Beoordelingen over The Falstaff in Canterbury 3-sterren

8-10 St Dunstans Street, Canterbury, CT2 8AF, Verenigd Koninkrijk

#16 van de 23 hotels in Canterbury

fantastisch
    • Cosy Tweepersoonskamer

wat ons betreft helemaal niets

het totale pakket wat het hotel te bieden heeft is gewoon super. zoals de kamer vriendelijk en behulpzaam personeel zeer ruime keuze van het ontbijt mooie locatie

Aan het centrum
    • Traditionele Kamer

Het gratis ontbijt is een beetje uitgekleed tov voorheen. Dan kun je beter 10 pond meer vragen en er een goed ontbijt van maken. En het feit dat je niet vooraf een parkeerplaats voor je auto kunt boeken. Dit ' eiehet eerst komt...) Principe zorgt alleen oor stress.

De ligging is grandioos.

Rustig slapen en genieten onder de toren

Prachtige locatie nabij Westgate; correct en vriendelijk personeel; gratis eigen parkeergelegenheid aan de achterkant van het hotel; verzorgde nette (bad)kamers; goede bedden; uitgebreid en lekker ontbijtbuffet; zalige "afternoon-tea", op wandelafstand van de kathedraal en het centrum.

Aanrader, als wij nog in Canterbury logeren komen wij terug.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gratis parking, vlak bij het historisch centrum, lekker Engels ontbijt i.h.b. de bacon, zeer goede matras in kamer 19, aanrader voor wie Canterbury wilt verkennen zonder zorgen qua veiligheid auto en inhoud.

Locatie is top en personeel heel vriendelijk.
    • Traditionele Kamer

Wel een doolhof om bij de kamer te komen via alle nauwe gangetjes. Ontbijt viel een beetje tegen.

Locatie is top en personeel heel vriendelijk. Kamer was klein maar comfortabel en netjes.

Dakkamers moeten voir jonge mensen gereserveerd worden.
    • Cosy Tweepersoonskamer

De kamer was 2 hoog onder het dak met een mini raampje en toen we zeiden dat we al op leeftijd waren zei het jonge ding(20)het gaat jullie goed af, het

Het ontbijt was goed , het was erg warm in de zaal maar niemand van het personeel dacht eraan om de deuren open te zetten

Prima hotel in centrum.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Prima hotel in centrum. Fijne bar, helaas geen borrelhapjes o.i.d. te verkrijgen. Mooie kamers met prima douche, heerlijke bedden. Wij hadden kamer 14, aan eind van gang. Heerlijk rustig. Heerlijk ontbijt. Al een eerder hier geweest, verbleven toen in The Tap House, een bijgebouw, dat ook uitstekend was! Goed visrestaurant tegenover hotel. Reserveren aanbevolen.

Fantastische locatie en een mooi verzorgd hotel.

Bij aankomst was geen parkeerplek beschikbaar. Moesten op eigen kosten een parkeerplaats zoeken bij 1 van de 2 naastgelegen stadsparkeerparkeerplaatsen. Pas de volgende ochtend plaats beschikbaar.

De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de poorttoren van Canterburry. Mooi ingericht hotel, met een zeer goed verzorgd ontbijt.

Canterbury is een leuk stadje, wel erg commercieel en veel scholieren.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kamer was eveneens voorzien van alle benodigdheden maar aan de kleine kant ook al hadden wij een grotere kamer op de 1e verdieping van het naastgelegen gebouw (wat overigens prima is).

Het ontbijt was volledig, niet opzienbarend. Service wel netjes, maar bij drukte kwam de bediening in de knoei. Inrichting hotel en kamers wel origineel! Hotel ligt vlak bij de West gate van Caterbury, zeer dicht bij het centrum dus.

Lokatie OK voor bezoek aan Canterbury
    • Traditionele Kamer

het geluid van het straatverkeer waardoor het niet mogelijk was om het raam in een warme kamer open te laten tijdens de nacht. We sliepen in een bijgebouw

de parking

The Pitstop to Dover
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbeddeking/tapijt is aan het verouderd worden...

