Beoordelingen over The Park Grand London Paddington 4-sterren

1-3 Queens Garden, Westminster, Londen, W2 3BA, Verenigd Koninkrijk

#593 van de 977 hotels in Londen

enkel slapen en kleinkind van 12 jaar bij.verder onze zoon in londen bezocht die vader was geworden

was geen bed bijgezet en wel besteld. bed kwam maar zonder dekens . de volgende nacht deken gevraagd en toen kwman men met een vieze donsdeken aanzetten.

ontbijt prima

Leuk en voor herhaling vatbaar!

Ik vond het goed Ik heb geen opmerkingen!

Dicht bij de stad en niet ver van Hyde park!En toch rustig. Kamers comfortabel en proper! Personeel vriendelijk! Uitstekende wifi!

Geweldig hotel op een perfecte locatie
    • Club Tweepersoonskamer

Wij zijn eind april een weekje op vakantie gegaan naar Londen en hadden het hotel geboekt voor 4 nachten. Al bij binnenkomst werden wij goed ontvangen, het personeel is super attent en aardig. Wij hadden een grote kamer geboekt en het kwam overeen als op de foto’s, het was erg netjes en schoon. De locatie is ook perfect, het hotel is gelegen in Paddington, een hele fijne buurt en maar een paar haltes van Oxford street. Het ontbijt bij het hotel was erg lekker, er was genoeg keus.

Prima, omdat ik er het beste van maak in Londen, maar dit hotel niet meer.
    • Compact Tweepersoonskamer

De ruimte in de kamer. Een hele smalle kast die voor iemand met mijn lengte, 1.55 cm te hoog was. Ik moest gevaarlijk op het bed gaan staan om mijn kleding op te hangen. De rest van mijn spullen moest ik in mijn koffer bewaren, er waren geen planken. Dit houdt in dat ik dit hotel nooit meer zal kiezen. Ik ga wel weer naar Londen maar zal een ander hotel zoeken.

Goed, dicht bij 2 metro stations, kamers a d zijkant leuk uitzicht op groen perkje, paar leuke resta
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geluid vd airco, bij ons zat er deeltje los wat s nachts bleef rammelen. Kregen volgende dag andere kamer, was beter maar ik vond airco en CV systeem wel gehorig. Voor het wisselen van kamer kregen we graitis diner aangeboden, dus dat was zeer attent en zo ontdekten we het heerlijke Indiase menu!

Goed Engels en continenten ontbijt, je kunt er s avonds echt heerlijk Indiaas eten, zeer betaalbaar, wij waren daar erg door verrast.

Het ontbijt was goed.

De kamer lag op min een (onder de grond). We misten daglicht en een raam om door naar buiten te kijken. Dat hadden we graag van te voren geweten, dan hadden we een andere kamer geboekt. Uit het doucheputje kwam een enorme rioollucht.

Het ontbijt was goed. Het buffetgedeelte is alleen heel klein, waardoor je soms lang moest wachten voordat je je ontbijt verzameld had. In zijn algemeenheid is het ontbijtrestaurant erg klein, als je laat was moest je wachten op een tafeltje.

Locatie en personeel goed, kamer onvoldoende.

De kamer heeft geen raam wat open kan. De badkamer was te klein (Geen ruimte om te douchen) en het matras was erg slecht.

Het personeel was erg vriendelijk. De locatie perfect.

Goeie locatie, hotel was matig

De kamers waren klein. De badkamer bevatte schimmel. De ontbijtfaciliteiten waren hun geld niet waard, zeker omdat je na 5 minuten lopen in elke pub op straat lekkerder kon ontbijten.

was een goed hotel maar zijn 2 sterren niet waard

hadden een kamer van 3 pers bed was open gezet maar konden de deur niet toe doen van de hal spijtig licht van de hal scheen binnen kamer niet donker genoeg

ontbijt was goed spijtig dat we in de bar moesten eten s'avonds

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Het restaurant in het hotel is super!

De badkamer was redelijk klein

Het restaurant in het hotel is super! Personeel is super behulpzaam. locatie is goed bereikbaar, op loop afstand van Hyde park en meerdere metro stations.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie buurt, vlak bij noordkant Hydepark, 5 minuten lopen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mooie buurt, vlak bij noordkant Hydepark, 5 minuten lopen van metrostation. Mooie kamer, continental breakfast meerprijs, maar zeer redelijk geprijsd. Vriendelijke ontvangst.

Goede locatie, prima suite, behulpzaam personeel, maar wel wat onzorgvuldig.

