Beoordelingen over Thistle Barbican Shoreditch 3-sterren

120 Central Street, Islington, Londen, EC1V 8DS, Verenigd Koninkrijk

#668 van de 977 hotels in Londen

Was goed voor 1 nacht
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

ontbijt was matig : slechte croissants en chocoladekoeken. de badkamer in de kamer was verouderd. De Welness heeft ook zijn beste tijd gekend. De deur van stoombad sloot niet af...

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima verblijf, aanrader.

De kamers waren een beetje gehorig en het was jammer dat het hotel uit twee delen bestond. De faciliteiten zoals het zwembad bevonden zich in het hoofdgebouw, waardoor je buiten langs van kamer naar bijvoorbeeld zwembad moest.

Het zwembad was ideaal, en het was een prima buurt. Vlakbij lag Underground halte Old Street die binnen een paar minuten in hartje London is. In de buurt zelf zijn een paar leuke cafes om iets te eten of te drinken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

vriendelijk personeel, comfortabele bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was klein, sanitaire voorzieningen waren gedateerd hadden meer verwacht adhv de foto's en de prijs...

vriendelijk personeel, comfortabele bedden

Personeel sprak ook Nederlands en waren heel vriendelijk

We hadden helaas pech, dat ernaast of boven ons een koppel elke avond. Echt uren lang bezig waren met harde gekreun niet iets waar je op verheugd. We hadden veel overlast van geluid buitenaf. Konden wel in slaap vallen.

Personeel sprak ook Nederlands en waren heel vriendelijk

Deluxe dat geen deluxe is

Hotel is erg aan renovatie toe. Kamer deluxe waas niet deluxe als in de foto's. Enige luxe was de airco wat met de enorm hitte noodzakelijk was. Het hotel lijkt met op en fabriek. Ik miste de strakke schone van een hotel. Kamer ruikt muf en de wc kon je njet doorspoelen. We moesten 10x op de knop drukken om de wc te kunnen doorspoelen. 3x bij de receptie doorgegeven ze hebben er bus gedaan. Tv werkte niet... Enorm vlekken op de vloerbedekking en gordijnen. Alles wat op de gang was is te horen. Locatie is erg ver weg van alles. Openbaar vervoer is niet om de hoek. Als je slecht ter been bent is het niet te doen.. We waren er njet zo weg van, het is een duure budget hotel. Voor iets meer gaan we volgende keer betere keuze maken.

Ontbijt was geweldig. Redelijk schoon. We hebben geen gebruik van zwembad gemaakt, maar er is een mooie zwembad. Personeel is aardig en spreekt ook Nederlands, was voor ons niet noodzakelijk maar als mensen minder de taal beheersen handig. Receptie probeert zijn best te doen. Aardig personeel.

• Standaard Eenpersoonskamer

Zwembad leek groter op afbeelding maar viel mee. Alleen denk dat de zwembad gedeelte vloer eromheen en de douches bij de zwembad tussendoor schoongemaakt moet worden tegen de avond was het erg vies

Ze waren echt behulpzaam en vriendelijk . Kamer zag er goed verzorgd uit .

Geweldig hotel.

De service was zeer goed. Accuraat personeel en zeer behulpzaam Mochten eerder op kamer dan inchecktijd Mochten na bijbetaling later uitchecken Goed ontbijt met veel keuzes Mijn dochter en ik hebben genoten

Top hotel om te verblijven

Metro was tamelijk ver. Nachtlawaai op straat door vuilophaling.

Super ontbijt. Mooie en zeer verzorgde kamers. Fijne ontspanningsruimte met zwembad, sauna enz

De ligging.

De ligging. In de buurt van het hotel konden we de tube old street nemen en alle kanten uitgaan. Was gewoon top! Het personeel is super vriendelijk. De service was top.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima uitvalsbasis voor een korte seminar in London.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De prijs voor de éénpersoonskamers zijn wat aan de hoge kant voor de gedateerde inrichting en onderhoud.

De lokatie is perfect. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd.

om niet meer terug te keren
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamers ouderwets . Badkamer idem Wifi viel telkens uit.

