Beoordelingen over The Rockwell 4-sterren

#248 van de 977 hotels in Londen

Gebaseerd op 2011 beoordelingen over dit hotel

Ligging was prefect.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ligging was prefect. Goed verzorgd hotel. Kamer was wel wat krapjes, maar ja, het meeste ben je toch buiten. Ik had geen ontbijt geboekt, dus over eten weet ik verder niets. Leuke binnentuin ook.

Ontspannend en goed verzorgd!

Tijdens de eerste nacht hadden we last van een zoomend geluid van buiten af. Waarschijnlijk kwam dit omdat we helemaal boven in het gebouw zaten en ook aan de zijkant. Dus misschien kwam het van het gebouw naast ons. In ieder geval is het prima opgelost door het personeel, we kregen meteen een nieuwe kamer aangeboden waar ik vervolgens gewoon heerlijk heb geslapen. Hele goede service!

Ik heb heerlijk geslapen op de bedden!

Een heerlijk vriendelijk hotel op een goede locatie!

Het ontbijt was goed maar de ontbijtruimte was erg klein waardoor niet iedereen plek had. Al om 9:00 uur werd er niet meer aangevuld. Dit was een klein minpuntje.

Het was een heerlijk comfortabel hotel met fijne ruime kamers. De ligging was perfect, op vijf minuten lopen van het metro station.

Heel goed hotel op super locatie voor stedentrip Londen.

Temperatuur wat lastig te regelen in de kamer, maar dat mag verder geen naam hebben.

Goed hotel op super locatie dicht bij metrostation. Je bent zo in hartje Londen. Personeel is heel vriendelijk en het ontbijt vonden wij heerlijk. Kamers goed en van alle gemakken voorzien.

Een mooi en luxe hotel op een ideale locatie.

Persoonlijk vond ik onze badkamer aan de kleine kant. Ik was 28 weken zwanger en had weinig ruimte in de douche/badkamer. Ook vond ik het ontbijt wat aan de dure kant voor wat je ervoor kreeg

Een mooi en luxe hotel op een ideale locatie. Je bent zo bij de metro en je ik voelde me ook veilig in de deze buurt. Vriendelijk personeel en mooie schone kamers.

prima kamer, goed verzorgd, prima ligging, wifi in orde...wij hadden niets meer te wensen!

kleine ontbijtruimte, we moesten een keertje wachten en een keer uitwijken naar de bar.

het ontbijt was prima, lekker oerbrood en voldoende lekker beleg. Helaas geen light yoghurt....maar goed het was vakantie en er lekkere verse fruitsalade!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Comfortabel genieten in een geweldige stad

De klimaatregeling in de kamer

Heerlijk full english breakfast. Kamer comfortabel maar wel erg warm. Fantastische locatie met goede underground verbinding bij Earls Court

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heerlijk hotel op loopafstand van metrostation en diverse eettentjes.

De douche was vrij klein, maar de straal daarentegen heerlijk. Dus om nou te zeggen dat het tegenviel....

Heerlijk verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel en het bed sliep heerlijk :) De gordijntjes op je slaapkamer zijn zelfs dichtgedaan wanneer je 's avonds op je kamer komt. Verder ligt het hotel op loopafstand van metro station Earl's Court, waar je direct op de picadilly line stapt richting het centrum. National History Museum in de buurt, evenals heerlijke eettentjes. Met mooi weer wandel je de straat uit richting het centrum, en voor je het weet ben je een uur verder en al in het centrum.

Heel leuk verblijf!

We hadden een heel klein bed en geen goede matras

Heel leuk hotel op een heel goede locatie. Vlakbij de metro, centrum makkelijk bereikbaar. Goed ontbijt.

De kamers waren ruim en het ontbijt was voldoende gevarieerd.

De kamers waren ruim en het ontbijt was voldoende gevarieerd. De kamers waren schoon en werden goed onderhouden. Zelf niets te lezen bij je, geen probleem in het hotel is veel lectuur beschikbaar

Fijn en goed.

Het hotel is keurig en schoon. Geen overdreven luxe, maar prima. Het ontbijt is goed en wordt prima aangevuld. Vanaf het hotel is het centrum van Londen met de ondergrondse (deze is ongeveer 3 a 400 meter van het hotel gelegen) goed te bereiken. Een aanrader voor Londen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Zeer geslaagd.

Als we dan toch puntje van kritiek mogen hebben: ontbijt vond ik niet bij 4-sterren hotel passen. Had best iets uitgebreider gemogen.

De kamer was prima, douche ook, bedden ook. Alles zeer schoon. Dank voor glutenvrije brood voor mijn echtgenote.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Aangenaam verblijf maar minder vaste slaapnachten

Klein bed. Ik viel soms bijna van de matras en manlief lag met voeten over bed. Kleine badkamer en douche. De badkamer en bed was in verhouding met de kamer een te groot verschil. Er kan met gemak een groter bed in.

