Beoordelingen over Swinton Hotel 2-sterren

5,5

5,5

6,1

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

eenvoudige kamer maar goed genoeg voor een trip naar londen met de trein. Leuke tijd gehad

neem bij voorkeur een kamer niet aan de straat kant. Het verkeer raast dag en nacht door. wc door trekken was een sport apart, kleine kamer maar wel netjes

koffie en thee faciliteiten op de kamer. prima locatie, goedkoop, wel netjes

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Praktijk is anders dan foto's voorspiegelen.

Praktijk is anders dan foto's voorspiegelen. Oud en stoffig. Kledingrek komt van de muur, vlekken op badkamerdeur en tapijt, klein, groezelig, veel verkeer door de straat dus veel lawaai. In de douche geen rek voor shampoo of doucheschuim, het valt alles bij elkaar vies tegen.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

- als ik kort in Londen ben, verblijf ik graag in de Swinton...

- niets

- als ik kort in Londen ben, verblijf ik graag in de Swinton (vierde keer) die vlak bij St Pancras station ligt. Van de Eurostar binnen 10 minuten in je hotel te voet en gelijk welk uur ik aankom (vb eurostar om 10u in Londen): kan altijd al in een kamer. - Basis comfort, proper, en altijd een glimlach aan het onthaal. - een niet te grote maar mooie ontbijtruimte met daglicht, zicht op groen en 't continentaal ontbijtbuffet is ok. Ik keer graag terug

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Heel basic verblijf

De rolgordijnen waren helemaal niet proper alsook het tapijt zag er niet netjes uit. Er lag een haar in ons bed. De plooistoelen waren al stuk voor gebruik. Jammer! De lift is ook best eng om te nemen.

De badkamer was best netjes. En het personeel was uitermate vriendelijk. Dit maakte alles goed!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ontbijt simpel maar goede koffie.

De kamer. We hadden de kleinste kamer met het kleinste 2 persoonsbed van het hotel, In de kelder,!zelfs zover dat er geen bereik van internet was. Drie keer zou de receptionist er iets aan doen... maar helaas.

Ontbijt simpel maar goede koffie.

Londen is mooi, het hotel iets minder hoewel de locatie erg goed is

Weinig comfort. Foto’s bedrieglijk, kamer zag er absoluut niet als op de foto’s uit. Zeer klein en simpel en zeer basic.

Ontbijt was goed en de locatie van het hotel

ideale ligging van het hotel voor mensen die Londen willen bezoeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie was minder. Oud en weinig verluchting in de kamers. Ontbijt was saai, enkel toast met confituur en/of choco. Geen enkele variatie gedurende ons verblijf.

de ligging van het hotel is zeker ok. Dicht bij St-Pancras en metrostation.

Centrale ligging en eigen badkamer maken veel goed

Door de smalle gangen en vele tussendeuren voelt het hotel erg benauwd aan. Het verkeer is nogal luidruchtig als je aan de voorzijde slaapt. Simpele dingen als haakjes om handdoeken aan op te hangen ontbreken. Er zijn de nodige scheurtjes in de muren.

Het hotel is dichtbij de stations St. Pancras en King's Cross gelegen. De prijs voor een zo centraal gelegen hotel, met kamers die elk over een eigen badkamer beschikken, is laag. De badkamer was tamelijk proper.

verder was het redelijk

de gehele accommodatie heeft een flinke opknapbeurt nodig vloerbedekking op trap en gang was erg smerig. bij terugkomst in hotel waren er geen schonen handdoeken neergelegd wel de vuile meegenomen.

ontbijt was redelijk de croissant smaakte of hij nog afgebakken moest worden, toast voldoende, jam, kaas en ham. de vloerbedekking op de kamer was wel smerig niet om met je blote voeten op te lopen.

Een goed verblijf in Londen

Niets, omdat ik alle beoordelingen al had gelezen en daar rekening mee hield. Het viel daarom alleen maar mee.

Het is geen 2-sterren hotel... Het is HET BESTE 2 sterrenhotel dat je kunt krijgen! De staf is absoluut 4-sterren en hoewel het gebouw wat oud en klein is, wordt het (en jij als gast) goed verzorgd. Ik verbleef hier 6 nachten. Een superlokatie voor alle kanten op met de metro (bij King's Cross).

Doenbaar als je geen hoge comforteisen stelt.

