Beoordelingen over Flexistay Ambers Gatwick Aparthotel

7 Vicarage Lane, Horley, RH6 8AR, Verenigd Koninkrijk

#14 van de 23 hotels in Horley

Overtroffen
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Bereikbaarheid kan lastig zijn maar ik ben gaan lopen vanaf Gatwick Airport. Er is een bushalte heel dichtbij, ik meen lijn 100, dat waarschijnlijk makkelijk te doen is. Even uitzoeken en dan kom je zeker bij het hotel!

Hartelijk ontvangst, bijzonder gastvrij met een 24/7 ontbijt! Je kan je ontbijt opeten wanneer je wilt, erg handig als je heel vroeg moet vertrekken. Heerlijk geslapen in eenpersoonskamer met Eigen douche en WC. Alles schoon en ontbijt was zeker afdoende. Ook uiteraard cornflakes en ik mijn verwachtingen zijn overtroffen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Comfortabel genoeg om snel bij te slapen en de auto te parkeren
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

De weg naar de kamer was via buiten en niet overdekt, geen nooduitgang signalisatie, niet extreem vuil maar zeker ook niet grondig schoongemaakt, erg veel lawaai van de andere kamers, badkamer erg klein en koud met erg lange wachttijd voor warm water. Management niet flexibel voor vroegere check in na een lange vlucht ookal waren ze niet volboekt.

Een erg goede prijs met gratis parking.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Zeker geen aanrader en voor ons nooit meer!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was er slordig en vuil! De bedden werden niet verschoond en we kregen geen propere handdoeken. De was stond buiten in rekken en bleef gewoon staan, er was iemand om ons te ontvangen en dan hebben we niemand meer gezien! Het vuil slingerde buiten op het terras rond en tegels lagen los...

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goede locatie voor een overnachting op doorreis!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

info mbt eventuele leuke restaurantjes was er niet.

De prijs kwaliteit verhouding. Kamers ruim genoeg. Schoon en voldoende faciliteiten. Keuken is self service. rooster, kookplaat, oven, koelkasten, koffiemachine, etc. Je kan er zelfs je was draaien.

Goed voor een overnachting op doorreis
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bed was wat te zacht en zat niet stevig in elkaar.

De power shower en de locatie.

Ideaal voor een tussenstop
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Ontbijt en mooie kamers

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Heel behulpzame dame bij aankomst (rond elf uur 's...

Lawaaierige badkamer. Telkens bij doorspoelen, douchen of gebruik van kranen weerklonk een luid mechanisch geluid.

Heel behulpzame dame bij aankomst (rond elf uur 's avonds).

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Uitstekende bedden en een redelijk ontbijt, al is niet alles...

Wifi werkt maar in beperkt deel van het gebouw, i.t.t. omschrijving op de site. Het saniflow toilet en de ventilatie zijn zeer rumoerig. Parking staat vol auto's van gasten (?) die niet in de accomodatie verblijven.

Uitstekende bedden en een redelijk ontbijt, al is niet alles wat op de menukaart staat ook werkelijk verkrijgbaar..