De centrale locatie, originaliteit country side in Canterbury, redelijk schoon, goede parking, good english breakfast, en er zijn nog vogels!

Prima locatie voor de stad, kamer kon absoluut beter voor het geld
    • Cosy Tweepersoonskamer

De kamer was verouderd en erg aan renovatie toe (onze kamer was op de begane grond, grenzend aan binnenplaats). Verf bladderde van de muur, gat in de vloer onder het tapijt in de hoek. Vochtig en oude telefoon die geluid maakte.

Prima locatie, aardig personeel, goed bed, ontbijt voldoende

Mooi hotel op goede locatie
    • Traditionele Kamer

Het was erg gehorig. Tot diep in de nacht veel herrie van de bar en van straat. Weinig keuze bij ontbijt, niet vers gemaakt, maar in buffet bakken.

De locatie was perfect, en een parkeerplaats voor de auto. Ruime kamer met zitruimte.

goed hotel voor een kort verblijf, 2 nachten max.
    • Traditionele Kamer

de bedden waren uitstekend, onze vrienden hadden een prima kamer, wij lagen aan de straatkant en konden ons raam niet openen en er kwam veel geluid binnen.

mijn hotel voor zakendoen in Kent
    • Traditionele Kamer

ik kom hier al 22 jaar, zeer goed gelegen aan de rand van Canterbury op loopafstand van het centrum. Een heerlijk engels hotel met een uitstekende bar.

Absolute aanrader voor een verblijf in Canterbury.

Ik kan niets verzinnen.

Sfeervol hotel net buiten de stadspoort; je wandelt zo het centrum binnen. Mooi interieur, vooral de huiskamer met zichtbare oude balken is gezellig. Bestel er gerust een afternoon tea, heerlijk! Super ontbijt met alles erop en eraan. Kamer 33 gehad, in een bijgebouw aan de zijkant van het hotel. Prima bed, thee- en koffiefaciliteiten. Door de houten vloeren wat gehorig maar gelukkig hadden we geen lawaaierige buren. We arriveerden ruim voor inchecktijd, de kamer was dus -terecht- nog niet beschikbaarmaar we konden onze bagage al inleveren, die keurig werd opgeslagen in een veilige ruimte. Ik zou dit hotel onmiddellijk weer boeken bij een volgend bezoek aan Canterbury.

Het was een toffe ervaring.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vers fruit bij het ontbijt !

De ontvangst was vriendelijk en de kamer verzorgd. Het ontbijt was lekker maar we hadden graag meer vers fruit gehad. De parking was niet altijd bereikbaar en dan was men niet zo vriendelijk. In het hotel was ook geen restaurant meer maar in de buurt is voldoende mogelijkheid om te eten.

leuke dag gehad en redelijk goed geslapen.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het personeel was correct maar niet echt vriendelijk

De faciliteiten op de kamer waren uitstekend maar we hadden een kamer aan de straatkant en met maar enkele glas was dat op zaterdagavond/ nacht wel erg lawaaiig. Het ontbijt was prima.

Voor herhaling vatbaar aangezien de centrale ligging van het hotel en parking faciliteiten
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een typische traditioneel engels hotel, een beetje old school maar dat heeft zijn charme. Centraal gelegen hotel met parking dus ideaal om te shoppen. Het ontbijt was ook typisch engels (bonen in tomatensaus, gebakken champignons, spek enz.). Enig minpunt voor iemand die graag brood eet, enkel wit of grijs brood om te toasten. In de namiddag kon je een Englisch afternoon tea nemen met alles erop en eraan wel tijdig reserveren want de zaterdag was alles volzet. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goeie prijs kwaliteit verhouding
    • Cosy Tweepersoonskamer

Kamer aan de straatkant en het intercontinental ontbijt zou uitgebreider mogen zijn... Vb meer keuze van brood en Nutella choco. Geen ontbijt op de kamer zoals jullie beschrijven en geen kluisje te vinden in kamer 31.

