Beoordelingen over The Georgian House

Buckingham Terrace, North West, Glasgow, G12 8ED, Verenigd Koninkrijk

#27 van de 29 B&B's en herbergen in Glasgow

6,4

6,2

6,4

Tegenvaller na wat je op internet / booking.com hebt gelezen, geen service

Geen ontvangst, met code naar binnen, parkeerplaats niet aangegeven en voor het huis in straat zelf is geen plek. Tip geef aan aan welke straat de parkeerplaats die achter het huis gelegen is ligt, Met grote auto lastig in te rijden. Het huisnummer staat naast de deur waarop niet het apparaat voor inloggen zit, dus je denkt dat je er niet in kunt. Sanitair verouderd, lekkende kraan, vieze kapotte douchcabine, Wifi werkt niet. Meest stoort dat jullie doen alsof het een fantastisch hotel is, afgeprijsd, superaanbieding . Omdat hotel volgens internet normaal meer dan 200 kost verwacht je heel wat. Dan valt het letterlijk en figuurlijk tegen dat er geen ontvangst/ service is, geen wifi, moeilijk een parkeerplaats te vinden, niet telefonisch bereikbaar en shabby sanitair (wel schoon bed en ruime/ gedateerde kamer) op leuke plek (als je van Botanische tuinen houdt)

niet leuk

de ontvangst ontbrak - ging via een paar buur jongens die gingen telefoneren hoe wij binnen moesten komen, het ontbijt was beneden pijl. maar we kregen de indruk dat de leiding ontbrak en dat het meisje dat het ontbijt zo neten verzorgen geen idee had wat de daartoe behoort. mensen met een dikke buik kunnen niet tussen de muur en het bed langs.

Glasgow is echt een leuke stad, een aanrader. Het hotel heeft renovatie en hulp nodig.
    • Zelfstandige Studio

We hadden specifiek om een self-cateringroom gevraagd. Hiervan waren geen foto's op de site maar dat is niet het probleem. Bij aankomst bleek de kamer niet schoon te zijn gemaakt. Alleen het bed was verschoond. Er stond een minimalistisch keukenblokje in de kamer waar we ook sliepen die erg oud was en zeer incompleet. Er was bijvoorbeeld niet eens een (koeken)pan. Nadat we onze klacht hadden doorgegeven werd direct geregeld dat de kamer werd schoongemaakt en de volgende morgen kregen we een koekenpan en spatel.

De wijk was best gezellig. Ook de om de hoek gelegen botanische tuin was een bezoek waard

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

uitstekende uitvalsbasis voor west End

goede lokatie in West End vlak bij de Botanische Tuinen en de concertlocatie Oran Mor. Verder uitstekende hulp bij praktische zaken zoals het regelen van een taxi, vriendelijk personeel.

Goed geslapen in Georgian House

Hotelmanager regelde een taxi voor mij naar het vliegveld voor 25% van de normale prijs.

Oud, vuil, lawaaiig en totaal niet in verhouding tot de prijs

Oud, vuil, lawaaiig en totaal niet in verhouding tot de prijs

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Moet een GSM Nr bellen om een sleutel te krijgen. Er was niemand aanwezig in de ontbijtkamer! Credit card betaling met toeslag!