Er was een receptioniste / manager die zeer behulpzaam was, toen ik aanvankelijk in een oververhitte kamer zonder bureau en stoel was geplaatst. Uiteindelijk heeft Jazzmine van Booking. com dat opgelost.

Slechtste hotelervaring sinds lang - heel gehorige, basale kamers en ongastvrij personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken duurde 20 minuten. Er werd gevraagd vooraf te betalen voor het ontbijt , maar dit kon alleen met creditcard. Het personeel aan de balie was vervolgens uiterst klunzig, het systeem werkte niet en daardoor stond ik 20 minuten te wachten voordat ik mijn kamer in kon. De nacht was één van de slechtste hotelnachten die ik me kan herinneren: in de kamer naast mijn kamer was een 'party' gaande, en de kamers zijn dusdanig gehorig dat het leek of al het gegil, gelach, gegiebel enz naast mijn bed plaats vond. Om 02.00 heb ik de receptie gebeld die de buren verzocht heeft het feestje elders verder te laten plaatsvinden. Dat hielp, maar alleen voor even, want om 04.00 kwamen ze weer terug en ging het lawaai verder. De receptie nogmaals gebeld, die weer naar boven is gekomen, maar toen was het grootste gedeelte van de nacht helaas al voorbij. Gevraagd om een notitie te maken van deze beide telefoontjes. 's Ochtends bij het uitchecken geen excuus van het baliepersoneel. Een erg 'unwelcoming' ervaring. Ik zou dit hotel aan geïnteresseerden afraden.

De locatie was dicht bij Barbican. De tea-making facilities op de kamer zijn prettig.

Prima voor twee nachten, niet heel bijzonder.

De douche was niet altijd voorzien van warm water. Bij aankomst hebben dit direct aangegeven. Vervolgens heeft een monteur het probleem opgelost. Echter een nacht later viel het warm water weer uit en de volgende ochtend hadden we alleen nog ijskoud water. Dat is niet heel fijn midden in de winter en zeker niet als je nog moet of wil douchen. Geen uitleg over de spa faciliteiten. Wij brachten op de eerste avond een bezoekje aan de spa om 20.45 uur. Helaas bleek de spa om 21.00 al te sluiten. Personeel mag wel iets werken om klanten bij binnenkomst welkom te heten.

Hotel oogt luxe en professionaliteit. Kamers zijn netjes.

het personeel en ontbijt blijft top, vandaar dat we ook...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Reeds verschillende keren in dit hotel verbleven, maar dit is de eerste keer dat de kamer zo klein was en ramen in de gang hingen er half uit/waren zelfs stuk, dus met zo'n wind tijdens ons verblijf hebben we weinig geslapen.Is dus serieus aan renovatie toe.

het personeel en ontbijt blijft top, vandaar dat we ook,telkens terug gaan.

Goed ontbijt, prettige ligging, fijne buurt.
    • Premium Tweepersoonskamer

Goede faciliteiten alleen was alles steeds gesloten op het moment dat wij er gebruik van wilde maken. Gym, zwembad sauna sluit al om 20.00 uur Restaurant bediening was beneden niveau. Slechte bediening en ontvangst. Eten lauw. Personeel niet vrolijk. Erg warm op de kamer.

Goed ontbijt, prettige ligging, fijne buurt. Ruim.

Aanrader!
    • Premium Tweepersoonskamer

De locatie 10 min naar het dichtstbijzijnde metrostation. Opdringerige roomcleaning.

Het personeel en de spafaciliteiten. Ook het eten was top en de bedden prima.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goede kamer, uitgebreid ontbijt

Voor wat de kamer kost hadden ze wel wat meer kunnen investeren in douchecabines, er was een douche boven het bad, met zo'n douchegordijn dat de hele tijd naar je toe waait.

Prima ontbijt, wel een beetje duur...

Altijd fijn in Londen te zijn, maar het blijft duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

*openingsuren zwembad *erg kleine kamer *defecte lift: geen informatie waar men elders naar boven kon

*ligging *vriendelijke receptie *ontbijtbuffet

Weinig in het hotel geweest, dus goed genoeg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was niks, losse tegelvloer, schimmel bij de douche en een roestig putje in de wastafel. Ook de indeling is onpraktisch en de douchekraan oud en ouderwets. Toe aan vernieuwing !!

