Beoordelingen over The George In Rye 4-sterren

98 High Street, Rye, TN31 7JT, Verenigd Koninkrijk

#1 van de 8 hotels in Rye

Geweldig!!
    • Luxe Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat een leuk "kruip door/sluip door" hotel!! Hartje centrum, prachtige (luxe) kamer met eigen terrasje, heerlijke royale regendouche, fantastisch bad. Ook het restaurant, dat door de plaatselijke bevolking druk bezocht wordt, is een aanrader! 's Morgens heerlijk ontbeten met uitgebreid ontbjit menu naast het buffet waar o.a. zelfgemaakte yoghurt stond. Als bonus ook nog een gezellige tuin met overal zitjes waar je tot 's avonds van je cocktail kon genieten. Een dikke 10 wat ons betreft!1

Prima hotel voor een aangenaam verblijf in Rye
    • Kamer met Queensize Bed

Klein minpuntje, geen waterkoker/thee/koffie in hotelkamer.

Comfortabel groot bed, schoon, goede badkamer, erg goed ontbijt en een prettige sfeer.

The George is een heerlijk hotel, maar ...
    • Kamer met Queensize Bed

We waren dit keer wat minder te spreken over de ontvangst die erg koel en weinig persoonlijk aandeed, in ieder geval onder het niveau wat we gebruikelijk ervaren in Engeland. Het terras is heerlijk maar niemand van het personeel voelde zich verantwoordelijk voor het afhalen en schoonmaken van de tafels, waardoor het geheel een wt rommelige en weinig frisse aanblik had. Door de warmte tijdens ons verblijf was het op de kamer ook erg warm. Ondanks de ventilator was het niet echt koel te krijgen.

Een heerlijk hotel waar we altijd graag verblijven. Uitstekende bar en restaurant, tijdig reserveren in het restaurant kan ik aanbevelen want anders is het afwachten of je op een redelijke tijd een plekje krijgen kan. Kamers zijn goed uitgerust en leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Normaal super maar dit jaar iets minder. Onpersoonlijk onthaal en belabberde breakfast. Diner OK.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals gezegd een zeer onpersoonlijk onthaal en van die beleefdheidsvragen waar ik dan liever heb dat je ze niet stelt. The breakfast, traditioneel zeer hoogstaand, was een complete flop. Niets had warm, ze hadden ons ook vergeten, dus meer dan een uur aan tafel gezeten. Daardoor stond onze auto in overtreding ( openbare weg). Met dat laatste moet je ook rekening houden: er is geen parkeerplaats en dit jaar een kilometertje gelopen met de valiezen.....enz.enz.

The George is altijd ons onze laatste stopplaats voor we weer naar huis gaan. Een traditie en een zekerheid dat alles OK is. Dit jaar viel dat ietwat tegen. Alhoewel de diner zeer lekker was en het hotel een warme sfeer uitstraalt ( aankleding) misten we toch een warm onthaal. Voor ons een deuk in het imago.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Er ontbreekt een ijskast op de kamer.
    • Kamer met Queensize Bed

Er ontbreekt een ijskast op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 februari 2016

mooie kamers, goed ontbijt, perfecte service