De ligging, goede bedden

Hotel met gezellige lounge/bar in het oude centrum...
    • Traditionele Kamer

De hotelkamer in het bijgebouw is prima maar het raam kan niet geopend worden en er geen uitzicht (dit gaat via een spiegelconstructie waardoor het daglicht binnen komt, dit is niet op alle kamers het geval).

Hotel met gezellige lounge/bar in het oude centrum gelegen, met vriendelijke personeel.

Sfeervol en op toplocatie, kamers gedateerd.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gehorige kamers, wat het slapen op een drukke zaterdagavond lastig maakt. Badkamer zeer eenvoudig en niet meer van deze tijd. Parkeervoorziening heel matig.

Erg sfeervol hotel. Bar en restaurant bijzonder gezellig. Locatie top.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

hotel met hippe bar en lobby, goede ligging, incl parkeermogelijkheden.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ze zijn nog druk met kamers opknappen. kamers in bijgebouwen zijn ok, kamers in hoofdgebouw zijn schoon maar hebben zeker een opknapbeurt nodig.

Hotel heeft mooie ligging, mooie en moderne cocktailbar, lobby en ontbijt ruimte.

Aangenaam

Geen parkeerplaats meer waardoor we steeds munten moesten voorzien op de openbare parking van het station. Had nochtans parking gereserveerd.

De ligging van het hotel. Dichtbij centrum.

Fijn verblijf in een heel mooi magisch stadje.
    • Traditionele Kamer

Erg gehorig. Er scheen iets van een schakelaar omgezet te moeten worden om warm water te krijgen in de douche, alleen was dit niet van te vore gezegd. Toen we er zelf over begonnen, kwamen ze gelijk met een foto met uitleg. Had wat mij betreft wel gelijk gemogen bij aankomst.

Ontbijt inclusief. Vettig English breakfast, zoals je het verwacht!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

heerlijke shoppingtrip, heel gezellig

alles was top

heerlijk ontbijt, kamers totaal vernieuwd alsook de bar, personeel heel vriendelijk, in het centrum kerstsfeer een topper, prijs kwaliteit een van de beste hotels, komen hier ook telkens jaarlijks terug

Heel fijn knus en schoon hotel mídden in het centrum
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik íets zou moeten noemen zou het de muziek zijn tijdens het ontbijt. Lounge-achtige muziek met steeds herhalende geluidjes alsof iemand' s telefoon afgaat. Maar dat is dan ook echt het enige

De locatie is gewedlig! Ook het gratis parkeren is een bonus. Het ontbijt is lekker. De kamer is schoon en gezellig. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook toen mij autodeur vastgevroren zat, en ik moest krabben, kwam de manager helpen.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Aanrader
    • Traditionele Kamer

Mooi hotel, gelegen aan de rand van het centrum. Binnen 5 minuten ben je in de winkelstraat. Parkeergelegenheid aan de achterzijde van het hotel. Leuke bar en het ontbijt was prima, keus genoeg.

Heerlijke dagen.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het was lastig om douche/badwater goed op temperatuur te krijgen. Het water was gevaarlijk heet. Douchen was lastig; er kwam bijna geen water uit de douchekop. Het nemen van een bad was een betere optie.

Heerlijk gevarieerd ontbijt. Zowel de kamers als de algemene ruimtes waren bijzonder schoon. De accommodatie had een centrale ligging, bezienswaardigheden, sfeer proeven, winkelen en uit eten; alles was te voet te ondernemen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Was prima.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen gewone zeep in de badkamer, geen wc borstel.zoals helaas gewoonlijk laat Booking.com alleen foto's zien van de mooiste kamers. Niet van de gemiddelde kamers., wel goed zijn.

