Beoordelingen over The Grosvenor Victoria 4-sterren

101 Buckingham Palace Road, Westminster, Londen, SW1W 0SJ, Verenigd Koninkrijk

#315 van de 977 hotels in Londen

Heerlijk verblijf, goed bed, fijne badkamer en heerlijk ontbijt

De kamer was klein. Kastje waar de kluis en koelkast in zaten kon niet open omdat de deurtjes tegen t bed aan stootten. Ik had geen grote kamer verwacht maar voor t geld wat je betaald is dit wel net aan acceptabel.

De locatie is fantastisch. Vanuit Victoria station kun je naar binnen, bussen, treinen en de underground binnen handbereik.

Hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding op uitstekende locatie.

Detail: Onze kamer was even lopen (een standard room in the wing) en dat was met zware koffers over vloerbedekking een eindje. We hebben geen hulp gevraagd.

De locatie is heel goed - vlak bij Victoria trainstation en underground. En op loopafstand naar diverse toeristische bezienswaardigheden (Buckingham Palace, regeringsgebouwen, Big Ben). Goede prijskwaliteitverhouding. Grootte van de kamer goed voor verblijf met twee personen voor paar nachten. Koffers kunnen veilig opgeslagen worden voordat de kamer beschikbaar is en ook na het uitchecken. Je hoort geen geluiden van buiten (waar wij zaten). Waterkoker op de kamer was prettig.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Verblijf prima - financiële afwikkeling waardeloos

Hotel reserveert een bedrag op de creditcard (Euro 3500) voor de 9 geboekte kamers. Bij vertrek de rekening met creditcard betaald (Euro 3600). Maar de reservering van 3500 euro wordt niet teruggedraaid. Hotel gebeld: reservering mag blijkbaar tot 30 dagen na vertrek gehandhaafd blijven. Klacht bij Boeking.com ingediend - nooit meer wat op gehoord. Jammer, want het hotel zelf was prima.

Entourage en centrale ligging

Sfeervol, authentiek hotel.

Sfeervol, authentiek hotel. Prachtige brasserie. Superhandig dat je binnendoor naar Victoria Station kunt. Hotelkamers sfeervol ingericht, maar niet al te groot.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heb gedaan wat ik wilde doen.

Eerst werd ik in een kamer geplaatst waar in de badkamer verfbladders op de deur zaten. Na mijn klacht werd ik in een prima kamer geplaatst.

1. Het beantwoorden van de vragen onder 2 was niet mogelijk. 2. De ligging; direct bij Victoria Station en de Subway

Prachtig hotel victoriaans

Veel te lange wachtrij bij het ontbijt (voor je eindelijk en tafel kreeg toe gewezen en veel eten was er steeds niet! Ook borden waren niet aanwezig!

Prachtig hotel victoriaans

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

te duur voor wat het hotel te bieden had
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Airco niet regelbaar >> veel te koud in hotel/kamers Executive ontbijt heel pover >> om het normaal ontbijt te krijgen moest men bijbetalen ondanks de executive kamer die we geboekt hadden Slechts 6 zenders op de tv

Ok hotel voor een paar nachten en om te slapen. Wel relatief duur voor wat je er voor krijgt.

Badkamer was bij het bad knullig afgewerkt met een geschilderd stukje multiplex, bad liep niet goed door en ook de douche was erg matig (vaste lekkende douchekop). Niet alle zenders die op het informatiescherm van de tv werden vermeld waren te ontvangen en op sommige zenders wel beeld maar geen geluid. Uitzicht (aan de achterzijde van het hotel) op het dak van het station was beetje jammer maar daar heb je als je slaapt ook weer weinig last van.

Mooi hotel met een prachtige entree, vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig chinees restaurant in het hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

London is een goede stad voor een citytrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en met name het interieur zijn gedateerd. Zeker de badkamer dient volledig te worden vervangen! London is een vuile stad door het enorme verkeer en de aanwezigheid van daklozen. Zeker de underground is vuil, stinkt en ziet er verwaarloost uit. Zonde dat z'n mooie stad wordt deze manier wordt verwaarloost! Let op, als je snel last hebt van fijnstof ga dan niet naar deze stad.

Er is vrijwel overal veel personeel aanwezig die je zeer vriendelijk helpen. Voor mij echt een 5* voor het vriendelijke personeel in het hotel als in London zelf. Indrukwekkende gebouwen, vriendelijke en behulpzame mensen en rijk aan traditie.

Sfeervol hotel, perfecte ligging

Zeer kleine kamers, nauwelijks kastruimte (1 heel ondiepe hangkast), kamers op lagere verdiepingen in zijvleugel geen uitzicht.

Uitstekende ligging, direct aan Victoria Station, sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

een hotel met een perfecte ligging in Londen

De ontbijtzaal was overboekt, waardoor we moesten aanschuiven voor een tafeltje. Het is het enige hotel waar wij ooit geweest zijn, waar men in de hotelbar een ID vroeg aan onze (meerderjarige) kinderen om toegelaten te worden (ze dronken zelfs geen alcohol). ook hier waren er lange wachttijden om een drankje te bestellen wegens te kort aan personeel.