Kleine kamer zonder koelkast en airco. Zeer veel straatlawaai ondanks het extra aangebrachte binnenraam (problematisch als die ramen open moeten bij hitte).

Ondanks het verouderde gebouw doet het personeel zijn uiterste best om alles proper te houden (beddengoed, kamer, sanitair) en om behulpzaam te zijn. Voldoende ruim ontbijt. Weinig storende geluiden vanuit hotel zelf. Kort gelegen bij St. Pancras-station (Kings Cross). Goede uitvalsbasis richting alle belangrijke Londense plekken.

De kamer aan de tuinzijde (nadat we één nacht naar het...

De kamer waar we in eerste instantie terecht kwamen; de overige nachten verbleven we aan de andere zijde, wat een stuk rustiger is. Nauwe gangen; locatie is goed (ca 10 minuten lopen van Kings Cross/St Pancras); personeel is vriendelijk, geen uitgebreid ontbijtbuffet, maar wel prima verder

De kamer aan de tuinzijde (nadat we één nacht naar het razende verkeer aan de straatzijde hadden geluisterd)

Niet voor herhaling vatbaar

Er is eigelijk niets dat ik kan aanbevelen. Veel herrie van straat, ramen kunnen niet dicht want dat is te warm, toilet spoelt slecht door, ontbijt triest en de tafeltjes zo dicht op elkaar dat je noet kan opstaan. Personeel spreekt slecht engels

Een goed gelegen hotel

De kamer viel tegen het was op de derde verdiep onder het dak , daar was het heel warm in de kamer echt niet te doen er stond wel een windmolen die meer lawaai maakte dan voor wat hij diende , misschien dat het niet zo warm was buiten dat het wel anders geweest zou zijn ,

Het ontbijt was goed , en de liging heel goed vlak bij de trein en de metro .

Allen locatie was prima

Slechtste hotel ooit! Klein, veel kapot, niet schoon, onvriendelijk personeel, slecht ingericht, uitgeleefde kamers, veel te duur voor wat je krijgt. Kleine wc/douche (combi!?), raam kapot, heel gehorige kamers, lift deed het niet, tv kapot, trage/ slechte WiFi, enz enz

Allen locatie was prima

Prima, goede locatie

De kamer was klein, geen plek voor een zitje

Het ontbijt simpel maar gewoon prima. Prima locatie, dichtbij het station waar je zo op de trein of metro stap overal naartoe.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Grote teleurstelling van een trouwe klant!

Ik kreeg een 'wet room' (dus geen douche, maar gewoon een sproeikop in het midden van het toilet zonder deurtjes of gordijn). Vroeger moest je daar minder voor betalen, maar ik dacht dat dit wantoestanden niet langer bestond. Heb volle prijs moeten betalen. Geen nachtlampje, dus je moest uit bed om naar de deur te wandelen om het groot licht uit te doen alvorens na een bladje lezen wou gaan slapen. Nachtlawaai van een veel te drukke straat. En dit alles terwijl er in mijn eerste nacht nauwelijks volk in het hotel was en ik dus makkelijk een kamer met normale douche én nachtlampje én langs de kalmere achterkant had kunnen krijgen. En dit na bijna 30 jaar klant!!!

Ontbijt heerlijk. Perfecte locatie vlakbij treinstation King's Cross en metrolijnen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Het was netjes en hygiënisch.

De kamer was uitermate klein. Het bed paste net in de ruimte. Een raam dat uitgaf op een zeer drukke straat met veel ziekenwagens, was net naast je bed zodat het lawaai heel storend was. Het gordijn was kapot. Je hoort een speldenkop vallen bij de buren. Weinig zuurstof in deze ruimte.

Het was netjes en hygiënisch.

Hotel redelijk in de buurt van een aantal toeristische...

Jammer dat ze geen typisch Engels ontbijt hadden, en op zaterdag een uur later het ontbijt serveerden waar we geen gebruik meer van konden maken omdat we op tijd moesten vertrekken.

Hotel redelijk in de buurt van een aantal toeristische attracties en dichtbij metrostation Kings Cross.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Nette kamers en goed ontbijt en goede service

Zeer kleine kamer, alles is klein, trappen, deuren, douche, aflegruimte nachtkastje etc. kledinghangers,......maar wel allemaal doordacht gedaan en netjes met goede materialen afgewerkt. En in het centrum van Londen, dat de ruimte beperkt is lijkt mij vrij logisch gezien de locatie in Londen in combinatie met een zeer gunstige prijs.