Het totale plaatje is goed.

Een hotel met een goed ontbijt en prima ligging ten opzichte van het stadscentrum.
    • Traditionele Kamer

Aan het hotel wordt gewerkt, onze kamer was 3/4 af. Nette sanitair groep maar als het mijn aannemer was geweest zocht ik een ander. Nieuwe deuren zijn niet geschilderd. Vloerbedekking voelt niet schoon aan.

Ligging te opzichte van het centrum.

Leuke sfeervolle accommodatie, heerlijk ontbijt.
    • Traditionele Kamer

Zeer prettige ontvangst en servicegericht personeel. Kamers in het watermolen gebouw rustig gelegen. Goed ontbijt. Goed gelegen ten opzichte van het centrum. Kortom aanrader.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima als doorgangshotel en vlakbij het historische centrum.
    • Cosy Tweepersoonskamer

We hadden een kamer in een bijgebouw aan de straatkant naast een pub. Met open raam was het luidruchtig en met gesloten raam was het benauwd.

We kenden het hotel van een eerder bezoek. De parkeerfaciliteiten en het vriendelijke personeel waren nog steeds top !

Enorm teleurgesteld.
    • Traditionele Kamer

De slaapkamer was zeer onhygiënisch. Vele vieze plekken op het tapijt, vinger afdrukken op de muren, schilderijen die er niet meer hingen wat enorm goed zichtbaar was. Zeer duidelijk aan renovatie toe wat absoluut niet op de website tot uiting komt.

Liggen, dicht bij het centrum en gratis parkeren

• Beoordeeld op: 2 september 2017

De ligging vlak bij t centrum en de parkeerplaatsen achter...
    • Traditionele Kamer

We kregen eerst een zeer verouderde kamer waar dr schilderijen al van dr muur gehaald waren en vieze vlekken in t tapijt en vliegen op de kamer, nadat we naar de receptie zijn geweest om hierover te klagen kregen we een andere kamer gelukkig

De ligging vlak bij t centrum en de parkeerplaatsen achter het hotel

De lokatie is prima .
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lokatie is prima . Op loopafstand van alle restaurants . Ontbijt was ook goed . Pluspunt is het eigen parkeerterrein . Wij hadden een kamer in het bijgebouw . Heel rustig en van alle gemakken voorzien .

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van Canterbury
    • Traditionele Kamer

De kamer was slecht geventileerd en enigszins bedompt, waardoor o.a. de vitrage was beschimmeld. Ventilator in de badkamer werkte niet.

Gelegen vlak bij het centrum, ruime eigen parkeerplaats, gezellige en authentieke uitstraling

Goede parkeermogelijkheid.
    • Traditionele Kamer

Kamer in apart gebouw, vlakbij hotel/receptie op zich prima kamer alleen geen uitzicht. (k 43) Wel rustig gelegen.

Goede parkeermogelijkheid. Prima uitvalsbasis voor Canterbury, alles op loopafstand. Boothuur bij Westgate, minder dan 100 meter. Geen restaurant in het hotel maar voldoende keuze op 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De kamer doet het sfeervolle hotel tekort!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Via booking.com geboekt. Als genius-klant krijg je extra korting. Echter, als je dan op een zolderkamer wordt ingescheckt, schiet het nog niet erg op. Hoe hoger, hoe smoezeliger het werd, tapijt op de trap met ducktape vastgeplakt. De kamer was klein (de koffers vanwege de ruimte in de douche gestald) en erg warm. 's Nachts dus raam open, maar erg lawaaiiig aan de straatkant. Kamer had wat achterstallig onderhoud. Bed was goed. Kamer niet in verhouding met de (kortings-)prijs van 85 pond.

De entree/receptie, lounge en ontbijtruimte smaakvol en gezellig ingericht. Ontbijt was top! Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Lekker dichtbij centrum!