Geen adapters aanwezig om telefoon te laden of te scheren. Antwoordt van de receptie was dat de gasten deze hadden meegenomen en waren niet van plan ze opnieuw aan te schaffen! Kan echt niet. Zelf maar in winkel adapter gekocht. Bij aankomst konden ze niet zien dat er al betaald was. Volgende ochtend bij ontbijt zelfde verhaal dat we exculsief ontbijt hadden echter later weer ingetrokken naar inclusief ontbijt. Dat is niet klantvriendelijk.

Ontbijt goed prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Licht positief met ruimte voor verbeteringen....

Een betalings mogelijkheid buiten een creditcard. Bij het inchecken bleek er een fout te zijn gemaakt met de betaling. (ik had van te voren betaald maar dit was niet verwerkt)

De airco op de kamer was met het warme weer een uitkomst. Het ontbijt was prima en je werd goed geholpen.

Niet de extra die ik had verwacht, een kleine domper maar Londen zelf maakt veel goed
    • Club Tweepersoonskamer

Datgene wat geboekt was op eerste lokatie bleek door water problemen niet mogelijk we werden direct naar andere lokatie gebracht met kaartje waar prijs voor kamer opstond. Daar aangekomen kaartje overhandigd bleek ineens goedkoper te zijn dan dat wij eerst hadden geboekt. Nadat ik dat meldde. Dat ik dat silly vond een zeer geirriteerde boze manager die gewoon vond dat wij dat toch moesten betalen voor die geboekte prijs anders moesten wij maar wat anders zoeken . Kortom een slechte start. Niet de kamer gekregen die wij in december hadden geboekt. Uiteindelijk kregen wij het ontbijt in mindering in prijs. Kamer bevatte twee tweepersoonsbedkast bedden. Een goede douche helaas weinig ruimte voor toiletspullen en een kast met archief dozen niet voor gasten bedoeld dus.

De ligging aardig overig personeel aardig en behulpzaam bij het ontbijt en portier dito

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Zeer tevreden

Eerste dag kregen wij een van de kleinste kamers in het hotel. Personeel was heel behulpzaam toen wij dat verteld hadden dus de volgende dag kregen wij een veel groter kamer :) Voor de rest een super service en vriendelijk personeel.

Ontbijt is goed! Wij hadden een magnetron, kluisje en strijkijzer in de kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima hotel op een goede locatie.

Ontbijt was prima, maar waar het ontbijt is opgesteld, is heel klein en heel laag plafond. Je liep daardoor ook tegen mensen aan. Erg onhandig!

Prima kamer, junior suite. Echter met het extra bed kon 1 deur niet goed open en dicht. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

goede prijs / kwaliteit verhouding, we hebben heerlijke overnachtingen gehad!

- omgevingsgeluid van straat buiten (enkel glas in raam) - regendouche werkte niet naar behoren (wel handdouche) - wastafelkraan ging zwaar. (in de badkamer mag dus wat onderhoud gepleegd worden)

+ personeel is aardig + kamer is netjes + schoon + matrassen en kussens goed + mobiele telefoon op kamer gratis te gebruiken, zelfs buiten het hotel. + ontbijt zeer goed + avondeten tegenover de receptie (1 keer gegeten) was heerlijk!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Short citytrip for Xmas

Geen omvormstekker in elke kamer, slechts enkele aan de receptie. Bij betaling werd er geen waarschuwing gegeven dat betalen in EUR een stevig pak duurder is dan in GBP. Kleine kamer en rumoerige airco die niet afgezet kan worden.

Afhandeling reservering, checkin en checkout

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Veel lawaai s nachts van waterleidingen, smorgens veel...

Veel lawaai s nachts van waterleidingen, smorgens veel lawaai van personeel, had ontbijt gereserveerd maar stond niet op de lijst (ook tweede ochtend nog altijd niet), ...

• Beoordeeld op: 15 december 2016

The Park Grand London Paddington review
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Helaas is de ruimte waar het ontbijt gehouden wordt te klein voor het aantal gasten. Hierdoor moesten we redelijk lang wachten voordat er plaats was aan een tafel.

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel was prima ten opzichte van de Underground (ongeveer 8 minuten lopen). Kamer was ruim en de bedden waren goed. Ontbijt was uitgebreid en goed. Het is wel aan te raden om het ontbijt bij aankomst te regelen want indien men zonder reservering naar de ontbijtzaal gaat er extra kosten in rekening worden gebracht bovenop de prijs van het ontbijt (GBP 4).

