Beoordelingen over The Tower Hotel 3-sterren

#5 van de 7 hotels in Harwich

• Beoordeeld op: 5 september 2018

prima voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Ontbijt niet enorm uitgebreid maar wel oke, vond het wel iets te prijzig voor wat je kreeg restaurant sluit vroeg op zondag, onhandig als je aankomt met de boot.

Nette en grote kamer. Wel gehorig (we hoorden de buren snurken...)

Het was een verrassend hotel en een zeer aangenaam verblijf.
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Het meubilair in de tuin past mooi bij de inrichting van het hotel maar is niet comfortabel.De metalen stoelen zijn erg hard om lang op te zitten terwijl de tuin uitnodigt om er de avond door te brengen.

Al bij aankomst valt je op dat dit een aparte locatie is.Het vriendelijke personeel en de comfortabele kamer maakt het compleet.De heerlijke tuin met fontein die in de avond verlicht is maakt het zo romantisch al zou het meubilair iets comfortabeler kunnen.De kamers zijn prachtig ingericht en de meeste zijn royaal van afmeting.Voor herhaling vatbaar.

Het hotel heeft een prettige, elegante uitstraling.
    • Executive Driepersoonskamer Lipton

Het hotel heeft een prettige, elegante uitstraling. Zeer vriendelijk personeel. Ideaal hotel voor een overnachting na, of vooorafgaand aan de overtocht per ferry.

Vlak bij Ferry naar hoek van holland.
    • Executive Tweepersoonskamer Fryatt

Geluid van de bar was op de kamer hoorbaar.

Vlak bij Ferry naar hoek van holland. Prima kamer leuk restaurant bij bar gedeelte en een sjiek restaurant aan de andere kant.

Prima hotel voor vertrek naar Nederland.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

De kamer was door de ligging boven de afzuiginstallatie van de keuken erg warm!

Prima plek voor een overnachting als je de volgende dag met de dagboot naar Hoek van Holland gaat. Gezien de soms wat negatieve beoordelingen van dit hotel viel het ons reuze mee. Het hotel heeft ruim voldoende parkeerplaatsen en een mooie tuin. Naast het hotel (4minuten lopen) ligt een supermarkt. Aan het water (5 minuten met de auto) ligt een leuk stukje van Harwich met oude pier en prima horeca.

Standard hotel!

Vervang de matrassen!

Hotel met een erg mooie inrichting. Ruime kamers. Ontbijt was over het algemeen goed maar de medewerkster kon onmogelijk alles alleen doen voor zes bezette tafels en hotelgasten die wilden uitchecken. Inzet van personeel laat dus te wensen over. De bedden zijn aan vervanging toe! Ruime parkeerplaats en een tuin naast de bar. Minder weergeven

Prima hotel.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Het ontbijt. Er was zeer weinig keuze: kleffe croissantjes, kleine vruchtenyoghurtjes en crackertjes. Voor een Engels ontbijt moest je bijbetalen (paar pond).

De plek van het hotel vlakbij de boot in Harwich is prima. Het hotel zelf is prima: ruime kamer met goede bedden en bijzonder aardig en behulpzaam personeel.

goed voor een nacht
    • Executive Tweepersoonskamer Pepys

je weet wat je te wachten staat;voor een enkele overnachting prima.maar neem een kamer op een van de etages en niet op de begane grond.Kamers begane grond hebben nummers, die op de etages namen.Het is even een weetje,maar dan weet u wat u boekt.

het is een keurig hotel.Kamers begane grond zijn alleen slecht;muren dun als papier.Het is een gerenoveerd hotel;keurig maar over de datum.

Goed hotel voor aankomst en vertrek Harwich-ferry.
    • Executive Tweepersoonskamer Nelson

Bed in 'executive room' te klein en te zacht.

Ideale ligging ten opzichte van de ferry in Harwich (6 min. rijden). Prettige tuin om in te zitten.

keurig voor een nacht
    • Executive Tweepersoonskamer Bagshaw

was wat we er van verwacht hadden

keurig, oud hotel voor een nacht.Geen genoegen nemen met kamers 1 t/m 3.Dit zijn goedkoper kamers met papierdunne muren.Betaal iets meer voor een grote kamer(suite)

Een uiterst plezierig hotel met ruime mogelijkheden voor ontbijt, diner en alles daaromheen.
    • Eenpersoonskamer nr. 2

De handdouche kon niet flexibel worden benut. Deze bleek niet afneembaar hoewel het er wel afneembaar uitzag.

De ontvangst bij de balie was uitstekend en het hotel heeft een voorname klassieke uitstraling. De kamer was klein maar in orde en de prijs was dan ook niet hoog. De avondmaaltijd was uitstekend en werd plezierig gepresenteerd.

