Beoordelingen over Surtees Hotel 3-sterren

12-18, Dean Street, Newcastle upon Tyne, NE1 1PG, Verenigd Koninkrijk

#61 van de 76 hotels in Newcastle upon Tyne

Gebaseerd op 1996 beoordelingen over dit hotel

Oubollig hotel

Het hotel was klein en verouderd. De lift was buiten gebruik en de douche was zo laag dat ik op mijn knieën heb gedouched. Geen airconditioning en het was er bloedheet.

De locatie is echt super. Je loopt vanuit het hotel zo het centrum in en ook uitgaan kan binnen 100 meter van hotel.

We hebben genoten.

Een lift die niet werkt De isolatie van de ramen. Veel lawaai in de kamer (straatkant)

Het ontbijt was heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam (receptie/keuken) De ligging was heel goed.

Heerlijk hotel, fijne douche en geweldige locatie naar Newcastle Castle!

Het was wat warm op de kamer en er was maar één kleine ventilator, maar verder was alles naar wens!

Geweldige locatie, samen met mijn broertje was ik in Newcastle voor een festival, en we zaten precies boven één van de locaties! Daarnaast was het personeel vriendelijk, was de kamer erg groot met grote ramen waardoor er veel licht binnenkwam en was de badkamer erg netjes.

Vriendelijk personeel ,erg behulpzaam ,kamers worden goed...

Een wc borstel aanwezig op de kamer.

Vriendelijk personeel ,erg behulpzaam ,kamers worden goed bijgehouden zelfs als iets kapot is word het snel gemaakt.

Goed hotel

Onze dochter zit in een rolstoel.Hierdoor is dit hotel niet geschikt voor deze doelgroepen.De lift was out of order en de weg ernaar toe is zo stijl dat onze dochter bijna uit de rolstoel viel.Voor mij als ouder ook bijna niet te doen om haar elke dag naar boven te drukken.Deze info over de omgeving vond ik niet terug in de beschrijving van het hotel.Dit heeft onze vakantie een stuk onaangenamer gemaakt.Je kon nooit even tussen door naar het hotel omdat je alweer tegen die helling opzag Jammer maar helaas.We moesten het ermee doen die dagen.Hotelkamer was wel op de eerste verdieping maar heb toch al die 5 dagen mijn dochter naar boven moeten tillen.Wij vinden dat dit Hotel niet meer mag aangeboden worden voor mensen met een beperking.Dit moet duidelijker vermeldt moeten worden.Verder een mooie vakantie gehad in Newcastle.Gr fam Stob uit Enschede

Het ontbijt en de ruime familie kamer.En een goede lokatie

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

ligging is perfect: vlak bij station centraal, metro, winkel centrum. Geen luxe maar alle basisbenod

Geen lift. Oud gebouw met enkel glas. Ramen konden niet Open om te verluchten.

Wifi ontvangst perfect. Altijd iemand aan het onthaal. Zeer goed ontbijt; maar niet in prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

erg leuk

het hotel ligt onderaan een steil omhooglopende weg die doorgaat tot in het centrum, voor mensen met longproblemen of invaliditeit is het niet haalbaar/ wij hadden er veel moeite mee, dit was niet gemeld op de website.

kamers waren vrij groot en goed, service was prima, personeel heel erg aardig en behulpzaam. alles op loopafstand, veel restaurantjes en uitgaansgelegenheden. de rivier de tyne was vlakbij, op 5 minuten lopen en de beroemde milleniumbrug ging toevallig in zijn geheel omhoog, erg mooi. er was markt langs de rivier. van de luchthaven naar het hotel gaat een rechtstreekse metro, ideaal, met een half uur ben je op je bestemming...

Redelijk hotel.

Het was niet zo schoon.Veel herrie van buiten.Lift was kapot.Erg warm geen airco.

Ruime kamer.De ligging van het hotel.

de locatie

dat het raam niet open kon in de kamer

de locatie

Centraal gelegen

Geluidsoverlast

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima hotel voor een stop over als je eisen niet al tr

Geen WiFi

Goede prijs/kwaliteit (dankzij last minute)

Leuk centraal gelegen hotel.

Lawaai van de straat.

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Lekker centraakl en betaalbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Lekker centraakl en betaalbaar

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Vooral in prijs-kwaliteit steekt dit hotel boven de andere (in Newcastle) uit

Centrale ligging. Via luchthaven met metro (20min) en wandelen (5min) erg makkelijk te bereiken. Keuze tussen basis- en meer uitgebreid ontbijt.

