Beoordelingen over The Salisbury Hotel 4-sterren

43-45 Salisbury Road, Newington, Edinburgh, EH16 5AA, Verenigd Koninkrijk

#56 van de 138 hotels in Edinburgh

Fijne grote kamer, maar geen warm ontvangst!

Geen warm ontvangst. Verwacht niet dat je iets eerder dan de incheck tijd de kamer mag betreden!! Zelfs niet als dit maar een half uurtje is! De eerste dag waren wij te vroeg en moesten 10 pond per uur extra betalen, wanneer we eerder gebruik wilde maken van de kamer. de 2e keer dat we in het hotel kwamen (in dezelfde vakantie week), konden we zelfs niet een half uurtje eerder op de kamer, dit voelt niet echt klantvriendelijk. Op 1 dag werd er geklust boven onze kamer, terwijl wij net een middag dutje wilde gaan doen. Bij de receptie werd ons verteld, dat dit overmacht was, jammer dat ze dat ons dit niet van te voren had gemeld maar pas op het moment dat ik verhaal ging halen bij de receptie. Jammer dat er net een grote fam. aanwezig was tijdens ons verblijf, dus rennende kinderen voor onze buitendeur van de kamer en veel herrie bij het ontbijt, maar daar kan het hotel verder ook niet veel aan doen! De grote kamers zijn aardig aan de prijs.

Het personeel heeft zijn uiterste best gedaan om ons de kamer te geven, waar wij graag in wilde verblijven! De kamer was lekker ruim en het bed was goed. Het ontbijt is echt heerlijk, je kan lekkere warme dingen van de kaart bestellen en ook nog gebruik maken van het buffetje.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Super!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Naar het oude centrum is toch nog wel een half uurtje lopen.

Supervriendelijke ontvangst. We hadden niet zo'n hele grote kamer, maar wel werkelijk waar een geweldig (en groot!!!) bed. Handig is ook de eigen parkeerplaats, die we na het uitchecken nog mochten blijven gebruiken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

3 nachten Edinburgh

Familiekamer met zicht op de tuin, met alle voorzieningen op de kamer en badkamer. Ontbijt is goed met vers fruit, ontbijtgranen, toast, kaasjes, yoghurt... warme gerechten kunnen besteld worden en zijn begrepen in de prijs( roerei met zalm, champignons...) Personeel supervriendelijk!! Lekkere resto' s en bistro' s op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima hotel voor redelijke prijs

De slaapbank is niet geschikt voor volwassenen of pubers langer dan 1.80 m.

Fantastisch ontbijt. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Goed wifi, koelkastje op de kamer. Van binnen mooi verbouwd oud pand. Parkeren bij het hotel.

Prima locatie, netjes en op loopafstand van het centrum.

Prima locatie, netjes en op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Leuk hotel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Leuk kleinschalig hotel op loopafstand van centrum en Arthurs seat. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.

Het was er gehorig.

Vriendelijk personeel. Goed eten in het restaurant van het hotel.

Ruime kamer, vriendelijk en hulpvaardig personeel, eigen...

Ruime kamer, vriendelijk en hulpvaardig personeel, eigen parking, bushalte ligt om de hoek

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Echte aanrader

Ons is eigenlijk alles bevallen

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Cosy room

Cosy room

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De centrale verwarming was niet voldoende sterk om de kamer volledig te verwarmen. Men had dan wel voorzien in een apart elektrisch verwarmertje, maar ook dit volstond naar mijn smaak niet! Geen verwarming in de badkamer is wel een minpunt in hartje winter!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Klant is werkelijk koning in dit boutique hotel! Zeer mooie en grote kamer met comfortabele bedden. Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid. Opnieuw blonk het personeel hierbij uit in klantvriendelijkheid en service. We hebben ook een fles Prosecco op 1 januari gekregen, fijne attentie!

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Het ontbijt in het restaurant was goed.

De kamer was erg warm. Er bestond geen mogelijkheid om een raam open te zetten of de temperatuur aan te passen. De bedden waren doorgelegen wat de nachtrust niet ten goede kwam. Kamers waren ook niet héél erg schoon. De ligging van het hotel t.o.v. het centrum was net iets te ver. Zo'n 20 minuten lopen. Wifi werkte slecht.

Het ontbijt in het restaurant was goed. Er is een ruime keuze uit warme gerechten. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2015

De kwaliteit en het comfort van de bedbank is slecht.

De kwaliteit en het comfort van de bedbank is slecht. Daar is niet op te slapen!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Ook geweldig restaurant beneden

Wifi matig

Ook geweldig restaurant beneden

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Very nice hotel with beautiful room.

Very nice hotel with beautiful room. Excellent location.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Stad wandeling.

Geen

Stad wandeling.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.