Beoordelingen over Studios2Let 3-sterren

36-37 Cartwright Gardens, Camden, Londen, WC1H 9EH, Verenigd Koninkrijk

#186 van de 1.490 vakantiewoningen in Londen

Gebaseerd op 4905 beoordelingen over dit appartement

Studio is goed gelegen en goed onderhouden maar duur.
    • Grote Studio

De studio is piepklein, absoluut niet ruim zoals de foto’s op booking.com laten uitschijnen.

De ligging is uitstekend, een rustige buurt vlakbij station en op wandelafstand van het winkel- en uitgaanscentrum.

De studio was veel te duur voor de geleverde kwaliteit.
    • Executive Studio

De badkamer was heel erg klein. De vouwgordijnen waren kapot. De ene kon niet omhoog en de andere kon niet omlaag. Ik heb zelf geprobeerd om de touwtjes anders in te rijgen zodat ze enigszins werkten.

de locatie en de airco

De ligging, vlak bij metro station’s, winkels.
    • Standaard Studio

De accommodatie is eigenlijk geschikt voor 1 persoon. Maar het was voor een paar dagen goed te doen. Zou er zeker weer voor kiezen.

De ligging, vlak bij metro station’s, winkels. Je kon zelf nog even een ontbijtje maken in de keuken.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Studio

We zaten op bovenste verdieping, veel trappen (geen lift aanwezig)

Ligging was heel goed (vlakbij treinstation), vriendelijk personeel, fijn dat bagage op dag van vertrek mocht achterblijven tot we de trein moesten nemen.

Kom hier al jaren.
    • Standaard Studio

jammer dat een gezin met 4 kids die naast mij logeerden verschrikkelijk veel lawaai maakten. blijkbaar vergeten gezinnen met kids dat er ook nog andere mensen zijn die van rust willen genieten. verschillende klachten van andere mensen op de gang. uiteindelijk klacht ingediend bij receptie , daarna was het wat kalmer.

Kom hier al jaren. schitterende locatie. rustig gelegen

Super! Aanrader.
    • Budget Studio

Douchedeur was kapot, dat ik dan ook het enige...

Top lokatie dichtbij underground, lekker bed, behulpzame hosts, tasopslag bij vroege aankomst en laat vertrek, makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Compacte flat met een strategische locatie
    • Standaard Studio

De kamer was op de hoogste verdieping gelegen. Zonder lift wordt het wel een hele oefening om de valiezen op de kamer te krijgen. Piepkleine douche. Bed met lattenbodem zorgde niet echt voor een comfortabele nachtrust.

De rustige locatie nabij de stations St Pancras International en Euston. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Ondanks de beperkte ruimte waren alle voorzieningen er : een compacte keuken, een twee persoonsbed, badkamer met douche en toilet.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

geweldige locatie, moderne studio voor weinig geld. ideaal voor de solo reiziger.
    • Budget Studio

Het enige mogelijke nadeel is dat ik het bed ideaal vind voor 2 personen, maar niet zou willen delen met iemand anders. Verder houden de gordijnen weinig licht tegen, dus ik vind een oogmaskertje wel aan te raden om te slapen.

Dit is het beste value for money budget verblijf dat ik al in heb verbleven in Londen. En ik heb er al een 20tal gedaan. Je krijgt een volledig uitgeruste studio met alles er op eraan, van oven en micro, tot tv met dvdspeler. De locatie is niet te overtreffen. Op 2 minuten wandelen van St Pancreas.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prijs/kwaliteit een zeer goede keuze met tal van mogelijkheden in de buurt!
    • Standaard Studio

We lagen aan de straatkant en je hoorde de voorbijrijdende wagens en voetgangers wel steeds passeren. Gelukkig is het een straat waar het verkeer beperkt is. Ook lawaai in de gang moet je erbij nemen, maar ook hier zijn er slechts een aantal kamers per tussendeur, waardoor ook dat wel meevalt.

