Beoordelingen over Trafford Hall Hotel 2-sterren

23 Talbot Road, Old Trafford, Trafford, Manchester, M16 0PE, Verenigd Koninkrijk

#83 van de 93 hotels in Manchester

Gebaseerd op 1957 beoordelingen over dit hotel

De locatie, precies goed!

Het was echt vergane glorie daar.. wat ons betreft echt geen ster waard! Ontbijt was ronduit slecht, kamer niet schoon, slechte bedden. Echt geen aanrader! Foto’s beloven meer dan het werkelijk is.

De locatie, precies goed! Dichtbij de snelweg, tramstation en Old Trafford.

Niet boeken!

Koud water, kraan deed het niet, er werd niet schoongemaakt, veel lawaai, airco uitlaat naast mijn kamer: geluidoverlast van 7.00 tot 23.00

Ontbijt was oke

Een aanrader voor verblijf in Manchester

De douche had een kleine straal

Het personeel, de bedden waren heel goed, lekker ontbijt en de locatie vlakbij een tram halte naar het centrum. Mooie entree van het hotel.

Sterk verouderde hotelkamers

De kamer en badkamer waren sterk verouderd en zeer gehorig, wij hadden een kamer precies boven het restaurant, door de houten vloeren was de muziek in onze kamer duidelijk te horen. Het ontbijt wat zeer matig.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Tegenvaller wat hotel betreft maar top qua locatie, kon niet beter.

Ontbijt was slecht/karig voor de prijs die ervoor betaald is. Alleen zoet beleg, zoete drank, oploskoffie, wit brood, kleine/oude donuts, niet hygienisch bestek/borden. Daarnaast hadden we meer van de kamer verwacht. Slechte technische staat ( bv. douchekop gaf nauwelijks water ) maar vooral het "te kleine" beddengoed was een tegenvaller ( sloot niet goed om het matras waardoor je constant met je gezicht op het matras lag. Niet erg fris.

Locatie was top om een wedstrijd van ManUnited te bezoeken. Slechts 10 minuten lopen, ideaal om met klein kind te doen. Daarnaast slechts 200m van een van de metro stops.

Viel erg tegen volgende keer Hotel Football boeken

Heel erg verouderd hotel gelukkig hadden wij een kamer in het naast gelegen huisje.Deze kamer was netjes en schoon alleen gehorig je kon de gasten naast en boven je goed horen.Het ontbijt was echt slecht.in het Hotel zelf stonk het en moesten naar boven voor ontbijt.hier aangekomen in een ruimte die echt niet meer van deze tijd was stond een karig ontbijt.oplos koffie croissants die oud waren.na 5 minuten zijn we weg gegaan en zijn we naar Hotel Football gegaan naast het stadion van Man united waar we van een super ontbijt hebben genoten.volgende keer graag wat meer uitgeven voor een goed hotel

Kamer was schoon en nette douche

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Voor de 2e keer niet meer.

Bed was heerlijk. Ontbijt slecht. Kamer was niet schoon. Toilet kon ik niet doortrekken.

Dicht bij het united stadion, ideaal hotel voor bezoekje aan...

Douche was matig, ontbijt ook niet heel bijzonder.

Dicht bij het united stadion, ideaal hotel voor bezoekje aan het old traford stadion, is op loop afstand. Bedden waren prima.

De ligging is geweldig, tramstation met verbinding Airport...

Oi... Het is vergane glorie in alle vormen. Douche werkt slecht. Lampen werken niet/ aan het bed last van mn schouder aan overgehouden / badkamer was verschrikkelijk. Het enige moderne aan deze hotelkamer was het mooie tv scherm.

De ligging is geweldig, tramstation met verbinding Airport en City Centre! Het is 15 min. lopen naar Old Trafford.

Locatie was het enige lichtpuntje.

Vieze badkamer, vervallen gebouw. Achterstallig onderhoud in de kamer. Vies, beperkt ontbijt, oud brood en oude houdbare croissants, alleen oploskoffie. We verbleven er twee nachten en de kamer is tussendoor NIET schoongemaakt. Geen verwarming. Tv was de enige luxe. Personeel had niet aangegeven dat ontbijt de tweede dag eerder eindigde (maar was niet erg want we wilden toch fatsoenlijk ontbijten).

