Beoordelingen over The New Dome Hotel 3-sterren

51/53 Camberwell Church St, Southwark, Londen, SE5 8TR, Verenigd Koninkrijk

#825 van de 977 hotels in Londen

Een ramp. Kies alsjeblieft een ander hotel!

We kregen een andere (veel kleinere) kamer die we van tevoren hadden geboekt, het ontbijt was matig en het personeel sprak geen Engels. Het hotel was vies. Ik voelde me er niet veilig.

Niets. Dit was een complete ramp.

Niet voor herhaling vatbaar

Het ontbijt was slecht, het personeel spreekt slecht Engels, het bed was erg klein, de wifi was slecht. Er was geen föhn op de kamer, die moest je vragen. De föhn die je kreeg, werkte slecht. Op dag twee was er maar 1 handdoek voor ons tweeën. 's Nachts werd er met deuren gegooid en stond er iemand bij ons in de kamer. De mensen die het ontbijt tegelden, spraken constant in hun eigen taal met elkaar. Beslist geen aanrader.

We konden onze koffers laten staan op de laatste dag, zodat we die niet de hele dag mee hoefden te slepen.

Een degelijk onderkomen om in een leuke buurt te zijn

De geluidshinder als je aan de straatkant een kamer hebt. Er raast nogal wat verkeer door de straat. En we hadden het raam open omdat het warm was.

Dat het in een leuke buurt ligt

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De kamer was schoon, al klein (maar dat is vaak zo in...

WiFi werkt alleen goed bij de receptie en werkte niet in de kamer.

De kamer was schoon, al klein (maar dat is vaak zo in hoofdsteden). Veel buslijnen stoppen op een paar minuten lopen afstand, wat handig is.

Kort maar zeer krachtig!

Het hotel ligt in een stationswijk en daardoor is er best veel "leven" op straat

Nadat onze vlucht gecanceld was en wij geen mogelijkheid hadden die avond terug naar NL te gaan, hadden we een hotel nodig voor 1 nacht. Samen met nog 4 lotgenoten gingen we op zoek en vonden dit hotel. Ondanks de enorme drukte in Londen vanwege oud en nieuw, wilde de receptionist er alles aan doen om ons een kamer te geven omdat hij het zo vervelend voor ons vond. Hij heeft alles uit de kast getrokken en het lukte! We kregen zelfs nog korting op de kamerprijzen en hoefden ook geen ontbijt te betalen omdat we de volgende ochtend al heel vroeg zouden vertrekken. Deze man was echt onze held die avond. De kamers waren prima; heerlijk bed en brandschone badkamer. We hebben er maar heel kort gebruik van kunnen maken, maar waren super tevreden!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Hygiene

Hygiene

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het was prijs kwaliteit was niet ok

Ontbijt ,hygiene en het personeel spreekt slecht Engels

Lokatie was ok

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Aardig en behulpzaam personeel

Foto op de site komt niet overeen met de werkelijkheid! Allemaal erg oud en rommelig buitenkant hotel ziet er wel redelijk uit. Kamers sober en erg oud, was schoon maar toonde niet fris. Geen fijne ontspannen kamer. Heel erg gehorig vooral 's-nachts. Betalen voor wifi, borg voor afstandbediening tv, maar 1 stopcontact in kamer (apneupatient). Ontbijtzaal in kelder, daar stond een hoop onnodige troep waardoor het niet gezellig ontbijten was. Prijs/kwaliteit niet echt in verhouding hebben in betere hotels geslapen voor minder geld overigens niet in Londen hier is deze prijs misschien normaal. Al met al viel ons tegen!!

Aardig en behulpzaam personeel Hotel staat in goede nette wijk (Southwark), dichtbij ondergrondse, 1 halte (Denmark Hill) van Victoria Station. Straat van Hotel is doorgaande straat met winkeltjes en restaurantjes. Vanaf Victoria station kun je alle kanten op in Londen het centrale openbaar vervoer punt.

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Bushaltes heel dichtbij (2 min stappen) en bussen naar alle...

Kamers zouden moeten verfrist worden.

Bushaltes heel dichtbij (2 min stappen) en bussen naar alle richtingen centrum. Goede restaurants in de buurt (italiaan, chinees) en andere quick foods. Warenhuizen ook heel dichtbij.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

• Beoordeeld op: 3 november 2015

De vriendelijkheid en behulpzaamheid bij de receptie is echt...

Het ontbijt, de gehorigheid

De vriendelijkheid en behulpzaamheid bij de receptie is echt super.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Hotel was prima

Wij vonden de douchekop vreselijk je kon niet douchen

Hotel was prima Dicht bij de bushalte

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

vriendelijkheid, koffer bewaarservice