De ligging en de accommodatie waren perfect. Personeel was ervaren en gaf goede tips voor toeristische info en restaurants.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

knap, luxueus, maar niet prijs-kwalitatief...
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Er was geen verwarming in onze kamer dag één, waarin we over mekaars voeten liepen, zo klein was alles. De valiezen konden we amper een plaats geven. En wij bevroren zowat. Dag twee kregen we een éénpersoonskamer toegewezen (met twee). De foutjes werden wel rechtgezet. We kregen een reuze, super de luxe kamer als excuse. Qua prijs-kwaliteit zijn er zeker betere opties in de buurt. De bediening was al bij al zeer correct.

ligging nabij Metro, centraal, luxe, mooi kader

Grandioze grandeur

Luxe hotel in klassieke stijl. Sfeervol en prettige service. Direct aan Victoria Station. Ideale uitvalsbasis.

Aangenaam

Kamer groter en ontbijt aanbod breder

Vanuit het hotel kan je gelijk het station in. Zo ideaal dit.

Super locatie centraal en OV voor de deur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer wel schoon maar vieze vlekken op het tapijt leek op bloed

Goede bedden goede faciliteiten in de kamer zoals thee en koffie en strijkplank

Heerlijk relaxed genieten in het centrum van Londen, met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed sliep zalig en de douche had een goede waterdruk. Fijn zo'n grote douchekop.Nee

Helaas een kamer zonder uitzicht en de ramen konden niet geopend worden!

Kamer was geweldig (op het uitzicht na)

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Badkamer, slechte afvoer in de wc.

Badkamer, slechte afvoer in de wc.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Fijne kamer, goed ontbijt en perfecte locatie

Badkamer was wat gedateerd

Ontbijt was prima en voor Londense begrippen een zeer ruime kamer. Locatie is fantastisch en personeel behulpzaam.

Lekkere bedden

Te kleine badkamer

Lekkere bedden

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

het ontbijt was heerlijk

het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Jammer van de slechtwerkende WiFi.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi werkte niet goed.

De kamers waren in orde en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Het was mooi engels hotel en perfecte lokatie

Het ontbijt was voldoende en lekker !

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Locatie en sfeer
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Waterdruk in douche

Locatie en sfeer

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Kamers zeer klein

Kamers zeer klein Service tijdens ontbijt

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

de sfeer in het hotel

we hadden wanneer we het raam open deden erg veel last van het ventilatie systeem van de keuken waardoor we heel veel "bak-en braad"lucht binnen kregen.

de sfeer in het hotel

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Het locatie is uitstekend en het hotel ziet er prima uit,...

Kamer was een beetje klein, en het was niet mogelijk room service te bestellen voordat je een credit card vooruitbetaling had gedaan

Het locatie is uitstekend en het hotel ziet er prima uit, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 5 februari 2016

Prima locatie cq uitvalsbasis voor stadtrips.

Een aantal kamers ligt dicht tegen het Victoriastation aan. Vanaf 07.00 uur tot 24.00 uur is het omroepsysteem van het station in die kamers (kamersnummers vanaf 140) goed te horen en is storend.

Prima locatie cq uitvalsbasis voor stadtrips.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De ligging van het hotel.

De grootte van de kamer. Zoals in bijna elk hotel in Londen zijn de kamers niet extreem groot.

De ligging van het hotel. Het hotel ligt ongeveer tegen een groot metrostation aan (Victoria). Hier heb je geen last van, maar alleen maar gemak. Vanuit dit station is er ook een rechtstreekse treinverbinding met het vliegveld. Hiernaast zijn er talloze bezienswaardigheden in loopafstand van het hotel, waaronder Buckingham Palace. Tenslotte zit er ook een leuke pub tegenover het hotel (gezelliger en goedkoper dan de bar in het hotel).

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

Fantastische plek.

De prijs in de cocktailbar was te hoog. £12 voor een cocktail €17,- vond ik teveel.

Fantastische plek. Mooi hotel. We hadden een aanbieding en daar had het hotel ontbijt aan toegevoegd voor dezelfde prijs. En dat ontbijt is echt erg goed en uitgebreid. De bedden waren fantastisch.

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Nabijheid van het metrostation en vriendelijk personeel (in...

Ondanks de prijs en de reputatie had ons verblijf veel weg van een aflevering van Fawlty Towers. Twee overnachtingen geboekt, drie verschillende kamers (de eerste kamer had geen safe, in de tweede geen oog dicht te doen wegens luide bas"muziek" uit de omgeving), doolhof van trappen en liften nodig om in de kamer(s) te geraken (hotel bestrijkt verschillende gebouwen, niveau x om onduidelijke reden ineens niveau x+1 wordt), ontbijt wanneer eerst besteld aan de balie kost minder dan wanneer ineens besteld in restaurant), diner geserveerd zonder de bestelde drank (water en wijn pas gekregen als eten bijna op was en nadat we er over zijn gaan reclameren), etc.