Nette kamers en goed ontbijt en goede service

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

ideaal wanneer je Londen wil bezoeken en je hotel alleen een plaats is om te overnachten

De douche werkte niet evenals het lampje bij het bed.

Al waren de kamers eenvoudig en het meubilair niet al te nieuw, toch was er alles aanwezig wat nodig is. Je kon zelf thee zetten op de kamer en mocht zelfs nog extra-zakjes gaan halen aan de receptie. Ook zeer netjes. Eenvoudig maar overvloedig ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De ligging was top

Een paar kleinigheden zouden al een verschil maken. Meer kapstokken in de kast. Iets om de Badhanddoek op te hangen. Meer soorten thee om uit te kiezen niet enkel zwarte thee.

De ligging was top

Kosten efficiëncy in mens en materiaal viert in Swinton Hotel hoogtij; leve het verdienmodel, don''t

De geboden eenpersoonskamer. Deze zijn misschien geschikt voor backpackers, maar bieden beslist geen comfort voor gasten die business & pleasure willen combineren. Ik heb een upgrade naar een tweepersoonskamer geregeld, waarbij ik nog een ontbrekende stoel moest regelen. In de badkamer zat de douchestang los en was een vloertegeltje gebroken. De douche werd op verzoek gerepareerd. NB: in dit hotel wordt niet geïnvesteerd in onderhoud. Zelfs een verfkwast over beschadigd houtwerk is al teveel.

Het Continental Breakfast ontbijt bood de drie dagen dat ik er gebruik van maakte geen variëteit. Wel toast, geen gekookt ei. Verder ham, kaas en diverse jams. Koffie en thee, etc. Eenpersoonskamer een soort gevangeniscel.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Naar Londense normen goede prijs/kwaliteitsverhouding ;

het douchegordijn in de badkamer is absurd gemonteerd (in de lengte, niet in de breedte). gevolg : heel de badkamer (inclusief WC) wordt kletsnat, niet enkel de douche.

Naar Londense normen goede prijs/kwaliteitsverhouding ; piepkleine kamers maar alles is wel aanwezig met wat extraatjes (water, koekjes); geschikt voor verblijf van één nacht , niet voor een lange verblijfsvakantie ; dicht bij Pancras/ Kings X treinstations

Een jeugdherberg is volgens mij confortabeler

douchekop vlak boven toilet, bed te kort, vuil, afgeleefd, croissant ingepakt in plastic zak bij ontbijt (maar de toast,kaas en hesp waren wel lekker)

Dichtbij St Pancras gelegen

• Beoordeeld op: 17 november 2017

goed gelegen, dicht bij St Pancras, aankomst Eurostar.

duur voor wat het is, maar dat zal aan de Londense prijzen liggen zeker. Kleine kamer, veel straatlawaai. Niet al te frisse geur.

goed gelegen, dicht bij St Pancras, aankomst Eurostar.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

was oké

lakens te kort. lawaai van buiten heel vroeg. (enkel glas)

HET ONTBIJT IS BASIC, maar voldoende. snel een kamer gekregen. bagage laten staan tot vertrek.

Te klein en oud

Kleine kamers, heel oud dringend aan vernieuwing toe, muf hotel. Geen aangepaste stekkers met usb. We hebben dit dan gevraagd en moesten ervoor betalen..

Goede locatie

Goed verblijf voor wie weinig geld wil uitgeven en dus geen kwaliteit verlangt!

onvriendelijkheid van het personeel aan ontbijt kleine kamers zeer kleine badkamer heel basic uitgerust

prijs! vriendelijkheid van de baliemedewerker vlakbij trein en metroverbindingen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Matig hotel

Zeer kleine kamers, ijzeren bedden die veel lawaai maken, geen haardroger in de kamer terwijl het bij de boeking aangeduid stond dat dit aanwezig was. Pas bij de tweede overnachting kreeg ik een aparte haardroger van de man aan de receptie. Het ontbijt is karig. De douchevloer is zeer glad. Wanneer je een douche neem komt er veel water op de vloer van de badkamer en er is geen tapijtje om dit enigszins op te vangen : zeer gevaarlijk om uit te glijden.

