2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Groot-Londen
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Londen
  5. Beoordelingen van Space ApartHotel

Beoordelingen over Space ApartHotel 4 sterren

36-37 Kensington Garden Square, Westminster, Londen, W2 4BQ, Verenigd Koninkrijk

#1105 van de 5.192 vakantiewoningen in Londen

• Beoordeeld op: 19 april 2024

• Tweepersoonsstudio

De inrichting van de kamer is wat gedateerd.

Het hotel ligt in de leuke wijk Bayswater en twee metrostations op korte loopafstand. Ik kon al eerder de kamer op dus dat was heel fijn. De kamer heeft voldoende faciliteiten en ik heb geen last gehad van enig omgevingsgeluid.

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Rustige, leuke locatie rondom klein parkje, veel winkeltjes en restaurants, dicht bij Hyde park
    • Tweepersoonsstudio

De douche had een wat erg zachte straal, verder alles goed.

Rusige locatie, leuke buurt, dicht bij winkels en restaurants, Hyde park. Mooie straat.

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

• Lower Ground Floor Studio

De ramen zijn van enkel glas waardoor het behoorlijk kan afkoelen. De badkamer was behoorlijk klein, maar wel van alle gemakken voorzien

Goede locatie, loopafstand van Notting Hill. Veel restaurants en winkels in de straat en goed bereikbaar met de metro

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Fijne plek om te overnachten voor een citytrip.
    • Tweepersoonsstudio

Douche is niet geschikt voor forse mensen. Opening om in de douche te komen is erg krap.

Heel fijne locatie. Kamer is klein, maar zeer efficiënt ingericht. Hele fijne douche. Dicht bij metrostations, winkels en leuke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Zeer aan te raden appartement hotel en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonsstudio

Het enige wat ik minder vond was het bed dat iets te hard was en deed mee veren. Maar misschien vinden andere dat wel fijn. Bij de receptie zou het ook misschien handig zijn als er altijd iemand zat voor vragen, nu moet je steeds een nummer bellen en wachten tot iemand komt.

Mooie nette locatie. Centraal gelegen en niet ver van de bekende straat waar alle winkels waren. Metro station was 5 min lopen dus dat was ook top! Het hotel was heel netjes en lekker rustig. Wat ik ook opvallend vond is dat het heel Hygiënisch was en daar was ik echt blij mee. Douche heeft voldoende handdoeken dus je hoeft niet steeds te vragen om een nieuwe.

• Beoordeeld op: 27 november 2022

fijn
    • Tweepersoonsstudio

aardig personeel, maar kleding mag een aanpassing hebben. heer aan de receptie zat in joggingbroek.

Fijne locatie

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Goede locatie, maar krap voor grote personen. Lief personeel dat graag helpt.
    • Tweepersoonsstudio

De badkamer/wc was erg smal voor mensen van ons formaat. En het bed was klein en hard. Ik heb goed geslapen, ik was kapot van de drukke dagen, maar mijn man heeft niet zo goed geslapen vanwege het harde bed en de warmte in de kamer. De airco werkte niet, maar daar word al een flinke tijd aan gewerkt. We hebben de ramen veel open gehad. Wat jammer was, was dat er wel een vaatwasser was, maar er waren geen vaatwastabletten. En we hadden geen theedoek of afwasborstel mee. We dachten even vaatwastabletten te halen, maar dat was niet zo eenvoudig. Er waren geen kleine verpakkingen, enkel grote dozen voor vijf pond. Dus we hebben afgewassen in heel heet water. We kwamen erachter dat in het pompje bij de gootsteen wasmiddel zit. We hadden voor de volgende punten even naar het personeel moeten gaan, maar wanneer we een personeelslid zagen, kwam het op dat moment niet in ons op vanwege ons enthousiasme voor het concert en de andere leuke dingen die we in Londen hebben gedaan. We zijn er zeker van dat het personeel direct had geholpen. Degene voor ons heeft de borden, bekers en het bestek niet goed schoon achter gelaten. De raambekleding bij het keukenblok was kapot. Het wil niet goed blijven hangen. Het kraantje in de badkamer had geen filtertje waardoor het water als een waterval eruit spoot. De regendouche is prachtig, maar het is heel fijn om je ook van onderen goed hygiënisch te kunnen douchen. Ik had papieren washandjes moeten meenemen van huis, maar heb uiteindelijk een katoenen wasdoekje kunnen kopen. Washandjes zijn typisch Nederlands.

