? Ik ga er in elk geval nooit meer terug.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2015

ligging van het hotel is top,het is schoon en het bed ligt...

helaas is de kamer piep klein en met de wc deur aan het voeteneind van het bed, met melkglas erin waardoor je de ander ziet, niet zo ok ,zeker niet als je elkaar net ,kent niet leuk

ligging van het hotel is top,het is schoon en het bed ligt prima

• Beoordeeld op: 2 november 2015

De kamers zijn erg klein.

De kamers zijn erg klein. Er is geen plaats voor een koffer van redelijk formaat.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Goede wifi verbinding

Het was een erg slecht bed, kamer was te klein, je kon er amper met 2 personen in leven

Goede wifi verbinding

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.