Ontbijt was uitgebreid en de bedden waren fijn

De ligging is zeer goed (dichtbij een metro station)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen airco op de kamer, wel een ventilatiemolen maar dat was niet voldoende om de kamer af te koelen.

De ligging is zeer goed (dichtbij een metro station) Snelle/Goede Wifi simpele kamers maar alles wat je nodig hebt is er Vriendelijk personeel. Mochten reeds op onze kamer voor het aangegeven uur van inchecken wat handig was om de bagage af te zetten en meteen de stad te verkennen.

mooi weer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers klein en zonder airco / ontbijt niet inbegrepen dacht van wel ontbijt was duur/ afstand naar de metro erg groot

personeel aan de balie en roomservice

Teleurstellende verhouding tussen prijs en kwaliteit en slechte service.

De kamer bleek erg warm. Bij het verwijderen van het dekbed uit de hoes zag ik dat er op het dekbed was geürineerd. 's Ochtends gemeld en verzocht om een ander dekbed. 's Avonds blijkt hetzelfde dekbed in de hoes geplaatst. Verder lagen er nagelresten op het nachtkastje en werkte het kluisje niet.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

vrij goed hotel. evenwel op 20 min met bagage stappen tot barbican metro. (wel taxi neembaar))
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

badkamer wat klein. te weinig ruimte om toiletgerief neer te zetten hoogstens 1 kapstok in de badkamer (aan binnenkant badkamerdeur). geen reserverol toiletpapier op de kamer. geen airco (alleen ventilator).

mooie kamer voor twee volwassenen + kleindochter. drie goede bedden. douche + warm water: okay! prima ontbijtkeuze (buffet). vriendelijk personeel aan receptie en eetmalen. zwem-, fitness en whirlpool akkomodatie met handdoeken ter plaatse beschikbaar.

Voor Londen prijs-kwaliteit een van de beste opties
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten (is in heel Engeland slecht)

Personeel heel erg in de weer Elke dag wordt kamer gekuist + handdoeken vervangen Kamer is van alles wat je nodig hebt voorzien (een koelkast zou wel handig zijn)

nog nooit in zo'n klein kamer gelogeerd.
    • Standaard Eenpersoonskamer

nog nooit in zo'n klein kamer gelogeerd. - 30 graden buiten, geen airco en niemand wist hoe de ramen open konden. Bleek bij uitchekken dat de receptioniste mij kon verzekeren dat de ramen wel een stukje open konden. Maar twee dagen lang wist niemand van de aanwezige personeel hoe? Mijn klacht werd niet serieuse genomen. Ik werd verzocht een bericht aan de general maanger te stuuren. Ronduit slecht.

Genoeg voor een nacht!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Luchtkwaliteit was slecht, veel te warm, geen airco. Beetje oud, needs upgrading! eenpersoonskamer, klein en veel te warm. Raam kon maar 10 centimeter open. Benauwd!

Aardige medewerkers

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Voor deze prijs verwacht je meer kwaliteit.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Standard room does not have air-conditioning. Room was at boiling temperature. Windows had to be unscrewed to open. Very poor...

Staff is very friendly

Fijn gelegen hotel met goede service in Shoreditch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was opgedeeld in 2 gebouwen, wij gingen naar het oudere, benauwdere en warmere deel. In onze kamer veel last gehad van stof; Als je last hebt van huismijt is het geen aanrader om hier te verblijven. Al is het heel prettig en chique om op een zacht tapijt te lopen en dikke zware gordijnen voor de ramen te hebben hangen. De ramen van onze kamer konden helaas maar een heel klein stukje (10cm) open. Verder vonden we een gebruikte doos condooms onder het matras.

De locatie was erg goed; gelegen tussen de wijken Islington en Shoreditch. De metro's Angel en Old Street op 10 minuten loopafstand. En taxi's waren aanwezig of snel en makkelijk aan te houden. Angel omgeving biedt erg leuke cafés en winkels, waar veel locals komen. Het personeel was reuze vriendelijk en behulpzaam: goede service! Alle faciliteiten die je nodig hebt zijn aanwezig. Onze kamer (2 aparte bedden) was ruim genoeg en bood alles wat we nodig hadden. Dagelijks roomservice is prettig: sanitair wordt schoongehouden, frisse handdoeken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Short but ok stay!