• Beoordeeld op: 2 december 2016

great place en niet spuugduur.

Ontbijt super, service prima. Prijs/kwaliteit prima. Heel compacte kamer met alles erop en eraan en als je zwaarlijvig bent is dat misschien niet fijn. Bed fijn. Rustige buurt (voor Londen). Typisch boetiekhotel. Loopafstand naar Hyde Park en Kensington Gardens en als je het leuk vindt ook naar Regent, Bond en Oxfordstreet. (Albert Hall, Design Museum, Victoria en Albert of he British Museum.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Rustig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was extreem klein, wel goed schoon. Douchen was een ramp, de ruimte was daarna helemaal nat

De kamer was goed; heel fijn dat er een Handy lag om mee te nemen en te bellen

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Teleurstellnd voor deze prijs

Bij aankomst herlocatie naar een ander hotel omdat er zogezegd iets stuk was in de gereserveerde kamer. Naar hotel grand paddington court waar we een kamer in de kelder toegewezen kregen vlak naast de service ingang, ganse morgen slagende deuren en ook veel te kleine bedden om met 2 in te slapen, slechte douche!

Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Fijn hotel in rustige buurt.

Schone, rustige kamer met prima wifi. Ontbijt goed verzorgd. Mogelijkheid om koffie en thee te maken op je kamer.Elke kamer heeft een mobiele telefoon die meegenomen mag worden om informatie te bekijken en te bellen, wat een service.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

niet wat we ervan verwacht hadden.

Wij hadden op voorhand laten weten dat we met onze dochter kwamen. Bij aankomst wasdaar geen rekening mee gehouden. Er waren geen kamers meer voor 3 dus werden we in een zusterhotel ergens op een moeilijk bereikbare en heel lluidruchtige zolder geplaatst. Voor zoveel geld verwacht je wel iets anders

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

oase van rust op een boogscheut van de stad!

Sporen van lekkage in de kamer en geen mogelijkheid om het venster te openen

The park Frans paddington ligt op 10min wandelen van het station en hydepark maar toch heerlijk rustig

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Algemeen: tevreden

Wat weinig stopcontacten op de kamer. Aan de kleine kant voor 3 personen

Ideale ligging niet ver van metro station en in rustige buurt, mooi verzorgd. Uitstekende WiFi verbinding

Kamer op verdieping B, dus geen uitzicht.

Kamer op verdieping B, dus geen uitzicht. Een gesloten raam waar je niet kon door kijken

Mooie stad

Super goeie bedden!

Gezellig

De sfeer

Het was geweldig

In de kamers zijn maar 2 stroomstekkers

Het ontbijt was heeerlijk! Personeel is erg vriendelijk en de service was perfect! Ik kom hier zeker terug!

bij binnenkomst werden we al omgeboekt

bij binnenkomst werden we al omgeboekt

Prijs kwaliteit Ok

Niets speciaals

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Tv beschikbare zenders viel erg tegen.

De kamer/inrichting was boven verwachting.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

heerlijk genieten

hoe aardig het personeel was

Prettig

Er was geen koelkast in de kamer en de kamer was erg klein.

De verwarming werkte goed, de douch is fijn

Prima ligging, maar kamers te slecht voor de prijs.

In alle kamers ontbreekt wel wat. Slecht sanitair. Badkamer klein. Geluid verwarming erg gehorig.

Behulpzaam onderpersoneel en de ligging.

de receptie was erg vriendelijk, en de portier

de receptie was erg vriendelijk, en de portier kamers opzich prima, ontbijt : alles was er maar beetje eenvoudig voor engelse begrippen

De locatie was top!

De kamer was enorm klein. En de badkamer heel klein en niet heel schoon.

De locatie was top!

Veel geluiden van buizen en apparatuur in het hotel.
    • Compact Tweepersoonskamer

Veel geluiden van buizen en apparatuur in het hotel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Bed

Ruimte was extreem klein, geen koelkast op de kamer

Bed

prima voor 2 a 3 nachten, goed bereikbaar

kamer is klein

locatie (goed bereikbaar, mooie en rustige buurt) kamer is prima voor een paar nachten vriendelijk personeel

Londen was heerlijk, goede busaansluiting en metro aansluiting naar Picadilly Circus

de ruimte in de kamer was voor drie personen erg krap, de badkamer was zelfs voor 1 persoon krap

de ligging

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het geboekte hotel was volzet . Dan naar ander deel van het hotel waar we in een veel te kleine kame

Kamer

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Kleine kamer maar alles aanwezig

Zeeeer kleine en vuile badkamer

Kleine kamer maar alles aanwezig

Schonere badkamer, schimmelranden

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Zeer aangenaam.