Doorreis hotel
    • Tweepersoonskamer nr. 4

Het bed was smal en de matras verre van stevig (je voelde de veren bij ieder verandering)

De ligging t.o.v. de ferry, vriendelijk personeel, schone kamer

Onze kamer was heel goed verzorgd ook al gaf het een gevoel...
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Onze kamer was heel goed verzorgd ook al gaf het een gevoel van 100 jaar terug in de tijd. Alles was netjes, zat goed in de verf en was netjes afgewerkt.

Mooi hotel met heel vriendelijke bediening.
    • Tweepersoonskamer nr. 4

Tweede keer in dit hotel en opnieuw ben ik heel tevreden. Alles was OK in verhouding tot de kostprijs, ook zeker het restaurant. Hotel ligt op wandelafstand van het treinstation.

• Executive Tweepersoonskamer Fryatt

Het enige minpunt was dat je de TV van de buren wel door de dunne muren kon horen.

De locatie is zeer mooi, Victoriaanse stijl. Het hotel heeft een gezellige bar en een mooi terras. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de kamer was heel mooi.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

Oubollig hotel, ontbijt slecht geregeld, weing opties. Verder zachte bedden met veren dus slecht geslapen. Tv reageerde heel slecht op afstandsbediening.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

De ligging van het hotel is perfect bij oversteek Hoek van Holland - Harwich

zie boven

Geen ervaring met ontbijt. Kamers zijn gedateerd (het hotel heeft al een lange historie). Bedden zijn smal, maar dit vonden we op meer locaties in Engeland. Hygiëne badkamer (douche) kan beter.

Warm
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Had verwacht in een van de klassieke kamers te overnachten. Bleek niet zo te zijn. Die kamers zijn duurder. Staat niet vermeldt op site booking.com

Sfeer

Viel na vorige bezoek wat tegen
    • Tweepersoonskamer nr. 4

Ontbijt naar hedendaagse begrippen echt te beperkt. En men rekent voor extra toast GBP 0.50 extra - absurd. Kamer bescheiden qua formaat. Lamp stuk, TV niet aangesloten - door personeel verholpen.

Aankleding en sfeer hotel. Ruim bemeten.

Ik had geen zin om hier te ontbijten
    • Eenpersoonskamer nr. 2

De single kamer was zo klein als een bezemkast. Het behang was vol vlekken de vloerbedekking zag er groezlig uit. De dekor zag er heel onaantrekkelijk uit. Het matras had een beschermhoes van een soort dikke plastic dat heel onplezierig was.

De vrouw die dienst had 's nachts heeft snel en correct gehandeld bij het dronken gedrag van de man in de aangrenzende kamer.

Kamer 2 (een persoons kamer) had last van een...
    • Eenpersoonskamer nr. 2

Kamer 2 (een persoons kamer) had last van een ventilatiesysteem (brommend geluid), wat zeer storend was. Geprobeerd het geluid te overstemmen met de TV geluid, niet echt een succes. Begin van de avond dit gemeld. Kreeg ik te horen dat nadat de keuken klaar was dit geluid zou stoppen. Inderdaad om 04.20 uur stopte het geluid, Eindelijk slapen (dacht ik). Want om 5.40 uur begon het weer. Dus net 1 uur geslapen. Ben om 06.00 uur weggegaan. De nachtreceptie zei sorry maar het kan niet de keuken zijn geweest. Aardig hotel maar vermijd kamer 2. En het personeel spreekt elkaar tegen. Het ontbijt heb ik niet meer meegemaakt. Ik was te vroeg voor het ontbijt.

Valt een beetje tegen als je de buitenkant ziet en wij hadden van de prijs meer verwacht!!!!!

Zie voorgaande.

Ontbijt was erg povertjes. Koffie was oud/vies. Werd niet gevraagd of we croissantjes (warm) wilden of (geroosterd) brood, terwijl dit volgens de menukaart wel een optie was! Douche(kraan) had nauwelijks druk; klein dun straaltje water!!!! We kregen de indruk dat het beddengoed niet was verschoond!!!!! Overigens dinner 's avonds was goed (goede prijs/kwaliteitsverhouding)! Overigens "poor breakfast" gemeld maar werd niet/onvriendelijk op gereageerd!!!!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer nr. 4

Mooi hotel met goede kamers en super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Goede ligging ten opzichte van de Ferry vanuit Hoek van Holland. Mooie start van een Engeland vakantie.