We arriveerden iets vroeger dan verwacht omdat we een strakke timing hadden (toneel startte om 14u), maar onze kamer was reeds klaar. De kamer voldeed precies aan de foto's die we op internet hebben gezien. De matrassen en hoofdkussen waren zeer comfortabel, alsook de badkamer/toilet. De keuken - die we niet hebben gebruikt - is een leuk pluspunt. Alles was zeer netjes onderhouden. Wij hebben deze keer geen gebruik gemaakt van het openbaar vervoer, maar er zijn metrolijnen in de directe nabijheid. Soho en dergelijke ligt echt op wandelafstand. Ook het kleine shoppingscenter The Brunswick Centre is een aanrader om even langs te gaan, Giraffe, Carluccio's en Patisserie Valerie verschaffen lekkere maaltijden, waaronder ook ontbijt. Bij een volgend bezoek aan London opteren we hoogstwaarschijnlijk opnieuw voor Studios2Let.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ruime studio, kraaknet, alles voorzien.
    • Budget Studio

Gordijnen hielden geen licht tegen en ruiten geen geluid. Blij dat ik oordopjes bij had en een slaapmaskertje.

Ruime studio, kraaknet, alles voorzien.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Eenmalig, vooral door het bijzonder slechte bed.
    • Standaard Studio

Verschrikkelijk slecht bed. Oud en krakkemikkig appartementje. Voelde niet schoon, los van de badkamer en het bed. Veel geluid vanuit het appartement zelf. Veel (gammele) trappen en geen lift. Muffe geur en 's avonds snikheet op de gang.

Hele goede locatie, weinig last van de drukte om de hoek. Veel (authentieke) eetgelegenheden en pubs in de buurt, 4 metro stations op loopafstand. Ook goed te bereiken per bus of taxi. 24-uurs receptie. Piepkleine, maar schone badkamer.

Leve ibis st Pancras waar we altijd gingen maar nu gesloten is.
    • Budget Studio

Prijs kwaliteit.Erg kleine kamer met stoelen die opgesteld staan in de kast wegens gebrek aan ruimte. Geen mogelijkheid om de ramen open te zetten om eens te verluchten. Gans de week zelfde handdoeken,vuilbak zelf leegmaken. Geen mogelijkheid voor ontbijt.

Kamer aan achterzijde,dus stil wat verkeer betrof maar lawaai van boven en nevenburen.Slecht geïsoleerde ruimte

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Schitterende locatie en prijs-kwaliteitsverhouding een ideale plaats om te verblijven
    • Grote Studio met Terras

Een stopcontact in de badkamer had wel handig geweest. Je haar drogen naast de tafel waar je man het ontbijt aan het klaarmaken is, vind ik persoonlijk niet zo'n ideale combinatie.

Klein, maar rustig en goed gelegen.
    • Standaard Studio

Tja. Kleiner kun je het niet krijgen. Je zou het ook compact kunnen noemen.

Prima ligging. Je loopt zo van het internationale treinstation naar het Hotel en vandaar kom je via een prettige eigen buurt zo in het centrum.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Mooie studio helaas zonder lift, wel ideale ligging
    • Budget Studio

Geen lift in het gebouw, dus met de koffer naar het vierde verdiep was niet zo fijn.

Zeer mooie kamer, nieuw en sober ingericht. Een goed bed met goede matras, een kleine keuken met ijskast en alle comfort. Koffie en thee en warmwaterkoker aanwezig. De ligging is uitstekend: dichtbij St Pancras International.

Mooie locatie in centrum London dichtbij winkels en openbaar vervoer. Netjes. Wel kleine badkamer.
    • Studio met Terras

Niet duidelijk dat je bij langer verblijf zelf moet vragen om schone handdoeken. Was beter geweest als ze dat bij inchecken gemeld hadden. Bij gebruik broodrooster ging steeds rookmelder af en gelukkig is mijn partner langer dan ik want ik kon er niet bij om deze uit te zetten.

De kleine patio. Goede douche.zeer compleet met broodrooster, waterkoker, servies, tissues etc

De budgetkamer is een goede kamer voor 1 a 2 nachten
    • Budget Studio

De douchekop in de badkamer had misschien een kleine schoonmaakbeurt nodig (wat kalkaanslag) maar niets om je zorgen over te maken. Het matras was wel wat doorgezakt maar sliep opzich nog wel goed. Nadeel van het matras was dat als je je omdraaide de andere persoon in bed dat voelde. Maar ja, het was ook niet een super groot bed dus daar kan het ook mee te maken hebben :-)

