Beoordelingen over The Lawn Guest House 4-sterren

30 Massetts Road, Horley, RH6 7DF, Verenigd Koninkrijk

#6 van de 21 hotels in Horley

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Niet aan te bevelen.

Het ontbijt, het kleine tweepersoonsbedje, het super kleine badkamertje en het feit dat je tot 09.00 uur kan ontbijten. Wij hadden daar een feest en zouden heel laat terugkomen. We vroegen aan de eigenaar of we wat later konden ontbijten. Nee, last order was om 08.30 uur, geen enkele flexibiliteit.

Aangenaam.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Er was niets negatiefs aan ons verblijf in deze plaats.

Prachtig gelegen in een mooi dorp dichtbij london. het ontbijt was heerlijk en vooral de vriendelijke bediening in was een pluspunt. Een aanrader.

Mooie schone kamers, perfecte service.

Mooie schone kamers, perfecte service. Goede locatie; station op 5 minuten loopafstand en een half uur met de trein in hartje Londen. Prima ontbijt en vriendelijke eigenaar.

prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken.

Foto's zijn niet representatief voor wat je krijgt. Twee aparte kinderbedjes drie meter uit elkaar op een krap zolderkamertje is nou niet echt wat we dachten geboekt te hebben.

Gastvrij landhuis dichtbij Londen
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op doorreis naar elders was het een perfecte locatie waarvanuit we Londen konden verkennen (station Horley op loopafstand, ong. 30 minuten naar Victoria station) en op tijd onze vlucht konden halen (5 minuten met de taxi naar Gatwick). Zeer gastvrij. Oud Engels landhuis, sommige elementen zijn toe aan vernieuwing, maar dat heeft ook z'n charme.. Goede bedden, koffie en thee op de kamer en niet gehorig. Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Een goed verblijf ervaren. Gezellig en gastvrij.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De familiekamer is leuk, wij waren er met drie kinderen. Dat is leuk voor enkele nachten.

De ruimte, de gastvrijheid. Dagelijks een schone kamer. Fijn ontbijt. Goede ligging m.b.t de trein naar Londen, 31 minuten. Goede restaurants in de omgeving. Gezellig en goed parkeren bij het hotel.

Perfecte locatie voor Zuid Engeland en Londen
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Supervriendelijke ontvangst en degelijk ontbijt. Familiekamer is ideaal om met 5 personen te overnachten.

Bed was wat aan de kleine kant

Douche + vlak bij treinstation om Londen te bezoeken

Prima voor bezoek Londen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ontbijt is basic.

Hotel ligt op 10 minuten wandelafstand van station. Dan binnen uur in hartje centrum.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

mooie locatie en mooie kamer

vriendelijke ontvangst mooie kamer

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Het B&B ligt dichtbij het treinstation Horley (700...

Het B&B viel ons erg tegen. Van de buitenkant oogt het als een mooi B&B. Van binnen is het er niet schoon (vies). Wij hadden een andere verwachting met een rating van 8.1 op booking.com. Het B&B wordt gerund door een jong Engels stel met circa 4 kinderen, oorspronkelijk afkomstig uit India / Dubai. Het B&B oogt niet schoon, dit begin al met de deurposten en het zitje in de hal. Overal ligt troep of zitten vlekken in (stoelkleding, vloerbedekking). In de douche troffen wij nog haren aan van de vorige logees. Ook de kamers werden in de vier nachten dat wij er verbleven niet schoon gehouden. Ook 2 glazen uit de douche waren niet schoon (van de vorige bewoner) en hebben wij netjes de grond gezet zodat zij dit zouden opmerken, maar helaas de glazen hebben 4 dagen vies op de grond gestaan. Dan het ontbijt. Bij het ontbijt hangt een oorkonde over de hygiëne, maar in die 4 dagen, stonden er elke keer dezelfde pruimen, perziken en luxe brood weer bij het ontbijt. Mijn man durfde geen jus de orange drinken omdat hij geen schoon glas kon vinden. We hebben zelf maar een pot Nutella gekocht voor op brood. Behalve verpakt boter en jam, was er geen optie voor beleg. Ook had mijn zoon op de eerste dag een servetje bij z'n ontbijt gekregen die hij had gebruikt, maar die voor de tweede dag gewoon weer was dicht gevouwen voor gebruik, dus voor dag 2 had hij zijn vieze servetje van dag 1 weer, die hij kon gebruiken voor zijn ontbijt. Pfff. Tot slot, wanneer je niet voor 08.30 uur bij het ontbijt zat, was je te laat en kreeg je niets meer. Ook dan had de eigenaar van de B&B eigenlijk geen tijd, was het hem allemaal te veel, want hij moest rond dit spitsuur 08.30 uur net z'n eigen kinderen naar school toe brengen. Gelukkig op zaterdag kon hij iets relaxter zijn, zei hij, maar bedacht zich dat hij dan vanaf 8.30 uur moest gaan boren, zodat wij, die ook iets relaxter wilden starten, rechtop in bed zaten.

Het B&B ligt dichtbij het treinstation Horley (700 meter), waar ieder half uur een trein vertrekt van Horley naar Victoria Station of London Bridge station. De treinen rijden 's nachts tot 03.00 uur (Engelse tijd).

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Schone badkamer en handdoeken.

Rest is outdated! Kamer was niet schoongemaakt voor de 2e nacht. Vloertapijt vol vlekken, niet echt aantrekkelijk. Ontbijt was basic.

Schone badkamer en handdoeken.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Het kan de naam "Guest" niet dragen.

Het kan de naam "Guest" niet dragen. Slechte ontvangst, onvriendelijk. Niet flexibel over tijden ontbijt, tijden vertrek. Internetverbinding is heel slecht. Kamer werd niet schoongehouden. Douche kon niet naar een koudere stand.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

De locatie is prima, heel centraal, vlakbij de trein naar bv...

Ontbijt is ok, maar beperkt. Ontbijt uiterlijk half negen voor ons te vroeg in vakantie. Meubilair verouderd, deur badkamer was stuk.

De locatie is prima, heel centraal, vlakbij de trein naar bv Victoria Station.

• Beoordeeld op: 27 april 2015

Het zeer hartelijk onthaal van de eigenaars, prima ontbijt,...

Helemaal niets.

Het zeer hartelijk onthaal van de eigenaars, prima ontbijt, diverse restaurants op wandelafstand (aanrader : La Cocina, Spaans restaurant). Vlakbij Gatwick airport, geen geluidshinder. Aangename buurt.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Het ontbijt was beperkt.

Het ontbijt was beperkt. Kreeg 1 toast met gebakken ei en wanneer we om meer toast vroegen, kregen we dat niet van harte.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

gastvrijheid, mooie locatie en mooie kamer.

gastvrijheid, mooie locatie en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Rustige omgeving met treinstation op loopafstand.

We hebben 3 dagen achter elkaar dezelfde broodjes onder een stolp gezien. Allemaal even uitgedroogd.

Rustige omgeving met treinstation op loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 april 2015

In 45 minuten ben je met de trein in hartje Londen.

Er viel niets tegen, ik kan het iedereen aanraden

In 45 minuten ben je met de trein in hartje Londen. Prima verbinding

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Lawn Guest House