Geen pap bij het ontbijt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer en goede voorzieningen. Een comfortabel bed met een heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Top!!
    • Club Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit

Prima prijs/kwaliteit!

Kleine bedden.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Verwarming/AC op de kamer maakte bij momenten heel veel lawaai (piepend geluid).

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Met metro ben je overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Ienimini badkamer

Ienimini badkamer

• Beoordeeld op: 2 september 2016

goede kamer voor die prijs

badkamer aan de kleine kant

goede kamer voor die prijs

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Good service.

Good service.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Ruime en nette kamer, elke dag schoongemaakt en alles...

Ruime en nette kamer, elke dag schoongemaakt en alles aangevuld.

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Het ontbijt was goed.

Onze kamer was veel te klein. Er ontbrak zelfs maar de meest minimale kast om iets op te bergen. Bij het douchen kwam de hele badkamer blank te staan doordat het afvoerputje niet goed lag. De ramen waren enkel glas, waardoor de kamer erg koud was. Een electrisch bijzet kacheltje is tamelijk primitief.

Het ontbijt was goed. Een prima buurt, maar openbaar vervoer iets te ver weg.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

we zijn overgeplaatst naar een dependance omdat er "...

we zijn overgeplaatst naar een dependance omdat er " wat " was met onze kamer. Ze zeiden dat ze ons getracht hadden van te voren te bereiken om dit te melden.. Dit laatste is natuurlijk onzin want ik had geen e-mail of missed call gehad. Ze hebben het verder wel goed opgelost door gratis ontbijt aan te bieden.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Vriendelijke staff.

Ongelooflijk kleine kamer. Onmogelijk om met 2 personen in te verblijven. Badkamer was 3 vierkante meter plus douche zonder douchebak, dus deze kamer was constant nat.

Vriendelijke staff. Ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 26 september 2015

zeer vriendelijk personeel bij het ontbijt.

veel geluid van de airco, ook s nachts

zeer vriendelijk personeel bij het ontbijt. we waren niet tevreden met de aangeboden kamer, we kregen een andere kamer; dat werd heel soepel opgelost

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Goed bed.

De werkelijk onbeleefde dame bij de incheckbalie. Op het hufterigge af. Weet echt niet waar haar salaris vandaan komt. Deed alles om de klant te pesten. Extra betaald voor kamer met meer faciliteiten die niet als zodanig beschikbaar waren, zoals een zithoek. Zonde van het geld. Gevraagd voor een kamer niet op de bovenste etage, die juist wel werd gegeven

Goed bed. Vriendelijk personeel in de ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

prijs kwaliteit verhouding is niet goed.

prijs kwaliteit verhouding is niet goed.We hadden een deluxe room geboekt en we kregen een bezemkast. Het hotel gaf toe dat ze de foute foto's bij de kamer hadden geplaatst op booking.com,waardoor we alsnog een andere kamer kregen. Ook voor het feit dat het hotel niet heel centraal ligt, was het een dure kamer.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

ligging van hotel, rustige buurt, vlakbij metrostation...

we kregen een kamer voor invaliden(?!) terwijl we een luxe tweepersoonskamer hadden geboekt. Nadeel dat bv wasbak en wc erg laag waren.

ligging van hotel, rustige buurt, vlakbij metrostation Paddington.

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Ligging en mooie kamer

Ligging en mooie kamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Locatie is erg goed.

Kamers erg klein

Locatie is erg goed. Van hotel naar Oxford Circus in 10 minuten. (Ook 's nachts)

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Ligging!

Het bed was te klein

Ligging! Dicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Vriendelijkheid van sommige personeelsleden

Bewuste overboeking en ongemakken van heen en weer verhuizen

Vriendelijkheid van sommige personeelsleden

vriendelijkheid

badkamer grootte

vriendelijkheid kamergrootte

• Beoordeeld op: 3 september 2015

de bedden en de service wat ze je op de website aanbiedden is niet wat je uiteindelijk krijgt

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Het mooie hotel in mooie buurt

Het mooie hotel in mooie buurt

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

De service van het personeel

De service van het personeel

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Enorm leuk en vriendelijk personeel.

Onze kamer was te klein

Enorm leuk en vriendelijk personeel. Een zeer goede en snelle service

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Erg kleine kamer en bed.

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.