Locatie: op wandelafstand can St Pancras station. De kamers waren proper.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Een beetje meer ruimte en comfort was wel op z'n plaats geweest De prijs kwaliteit vond ik niet in overeenkomst, ook al is Londen een dure stad, dit had wel iets beter gemogen. Sanitair en kamer waren schoon,

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Basic hotel near St Pancras

De badkamer was zeer klein en er hing een eigenaardige geur - schimmel? Dit gaf geen goed gevoel over de hygiene. De lift deed nogal eigenaardig, soms moest je meer dan 10 minuten op de lift wachten. Het personeel aan de receptie was soms nogal nerveus en kwam niet echt over alsof ze wisten wat ze deden. Het ontbijt was niet lekker.

Het hotel lag in een rustige straat vlak bij St Pancras International, super goed gelegen dus! Op de dag van vertrek konden we na check out de bagage in het hotel gratis in bewaring geven om later op te halen. Ook waren er een aantal typische Engelse pubs in de nabijheid van het hotel en dat was fijn om een lange dag af te sluiten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Teleurstellend. Had veel meer verwacht voor de prijs. Niet voor herhaling vatbaar.

Alles. Ontbijt was vreselijk. Kamer was zo klein kon je bijna niet bewegen. Raam was moeilijk dicht te doen en kreeg het daarna niet meer open. Je mag vooral niet dik zijn! De gangen zijn zo nauw.

Locatie. Was maar 5min lopen naar Kings Cross

Basic. Zo een infrastructuur wordt bij ons niet goedgekeurd denk ik.

Er lagen sigarettenpeuken onder ons venster, we keken op de vuilnisberging, geen water genoeg in de douche. TV werkte niet ! Om 4 uur 's morgens werden we wakker doordat we naast de ontbijtruimte sliepen en de lichten aangingen. Het was een grootmoeder-kleindochter weekend en dit hotel was een tamelijke tegenvaller. Blijkbaar zijn wij geen interessant clienteel. Jammer voor de spaarcenten.

Het enige normale waren de doucheproducten en de meubels.

Het was dicht bij St-Pancras en dus ook bij alle openbaar...

We kregen een kamer in de kelder. We moesten een heel smalle, gevaarlijk trapje af en de gang was zeer claustrofobisch. De bedden waren heel hard. Het was alsof je op de grond sliep.

Het was dicht bij St-Pancras en dus ook bij alle openbaar vervoer. Het ontbijt was goed.

Geen aanrader!

De kamer was onvoorstelbaar klein. Een kast ontbrak en er kon zelfs geen stoel in. Het onderhoud van kamer en gehele hotel was slecht. Alles was nodig aan renovatie toe. Het raam in de kamer was verrot en hing scheef, het hoofdeind van het bed bladderde af (stukjes skai vielen op het kussen). In de badkamer geen plankje of haakje om iets op kwijt te kunnen.

Centrale ligging, vriendelijk personeel. Badkamer en beddengoed waren schoon.

Swinton Hotel

Ontbijt: zeer beperkte keuze en niet bepaald vers. Het beddenlinnen was nog vuil, het behang op sommige plaatsen gescheurd, ... niet meteen 'the place to be' als je wat meer verwacht dan enkel een bed.

De prijs, maar dat had natuurlijk ook z'n consequenties op vlak van kwaliteit. De bereikbaarheid, met St. Pancras & King's Cross net om de hoek, is een absoluut pluspunt als je enkel een hotel nodig hebt om te slapen.

Duur om zo slecht te zijn

Konden niet doorspoelen met het toilet. Raam kon niet op slot. Douche straal was zo zacht dat het niet mogelijk was om je goed te douchen en al zeker geen vrouwen haar te wassen. Uitzicht door ons raam was een afvalberg van de keuken. Kamers zijn helemaal anders dan op de foto's van booking.com

De locatie was goed aangezien het 5 minuten wandelen is van het eurostar station

Omg !! Avoid.

De laatste opknapbeurt was waarschijnlijk 30 jaar geleden. Overal vuil tapijt, vlekken op het tapijt in de kamer, afgebladderde verf, stof op plinten en hoeken. 389 pond voor een vuil en uitgeleefd hok, we voelen ons echt opgelicht ... De foto's op de site tonen een veel te optimistich beeld, mispak je niet.