Wij zijn een getrouwd stel (33 jr en 35 jr) uit Nederland met lengtes 1.78m en 1.85 m en een gemiddelde omvang. We waren naar Londen gekomen vanwege het concert van Tyler Hawkins. We zijn van donderdag tot zondag in het Space Apart hotel geweest en verbleven in kamer 203. Wat het meest beviel was de locatie en de faciliteiten. Het hotel staat in een rustige straat en is dicht bij kleine supermarktjes. We hebben zelf ons ontbijt gemaakt d.m.v. het kleine kookplaatje. Vlakbij zijn station Bayswater en Royal Oak waar je met de tube (met een handige Oystercard) verder kan. Wij hadden genoeg aan £ 30,- per kaart.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Prima voor een paar dagen, wel iets te vet vd metro af
    • Tweepersoonsstudio

airco was stuk en douchedeur kon niet open zonder de deur vd badkamer open te doen. Hotel was verder van metro af dan ik dacht

kamer was prima, eigenaar legde uit dat ie al heel lang wacht op onderhoud voor de airco

• Beoordeeld op: 13 juli 2022

fijn hotel, vlakbij het strand en lekker restaurant

niets

mooie kamer, fijn ook dat toilet apart was dus niet op de badkamer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

Iets meer van verwacht
    • Tweepersoonsstudio

De kamer was echt erg klein. Helaas hebben wij dat zelf niet goed gecontroleerd want er staat duidelijk 15m2 vermeld. Een leer voor de volgende keer. Tevens is het bed erg klein. Een twijfelaar van 140 breed en ook erg kort. Tevens was het dekbed ook kort waardoor we met onze schouders of voeten bloot lagen. Ik ben maar 1,68 cm dus heb niet zoveel nodig dus dat zegt genoeg. Alles staat heel dicht op elkaar hierdoor en voelde voor ons claustrofobisch. Badkamer is ook erg krap. Op de wc zit je tegen een rekje aan. De badkamer deur moet open anders kan je jezelf niet goed bewegen als je voor de spiegel staat. Wij waren er 5 dagen, 4 nachten en helaas werden de handdoeken tussendoor niet vervangen.

Het was schoon, goed onderhouden, goed bereikbaar met metro, goede temperatuur door airco. Waterkoker, wasmachine, vaatwasser aanwezig wat erg fijn is.

• Beoordeeld op: 7 mei 2022

• Driepersoonsstudio

Slaapbank was matig evenals het keiharde bed. Direct een afspraak met de fysio kunnen maken. Verder viel de grootte van de kamer tegen en was er nauwelijks ruimte om de bagage te stallen. Kamer had ook wat beter schoongemaakt mogen worden. Tenslotte was er een lamp die op ons balkon het gebouw verlicht. Helaas was deze kapot en werkte als een stroboscoop wat zeer irtitant was. Ze kregen het ook gerepareerd tijdens ons verblijf.

Locatie was heel goed, vlakbij Bayswater underground en Kensington Gardens.

• Beoordeeld op: 15 maart 2022

• Tweepersoonsstudio

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was studio uitkijkend op de square, fijne plek waar vanuit we perfect de stad makkelijk in konden, tussen verschillende metrostations(5 min) en winkels en restaurants om de hoek. Fijn groot bed. Goed uitgeruste keuken, perfect om ook langer dan paar nachtjes te blijven.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 12 december 2021

prettig en comfortabel
    • Tweepersoonsstudio

hadden dubbel betaald en het duurde zeer lang en verschillende e-mails om dit verrekend te krijgen- op dit moment is dit nog steeds een lopende zaak

ruime kamer

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Beneden verwachting
    • Tweepersoonsstudio

Het bed was klein (twijfelaar) en hard, deken had ook wat langer en breder mogen zijn. De kamer wordt niet standaard schoongemaakt. We hebben erom gevraagd, er moest een extern bedrijf ingeschakeld worden en uiteindelijk hebben we alleen schone handdoeken gekregen. De douchecabine is ook erg klein met alleen een regendouche. Het vouwgordijn was aan vervanging toe.

De locatie is prima, metrostation en hytepark is in de buurt. Rustig, geen herrie.

• Beoordeeld op: 28 november 2022

Niets.

De kamer en ligging.

• Beoordeeld op: 7 september 2022

1,0
    Niet aan te bevelen hotel. Na een half uur zijn wij vertrokken.
    • Tweepersoonsstudio

Bij binnenkomst bleek al dat de foto's van het hotel enorm gedateerd zijn. Eenmaal aangekomen bij de kamer, viel deze ook enorm tegen. De kamer was niet schoon (de wastafel was vies, overal lag stof, de koelkast was niet schoongemaakt). Ook was het bed keihard (de veren van het matras waren te voelen). Daarnaast hing er ook een duidelijke chloorlucht in de kamer. De chloorlucht en de stof voelde wij enorm in onze luchtwegen. Het luchten van de kamer ging ook moeizaam, omdat het raam moeilijk open ging. De wijk waar het hotel staat is tevens ook niet fraai. Wij hebben - na een halfuur in de kamer te zijn geweest - onze spullen gepakt en zijn wij naar een ander hotel gegaan.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Vraag kamer bovengronds!
    • Tweepersoonsstudio

Wij kregen een kelderkamer met een raam, maar dat gaf uitzicht op rommel. Gordijn openen was echt geen optie, ook door de inkijk van de gasten in de andere kamer. In ijskast stonden nog producten van de vorige gasten. Geen mooie afwerking van de kamer.

Ligging was goed.

• Beoordeeld op: 19 maart 2024