Mooie uitstraling vd kamer, de grootte vd kamer. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Heerlijk genoten, lekker centraal gelegen, goed hotel.

De douche was niet fijn. Waterdruk viel weg, te warm, te koud, maar soms echt heerlijk. Toen wij het probleem meldde bij weggaan gaf het personeel meteen aan ernaar te laten kijken en ik geloof ook wel dat ze dat doen.

Alles schoon en netjes, vriendelijk personeel. Voldoende shampoo, conditioner, bodylotion, sleeping spray, naaisetje, schoenenpoets etc. Alles keurig!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima verblijf.

Het hotel heeft een fijne uitstraling maar de kamer vond ik net niet op 4 sterrenniveau: aan de krappe kant, evenals de badkamer.

Ontbijt was meer dan prima, diner ook. Kleinschalig en erg vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel, goede ligging niet ver van...
    • Superior Eenpersoonskamer

Airconditioning in de kamer gaf een muffe geur, de gordijnen waren niet verduisterend en het lampje boven de badkamerspiegel werkte niet.

Zeer vriendelijk personeel, goede ligging niet ver van metrostation Earls Court, ruime eenpersoonskamer.

Geweldig!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen minpunt, maar misschien dat de ingang iets beter aangeduid kan worden.

De locatie is perfect, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam (vroegen bij het uitchecken uit zichzelf of ik misschien spullen wilde opslaan bij hun tot mijn vertrek), kleine eenpersoonskamer is ruim genoeg om te slapen en op te laden voor weer een dag slenteren door de stad :-) OV is heel dichtbij, maar 's ochtends lopen naar Harrods en onderweg ontbijten is misschien nog leuker!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima, maar komen niet terug door veel te kleine kamer/badkamer/bed

Veel te kleine kamer/badkamer. Douche verschrikkelijk klein. Maar 1 dag gebruik gemaakt van het ontbijt. Omdat alles zowat op was toen wij bij het ontbijt arriveerden. Terwijl wij redelijk vroeg waren. Tip: ga ergens in de omgeving/stad ontbijten. Zeer kleine bedden. Maar wel heerlijk matras.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het personeel was uiterst vriendelijk.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vooraf: We moesten bij reservering meteen betalen, terwijl we toch echt minder dan een groep van 15 waren. Daarbij moesten we zelf aankaarten dat we dan onder een goedkoper tarief vielen. Ook het Genius welkomstdranje moesten we zelf om vragen. Eenmaal daar: de douche is een beetje primitief, kan alleen aan/uit. Verder vond ik het bed een beetje wiebelen. Maar al met al wegen de positieve punten zwaarder en was het een prima verblijf.

Het personeel was uiterst vriendelijk. Prima ontbijt voor een niet al te groot hotel, in het weekend zelfs tot half 12. Heel relaxt! Je kan er ook prima dineren.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Aangenaam verblijf in Londen

De douche deur ging iedere keer open waardoor de badkamer nat werd. Er is geen houdertje om je shampoo op te zetten.

Nette kamer en badkamer met douche. Erg grappig is de slaapspray dame welke s'avonds je gordijnen sluit en bed op maakt. Prijzig maar super lekker ontbijtje. Dichtbij metro earls court is echt een grote pluspunt!

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima locatie / hotel

De badkamer is wel oud (wel schoon)

Het ontbijt was erg goed! De locatie is prima... wij lagen aan een rustige zijde van het hotel. Wij vonden de bedden wat klein maar prima voor 2 nachten. De badkamer is schoon maar wel oud. Het hotel ligt centraal. Je kunt lopend naar Hyde park, Harolds, Notthing Hill Gate en de Royal Albert hall...

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Mooi hotel maar wel een klein bed

De kamer was aan de kleine kant Hoewel beschreven als 2-persoonsbed was het bed echt te klein.

Goed ontbijt en mooie accomodatie Zeer goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 6 april 2017

We kregen een voor ons te smal tweepersoonsbed, dat tegen de...

We kregen een voor ons te smal tweepersoonsbed, dat tegen de muur stond. We hebben de volgende morgen om een andere kamer gevraagd met twee eenpersoons bedden, maar die was niet beschikbaar. Wel hebben we een andere kamer gekregen. De kamer had een veel prettiger indeling en het bed had nu wel ruimte aan twee kanten. Het bed was met 2 sets beddengoed opgemaakt, dus in dat opzicht hulde over de service. Toch zou ik de volgende keer een twinbed boeken, want ik heb de resterende dagen wel met mijn hoofd op het voeteneinde gelegen voor meer ruimte!

