Beoordelingen over The George Hotel 3-sterren

Chollerford, Chollerford, NE46 4EW, Verenigd Koninkrijk

#1 van de 1 hotels in Chollerford

relaxed

De bouwkundige samenhang van de onderdelen van het hotel. Baden Powell was er al in 1908, daarna is er kennelijk steeds iets bijgebouwd. Als liefhebber van oude Engelse motoren deed het mij daaraan denken: Iedere nieuwe ontwikkeling werd bevestigd aan het reeds bestaande ontwerp. Het werkt, maar het blijft een wat rommelig geheel.

De ligging aan de rivier North Tyne, vlakbij de Hadrian Wall. De tuin aan de waterkant geeft een gevoel of je 'wegloopt' uit een schilderij van John Constable.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Een verblijf om NIET aan te bevelen.

Prijs-kwaliteitsverhouding. Prijs wat je betaald voor wat je krijgt is echt NOT DONE! Hotel is toe aan onderhoud, is erg gedateerd en gehorig. Een doolhof om bij je kamers te komen. Wanneer je slecht er been bent heb je echt een probleem. Kamers vies en klein. Badkamer beschimmeld. Ontbijt karig, diner verschrikkelijk!

de natuurlijke omgeving, mooie tuin, zwembadje en jaccuzi

Direct aan de wandeltocht Hadrians Wall.

Belachelijke prijs voor een oud hotel waarbij de badkamer wel een keer goed schoongemaakt mag worden. Onduidelijk personeel. Gehorig (ik kon het hele telefoongesprek van de buurvrouw volgen en....

Direct aan de wandeltocht Hadrians Wall. Mooi uitzicht vanaf het terras.

Old England Charm?
    • Premier Tweepersoonskamer

De receptioniste was erg onervaren, haar gedrag was op de rand van het onprofessionele. Op bijna elke vraag kregen we een nee, ze was helemaal niet oplossingsgericht. Misschien had ze een slechte dag, maar het leek eerder alsof ze tegen haar zin achter de balie zat. Het hotel is schitterend gelegen, maar geeft een wat verouderde indruk. Toegangsbadge tot de fitnessruimte werkte niet, er was niemand om de deur open te doen en de intercom naar de receptie bleef onbeantwoord (om 6:45u, misschien was dat wat te vroeg op de dag).

De locatie is superhandig voor wandelaars, de kamer was wat ouderwets ingericht maar volledig in orde: zalig bed en aparte zitkamer. Gezellig bar en mooi terras. Behalve een uitzondering was het personeel heel vriendelijk en bekwaam.

De minpuntjes in aanmerking genomen was het een prima verblijf

Het pand is erg warm. Er lopen diverse hete leidingen door de gangen. Omdat de ramen open stonden was het op de kamer best koel. Dan wel oordopjes indoen tegen de geluiden van buiten. Hotel ligt langs een doorgaande weg.

Ruime kamer, ietwat gedateerd maar verder prima. Geweldige stortdouche. Lekker indoor zwembad en hot-tub. Vlak bij Hadrians Wall. Lekker gedineerd en ontbeten. Prima bedden. Mooie tuin langs het water.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Doolhof.

Hotel is een doolhof. Wij moesten buiten om via de tuin in de regen maar bij onze kamer zien te komen. Halverwege het tuinpad was een fontein lustig aan het spuiten, daar moesten wij dus door met onze koffers etc....Op enig moment was die "buiten om" deur (overdag) afgesloten en dus weer terug in de regen naar de receptie. Op onze vraag hoe nu verder, bleek dat we ook "binnendoor" via kruip-door-sluip-door gangetjes, trapje op trapje af, naar onze kamer konden komen. Waardeloos! Ons werd niet verteld waar de ontbijt ruimte was. In de ontbijt ruimte werd door het personeel geen uitleg gegeven (buffet was vanuit de eetzaal niet te zien...). Je moest zelf overal achter zien te komen. Wifi was slecht.

Uitzicht op de rivier met de Chester Romeinse brug.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Heel slechte prijs-kwaliteitverhouding

We betaalden 130 pond (!) voor een kamer met verschrikkelijk verouderd sanitair. Schimmel in de badkamer, verroeste koperen leidingen. Geen enkel comfort voor zoveel geld. Het ontbijt was om te huilen, geen verse producten, alles kant en klaar, geen vers brood of sap, scrambled eggs van instant poeder. Op de gang voor de kamers hangt een vreselijke frituurlucht. Het hele hotel is slecht onderhouden, verf bladdert af.

Alleen de locatie aan de rivier en het Hadrian's Wall path viel ons mee. De rest viel enorm tegen.

Vergane glorie...
    • Premier Tweepersoonskamer

Totaal vergane glorie...

Op de Wall trail..

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Kwaliteit van het diner was om te huilen!

Kwaliteit van het diner was om te huilen!

Prijs kwaliteit klopt niet

Kapotte zaken in de badkamer

Prima plek voor paar overnachtingen in prachtige omgeving

Je ziet dat het hier en daar gedateerd is

Rustige locatie met een zwembad, sauna en kleine fitnessruimte

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Uitzicht

Staat van onderhoud

Uitzicht

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Alles gangen,inkom,kamers vuil vies onfrisse geur zeker niet...

Alles gangen,inkom,kamers vuil vies onfrisse geur zeker niet zoals voorgesteld op de website de plaats was het enige wat correct was slechte beoordeling van booking

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

mooie kamer, prachtig zicht.

Diner in sneltreinvaart. Was mijn koffie nog aan het uitschenken en MOEST de rekening reeds tekenen. Bij ontbijt was mijn vrouw nog een broodje aan het eten en men haar bord gewoon al weg. NOOIT meer

mooie kamer, prachtig zicht. Heel vriendelijke barkeeper

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Ligging ( tuin met zit gedeelte)

Ontvangst, receptioniste was een jong meisje en volgens mij heeft zij het verkeerde beroep gekozen (niet erg behulpzaam )

Ligging ( tuin met zit gedeelte)

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

De staat van de kamer

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Ligt op hadrian wall path

Oudbollige locatie

Ligt op hadrian wall path

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Locatie is prachtig

Hospitality was niet best, de kamers zeer outdated

Locatie is prachtig

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Erg smerig in de hotelkamer. Hier was absoluut niet schoongemaakt!

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

De tuin is geweldig!

Heel erg verouderd hotel slecht eten (aanrader is crown inn op 15 min wandelen)

De tuin is geweldig!

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Zeer vriendelijk eetzaalpersoneel !

De onthaalmedewerkster is apathisch

Zeer vriendelijk eetzaalpersoneel !

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Vonden het een leuk, maar ouderwets hotel, maar vriendelijke...

Vonden het een leuk, maar ouderwets hotel, maar vriendelijke bediening en prachtige omgeving.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The George Hotel