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Zo snel mogelijk weer weg wezen.
    • Traditionele Kamer

De kamer is erbarmelijk, oude troep. De badkamer idem dito. Absoluut geen plek waar je langer dan persé noodzakelijk aanwezig wilt zijn. De kamers in het hoofdgebouw zijn niet gerenoveerd. Als je toch wilt boeken, vraag dan specifiek naar een refurbished room.

Het ontbijt is oké, de ligging t.o.v. het centrum is goed.

Heerlijk verblijf met zure nasmaak
    • Traditionele Kamer

Wat mij erg tegenviel is dat de communicatie prima is als je wilt reserveren maar wij hadden iets op de kamer laten liggen en meteen de volgende dag gemaild. Erin beschreven welke kamer, wat we hadden laten liggen en wanneer we het kwamen halen (dat was 2 weken later) Nooit antwoord op gehad. Twee weken alter zijn we langs gegaan en kregen we het verwijt dat het al te lang geleden was... Receptioniste gaf aan dat ze het wel had zien liggen maar niet meer wist waar...

Toploctatie je loopt zo de Highstreet in. Het was leuk om 's avonds nog een biertje te drinken in The Sittingroom

Jammer voor zo'n leuk "klassiek" hotel.
    • Cosy Tweepersoonskamer

De geboekte "Cosy room" was ERG klein voor 2 volwassenen. Er was nauwelijks ruimte rond het bed en de televisie hing verkeerd t.o.v. het bed zodat tv kijken vrijwel onmogelijk was. Het was niet mogelijk het raam te openen voor frisse lucht. Als gevolg van de beperkte ruimte stonden er geen stoelen in de kamer en moesten we op het bed gaan zitten/hangen. Ook moesten de koffers in de, overigens grote, badkamer staan. Advies: boek een standaard kamer i.p.v. een "cosy"

De locatie van het hotel geweldig. Perfect gelegen t.o.v. bezienswaardigheden en winkelcentrum.

Goede kamer, comfortabele bedden en luxe badkamer.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was een beetje benauwd. Er was wel een ventilator aanwezig. Helaas stoffig op de gang door een verbouwing verderop, maar dat is tijdelijk.

Goede kamer, comfortabele bedden en luxe badkamer. Zeer uitgebreid en prima ontbijt.

Mits de juiste kamer ideaal voor kort verblijf.
    • Cosy Tweepersoonskamer

In oude bouw (origineel) slechte verouderde kamers - zeer veel straatlawaai aan voorkant van oude bouw en veel lawaai van de bar. Smalle tweepersoonsbedden. Na reclamatie kregen we andere kamer in nieuwbouw.

Ligging was goed - fijne bar - ontbijt was goed - in nieuwbouw goede ruime kamers - personeel gewillig

De ligging is ideaal voor een bezoek aan Canterbury.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het vreselijk Engels vast tapijt op de gang en in de kamer. Hygiene ..........?

De ligging is ideaal voor een bezoek aan Canterbury. De Westpoort doorlopen en je bent in het centrum. Het station West ligt om de hoek met ieder uur een sneltrein naar London. Gratis parkeren aan het hotel. Goed ontbijtbuffet met vers gebakken spek en eieren. De kamer wat oud-modisch, maar wel charmant met krakende vloeren.

De ligging voor een bezoek aan de binnenstad van Canterbury is prima. Auto gemakkelijk te parkeren.
    • Cosy Tweepersoonskamer

De goedkoopste kamer via booking geregeld; deze was gesitueerd op de 2e = bovenste verdieping, nogal krap en warm.

Uitstekend gelegen dichtbij de toegangspoort tot de oude stad en de royale parkeergelegenheid. Prima ontbijt.

prima hotel in Canterbury, zeer centraal
    • Traditionele Kamer

Comfortabele kamer met zitje, zeer centraal gelegen hotel met parkeermogelijkheid (wat anders niet zo simpel is in Canterbury en toch weer 15 euro uitspaart, dus dat mag je van de kamerprijs aftrekken). Vriendelijk personeel, niet in hotel gegeten.