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het hotel lag dicht tegen een metrostation.

De WiFi was niet top in onze kamer.

Het hotel lag dicht tegen een metrostation. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeer ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Lekker uitgebreid ontbijt met goede producten, vriendelijke...
    • Superior Eenpersoonskamer

Zeer irritant geluid aan de achterkant dat 24/7 doorgaat, breng oordoppen mee! Ik geef de voorkeur aan donsdek ipv traditionele dekens op het bed. De locatie is niet geweldig op een drukke weg, de metro en restaurants liggen er wel even vandaan. Te ver om te voet naar Olympia te wandelen.

Lekker uitgebreid ontbijt met goede producten, vriendelijke staff, aangenaam decor

• Beoordeeld op: 30 december 2016

High quality accomodation!

Top service! Luxueus verblijf met zeer gastvrije 'staff' en heerlijk ontbijt! Gratis parking in de nabije omgeving. Ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen met ingang metro 'Earl's Court' op 5 min. wandelafstand.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Ideale uitvalsbasis om Londen te verkennen, super personeel die weten met wat ze bezig zijn. Aanr

Waarschijnlijk door de leeftijd van het gebouw maar luidruchtige verwarming op de kamer

Aangekomen en het geluk gehad om een gratis update te krijgen naar een suite. Keuze gemaakt om ontbijt inclusief te nemen en dit was dik in orde. Vrij drukke straat maar daar hoor je in de kamer niets van.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zakelijk klein hotel.

Het ontbijt. Dit was de eerste keer dat ik moest bijbetalen voor een kop warme chocolademelk bij het ontbijt. Je moest ook steeds expliciet vragen om croissants bv. aan te vullen. Op het einde was men 'vergeten' dat we ons verblijf reeds vooraf betaald hadden. In het restaurant en bij het ontbijt was men anders toch steeds zeer snel om bezoekers hun rekening te laten tekenen. Wat hulp bij het openhouden van de dubbele zware buitendeuren had ook leuk geweest toen we met onze zakken en valiezen het pand verlieten. De jongeman, die reeds eerder tijdens ons verblijf niet echt bereidwillig was bij vragen, bleef mooi voor zijn PC zitten. We lagen op LG, dus onder de begane grond. Daar hoorden we duidelijk de underground rijtuigen rijden s'avonds en s'morgens vroeg. Een handdouche zou ook welkom zijn.

Het kamerpersoneel was zeer vriendelijk. Ook een zeer ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ik was met mijn dochter van 12. Het is gewoon super schoon en voor Londense begrippen ruime kamers. Ontbijt was prima en het heeft een zeer behulpzame receptie. Lokatie ook top. Prachtige wijk , metro om de hoek en bus voor de deur naar t centrum. Top top top

• Superior Eenpersoonskamer

Heerlijk rustig, ondanks drukke weg voor de deur

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi hotel op super locatie

Ontbijt was divers en ruim voldoende

Ok! Rustig en veilige omgeving. Vrij ver van bezienswaardigheden

ontbijt was ok, eenvoudig maar correct. Enkel laatste ochtend probleem met aantal plaatsen en tijdig aankomende croissants

Rustig hotel, dicht bij metro, mooi uitzicht!

Kleine badkamer

Rustig hotel, dicht bij metro, mooi uitzicht! Ook het ontbijt was zeker aangenaam.

Prima en fijne plek voor een Citytrip. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Badkamer

Rustige plek en het ontbijt

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima hotel. Vriendelijk personeel

Redelijk gehorig. Misschien afhankelijk van welke kamer

Centrale ligging. Mooi hotel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Fijn ontbijt

Fijn ontbijt

Super!

Aangenaam verblijf in nette kamer met alle comfort. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De locatie is perfect

Avondeten was niet spectaculair

De locatie is perfect

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Heerlijk bed. Frisse lichte kamer. Goed ontbijt. Leuke buurt.

Super vriendelijk personeel!

Super vriendelijk personeel! Leuke kamer. De badkamer was basic, maar wel proper. Heerlijk ontbijt en goede ligging! Een echte aanrader!

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel op een goede locatie

Douche aan de kleine kant

Mooie accommodatie met heel vriendelijk personeel op een goede locatie in de buurt van veel restaurantjes en café

Super verblijf bij the Rockwell

Uitstekende locatie, dichtbij metro en mooie kamer

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Slapen en meteen vertrekken, dan is het allemaal prima
    • Standaard Eenpersoonskamer

Personeel kon het pinapparaat niet eens werkend krijgen

Het bed was goed

ontbijt

locatie

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prettige sfeer
    • Superior Eenpersoonskamer

geluid van de lift van de eerste kamer, maar keurig een nieuwe kamer gekregen.

