Beoordelingen over The Majestic Hotel- Part of the Cairn Collection 4-sterren

Ripon Road, Harrogate, HG1 2HU, Verenigd Koninkrijk

#17 van de 20 hotels in Harrogate

Totaal onder de verwachtingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat ontoelaatbaar is, is het feit dat op booking.com wél melding gemaakt wordt van het feit dat men bezig is met een "refurbishment" van het 4 sterrenhotel, echter zonder specifieke bijkomende info te geven, maar wél alle mooie plaatjes van het hotel laat zien (bv.een pracht van een eetzaal, maar uiteindelijk beland je in de basement van het hotel in een tijdelijk noodrestaurant, onze eerste kamer kon je niet vinden op de fotoreeks op booking.com, en maar goed ook want deze was maximaal 2 sterren waard). Je boekt een hotel ondermeer op basis van de info en de foto's die je krijgt op het internet maar welke laatste duidelijk niet overeenkomen met de realiteit. Dit hotel is uiteindelijk 1 grote bouwwerf - binnen en buiten - en niets, maar dan ook niets van wat beloofd wordt krijg je als klant. Ik heb veel respect voor de receptionisten aan de balie die overladen werden met klachten ... Kortom : je wordt compleet misleid wanneer je dit hotel boekt op het internet via booking.com. Het is onaanvaardbaar dat dit kan gebeuren via sites zoals booking.com. Hierbij enkele details : De eerste nacht verbleven we in kamer "350" die schandalig verouderd was (inclusief de zeer kleine badkamer), vuil was (zeker rondom het bad) en vol vliegen als we aankwamen. Het restaurant (NIET de prachtige eetzaal welke men op internet ziet bij booking.com, maar wel een noodrestaurant in de kelders van het hotel ) wenste ons geen eten te serveren (ook al overnachten we in het hotel) en verwees ons naar de bar (welke "klasse" heeft) waar men zei dat we minstens een uur moesten wachten omdat men bezig was met een grote groep ... Wanneer we s'morgens wakker worden vinden we onder de deur een melding dat het water in het hotel die dag afgesloten wordt tussen 9.30 u en 17.30 voor een "emergency" herstelling.

We overnachten 2 nachten : de tweede kamer (nummer 335) was uitstekend. Exact wat je mag verwachten van een 4 sterrenhotel

Een prachtig gebouw in een mooie stad
    • Premium Tweepersoonskamer

Het hotel zat middenin een verbouwing, maar dat kan gebeuren. Groter probleem is de kille onpersoonlijke sfeer onder het personeel, zowel bij de ontvangst als in het restaurant. Slecht gemanaged op alle fronten. Eén klein voorbeeld slechts: tweede glas wijn besteld bij hoofdgerecht. Na een dik kwartier de serveerster gemeld dat het niet meer hoefde, omdat het eten bijna op was. Vijf minuten later zien we in de verte overleg tussen de serveerster en een ober die alsnog met de twee glazen wijn komt aanzetten. Opnieuw moeten zeggen dat het niet meer hoefde. Geen enkel excuus.

Een prachtig gebouw in een mooie stad

Prijs kwaliteit is goed.

Onderhoud hotel is hard nodig. Verf kozijnen bladderen, verwarming kon niet uit. Restaurant is ok, niet geweldig.

Fantastisch historisch hotel. Goed geslapen , ruime kamers en goed ontbijt.

ontbijt was goed verzorgd, kamer netjes , personeel zeer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel/ kamers mag nog wel een schilderbeurt hebben

ontbijt was goed verzorgd, kamer netjes , personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig, leuke gym

Betaald parkeren

Service.