Goed!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Onze kamer lag aan de straat en daardoor erg gehorig. Het was mooi weer waardoor het erg warm op de kamer was en het raam wel open moest! De geluiden van de drukke straat waren daardoor hinderlijk. Een airco zou een oplossing zijn!

Het personeel was erg aardig en behulpzaam! Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker! Er was volop keuze ! Wij vonden het een zeer nette en schone accommodatie .

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Snikhete kamer direct naast straat met zeer druk verkeer.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer in bijgebouw pal aan zeer drukke verkeersweg met veel omgevingslawaai. Snikhete kamer zonder goede ventilatiemogelijkheden.

Gelegen in het centrum van de stad. Prima ontbijt met veel keuzemogelijkheden.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima verblijf vlakbij centrum
    • Traditionele Kamer

Het ontbijt was heerlijk. Wij verbleven in een van de 'Tap' rooms. Mooie kamer en goede douche (in bad). Lekkere bedden. Goede en snelle WIFI. Vriendelijk personeel. Leuke (cocktail) bar. Drie jaar geleden verbleven wij in het oude originele gebouw, met krakende vloeren en vele gangetjes.. Echt een oude Engelse Inn. Leuke ervaring. Deze keer verbleven we in een nieuwer gedeelte (Tap rooms) dat moderner was. Ook prima en wat comfortabeler. Tegenover het hotel is er een prima visrestaurant (Chapman's) waar je goed kunt eten tegen een redelijke prijs. Aan te bevelen om vooraf (online) te reserveren. De entree, de bar, restaurant en buiten zitgedeelte heeft een ware make-over gehad sinds de laatste keer (drie jaar geleden) dat wij in dit hotel waren. Deze Inn/hotel is een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Uitstekend hotel
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was uitstekend en dat je de auto op de parkeerplaats van het hotel kwijt kan is een bonus. Het was een gezellig hotel, vriendelijk personeel en de kamer was prima, ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar
    • Traditionele Kamer

Standaard 2-pers.kamer bleek gedateerd kamertje van 3x3. Beschadigde meubels en afgebladderde muren. Badkamer idem. Kamer niet goed schoon. Omschrijving en foto's komen totaal niet overeen met beschrijving Booking. Eens, maar nooit meer.

Ideale ligging in centrum, parking, sfeervolle bar en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Mooi hotel, pal aan de toegangspoort van Canterburry, aanrader!
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het hotel heeft ontzettende kraakvloeren. We wisten dat er iets moest zijn waarom de prijs niet zo duur leek in verhouding. Als je bovenbuurman/vrouw wakker is, dan ben jij dat gegarandeerd ook, zoveel lawaai maken de kraakvloeren. Niet zo'n ramp voor een keer, maar wel vervelend als je moe bent.

Mooi hotel, de entree en de ontbijtzaal zijn net gerenoveerd (juni 2017), de kamers pakken ze volgend jaar aan. Het ontbijt was heerlijk, voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn fris en er is parkeerruimte (gratis) achter het hotel (veilig). Het hotel ligt aan de toegangspoort van het dorp, je kunt alles te voet doen, perfect voor 1 of 2 nachten Canterburry.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Op de badkamer na, een prima hotel.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Slechte waterstraal in de douche, moeilijk af te stellen. Ineens ijskoud water!

Goede ligging ten opzichte van de bezienswaardigheden. Goede parkeermogelijkheid. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima hotel op mooie locatie
    • Traditionele Kamer

Meubilair op kamer redelijk gedateerd, voegen op badkamervloer moeten opnieuw gevoegd (kamer 53 in bijgebouw).

Prima ontbijt, eigen parkeerplaats, geweldige locatie, mooie bar

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Prima en gezellig!
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers worden gerenoveerd. Je hebt er geen last van, dus de komende tijd zal dit beter zijn.

