Beoordelingen over Stoke Place- Part of the Cairn Collection 4-sterren

Stoke Green, Stoke Poges, Stoke Poges, SL2 4HT, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 2 hotels in Stoke Poges

Stoke Place, een heerlijke groene oase van rust.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De erg warme kamer was het enige minpuntje. Behalve twee kleine raampjes die open stonden, was er geen andere verkoeling mogelijk. We hebben zo lang mogelijk de deur open gehad, maar in de nacht was het toch wel erg benauwd. Misschien toch de mogelijkheid om deze kamers van airco te voorzien?

Omdat we met twee Golden Retrievers reisden die de volgende dag aan een prestigieuze show in Windsor deelnamen, vonden we het park rondom het hotel een heerlijke oase van rust en groen. Na een lange reis was het er fijn wandelen. We hebben de honden er alleen van moeten overtuigen dat ze niet in de frisse, aanlokkelijke vijver mochten springen, met het oog op hun schoon gewassen vachten! De kamer, speciaal op de honden gericht, bevond zich aan een groot grasveld met zicht op de moestuin van de chef, en alhoewel de kamer eenvoudiger was dan we op de foto's hadden gezien, was het voor een verblijf met honden echt ideaal. Het ontbijt was heerlijk en -niet onbelangrijk - vroeg genoeg voor ons als showgangers, om een en ander in alle rust te genieten voordat we ons in de drukte van de show-ring begaven. Een eigen zitje op het terras bij de kamer was ook een pluspunt, zodat we in de namiddag in de zon met een wijntje konden napraten en waar de honden lekker konden dollen alvorens we ze te rusten legden in de kamer. Een uitstekend en verrassend diner was het sluitstuk van een gezellige dag. Kortom... we zijn er even helemaal uit geweest!

Leuk hotel in mooie omgeving en dichtbij Londen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer aan kleine kant en het bed zat aan 1 kant tegen de muur. Dit was weinig comfortabel.

Goede en mooie locatie.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prettig verblijf in een Engels historisch landhuis.

Geen tegenvallers

Fantastisch ontbijt! (Niet in kamerprijs inbegrepen)

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Hedendaagse badkamer.

Zeer smal tweepersoonsbed in kleine saaie kamer.

Hedendaagse badkamer.