Beoordelingen over The Shipwrights Arms Hotel 3-sterren

55-61 Wherstead Road, Ipswich, IP2 8JJ, Verenigd Koninkrijk

#26 van de 27 hotels in Ipswich

6,4

Op doortocht naar de veerboot naar Nederland. Ongeveer drie kwartier naar Harwich

Het hotel is erg toe aan een opknapbeurt. Er moet veel gebeuren. Maar daar is de prijs dan ook naar en het stadscentrum ligt op loopafstand.

Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen. Personeel was heel aardig

Het was relatief veel ruimte, omdat het een appartement...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het huis was echt oud en afgeleefd. Schots en scheef, de vloeren lopen schuin, poten onder de stoelen begaven het bijna, het bankstel paste eigenlijk net niet en ook nog twee bedden in de huiskamer. De matrassen zaten echt vol met springveren die in je rug staken, dat was minder fijn. Eigen keuken is fijn maar het was naar ons idee niet echt schoon, dus hebben minimaal gebruik gemaakt ervan.

Het was relatief veel ruimte, omdat het een appartement bleek te zijn. Erg aardige dame die ons de weg wees. Eigen opgang. Handig om een keuken te hebben. De slaapkamer boven ruim en rustig. Prima TV, lekker groot.

Vriendelijkheid

Douche

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 19 oktober 2015

Betaling gelijk bij binnenkomst anders kreeg ik de sleutel...

Betaling gelijk bij binnenkomst anders kreeg ik de sleutel niet mee. Douche/ toilet niet goed schoon Erg gehorige kamer Slot lastig TV stoorde behoorlijk, waarschijnlijk door afsplitsing kabel

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Prijs-kwaliteit verhouding.

Prijs-kwaliteit verhouding. Redelijk dicht bij centrum, vriendelijk personeel.