Beoordelingen over Bear Hotel 3-sterren

East Street, Havant, PO9 1BE, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 4 hotels in Havant

Goed genoeg, maar we zullen niet terugkeren.

Douche kon geen constante temperatuur houden. Heet, koud, heet, koud... Vloer was nergens waterpas, je werd er zeeziek van. Afwerking was slecht. Het hotel zelf is een doolhof.

Bed was super. Ontbijt was uitgebreid.

Algemeen verzorgd, vriendelijk personeel.

Kamer eerder klein. Badkamer aan renovatie toe. Proper maar oud. Vloer piept en kraakt, loopt ook scheef. Douchekraan in bad qua temperatuur moeilijk te regelen.

Algemeen verzorgd, vriendelijk personeel. Goed restaurant, goed ontbijt.

Schone en ruime kamer en ‘s-morgens een goed ontbijt en...

Kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken

Schone en ruime kamer en ‘s-morgens een goed ontbijt en vriendelijk personeel. Ook voldoende parkeergelegenheid aanwezig aan achterzijde van de locatie.

Deze keer matig

Bed was doorgelegen, kuilen op de plek waar je ligt. Wordt je niet vrolijk van als je al rugproblemen hebt. Badkamer smrig en in drie dagen geen schone handdoeken.

Ontbijt over heerlijk. Veel keus

Een goede traditionele Inn

De specifieke kamer lag boven de pub, waardoor in eerste instantie wat geluid te horen was van beneden. Niet op een storend niveau, en na 11 uur was dat sowieso voorbij.

Bij het inchecken werd op verzoek gelijk een plek in de pub gereserveerd, zodat we in een verder volle plek lekker en goedkoop konden eten. De kamer was groot, de bedden comfortabel, en in de morgen was een erg goed Engels ontbijt, inbegrepen in de prijs.

Fijn!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer en gangen boven heel gedateerd, maar wel schoon :-)

Heerlijk engelse inn met restaurant. Zowel het avondeten als het ontbijt overtroffen onze verwachtingen. Nergens beter gegeten. We waren op rondreis en hebben Havant niet bezocht.

Ruime kamers

Hygiëne van de badkamer was ondermaats Kamers zijn echt eens aan vernieuwing toe. Vele vlekken op de muren, tapijt en gordijnen

Ruime kamers Zeer goede bedden Lekker ontbijt

Ronduit smerig en vuil hotel

Laat ons beginnen met de locatie, het is een ietwat verlaten plaats, iedereen zat in de pub van het hotel ofwel in een andere pub waar het lekker eten was. Misschien hadden we dan ook de verkeerde locatie gekozen. Maar dan, het hotel zelf, je kon het al ruiken bij aankomst, de gang stonk, idem als de hotelnaam doet vermoeden, naar een beer, ware het niet dat deze dan waarschijnlijk al 10 jaar dood is en ergens lag te rotten in de gang. De kamers, zo een smerige boel heb ik nooit eerder gezien, stinkende tapijten vol vlekken, stof en schimmel, overal waar je maar rondkeek. We hadden 3 kamers geboekt waarvan 1 familiekamer waarbij vermeld stond dat het iets lawaaierig kon zijn omdat deze zich boven de pub bevond, lawaaierig ??? Het was alsof we zelf in de pub zaten want eens shazam vanuit de kamer de songs kan herkennen. Precies een karaoke voor zatlappen die aan de gang was. Dus in het algemeen, ons eerste bezoek aan Engeland spiegelde niet met de verwachting behalve ons laatste bezoek aan Canterbury, dit was een aanrader. Het hotel zelf, wel het is jammer dat booking.com dit in het aanbod heeft maar ik denk dat dit in België direct door de inspectie wordt gesloten wegens de hygiëne. Mij zien ze daar in elk geval nooit terug en ik kan het zeker niet aanraden daar te slapen. Ps. Geen foto’s beschikbaar want ik was bang dat de lens van mijn fototoestel ging barsten van de schimmel te fotograferen.

Personeel van de receptie waren vriendelijk bij de ontvangst en het ontbijt was niet slecht, maar daarmee is ook alles gezegd.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

?

enorm verouderd, kraan bad blijft lekken, WC spoelt zeer slecht door, schrijnwerkerij van een eeuw geleden en enkel glas waardoor je denkt dat de venster openstaat. aangezien de kamer langs de straatkant ligt, heb ik 3 nachten met oorstopjes geslapen. vloer in gang en kamer helt serieus af.

?

Verwaarloosd onderhoud

Oud hotel dat bij beter onderhoud best OK zou zijn. Er lijkt echter zeker 15 jaar geen onderhoud meer te zijn uitgevoerd, alleen wat poetswerk. Dus echt aftands. De pub zat vol met luidruchtige zuiplappen (vrijdagmiddag). Niet uitnodigend.

Ontbijt was prima.

Kreeg niet de kamer die ik geboekt had en het avondeten was slecht.

