Beoordelingen over The Continental Hotel, Heathrow 4-sterren

29-31 Lampton Road, Hounslow, TW3 1JA, Verenigd Koninkrijk

#19 van de 29 hotels in Hounslow

Worst hotel ever!!!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bedwantsen, volledig vergeelde matrassen, beschadigingen op wand, Bed en stopcontacten, lekkage uit electriciteitspunten in het plafond zowel in de kamer als badkamer (levensgevaarlijk) maar verklaring van het hotel was, dat het toch wel hard had geregend (we zaten op de 2e verdieping van de 5), volledig vergeelde douchekop, kitranden die loslaten, wc die los zit, kraan had ik mijn mijn handen, borden en bekers bij het ontbijt moest je om vragen, verse sap werd ingeschonken vanuit goedkope supermarkt pakken(althans die ene van de drie, de andere 2 bleven leeg), slecht aangevuld ontbijt

Personeel...zeer aardig en kan er ook niet veel aandoen

business hotel dicht bij de luchthaven
    • Classic Tweepersoonskamer

wel veel lawaai van het ganse nacht overvliegende Heathrow verkeer

vlak in central Hounslow, direct bij de straat met restaurants en shops goede douche en verzorgde kamer, parking on site wel duur (15GBP/nacht)

Kamers zijn superieur
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt is zeer lekker,maar je moet alles bijvragen aan personeel ( borden,tassen,bestek ) zwembad en zeker de jacuzzi bevatten echt teveel aan chloor ! :(

Kamers zijn superieur vlakbij metro

Fijn comfortabel hotel!

Het restaurant, de omgeving was vrij koud qua temperatuur. De ober was in zijn eentje waardoor hij het naar mijn idee erg druk had, al heeft hij dit niet laten merken naar zijn gasten toe. Zijn bediening was zeer goed! Veel gerechten waren uitverkocht en vrij hoge prijzen.

De kamer was comfortabel. Erg fijn dat je gebruik mag maken van de naast gelegen gym. Heerlijke douche en een goed bed. Alle faciliteiten die je nodig hebt zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Lekker eten, vriendelijk restaurantpersoneel, maar hotel mag dringend in orde worden gezet!

Lift kapot zijnde (sinds weken) verontschuldigen ze zich!! Maar naar 2de verdieping met valiezen via trap wou ik niet. We kregen dus de beste kamer. Op de 1ste verdieping, via trap... Niet zeer groot. Alles elektronisch, dat wel. Maar zoek het maar uit! Geen bad (!) in de beste kamer. Wel in loopdouche, met schimmel rond de deur. En voor een huisdiervriendelijk hotel: geen sprietje gras in de wijde omtrek te bespeuren.

Huisdiervriendelijk? 's Avonds mocht onze lieve en welopgevoede hond mee naar het restaurant. Omdat we de énige klanten waren. 's Ochtends dan weer niet. Het eten in de restaurant was zeer lekker, dat wel, maar geen te uitgebreide kaart. Ontbijt ook prima, en extraatjes te verkrijgen. Handig dat er een grote privé parking is. Om al de tegenslagen te vergeten kregen we ook de parking en de hondentoeslag gratis.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeer vriendelijk personeel, enkel is het hotel in verouderde toestand maar zijn de kamers wel modern

De buurt. We hebben ons niet echt veilig gevoeld in Hounslow. We wisten niet dat de buurt er zou uitzien zoals we hebben mogen opmerken. De eerste week is er zelfs iemand dodelijk neergestoken in de buurt van ons hotel. Op dit vlak sloeg het wel enorm tegen. Ook geeft men aan dat er een zwembad voorzien is, er wordt wel niet vermeld dat dit een openbaar zwembad is met alle benodigde drukte dus. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. De vraagprijs voor de parking bedraagt 15Pond per dag, dit is in vergelijking met andere hotels ook aan de dure kant. Zeker na een verblijf van 2 weken. De kamers zijn modern uitgerust maar met overal tapijt op de grond waren deze niet echt proper. Ook in de gang gaf dit een oude, versleten indruk. Stukken uit de muren. Muren die duidelijk een nieuwe verflaag nodig hadden , tapijt los...

De kamers waren modern uitgerust, enkel bleek er een deel van deze moderne uitrusting niet te werken. Ze hebben me wel een andere kamer aangeboden waar ik om praktische redenen niet op in ben gegaan. Het personeel was super vriendelijk en gedienstig...top.

De kamers waren proper
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was geen WiFi gedurende ons verblijf, dus 3 dagen!

De kamers waren proper

Mooie Gym met wellness
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was te warm, de airco deed het niet

Mooie Gym met wellness

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Kamer was modern.

Kamer wordt slecht schoongemaakt. Condolm gevonden op een strijkplank. Knopje om de wc door te trekken onder de poep. Muffe geur.

Kamer was modern. Bedden lagen goed.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

WiFi was goed

Onze 1e kamer was een onhygiënisch, waar we niet 5 min hebben volgehouden (badkamer zag er smerig uit, zacht uitgedrukt!). Na 1e verzoek voor een strijkijzer, heeft het meer dan een dag geduurd voordat wij het kregen. Wij konden geen gebruik maken van de zwembad 1e dag. Andere klanten vonden het ook muffig en vies ruiken. Voor mij ogen is het amper 2 sterren hotel waard. Ik heb ook foto's van gemaakt helaas kan ik geen foto's uploaden, geen aanrader!

WiFi was goed

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Het personeel.

De hotelkamer is sterk verouderd en niet goed onderhouden. Aanslag op de kranen, schimmel op de ramen, vloer plakkerig. Bed was wel goed.

Het personeel. Vriendelijk, attent en zeer behulpzaam.