Fijne locatie maar te hoge prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De slechte staat van onderhoud rechtvaardigd de hoge prijs niet

Goede locatie in de binnenstad, van waaruit alles te voet goed te bereiken is.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Leuke vakantie

Wifi werkte niet geweldig

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Super locatie.

Bed

Super locatie. Ontbijt prima alleen bed was klote.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

locatie

hygiene, aankleding

locatie

• Beoordeeld op: 22 september 2016

De locatie en het prima bed.

De locatie en het prima bed.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Goede locatie als je geen problemen hebt met het geluid van...

Goede locatie als je geen problemen hebt met het geluid van het nachtelijk uitgaansverkeer. De ramen zijn niet geluidsdicht, dus dit hoor je vrij hard. Dat is dan ook het enige bezwaar. De bedden en de badkamer zijn zowel schoon als comfortabel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

Het hotel lag mooi centraal in de stad, en de kamer was ruim.

De schoonmaker had denk ik een slechte dag toen ik aankwam, er was niet gestofzuigd, en de spiegel zat nog onder de vingerafdrukken. Daarnaast werkte de temperatuurregelaar van de douche voor geen meter. Daarnaast merk je aan het hele hotel dat er achterstallig onderhoud is; wat likjes verf en het vernieuwen van de vloerbedekkingen en de meubels zou wonderen doen voor de uitstraling van het hotel. Voor één nachtje is het prima te doen, maar de prijs is wel een tikje hoog gezien de kwaliteit.

Het hotel lag mooi centraal in de stad, en de kamer was ruim. Het bed lag heerlijk, en de verwarming werkte goed. Daarnaast waren de hotelmedewerkers erg vriendelijk en beleefd.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Locatie was uitstekend.

De lift was werkelijk vreselijk. Hij deed 't op het. moment dat we 'm wilden gebruiken niet. De dame achter de balie was niet erg behulpzaam.Ze zei alleen: "Hij moet het doen". Nou, niet dus. Mijn zus en ik hebben toen maar onze koffers naar drie hoog gedragen. En wij waren niet de enige gasten die hun bagage naar boven moesten sleuren..... Verder ontbraken er in de badkamer haakjes om handdoeken op te hangen dus elke keer kregen wij schone handdoeken wat niet nodig was( milieu!!).

Locatie was uitstekend. Er werd zeer goed schoongemaakt. Het Spaanse kamermeisje was bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

De ligging was uitstekend in het historische gedeelte van...

Schimmel aan het plafond in de badkamer. Matras kon ook beter.

De ligging was uitstekend in het historische gedeelte van Newcastle! Vriendelijk en bekwaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Goede centrale ligging, in mooie omgeving.

De ramen zijn enkelglas. Laten dus makkelijk geluiden door.

Goede centrale ligging, in mooie omgeving. Goed bruikbare parkeergarage achter de deur. Leuke kroeg beneden.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De gunstige ligging van het hotel, het leuke personeel...

De oude lift die het vaker niet dan wel deed.

De gunstige ligging van het hotel, het leuke personeel (lees: jonge goed uitziende vrouwen) en een bar die 24 uur per dag open is.

• Beoordeeld op: 27 april 2015

Alles dichtbij

De herrie 's nachts. De vieze gordijnen .de dikke laag stof op de kast. , de onverzorgde entree. De nors kijkende receptioniste. De lift die het bijna nooit doet. De sleutel van de kamer die continu gedeactiveerd is waardoor je verschillende maken met de trap terug naar de receptie moet om hem te activeren.

Alles dichtbij

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

De locatie is perfect gelegen tussen winkelhart en...

Zeer gehorig, additionele borg vereist, onvriendelijk personeel, inrichting zeer ouderwets. Ze vragen borg, maar alles is al stuk in de kamer, van de afzuiging in de badkamer tot de lamp naast het bed. Kamermeisjes vragen verveeld of ze echt je kamer moeten schoonmaken (ja, natuurlijk, daar betaal ik toch voor?!?). Hotel had niet eens één extra kussen of dekbed beschikbaar (?).Zeer kleine bedden!

De locatie is perfect gelegen tussen winkelhart en kroegen/restaurants

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

De locatie, de ruime kamer

Schimmel aan de muur, niet schoon, oud en vervallen, lift kapot en dat is niet lachen met een koffer die 80 kilo weegt.

De locatie, de ruime kamer

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Alles is out of order!

Alles is out of order! Toiletten, de lift, de douche.... Kozijnen waar je doorheen kon kijken! Lekkende kranen!

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Vlekken en kamer was klein, benauwd en veel te heet ondanks verwarming uit was en raam open (raam was erg klein)

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Goede ligging.

Goede ligging.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.