Ik had een twin room geboekt en die was niet aanwezig in het hotel. In de pub was het een lawaai van jewelste en het avondeten was slecht.

Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk.

Onze kamer lag aan een autoweg en was erg gehorig en je kon de kamer niet goed luchten. Verder was het niet erg schoon en rook het water erg naar chloor. Er werd ons verteld dat het ontbijt zaterdag tot 11 uur geserveerd werd. Vijf over 10 zat ik aan tafel in de ontbijtzaal en kwam de serveerster vertellen dat het ontbijt tot 10 uur was en de kok geen ontbijt meer wilde maken. Op de website staat dat er gratis kinderbedjes beschikbaar zijn maar bij navraag werd dit afgewimpeld en moesten we zelf maar uitzoeken waar we ons kind lieten slapen. Dit alles viel ons wel tegen en ook nog 1 ding. Er zat een hond in de kamer naast ons continue te blaffen.

De matrassen lagen lekker, de kamer was ruim en we konden thee op de kamer zetten. Er waren lekkere muffins bij het ontbijt en ook kon je een warm gerecht kiezen.De sfeer was wel erg Engels.

Authentiek Engels hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het is een echt Engels hotel met veel versleten ogende vloerbedekking in bloemetjes motief. Zou iets moderner mogen. Badkamerdeur zat s' nachts vastgeklemd waardoor we niet naar toilet konden. We hebben een personeelslid moeten wakker maken; er waren nergens publieke toiletten in hotel meer open. Personeelslid heeft netjes voor ons opgelost

Een goed restaurant, voldoende keuze voor groot en klein; traditioneel Engels, indisch, burgers en natuurlijk fish&chips en flinke portie. Ook ontbijt prima in orde

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Treurig evenals het stadje.

Vies hoofdeinde van het bed. Alles in het hotel heel gedateerd en niet goed onderhouden. Nog nooit zo'n ongeinteresseerd personeel meegemaakt. De receptioniste spande daarbij de kroon. Gasten een warm welkom heten of afscheid nemen was haar vreemd.

Het was een grote kamer en het bed was goed. Kamer met ligbad maar wel eentje met een niet af te stellen douche. Eten in het restaurant was redelijk.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Leuk om Engelse sfeer te proeven maar meer ook niet.

Hygiëne...vieze haren op bed en op de grond. Badkamer erg gedateerd. Ontbijt werd misverstand: er werd ons verteld dat je bij het buffet kon pakken maar achteraf kon je gewoon je ontbijt via een menukaart bestellen, hierdoor liepen we ons Engels ontbijtje mis. Hotel is niet ingesteld op buitenlandse bezoekers. Dat merkte je aan diverse zaken, zoals de Wifi of enige andere uitleg.

Oud Engels hotel om sfeer te proeven, ligging in Havant is goed.

Personeel was vriendelijk maar kamers vielen tegen

de kamers zijn uitgeleefd. Vasttapijt was niet erg netjes. Tegels in de badkamer zaten los.

het was een erg goed bed. Belangrijk als je met rugproblemen kampt!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

goed ontbijt

was wat aan vernieuwing toe

goed ontbijt

Prima hotel maar renovatie wenselijk.

Ouderdom badkamer.

Personeel en prima avondeten en ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Gezellig hotel voor herhaling vatbaar, wat we ook zeker gaan doen

Ouder gebouw, veel rappen geen lift

Ontbijt was goed, ruime keuze en zat bij de prijs inbegrepen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Hygiëne algemeen. Kamer was ronduit vies, badkamer zwaar gedateerd en eveneens smerig.

Diner en ontbijt waren prima.

Goed ontbijt

Plaats

• Beoordeeld op: 11 april 2017

aangenaam en rustig verblijf
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

ruim voldoende continentaal ontbijt. Engels ontbijt voor toeslag

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Vlak bij familie

Wifi

Vlak bij familie

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Geweldige engelse sfeer

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Erg gezellig en sfeervol hotel, zeer vriendelijke ontvangst.

Een aantal bargasten stond na afloop onder ons raam luid te kletsen op de parkeerplaats. Kon het hotel niets aan doen, maar hield ons wel even uit onze slaap. Gelukkig duurde het niet lang en hebben we daarna heerlijk geslapen.

Erg gezellig en sfeervol hotel, zeer vriendelijke ontvangst. Mooie, grote en schone familiekamer met prima bedden. Goed eten en gratis WIFI.Gratis parkeren bij het hotel in het centrum van het stadje.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

vriendelijk personeel, goed hotel

hard bed gevraagd, niet gekregen

vriendelijk personeel, goed hotel

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

het ontbijt

kamer roken niet fris. tweede dag geen opmaak bed bad zonder mengkraan.

het ontbijt

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

Clean

Clean

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Vriendelijk personeel.

Je hebt een kompas nodig om de kamer te vinden, een enorm doolhof.

Vriendelijk personeel. Een probleem van geluidsoverlast werd snel opgepakt.