Vriendelijke mensen in de receptie.

Hotel Swinton prima voor kort verblijf

Bedden erg kort, badkamer Ok maar wel een beetje klein

Kamer was prima maar de bedden klein en veel lawaai vanaf de doorgaande weg aan de voorkant van het hotel. Voor een paar nachtjes een prima plek, lekker dichtbij King's Cross Station

Mijn derde verblijf in dit eenvoudige, maar alle...

Mijn derde verblijf in dit eenvoudige, maar alle basiscomfort aanwezig, hotel. Fijne ontbijtruimte met daglicht en zicht op bomen en planten buiten, nette kamer, en vlak bij St Pancrass station. Vriendelijk personeel, deze keer waren zo ze lief om een laattijdig besteld concertticket - waarvan ik bang was dat het niet meer op tijd in België zou raken - voor mij te ontvangen en en enkele dagen bij te houden. Ik kom terug!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Locatie was goed

Badkamer/toilet in 1 alles wordt nat als je douche neemt en dan echt alles Gehorig, oud ramen sluiten slecht geen airo, warme kamer

Locatie was goed

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

spijtig van de propertijd,anders is dit ok

de kamer was een familiekamer in de benedenverdieping,als de deur openging was dat goed in orde,maar er waren toch wel mankementen het gordijn in de badkamer moet dringend vervangen worden,die is echt vuil en goor,het tapijt in de kamer van hetzelfde en de zitbank zat met hier en daar witte plekken,wat die waren dat weten we niet, de deur naar een soort terras(vuile boel ,niet onderhouden)spijtig je kan er een gezellig terras voor meerdere mensen van maken,maar is een stort van vuiligheid

volgens de prijs was het ontbijt in orde,alles was er wat men nodig heeft voor een gewoon ontbijt wat ons opviel was dat er elke dag verse handdoeken waren,dat was zeker prima,en zeer mooi warm water in de douche

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Al vele jaren mijn toplocatie in Londen!

De douche werkte nauwelijks, enkel dunne waterstraal ter beschikking

Vlakbij internationaal treinstation ST. Pancras + rustig slapen + heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Dicht bij internationaal treinstation

Verouderd, klein en bij het douchen werd je toilet en alles nat. Foto's op internet lijken niet op de werkelijkheid

Dicht bij internationaal treinstation

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Ondermaats

Kleine ouderwetse kamer. Lawaai verkeer. Houten deur badkamer moet vervangen worden! (Hout kan niet tegen water) Geen douchecel dus heel de badkamer(tje) nat na het nemen van een douche. Handdoeken en kleren kunnen dus niet in badkamer. Versleten handdoeken.

Op loopafstand station

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

low budget hotel voor jongeren

verouderd hotel, slaapkamer raam sloot niet waardoor de vrieskou zomaar binnen waaide. Overal vasttapijt op de grond wat zeeeer onhygiënisch is. Ontbijt niet spectaculair maar zeker niet slecht.

prima ligging, vlakbij de grote treinstations. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

De locatie was super en het personeel vriendelijk.

De hotel kamer was niet geshikt om een middagje op uit te rusten vanwege het formaat. De ontbijtzaal was wat klein en de gangen waren smal.

De locatie was super en het personeel vriendelijk. 24 uur per dag receptie is top. Het ontbijt personeel bood een goede service.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Mwa

De kamer was klein en kaal en de extra faciliteiten werkten niet/slecht. De tv haperde, de föhn werkte niet en de douche was matig warm tot koud. Personeel was vaak slecht te verstaan (uitspraak van Engels), en ontbijt vrij karig maar wel genoeg. Erg gehorig gebouw waardoor ik niet erg goed kon slapen (je hoort de buren, de mensen over de gang lopen maar ook de auto's buiten).

De ligging is ideaal en de prijs voor dat wat ze te bieden hebben is prima. Als je niet te veel nodig hebt dan is het goed te doen.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima locatie.

Kamers klein, gedateerd en slecht onderhouden. Ontbijt matig.

Prima locatie. Hotel verder prima als je niet te weinig eisen stelt en gewoon goedkoop wil zitten.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Locatie bij metrostation was goed

slecht ontbijt, oude koffie, vies brood oud en vies hotel douche was koud vies warm, verwarming stond hoog!