Het ontbijt was prima! Engels ontbijt krijg je vers, dat kan je bestellen. Zit wel bij de prijs in. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

schitterend en centraal gelegen hotel
    • Traditionele Kamer

geen mengkranen en geen lift, dus bereid je voor op enkele trappen lopen

heerlijk rustig en toch centraal gelegen, prima ontbijtbuffet. Parking gratis en vlakbij (zeer uitzonderlijk in Canterbury)

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Slechtste hotel ooit. Zeker te mijden.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechtste hotel ooit. Kamer met twin beds geboekt, maar kregen een kamer met 1 bed beneden en 1 bed boven! Badkamer ook boven ! Daarna kregen we andere kamer met bed met versleten matras en smal bed. Vies stoffig verwarmingselement. Onze vrienden idem en kregen dan een kamer waar verwarming in badkamer stuk was bij vriestemperatuur buiten!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

prachtlocatie ; ontgoochelt in het ontbijt.
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt : engels ontbijt was lekker, maar het continentale was pover. Kamers in de annex hebben een opfrisbeurt nodig.

Prima ligging om Canterbury te bezoeken. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Goed geslapen, minder goed gegeten.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Ontbijt viel tegen. Fallstaff breakfast (full english) was koud, champignons aangebrand. Aan buffet weinig keuze, enkel toast. Koffie niet te drinken. Slechtste english breakfast ooit, en we hebben er al heel wat gegeten.

Leuke kamer in apart bijgebouw. Goed bed, schone lakens. Net buiten stadscentrum. Private afgesloten parking. Zeer vriendelijk personeel.

Goede locatie met parkeerplaats voor bezoek canterbury.
    • Cosy Tweepersoonskamer

De scrambled eieren bij het ontbijt waren echt niet lekker.

Goede locatie met parkeerplaats voor bezoek canterbury. Sfeervolle kamer met verouderd sanitair. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prachtige locatie, maar kleine kamers met veel geluidsoverlast van bar.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Erg kleine kamer, niet goed schoon en geluidsoverlast van bar. Gratis oordoppen te verkrijgen bij receptie geeft te denken! Volgens personeel was het nog een rustige avond, dan willen we er niet zitten als het een drukke avond is.

Ligging en gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Gratis parking op eigen terrein, goed ontbijt en een ruime...
    • Traditionele Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gratis parking op eigen terrein, goed ontbijt en een ruime kamer.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Ligging aan een rumoerige straat.

Ligging aan een rumoerige straat.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Gezellige inrichting, behulpzaam en vriendelijk personeel

Gezellige inrichting, behulpzaam en vriendelijk personeel

Kleine kamer maar zeer goed ingedeeld.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Kleine kamer maar zeer goed ingedeeld. Prima

Mooi hotel dicht bij het centrum
    • Traditionele Kamer

Dicht bij het gezellige centrum en de kathedraal. Parkeerplaats op eigen terrein. Goed en uitgebreid ontbijt.

heel gastvrij en op prachtige plek
    • Traditionele Kamer

ontbijt prima en uitgebreid, eigen parkeerplek op terrein, gezellige bar, fantastische locatie, heerlijke matrassen.

Wel wat geluidsoverlast Tot smorgens vroeg 6.30 uur Als je in Kramer 34 zit :(

Fijne kamer, het bed was perfect

Prijs-kwaliteit, redelijk duur voor wat je krijgt

Gezellig in het centrum.
    • Cosy Tweepersoonskamer

Alles ok. Parkeergelegenheid prima.

Gezellig in het centrum. Pub leuk om te verblijven

heel geslaagd voor een verblijf in Canterbury

de kamer was vrij klein

zeer goed ontbijt - de parking bij het hotel

Goed hotel op een leuke locatie.
    • Traditionele Kamer

De kamer was niet groot, maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Geen last van feestgangers in het restaurant. Prima bed, heerlijk ontbijt.

Gratis parking

Geen airco