Beoordelingen over The Izaak Walton Hotel 3-sterren

#7 van de 16 hotels in Ashbourne

9,7

Prachtige locatie, goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met Kingsize Bed of 2 Aparte Bedden met Uitzicht

We hadden een kamer met uitzicht geboekt en die hebben we gekregen! Mooie kamer, prachtig uitzicht! Vriendelijk personeel en een schone kamer. We hebben gegeten in de bar en dat was prima. We gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Prachtig gelegen hotel in mooie en rustige omgeving, ruime...

Ongeinteresseerd personeel aan de balie en weinig persoonlijk onthaal of bediening. Vriendelijke mensen in restaurant en kamermeisjes gedienstig en vriendelijk. Kleine badkamer met een lachertje van een douchekop zonder veel druk. De kamers zijn relatief klein en het hele gebouw voelt een beetje oud aan. Als je boven en naast je perfect hoort in welke stadium van de dagelijkse persoonlijke hygiene de andere gasten zitten, dan is het duidelijk dat aan geluidsisolatie weinig is gedacht. Al bij al een ietwat teleurstellende ervaring. Niet in het minst omdat er een reeks consumpties van andere gasten op onze rekening stonden bij het uitchecken.

Prachtig gelegen hotel in mooie en rustige omgeving, ruime parking en tuinen, leuke bar