Beoordelingen over Golf View Hotel & Spa 4-sterren

63 Seabank Rd, Nairn, IV12 4HD, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 6 hotels in Nairn

• Master Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Zeezicht

Prijs-prestatie out of range, veel te duur voor wat je er voor krijgt. Er zijn twee restaurants, eentje waar je op 'sjiek' van de kaart en een menu kunt eten, en een brasserie met uitzicht op zee en van de kaart eten. Personeel, formeel zwart gekleed, doet erg druk. De Maitre van de brasserie praat heel veel met gasten die ze blijkbaar kent, geeft erg rommelige indruk en weinig attente indruk. Eten zozo. Niet heel bijzonder, weinig zorg aan besteed. We hebben niet in het Sjieke restaurant gegeten, die manager daar was we wel heel voorkomend. Ontbijt werd in Sjieke restaurant geserveerd. Uitstekend verzorgd, geen buffet maar aan tafel geserveerd. Prima. Over het algemeen was de receptie attent en hulpvaardig. Een merkwaardige ervaring met een van de receptionistes: Op de vraag of we in het plaatsje Nairn fietsen konden huren, gaf ze aan dat ze dat niet wist, ze woonde tenslotte niet in Nairn en we moesten dat maar via internet verder uitzoeken. Voor een hotel in deze prijsklasse eigenlijk 'not done'!

Locatie aan de zee is prachtig, redelijke kamer met uitzicht op zee. Uitstekend ontbijt.

Zeer teleurstellend, komen daar niet terug!
    • Master Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Zeezicht

Kamer, kapotte vloertegels in badkamer, vlekken op het tapijt in de kamer, versleten stoelen in de seere en meer!

Hotel was zeer teleurstellend, maar 1 nacht gebleven en ander veel beter hotel gevonden in Nairn

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prachtige locatie tegen het strand van Nairns.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles was dik in orde, prijs/kwaliteit een absolute aanrader!

Prachtige locatie tegen het strand van Nairns. Het hotel voelde ook echt Schots aan door de tapijten en de aankleding. Warm onthaal aan de receptie, overal troffen we hartelijk personeel aan. Onze familiekamer had zicht op zee en was erg groot, met een aparte kamer met stapelbed voor de kinderen en een erg ruim deel voor onszelf (super kingsize bed!) en een grote gemeenschappelijke badkamer. Een aanrader! Zwembad en jacuzzi heerlijk en eveneens met zicht op zee. Het hotel heeft een gezellige bar en twee eetgelegenheden: een brasserie en een restaurant. We kozen het restaurant en dat was helemaal in orde, omdat we voor het interessante 6-gangenmenu aan 33£ kozen dat onze verwachtingen helemaal overtrof. Onze kinderen, die à la carte kozen, kregen een extra tussengerecht van het huis zodat ze ons menu konden 'volgen'. Na een heerlijk ontbijt 's morgens, met veel keuze op het buffet en een kaart om warme gerechten uit te kiezen, en na een fikse strandwandeling waren we helemaal opgekikkerd. Echt genoten!

Betere bediening en snellere keuken bij ontbijt en dinner.
    • Master Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Zeezicht

Betere bediening en snellere keuken bij ontbijt en dinner.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

We kregen een zeer goede kamer na een berichtje dat we de...

We kregen een zeer goede kamer na een berichtje dat we de vorige keer op de parkeerplek uitkeken dat waarderden wij enorm maar het bed is veel te klein en niet comfortabel dus ik sliep op de grond uiteindelijk de eieren s ochtend waren uit een tube maar d was met oatcakes daarentegen goed het ontbijt kon is ouderwets en beetje standaard met fruit uit blik gedeeltelijk het personeel en de locatie is fantastisch

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Prachtige locatie en vriendelijk personeel.

Prachtige locatie en vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. We gaan graag een keer terug!