Locatie bij metrostation was goed lage prijs

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Niet voor herhaling

Ontzettend ouderwetse en kleine kamers, hard bed, het is 10 minuten lopen naar het station en ligt vrij afgelegen, moest een adapter van hun kopen aan de receptie als ik mijn elektronica wilde opladen

Ontbijt was ok, personeel was wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Goede locatie, hotel gedateerd

De ontbijtruimte is erg klein, je zit vrij dicht op elkaar en soms was er geen plaats en werd er verzocht later terug te komen. De kamer oogde gedateerd en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. Kamer was niet geheel schoon gemaakt.

Het personeel is vriendelijk, de familie kamer is ruim . de bedden liggen lekker. Prima locatie op loopafstand van Kingscross-ST Pancras. Het ontbijt was netjes verzorgd.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Gedateerd hotel, maar prima verblijf!

Eenvoudig ontbijt, dus geen eitje, fruit of yoghurt.

Kamer was goed met prima bedden. Openslaande deuren naar binnentuin. Locatie is super. Op loopafstand van metro- en treinstations. Toilet en douche gescheiden.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Vriendelijk personeel, en prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Had een kamer aan de straatkant, is een beetje luidruchtig, vraag dus een kamer aan de achterzijde.

Ontbijt was goed, alleen de koffie niet. Maar dat is eigenlijk overal zo. Dus gewoon in de stad koffie halen, zijn genoeg koffietentjes!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Tof en gezelig

Kleine badkaler

De obtbijt veel keuse

hele kleine kamer, erg veel verkeersoverlast, matig schoon

Ontzettend veel verkeerslawaai, hele nacht door, heel vervelend

Proper lakans en handdoeken

Slecht onderhouden kamers, primitief, aan grindige renovatie toe, niks comfort

Proper lakans en handdoeken

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Het was redelijk, Je gaat toch niet langer blijven in je kamer dan dat het nodig is dus waarom niet

De foto's zagen der beter uit

De locatie was echt perfect. 10 minuten lopen van kingscross (Metro en treinstation), 4 minuten van bushalte.

Perfecte locatie voor een goedkoop verblijf in Londen, zeker als je met de Eurostar bent!

De badkamer was redelijk klein en het toilet saste niet altijd even goed door.

De vriendelijkheid en bekwaamheid van het personeel

Geschikt voor wie alleen een proper bed en kamer verlangt.

Kamer lag in de kelder.

Basic maar propere kamer.

Prima verblijf, redelijke prijs.

Omtbijtruimte onverzorgd, warm en druk. Gangen smal, voelde wat onveilg qua brandgevaar.

Vrij goede locatie en de prijs

Goede ligging

WiFi op 5de verdiep werkt niet. Gordijnen zijn vies!

Goede ligging

Naar verwachting

Behoorlijk veel straatlawaai, OK voor één nacht.

Pluspunten zijn de locatie, netheid, en goed ontbijt.

Goede bedden, vriendelijk personeel

Goede bedden, vriendelijk personeel

te klein en te veel geluidsoverlast

Helemaal niets zou er nooit meer heen gaan

Vochtplekken op de muren in de badkamer

Locatie tov St. Pancras & Kings Cross stations

Temperatuur te warm

Schone kamer en badkamer

Leuk en praktisch hotel vlakbij Saint Pancras.

De inrichting en het comfort van sommige kamers.

Het ontbijt was goed en verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Het was wel gehorig, aan een drukke straat. Wellicht dat de kamers aan de achterkant minder gehorig waren

Vriendelijk Personeel, goede ligging

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ontbijt viel ontzettend tegen.

De badkamer was erg onpraktisch. Douche hangt boven het toilet. Ontbijt stelt niks voor en het is erg gehorig.

Het bed lag heerlijk

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Te duur voor een te kleine kamer.

Kamer te klein. Douche zit boven het toilet haast geen warm water. Slecht bed.

Dicht bij het St Pancras station.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Goed verblijf en klantvriendelijk personeel

De badkamer mag een keer gerenoveerd worden

Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima, was goed te doen. Het was er schoon, weinig luxe wel degelijk.

Geen vers brood bij ontbijt.

Dicht bij knooppunt OV.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Een trip waar we veel hebben gezien gedaan en gegeten

Formaat badkamer, wc zat praktisch onder de douche

Ontbijt was goed verzorgd

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Swinton Hotel