Nabijheid van het metrostation en vriendelijk personeel (in feite allemaal stagiairs) aan de balie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Mooi hotel.

Als altijd de prijs, London is gewoonweg erg duur

Mooi hotel. Prima schone en ruime kamers. Goede horeca faciliteiten. Gunstig gelegen bij Victioria Station.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Mooi entree fijne locatie

deluxe kamer is klein. geen badjas geen naaisetje...niet zo'n best bed...slappe regendouche...roomservice dienblad staan na gebruik eindeloos op de gang....een dag was de kamer om 4 uur smiddags nog niet schoongemaakt...

Mooi entree fijne locatie

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De locatie bij victoria station is een goede uitgangs basis...

Personeel is niet klantvriendelijk

De locatie bij victoria station is een goede uitgangs basis om Londen te verkennen en de bedden zijn erg goed.Van het station heb je geen last eerder plezier om vele kanten op te gaan.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

De ligging van het hotel is super;

Onze kamer was niet zo groot en het uitzicht vanuit de kamer was niet zo bijzonder.

De ligging van het hotel is super; naast Victoria Station en op loopafstand van bezienswaardigheden. Personeel is vriendelijk en het onbijt is prima. Kortom, een aanrader!

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Onze kamer lag in een vleugel heerlijk rustig, geen last van...

De kamer was erg klein. Daarnaast vond ik de douchekop niet prettig had geen harde straal maar een nevelstraal.

Onze kamer lag in een vleugel heerlijk rustig, geen last van station alleen maar gemak. Ideaal voor metro en bus voor de deur. Heerlijke bedden, dekbed was voor mij te warm maar is gelijk opgelost met een dunne deken.Prima service.

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Uitstekende ligging, op loopafstand van vele...

De kamer was vrij klein en het uitzicht (op de stationshallen) was matig.

Uitstekende ligging, op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Victoria treinstation ligt tegen het hotel en de underground bevindt zich aan de overkant van de straat. Het betreft een fraai, statig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Onbijtbuffet is lekker en uitgebreid. Eigenlijk is er niets aan te merken op dit hotel. Gewoon een prima keuze.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

zeer goed bed om in te slapen

afmeting van de kamer mocht groter

zeer goed bed om in te slapen

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

kamer en locatie is geweldig

het ontbijt was rommelig

kamer en locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Houten vloeren. Gehorig. Geluid van buiten. Krappe kamers voor die prijs. Bar valt tegen.

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Lokatie voor bezoek Londen uitstekend.

Geen

ligging vlk bij underground

erg kleine kamer,enigzins verouderd

ligging vlk bij underground

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Dit is de benaming: Deluxe tweepersoonskamer niet waard.

Dit is de benaming: Deluxe tweepersoonskamer niet waard. Te kleine Badkamer en kamer.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Supersnelle WiFi

Grootte hotel

Supersnelle WiFi

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Prima hotel.

Goed hotel, mooi entree en degelijke redelijke kamers. Prijs kwaliteit verhouding was erg stevig

Prima hotel. Nette en vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Aardig personeel en vooral de locatie was voor ons ideaal.

Parkeren is lastig, maar dat zal bij andere hotels ik hartje Londen niet anders zijn...

Aardig personeel en vooral de locatie was voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

De toilet in de kelder stonk naar rioollucht

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Roomservice op de gang gezet door andere gasten werd niet opgeruimd

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Super mooi hotel en lekker centraal gelegen.

Super mooi hotel en lekker centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Faciliteiten, schoonheid, ontbijt en lokatie

Geen aminities (handzeep) of haardroger op de badkamer

Faciliteiten, schoonheid, ontbijt en lokatie

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Prima ligging om de hoek van de musical

niets negatiefs

Prima ligging om de hoek van de musical

• Beoordeeld op: 3 april 2015

Sfeer, locatie en kamer

in de rij voor het ontbijt

Sfeer, locatie en kamer

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Afmetingen van de badkamer.

Afmetingen van de badkamer. Geen apart toilet

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Centrale ligging

Ontbijtbuffet was beperkt als je na 9 uur kwam.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Locatie, enorm behulpzaam personeel

Locatie, enorm behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

goede, centrale locatie;

wifi op kamer was niet optimaal, wel goed in lobby

goede, centrale locatie; prima bedden en royale, goed ingerichte kamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

Ontvangst, kamer en met name de bedden

De waterdruk van de douche is absoluut benedenmaats.

Ontvangst, kamer en met name de bedden

• Beoordeeld op: 29 januari 2015

Locatie was perfect voor ons

Douche in bad is wat minder....

Locatie was perfect voor ons

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.