Wij verbleven in de budgetkamer. De badkamer is klein maar van alle gemakken voorzien. ben je langer dan 2m dan moet je misschien een klein beetje bukken. De keuken is bizar goed voorzien; wij hadden twee koelkastjes waarvan 1 met vriesvak, fiverse potten/pannen om te koken op het tweepitsgasstel, magneteon, oven, broodrooster, waterkoker, kookgerei, handdoek en theedoek, ingredienten voor koffie en thee, etc, genoeg om te kunnen voorzien. Het bed was schoon en keurig opgemaakt. Goede volle kussens. De kamer was verder brandschoon. Verder ligt dit hotel aan een prachtige straat in een mooie rustige buurt met de drukte van Kings Cross/St Pancras om de hoek.en van de drukte merk je helemaal niets. Overigens zit vlakbij Pizza Sofia, een fantastische Italiaan! Een aanrader om daar te eten!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

leuk verblijf adresje in London
    • Studio met Terras

de enige stopcontacten zijn enkel bereikbaar als je op je knieen ging zitten

Ik had een studio met patio gehuurd,dit was erg leuk om na een lange even te relaxen met een glaasje op de patio

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

leuke buurt, rustige en mooie ligging; compleet appartement; erg kleine badkamer en matige service
    • Standaard studio met balkon

zeer krappe badkamer, matige kwaliteit matras, badhanddoeken en rol toiletpapier (1 per keer) moesten zelf opgehaald worden bij receptie in 2 panden verder. Entree achter voordeur verwaarloosd.

rustige ligging en mooi uitzicht op mooi parkje;

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De vriendelijkheid van het personeel, het uitzicht op het...
    • Standaard studio met balkon

Het extra bijgeboekte ontbijt. Eenvoudig, te eenzijdig. Advies NIET doen.

De vriendelijkheid van het personeel, het uitzicht op het parkje met tennisbanen en eekhoorntje :-). De ligging tov de aankomst op St. Pancras, nog geen 10 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een super-fijne basis om Londen te verkennen!
    • Grote Studio

(Grote) kamers zijn aan de kleine kant: voornamelijk op de badkamer is dat overduidelijk. Als je lang bent kom je in botsing met bv.de wastafels...

Gastvrije houding, kamers en ligging.

Heerlijke uitvalsplek om Londen te ontdekken.
    • Budget Studio

De bewegingsruimte in de kamer, klaptafeltje was handiger geweest.

De locatie, de aanwezige voorzieningen op de kamer, badkamer, mogelijkheid om buiten te zitten.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Niet meteen een aanrader
    • Studio met Terras

Prijs-kwaliteit is minder goed, dure kamer en bovendien veel kleiner dan de website laat uitschijnen. Personeel was niet altijd even vriendelijk.

Er was een lounge aanwezig waar men vrij gebruik van kon maken. Relatief propere kamers. Ligging (dichtbij St. Pancreas) was uitermate handig.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima plek voor een kort bezoek aan Londen met de Eurostar.
    • Standaard Studio

De kamer en badkamer zijn klein. Wel efficiënt ingericht

Accommodatie ligt vlakbij station waar de Eurostar aankomt.Gezellige buurt met veel kleine winkels, restaurants en pubs. Klein keukentje in kamer is gemakkelijk

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Perfecte locatie
    • Budget Studio

Aangezien ik ' ochtends aankwam was de kamer logischerwijs nog niet klaar. Er zat een ongeïnteresseerde dame achter de balie die chagrijnig vertelde waar ik mijn koffer kon laten. Toen ik 's avonds terugkwam zat er een hele vriendelijke man die me verder hielp. Bij diezelfde chagrijnige dame checkte ik uit en ze gunde me nauwelijks een blik waardig. Kortom afhankelijk van wie je helpt is, wordt je of heel aardig geholpen of geen blik waardig gekeurd. Het badkamertje was schoon maar de douchedeur sloot niet goed waardoor de toch al kleine douche nog kleiner werd.

De locatie is echt perfect. Dichtbij alles; bij het station, bij leuke koffietentjes, bij terrasjes, op wandelafstand van Covent Garden, etc. In de kamer is het bed prima. Het is handig om een koelkast te hebben

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Bij ons volgende bezoek aan Londen is de kans groot dat we weer voor deze locatie zullen kiezen.
    • Budget Studio

Wij hadden een kamer op de 4e etage zonder lift. Na een dag sjouwen en een Ale in de benen was dat wel wat hoog.

