Beoordelingen over Beeches Farmhouse & Cottages 4-sterren

Holt Road, Bradford on Avon, BA15 1TS, Verenigd Koninkrijk

#10 van de 13 B&B's en herbergen in Bradford on Avon

Gebaseerd op 230 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een heel lekker ontbijt in de veranda .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Patio

We hebben niet de geboekte kamer gekregen .Geen verwarming in de badkamer,douchen? niet voldoende water, geen spiegel boven de lavabo, geen lamp .Trap af naar de badkamer,trap op naar de buitendeur.

Een heel lekker ontbijt in de veranda .Een rustige omgeving . Fruit op de kamer .

Prettig vanwege de patio.
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het interieur kan wel wat renovatie gebruiken vooral de badkamer. Schimmel hier en daar. Gordijn was kapot. Prijs-kwaliteit verhouding daarom niet goed. Apart het ontbijt bijbetalen vonden we duur. Dat hebben we de eigenaar ook verteld. Het ontbijt was overigens wel goed.

Redelijk ruime kamer en de patio.

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

Warm welkom door vriendelijke eigenaar.

Warm welkom door vriendelijke eigenaar. Een behoorlijke grote kamer en badkamer in klassieke antieke stijl met een mooie en goede tweepersoonsbed. Heritage wastafel , wc en antiek bad. Een kleine koelkast in de kamer, vers fruit en water op tafel. Een waterkoker om uw eigen thee en koffie. glazen wijn. Wifi in de kamer. Parkeergelegenheid bij het huis. Afstand 1 mijl van Bradford. Toen we in de avond waren, zetten ze de lichten in onze kamer voor een warm welkom. Ze gaf ons brochures voor uitstapjes en de kamer schoongemaakt elke dag. We kregen een speciale card die gaf ons korting in winkels en enige museum.De email was van het bad verdwenen dus niet zo schoon uitzag. De kamer was bevredigend.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

ruimte voor kind om te rennen en spelen

stukje lopen door een weiland naar een pub

ruimte voor kind om te rennen en spelen

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

De ruime slaapkamer!

Het was niet zo heel erg schoon.....

De ruime slaapkamer!