Locatie is prima, vlakbij tramhalte Trafford Bar en vlakbij Old Trafford. Je bent in tien minuten met de tram in het centrum en ook tien minuten lopen van het stadion. Bedden zijn comfortabel, handdoeken lekker zacht. Luxe tv.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

prijs/kwaliteit lag misschien wel goed, maar persoonlijk ben ik veel beter gewend.

De kamer was ranzig! Vieze vloerbedekking, een bril op de wc welke los lag. Douchen in een niet erg fris aantrekkelijk bad. De bedden waren wel schoon en goed.

Ontbijt met voorverpakte croissants onvoldoende! Geen filterkoffie aanwezig maar alleen instantkoffie! Geen vleeswaren, alleen zoetigheid. Engels ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Nice stay

Wij moesten vroeg het vliegtuig pakken waardoor we het ontbijt zouden missen om 7 uur. gevraagd of we om kwartvoor 7 konden eten maar dat kon helaas niet.

de locatie, 800 meter naar Old Trafford

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Vreselijk.

Het bijgebouw van het hotel was vreselijk. Het behelsde drie 'kamers' (als je ze zo mag noemen), maar de kamers waren te ranzig. Scheuren in muren, deuren die niet op slot kunnen, ramen die niet open kunnen, schimmel zat werkelijk OVERAL, met name in de badkamer. Bed met kuil. Er was niets goed. Hotel was vol, dus omboeken was geen optie.

Niks. Hoe de hotelkamers er in het hotel zelf uitzien: geen id. Handdoeken waren wel schoon.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Kansloos, komt totaal niet overeen met de foto's

Normaal klaag ik nooit over kamers, maar als ze je voor € 139,- voor twee nachten in een beschimmelde, muffe onhygiënische ruimte stoppen dan maak ik een uitzondering. We checkten in en i.p.v. dat we in het hotel zelf mochten verblijven, stuurden ze ons naar buiten. (2x links) daar zijn kamer 34, 35 en 36. Wij zaten in kamer 34. Je komt in een slechte aflevering terecht van Bouwval Gezocht. Schimmel op de muren, op het plafond en op t douchegordijn. Kapotte douche slang (water kwam overal uit) Het toilet spoelt met veel moeite door en doet er daarna 20 minuten over om vol te lopen. Het tapijt is smerig met vlekken en de verwarming is kapot, vandaar dat er een elektrisch bijzet kacheltje in de kamer staat. (Is wel nodig ook, want de enkele ramen houden de kou niet buiten) Uiteraard hebben we geklaagd, maar volgens t personeel zat alles vol en hoort dit bij een oud pand. Er zit echter een verschil tussen 'oud' en 'vies' maar daar hadden ze geen boodschap aan. Dus één advies.. zorg ervoor dat je niet in kamer 34, 35 of 36 terecht komt.

De ligging is ideaal. Vlakbij tramhalte Trafford Bar en om de hoek zitten twee supermarkten en een drogist. Tevens hebben ze goed werkende WiFi

• Beoordeeld op: 7 november 2016

zeer goedkoop slapen in een charmant historisch gebouw.
    • Basic Driepersoonskamer

Kamers zijn momenteel verouderd maar dit wordt binnenkort aangepakt. Buurt komt op het eerste moment wat groezelig over.

Prachtig 19e eeuws gebouw (voormalig stadhuis) met waarvan kamers nog gerenoveerd moeten worden. Ontbijtruimte en bar zijn reeds knap vernieuwd. Grote kamers met prima bedden. Zeer betaalbaar en lekker ontbijt. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit verhouding onklopbaar. Op 1 minuut van de tram naar het centrum. Rustige buurt. Indiaas restaurant net onder het hotel.

Goede bedden, heel vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt!

Goede bedden, heel vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt!

Badkamer

Badkamer

Tegenvaller , vergane glorie, alles versleten

Alles, echt alles

Was vlakbij Old trafford

Rustig gelegen, vriendelijk personeel

Eigenlijk enkel goed bereikbaar met taxi

Rustig gelegen, vriendelijk personeel

Echt vlakbij een tramstation naar het centrum

Echt vlakbij een tramstation naar het centrum

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Nooit meer.

Kamer was klein en warm, geen ventilatie. Badkamer was vies, diuchegordijn zat vol vieze vlekken en de waterstraal was te zacht.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

We konden om 09:15 al niet meer ontbijten

We konden om 09:15 al niet meer ontbijten

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.