Prachtige locatie. Schoon. Klein maar van alle gemakken voorzien. Zeer centraal. Heel rustig. Geen andere bewoners gehoord terwijl het helemaal vol geboekt was.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Ideale locatie, comfortabele en propere accommodatie.
    • Grote Studio

Perfecte locatie, nabij allerlei belangrijke cultuurinstellingen, vlak aan St-Pancras treinstation, en ook dichtbij centrum. Mooi uitzicht op parkje met tennisvelden. Rustig. Modern, sober ingericht. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Leuk maar kon beter
    • Budget Studio

Bed was van slechte kwaliteit. De chauffage kon niet uitgezet worden waardoor we er een gratis sauna bovenop hadden. Pluspunt... Of niet.

Goede ligging. Klein keukentje met alle benodigdheden.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Erg goede ligging, weinig comfortabele flat
    • Studio met Terras

Zeer kleine flat, geen plaats voor ontbijt, lawaaierige airco en koelkast, slecht werkende tv, te weinig stopcontacten, verwarming badkamer stuk, onconfortabel en erg smal bed

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Perfecte ligging tussen King's Cross, St.
    • Studio met Terras

Perfecte ligging tussen King's Cross, St. Pancras International en Euston. Als men met de Eurostar trein aankomst (St. Pancras International) is het ongeveer 10 minuten lopen naar het appartement. King's Cross en Euston zijn de perfecte plek om op meerdere metrolijnen te stappen of bussen te nemen naar alle hoogte punten in de stad.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Betaalbare studio -met terras- op loopafstand van St. Pancras station.
    • Studio met Terras

De badkamer was wel heel erg klein. Hygiëne kon beter. Safe gebruiksonvriendelijk.

Kamer met terras, op 5 minuten lopen van St. Pancras station. Studio inclusief kitchenette. Goed bed. WiFi uitstekend. Supermarkt en restaurants dichtbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Prima locatie in schone maar kleine studio
    • Budget Studio

Afwassen was lastig omdat de wasbak ver in een hoek onder de keukenkastjes zat.

Leuke studio, maar erg klein. Prima locatie op 20 minuten lopen van het centrum en vlakbij kings cross station.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Uitstekende en rustige ligging.
    • Standaard Studio

Kamer met alle comfort. Nette kamer, badkamer. Bed naar onze normen aan kleinere kant , maar toch ok. Dicht bij station, (St. Pancras), metro, restaurants. Heel rustig, rechtover parkje, en tuin achterkant. Vriendelijk, hulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Jammer van de kamer. Uitstekende uitvalsbasis.
    • Studio met Terras

Kamer bijzonder klein. Het begrip studio onwaardig.

Uitstekende locatie. Omgeving gezellig en levendig. Goede uitvalsbasis voor alle activiteiten. Musea, winkels, eten.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Ligging van studios;
    • Standaard Studio

Redelijk smal bed en niet zo goede matrassen.

Ligging van studios; kleine studio maar alles is aanwezig; zeer goede ligging voor wie met trein komt. Metrostations en veel buslijnen vlakbij. Klein maar fijn!

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

krap!!
    • Studio met Terras

Het appartement heeft dezelfde grootte als een hotelkamer. Buiten eten is een noodzaak, anders zit je op bed. We hebben een keer gebruik gemaakt van de magnetron, andere kook mogelijkheden ontbreken. Het tweepersoonsbed was smal: max 140 cm. Volgende keer gewoon weer een hotel.

Locatie was prima en de binnenplaats bij de kamer was een welkome aanvulling: s avonds nog rustig buiten bijkomen

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Goede accomodatie op handige locatie

Geen idee

De ruimte is handig benut, waardoor er voldoende loopruimte over blijft. De airco was heerlijk! Het appartement ligt op 7 min. lopen van metro Euston en KingsCross

Kelderkamer zonder licht . Niet de kamer op de foto

Lawaai

Schoon en rustig gelegen.
    • Standaard Studio

Schoon en rustig gelegen.

Super genoten met mijn zoon!
    • Grote Budget Studio

Eigenlijk niets. Nou ja kleinigheidje: bed was erg klein nog lag beetje door.

Koffers achterlaten bij aankomst en vertrek

Ideale uitvalsbasis om het centrum van Londen te bezoeken en rustig
    • Standaard Studio

Geen lawaai van andere kamers

Héél kleine badkamer

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Locatie perfect. Tussen Euston en St Pancras station.
    • Standaard Studio

Veel geluid van buiten. Wij zaten op de 4de verdieping ZONDER lift.

Kamers prima.

Gelegen aan mooi parkje
    • Standaard Studio

Geluid van slaande deuren van de andere appartementen.

Gelegen aan mooi parkje

Centrale ligging.

Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

een mooie schone frisse kamer met ontzettend vriendelijk...
    • Studio met Terras

een mooie schone frisse kamer met ontzettend vriendelijk presoneel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

prima, geheel naar verwachting

locatie en zelfstandigheid

Veel te klein bed. Goede ligging en niet te duur.
    • Budget Studio

Bed veel te klein (te kort en te smal). Geen koffie-apparaat

Ligging + prijs (71€ per nacht voor 2). Keukenuitrusting.

Heerlijk verblijf

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

We hebben heerlijke dagen gehad in Londen
    • Grote Budget Studio

Badkamertje was wel heel erg klein.......

Prima gelegen locatie tov internationaal station en meerdere metro lijnen Een heerlijke rustige locatie !!

Mooie ligging en centraal bij kings cross
    • Budget Studio

Gehorig van boven naar onder

Mooie ligging en centraal bij kings cross

• Standaard Studio

Klein bed, keukenblok groot en onnodig. Zou liever een comfortabeler bed/badkamer hebben.

locatie prima, zeer eenvoudig appartement, bed in de keuken en badkamer zeer klein.

zeer eenvoudig en krap

locatie

Prachtige accommodatie.
    • Executive Studio

Prachtige accommodatie. Perfecte ligging. drie metro stations op loopafstand.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima voor weekendje weg
    • Standaard Studio

Aankleding in studio kan beter. Oude vloerbedekking op trappen

De omgeving in camden. dichtbij station en metro. Genoeg restaurants in de buurt

Locatie en rustig

Piepklein

Locatie en rustig

Goede locatie, maar kleine studio
    • Budget Studio

Bed was smal, en de douche super klein.

De locatie, dicht bij trein en metro. Studio was klein, maar had wel alle faciliteiten.

Ik had gevraagd om een kamer op een lagere verdieping dan...
    • Budget Studio

Ik had gevraagd om een kamer op een lagere verdieping dan vorig jaar en ik heb de hoogste verdieping gekregen.

te duur voor wat je er voor krijgt
    • Standaard Studio

te kleine kamer te klein bed alles was te klein airco koelde niet waardoor erg warm

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed verblijf voor korte periode

Groter bed

Centrale ligging

Prima locatie en fijne buurt, kleine maar fijne kamer/studio.
    • Budget Studio

De 'studio' is wat klein, maar wel prima geoutilleerd.

Goede locatie, nabij station St Pancras/Kings Cross en Euston.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Centrale ligging, ondanks de drukte heerlijk rustig.
    • Budget Studio

Kleine badkamer, en helaas toch wat gehorig.

Centrale ligging, ondanks de drukte heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Perfecte locatie voor een koppel , dicht bij openbaar vervoer allerhande , toch rustig gelegen

De locatie, dicht bij King Cross, in studentenbuurt, rustig gelegen

aanrader

compact , maar zeer proper , rustig gelegen vlakbij het treinstation. prijs -kwaliteit een topper

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

verblijf viel best mee
    • Budget Studio

wisten niet dat we konden ontbijten. Kamer was goed, maar niet te ruim.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Uitstekende ligging voor openbaar vervoer, in een aangename buurt.

60 trappen omhoog is voor een niet meer zo jong iemand erg vermoeiend😉

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima voor een paar dagen

Te klein

Geweldige locatie

• Beoordeeld op: 25 april 2017

goed bed
    • Budget Studio

Weinig service, kamers worden maar 1x per week gepoetst, matige prijs-kwaliteit verhouding

goed bed

goede locatie
    • Budget Studio

kamer was wat krap alleen klapstoelen om op te zitten

grote koelkast

• Beoordeeld op: 22 april 2017

perfect goed gelegen hotel
    • Standaard Studio

ruime kamer en rustige locatie. vlakbij station

• Beoordeeld op: 14 april 2017

lekker dichtbij alles

lekker dichtbij alles

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

prima locatie
    • Budget Studio

bed was aan de krappe kant

de ligging

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goede uitvalsbasis, maar ontoereikend om in studio te kunnen koken (te weinig materialen); te duur
    • Grote Budget Studio

Het is voor een grote man (1.90 m/100kilo) allemaal erg krap, met name de douche en toilet.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

heel erg gezellig appartement voorzien van alle comfort en een heel behulpzaam onthaal
    • Budget Studio

Fantastische locatie aan een mooi parkje in een rustige buurt op wandelafstand van St Pancras Station.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Studios2Let