Beoordelingen over Rose Revived 3-sterren

Newbridge, Witney, OX29 7QD, Verenigd Koninkrijk

#7 van de 7 B&B's en herbergen in Witney

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Heerlijk verblijf aan de Thames tussen Oxford en de Cotswolds!

We hebben het heel erg naar onze zin gehad. Er viel eigenlijk helemaal niets tegen. Het enige dat we als suggestie kunnen meegeven is om 's avonds de kachels/open haard ook daadwerkelijk aan te maken. Dit geeft nog meer sfeer. Wij komen zeker terug!

De ligging aan de Thames en de New Bridge is prachtig. De inrichting is werkelijk geweldig. Ouderwets gezellig, met veel oog voor detail. Vriendelijk personeel, dat zijn best wil doen om het je zo veel als mogelijk naar de zin te maken. Het is heerlijk wandelen langs de Thames en Oxford, Blenheim Palace en de Cotswolds liggen allemaal binnen 30 minuten rijden.

Leuke locatie, vlak bij Oxford

Bij ontbijt (omelet) geen brood geserveerd, wel gevraagd, er stond ook geen brood op het buffet

Heerlijke bedden Mooie ruime kamer met uitzicht op de Thames Ontbijt op bestelling Vriendelijk personeel Geen last van het vele verkeer wat over de brug gaat

Typische Inn voor de streek. Gezellig.

Deurklink van de badkamerdeur was stuk - toen wij 2 dagen later terugkwamen (tweede nacht geboekt) was deze nog steeds stuk. Deur kon niet dicht.

Ligging aan de Thames Restaurant

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Leuk oud hotelletje, maar prachtig gerenoveerd.

Het ontbijt viel tegen: de koffie was verschrikkelijk slap en met stofzuigen kon niet gewacht worden totdat de gasten klaar waren met ontbijten.

Leuk oud hotelletje, maar prachtig gerenoveerd. Groot terras aan de oever van de Theems. Gezellige pub met goede keuken.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Mooie kamer, goed ontbijt.

Mooie kamer, goed ontbijt. Hotel ligt aan de Thames, geen dorpje in de buurt, maar in het hotel kon prima gegeten worden.