Prettige sfeer

Ideale locatie, zeker wat prijs/kwaliteit betreft, om Londen te ontdekken!

Service en vriendelijkheid

Zeer de moeite waard. Zou het zeker aanbevelen.

Zeer goede ligging tov centrum. Uiterst vriendelijk personeel.

Prima ontbijt, schone kamers en vriendelijk personeel.

Kleine badkamer

Prima ontbijt, schone kamers en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Rustige omgeving en toch vlak bij bezienswaardigheden

Klein bed.

Rustige omgeving en toch vlak bij bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt...
    • Superior Eenpersoonskamer

Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en rustige kamers,

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Zeer proper en in orde.

Zeer proper en in orde. Zeer lekker ontbijt !

Personeel heel vriendelijk

Badkamer en douche superklein

Gezellige kamer. Ligt a een drukke weg maar absoluut geen probleem

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima kamer op prima locatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer niet zo mooi als op foto(s)

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Prima bed.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Badkamer

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Een keurig kleinschalig hotel, gelegen op een fijne centrale locatie met vriendelijke medewerkers.

Graag standaard adaptorstekkers in de kamer.

Uitstekend verzorgd ontbijt met ruim voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Rockwell rocks

De kamer (404) was heel warm, ook al stond de verwarming niet aan.

Ontbijt was lekker en uitgebreid. Alles was ook heel proper.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Drukke straat met veel geluid

Drukke straat met veel geluid

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Alles was mooi , verzorgt en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prettig boetiekhotel met vriendelijk personeel en goed ontbijt.

De badkamer had iets groter gemogen.

Goede locatie, goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima uitvalsbasis om Londen te verkennen!

Gezellig, kleinschalig hotel met comfortabele kamers en goed ontbijt. Ideale ligging om Londen te verkennen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Dit Hotel is een aanrader Klein advies vraag een kamer aan de tuinzijde .Dat is mbt geluid beter .

NVT

Perfect hotel niet groot maar schoon en modern .Ligt op een zeer gunstige lokatie mbt Kensington en Earl - court tube station .

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

ontzettend kleine kamer
    • Standaard Eenpersoonskamer

dat is misschien typisch voor Londen, maar ik vond mijn kamer en douche belachelijk klein in ieder geval

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ruime kamer, schitterend gelegen met heel vriendelijk personeel.

Geen slechte ervaringen gehad

Leuk hotel gelegen in een schitterende buurt met tal van restaurants en winkels nabij 2 underground stations

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Ruime kamer, goed bed, weinig lawaai van buiten

Zeer krappe badkamer en douchecabine.

Ruime kamer, goed bed, weinig lawaai van buiten

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Fijn hotel, maar gehorig.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Lawaai van de lift en een zoemend geluid van airco's of iets dergelijks. Daardoor heb ik slecht geslapen.

Fijn bed

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Het ontbijt s'morgens

Het ontbijt s'morgens

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Schoon en stijlvolle inrichting

Erg kleine kamer en veel te smal 2-persoonsbed (ca. 1m40). We hadden voor 2 van de 3 dagen ontbijt geboekt en er werden ons 3x ontbijt aangerekend. Er werd erg klantonvriendelijkheid gereageerd toen wij deze omissie kenbaar maakten.

Schoon en stijlvolle inrichting

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

De kamer was ruim en alles was aanwezig: koffie en thee...

Badkamer was erg klein in verhouding tot de kamer, haren in de douche en geluidsoverlast van de straat.

De kamer was ruim en alles was aanwezig: koffie en thee voorzieningen, kluisje, badjas, kluis etc.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Vriendelijk personeel, nette kamers, goed gelegen, dichtbij...

Kamer aan de straatkant, kleine éénpersoonskamer, geen verduistering aan de ramen.

Vriendelijk personeel, nette kamers, goed gelegen, dichtbij metrostation, goed restaurant!

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

De kamer was op een rustige plek in het hotel, maar erg veel...

De kamer was op een rustige plek in het hotel, maar erg veel geluidsoverlast van een installatie net buiten het hotel.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

heerlijke ruime kamers

van het ontbijt had ik meer verwacht eieren met of zonder spek moet bijbetaald worden en de broodjes waren in geen tijd op.

heerlijke ruime kamers

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

prima omgeving

Ik had kamer naast een generator en maakte veel kabaal ook gedurende de nacht

prima omgeving

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Kleine kamer,klein bed en de eerste morgen geen water.

Kleine kamer,klein bed en de eerste morgen geen water.Niet kunnen douchen,tandenpoetsen en medicijnen innemen.Nooit meer!!!

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Buiten de drukte en ruime kamers naar Londense maatstaven

Buiten de drukte en ruime kamers naar Londense maatstaven

Er zijn ook 31 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Rockwell