Jammer van de mooie
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

De kamer was snikheet omdat deze boven de keuken (en waarschijnlijk het fornuis) lag. Toen ik hier iets over gezegd had vertelde de receptioniste me dat er een ventilator in de kast lag! Ze hadden dit kennelijk vaker gehoord. De bedden waren ronduit slecht. Je voelde de veringen dwars door de matras. Wij stonden op met flinke rugpijn na een nacht van weinig nachtrust. Hierop werd gereageerd dat er een melding van gemaakt zou worden. De receptioniste was overigens wel heel vriendelijk.

De ligging was prima, dichtbij de haven van Harwich.

Eten goed , kamer klein
    • Tweepersoonskamer nr. 3

De kamer was erg klein. En het was erg warm. Zelfs met een fan was het nog te warm. Erg kleine badkamer nog geen 2 x 2. Te weinig stop contacten. En die er nog waren zaten achter een kast.

Het restaurant en de bediening was erg goed. Een schappelijke prijs. Lekker gegeten.

Engelse luxe kamer op steenworp afstand van veerboot
    • Executive Driepersoonskamer Lipton

Er is geen lift aanwezig, misschien minder rolstoelvriendelijk.

Ruime kamer / suite voor 3 personen. Op maar 6 minuten rijden van Stenaline . Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Was ok voor een doorgaande reis, maar wij zouden er niet voor een langere tijd verblijven
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

Ontbijt. Op het moment dat wij er ontbeten waren de karaffen met sap niet afgedekt. In de karaf met sinaasappelsap dreef een dikke bromvlieg. De meneer die ons bediende liep rond en vulde zaken aan maar alle tijd dat wij er zaten heeft hij de vlieg niet zien drijven en in elk geval de sap niet ververst.

locatie, gebouw op zich -> het zag er mooi en sfeervol uit

Praktisch adres met parkeergelegenheid
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Slecht in gespeeld op laat aankomende en vroeg vertrekkende gasten (ontbijt pas vanaf 7.45 uur, dan moet je al de deur uit naar de boot naar HvH). Om 21.30 uur niets meer te krijgen behalve een drankje – maar dat is natuurlijk wel vrij algemeen in Engeland ...

Locatie dicht bij ferry.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Mooi oud huis.
    • Executive Tweepersoonskamer Nelson

Mooi oud huis. Maar degelijk en saai. We mochten bv voor 18h00 niets te eten bestellen, terwijl we zin hadden in een hapje bij de borrel. We zijn daarom uit gegaan en hebben vervolgens ergens anders goed gegeten. Ontbijt ook niet super.

Wij hebben een prima verblijf gehad. Vriendelijke personeel en een mooie tuin.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

Wij hebben gemerkt dat de kamer wat gehorig was doordat iemand in de kamer ernaast heeft regelmatig gesnurkt! Natuurlijk kon het hotel hier niets aan doen maar volgende keer vragen wij voor een kamer op de eerste of 2e verdieping. misschien nemen oudere mensen niet gauw de trap maar wij wel!

De kamer was prima en het ontbijt was heel goed. Een mooie hotel. Wij zullen zeker weer een keer boeken.

Als er goede matrassen zouden zijn is het prima maar nu een dikke MIN
    • Tweepersoonskamer nr. 3

De matrassen zijn oud en de veren voel je in je zij steken, de halve nacht wakker gelegen, we hoorden hier ook andere gasten over!

Ontbijt was goed en het waren ruime kamers

gemakkelijk maar teleurstellend
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

De buren konden wij letterlijk verstaan . de geluidsisolatie van zowel naast als boven is slecht in de lobby ruikt het naar eten, m.n. vis

makkelijk te bereiken en dicht bij de ferry

Leuk in aansluiting op de bootreis.
    • Executive Tweepersoonskamer Pepys

Fijn kleinschalig hotel met prima kamers en ontbijt. Ook de bar is aangenaam als je er dineert of een drankje neemt. Er komen ook veel locals, wat het extra gezellig maakt.

Overnachten vlak bij de ferry Harwich- Hoek van Holland
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Kamer was gehorig, we hoorden de buren boven en naast ons.

Binnen10 minuten rijden van de ferry naar Hoek van Holland. Goed restaurant in het hotel. Ruime comfortabele kamer. Winkels, pub en eetgelegenheden binnen 10 minuten lopen. Grote tuin met terras. Ontbijt bleek mogelijk voordat we naar de ferry gingen, we hebben er geen gebruik van gemaakt. Ruime parkeergelegenheid.

