Beoordelingen over Muthu Newton Hotel 4-sterren

Inverness Rd, Nairn, IV12 4RX, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 6 hotels in Nairn

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Eerste en laatste keer

Wij verbleven hier op vrijdag en zaterdag. Bad timing, want dit hotel specialiseert zich in trouwpartijen en conferenties. Discobar tot middernacht, niet zo leuk als je vroeg wil gaan slapen.

Ontbijt viel wel mee, locatie zeker niet slecht, leuk om even een wandeling naar de kust te maken. Aanrader: restaurant Sun Dancer, maar boek op voorhand!

Geen aanrader!!!!
    • Courtyard Room

Wij sliepen in het bijgebouw... triestig... uitzicht uit de raam:afbraakresten, tuinafval en gestorven planten. Vochtige en niet prettig geurende kamer.

Hoofdgebouw zag er goed uit

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel.

De douche en het onderhoud aan het hotel op dat moment.

Gebouw en ligging.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

heerlijk verblijf voor het hele gezin

het onderhoud is achterstallig

vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, luxe kamers en prachtige locatie

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Niks.

Veel te hoge prijs: € 145,00 is heel veel geld voor een kamer van 12m Beslist geen 4 sterrenhotel zoals aangegeven. Alles is oud, zelfs het personeel. Veel te kleine douche op de kamer (70x70 cm.) Lift was kapot, dus met koffer de trap op. In het restsurant was geen plek meer. Ontbijt was slecht. Er werd een fabrieksmatige hap voer op het bord gelegd. Nota klopte niet en moest teruggerekend worden.

Niks. Ik kom hier nooit weer. Hotel schijnt ook te koop te staan.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Nette kamers met mooie entree.

Het is in dit hotel net of je 50 jaar terug in de tijd stapt, muziek van de jaren 50. Overdreven net personeel of poging tot. Slecht/versleten matras, zakt veel te ver door naar het midden. Redelijk wifi ontvangst maar zeer moeilijk aan te melden, vermoedelijk oude software/apparatuur. Geen bijzonder uitzicht. Pad naar het hotel komt door een soort woonwagenkamp, komt heel raar over. Diner en ontbijt redelijk maar ziet er niet uit, het is gewoon op het bord gekwakt. Ik wou in ponden afrekenen maar de receptionist drukte alsnog op een knop voor euro's, helaas kwam ik daar thuis pas achter (in ponden afrekenen is altijd goedkoper omdat er dan geen wisselkantoor tussen zit).

Nette kamers met mooie entree. Net bad en douche met enorme waterkracht. Waslijn in de badkamer. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Aardig personeel, mooie lounge, mooie ligging, we zijn...

De muziek die gedraaid werd in de lounge was voor ons verschrikkelijk. Matras van het bed was wat oud in de charlie Chaplin kamer.

Aardig personeel, mooie lounge, mooie ligging, we zijn vegetarisch en het menu hebben ze wat uitgebreider gemaakt voor ons. Super ligging voor treinstation en busstation, dicht bij het mooie strand en dorp.

• Beoordeeld op: 4 mei 2015

Redelijk goeie service

Het vlees was overdone ondanks dat ik om rare vroeg.

Redelijk goeie service