De kamer was eerder aan de kleine kant, en de badkamer had wat mankementjes. (wc lekte bijvoorbeeld)

De lobby van het hotel is heel gezellig en de koffies zijn er groot!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

We hadden een kamer voor 4 personen geboekt (inclusief twee...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een kamer voor 4 personen geboekt (inclusief twee kleine kinderen). Er was een tweepersoonsbed en een slaapbank. Voor de slaapbank was er (m.u.v. kussens) geen beddengoed. Daardoor waren we genoodzaakt nog een tweede kamer te huren.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ruim en schoon hotel

We moesten heel lang wacten bij de receptie. Iedereen was vriendelijk, maar de rij was lang. Volgens het meisje aan debalie waren ze met allemaal nieuwe stagiaires.

Groot hotel, lekker ontbijt, thee faciiteiten. Redelijk snel in t centrum v londen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Zeer comfortabel en prettig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed was goed, kamer schoon en comfortabel. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Rustig, je hoort weinig geluid. Kleine wandeling naar de metro, maar daarna ben je overal snel. Islington is een leuke buurt.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Perfect

Spoelbak in de badkamer is tamelijk klein en laag als ik dan toch een puntje aan moet halen

Zwembad was heerlijk, personeel vriendelijk, WiFi uitstekend

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Op zich was alles oke . Maar dat parkeer gebeuren gaf een domper en naar mijn mening niet correct!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik had gebeld voor parkeerplek. Dat zou geen probleem zijn; Of bij hotel gratis of een blokje verder voor 12 Pounds per dag. Maar baliemedewerkster stuurde ons naar een parkeerplaats aan andere kant van de stad bij Tower Hill voor 35 pound per dag !!! Balen. En dan ons de schuld geven dat we beter hadden moet kijken. Echt laag! Beken gewoon schuld!

ontbijt oke. Goede gym, sauna, zwembad heerlijk. Jammer dat de bubbelbaden niet in werking waren

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad was koud. Invalide douche was kapot. Medewerkster daar was erg onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Ook bij de bar moesten we erg lang wachten. De mensen die daar hun werk deden, deden het vol passie.

Ontvangst! Vriendelijke dames achter de receptie. Ook het ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Restaurant is goed.
    • Premium Kamer - Kingsize bed

Omdat dit hotel beweerde dat ze een zwembad hadden heb ik dit hotel geboekt. Dit omdat een zwembad een hoofdvoorwaarde voor mij was. Echter hoorde het zwembad bij een wellness gedeelte en was niet toegankelijk voor kinderen onder de 16. Als ik er als een kinderjuffrouw bij ging zitten mocht mijn dochter wel in het water. Ik voel me behoorlijk voor de gek gehouden. Ze zien me nooit meer terug.

Restaurant is goed. Personeel heel vriendelijk.

Prima verblijf in Londen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gehorigheid. Veel geluiden van omringende kamers en luidruchtige gasten op de gang. Lange wachttijd bij het ontbijt, gelukkig goede alternatieven aan de direct aan het hotel gelegen straat

De opzet van de kamer. De hygiene was goed. Het bed was uitstekend. Het personeel vriendelijk, deskundig en behulpzaam. De faciliteiten van het hotel zijn prima. Zoals gym en zwembad. Over het ontbijt kan ik niet oordelen heb ik daar niet genoten.

Het personeel en de behulpzaamheid.

Niet dichtbij de Underground, 10 minuten lopen

Het personeel en de behulpzaamheid. Alles was vlot geregeld en ze konden goede informatie geven.

Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie!

Beetje verouderde badkamer

Locatie!

Vriendelijk personeel.

Geen koelkast op de kamer. Kamer klein, badkamer gedateerd.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het uitzicht, maar ja ook niet echt nodig hadden geen tijd om naar buiten te kijken.

Kamer was lekker ruim, bedden uitstekend.

Het personeel was extreem vriendelijk!

Kamers wat verouderd

Het personeel was extreem vriendelijk!

Prima! 8,5/10

Bathfoam?

Aanbevelingen van hotelpersoneel voor nabije toeristische plekken.

Ouderwetse badkamer met verstopt toilet

Ouderwetse badkamer met verstopt toilet

Schoone kamers

Zwembad sluit erg vroeg

Schoone kamers Vriendelijk personeel

Wel ok, alleen onverwachtse parkeerkosten hadden wel vermeld mogen worden

Er kwamen onverwachts kosten bij voor het parkeren van 30 pond per dag. dit stond nergens vermeld. Ook vond ik de kamers erg oud.

Dicht bij de Tube

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Schone kamer, vriendelijk personeel.

Kleine ruimte om te douchen

Schone kamer, vriendelijk personeel.

Erg kleine, oude kamer.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Erg kleine, oude kamer. Vlekken op vloerbedekking. Haar in bed. Verwarming te hoog, gelukkig kon ik een raam openen. Geen koelkastje.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

• Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tja, weet ik niet.

Prima ontbijt (niet bij de prijs inbegrepen). Ligging, prettig hotel met zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goede locatie, vrij centraal

Soms wat lawaaierig

Gratis sauna zwembad

Weinig waterdruk toilet

Weinig waterdruk toilet

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Heel fijn personeel en fijne voorzieningen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De badkamer had schoner en frisser gekund.

Fijn personeel, leuke locatie, goede voorzieningen zoals gym en zwembad.

Erg schoon hotel met vriendelijke personeel

Erg schoon hotel met vriendelijke personeel

Uitstekend ontbijt, fijn gratis...

Uitstekend ontbijt, fijn gratis zwembad/sauna/fitness ruimte, heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Fantastisch uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fantastisch uitgebreid ontbijt. Geweldig zwembad.

Het eten en het ontbijt waren super.

aftandse badkamer. Vloerbedekking. superdunne muren. je kon letterlijk het gesprek van je gebuur meevolgen.

Het eten en het ontbijt waren super.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Matig - ik had er meer van verwacht

Oude kamers, schimmel in de badkamer veel stof ik de kamer en verre van modern.

Van al het slechte wat er was was de locatie relatief goed

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in de kamer,te warm

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Lawaaig

De lokatie, dichtbij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Voor een paar tientjes meer zit ik liever in een net, verzorgd hotel.

Het is ooit een net hotel geweest, maar alles is het net-niet. Moet een update krijgen.

Prima ontbijt en precies in de buurt van waar ik moest zijn.

Uitstekend hotel voor kort verblijf in Londen.
    • Premium Tweepersoonskamer

Luxe in de kamers. Uitstekend ontbijt en diner. Veel faciliteiten en vriendelijk personeel.

uitstekend

bad met douce niet geschikt voor mensen met slechte benen.

comfort,afstand hotel en de city

Niet waar voor je geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel in badkamer. Muffig. Stoffig en ouderwets. Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding

Prima bedden

Uitzicht nu een bouwput

Royale kamer

Niet verkeerd maar ook niet geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie en theefaciliteit op de kamer. Allemaal heel standaard. Ver van de tube.

Heel gehorig

Heel gehorig

Goed verblijf

Simpel, maar volledige kamer. Goede locatie om Londen in te gaan.

Matras , stug

Ontbijt en avondeten

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

De kamer was schoon en zeer ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was schoon en zeer ruim.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prima kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit matig, gelukkig een upgrade nu wel met airco. Douchen in een bad met gordijn kan echt niet meer. Ontbijt 12 pond (!) pp

Prima kamer

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Was ik er nog maar!

Stille kamers, heerlijk ontbijt, superzwembad en nabij Barbican Theatre waaar Toneelgroep Amsterdam en Ivo van Hove toptoneel brengen!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

luxe

Ruimte overal

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het eten s avonds en sommige personeelsleden van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten s avonds en sommige personeelsleden van het restaurant, her sluitingsuur van zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Handige ligging, maar er zijn vast betere hotels voor die prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne van het zwembad/sauna.

De ligging is ideaal.