één nacht 3 pers. kamer, redelijke bedden, matig ontbijt
    • Executive Driepersoonskamer Lipton

De kwaliteit van de matrassen/ bed bodem kan wel wat beter. De bar is totaal in The Beatles entourage en zeer eenvoudig van inrichting. Het ontbijt was een ontnuchtering 5,50 pond pp voor light breakfast =twee sneetjes toast, bekertje yoghurt, jam en melk met serials-dus geen buffet , ik vind dit zeer karig voor veel geld. Je kunt ook kiezen voor engels ontbijt voor 7,5 pond p.p, maar dit wordt ook afgepast geserveerd zag ik.

Zeer mooie entree in oude rijk aandoende stijl met idem kamer met kingsize (zeer) breed 2 pers.bed + 1-1pers. in zeer ruime kamer. Past in geheel wel bij verwachtingspatroon van 3 * en "Tower" gebouw maar ook niet meer dan dat. Binnen en buiten goed gekozen (sfeer)verlichting. Opvallend deurklink en slot zitten lager dan bij ons en ook wastafel lijkt lager geplaatst te zijn. Alles op zich wel een aardige indruk.

Prachtig pand
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

Ontbijt prima. Prachtig pand en eenvoudige Kamer. Personeel super. Waren daar maar 1 nacht vanwege het tijdstip Stenalijn. Hadden super taxichauffeur.

restaurant in het hotel was prima
    • Tweepersoonskamer nr. 3

om op tijd bij de boot te zijn moesten we vroeg ontbijten (07:00 uur). Het ontbijt was daarom heel pover, wat toast een jammetje thee.

restaurant in het hotel was prima

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een kleinschalig hotel op korte afstand van de veerboot.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

De wifi op de kamer viel steeds weg. Op onze kamer was het erg warm en er kon eigenlijk geen raam open.

We hebben gekozen voor het lichte ontbijt en dat smaakte prima. De bedden waren comfortabelen de badkamer was netjes.

Goed hotel
    • Executive Tweepersoonskamer Fryatt

The Tower Hotel is gelegen nabij het oude centrum van Harwich. Het hotel is gevestigd in een oud landhuis en ziet er van binnen keurig uit. De kamer was redelijk groot en het sanitair was eenvoudig maar schoon. Het personeel was vriendelijk. In het hotel is een ook een pub en een restaurant gevestigd. Het diner in het restaurant was goed. Voor, naast en achter het hotel kunnen auto's van gasten gratis worden geparkeerd. Van het hotel naar de vertrekplaats van Stena Line in Harwich is het ongeveer 7 minuten rijden. Gelet op de prijzen van de overige 4 hotels waar wij gedurende een korte vakantie in Engeland hebben overnacht, heeft The Tower Hotel een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ziet er op een plaatje leuk uit maar valt vies tegen
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

Ontbijt. Wifi. Bedden met veren die in je rug staken. Bedden wel heel erg klein. Claustrofobische douche in grote badkamer.

Helemaal niks. Te duur en de plaatjes op Booking.com waren misleidend.

Heel dicht bij de haven
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

De locatie is geweldig: een paar minuten rijden vanaf de haven. Dus de overtocht overdag is prima te doen, je bent namelijk tegen 20 uur in het hotel. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar functioneel.

Zie hierboven!

niets!

prachtige 'gebouw' met schitterend stijlvol interieur en tuin op bijzondere centraal gelegen locatie op loopafstand van Station Dovercourt!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Leuk sfeervol hotel, goed restaurant, dichtbij ferry.
    • Tweepersoonskamer nr. 4

Het zou handig zijn om ook een vroeg ontbijt aan te bieden voordat je naar de ferry gaat.

Sfeervol, oud hotel. Mooi restaurant, goed gegeten voor een redelijke prijs. Goede ligging om naar de ferry te gaan.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima hotel voor overnachting icm overtocht.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

De gehorigheid in zijn algemeen, zowel binnen als geluid van buitenaf.

Ontbijt was uitstekend!! De kamers waren erg gehorig/veel bij-buitengeluiden.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Toplocatie voor bootgangers naar Hoek van Holland vroeg in de ochtend!!!
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Heb weinig geslapen, het was enorm warm op de kamer. Er kon maar een klein raampje open. Dit hoorden we ook van meerdere mensen die er deze nacht geslapen hadden. En...het is erg!!! gehorig (sorry snurkende buurman...)

Super locatie tov Ferry naar Hoek van Holland (5 minuten), uiterste incheck was nl 8.15 uur. We konden bij het hotel al een uur eerder inchecken en dus nog even lekker een middag aan het strand zitten terwijl al onze spulletjes veilig op de hotelkamer cq in de auto op de parkeerplaats van het hotel lagen. Eind vd middag heerlijk op het terras van het hotel drankje gedronken en daar super gegeten. Ontbijt kan al va 6 uur.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Prima verblijf voor een overnachting.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

De bedden waren niet goed en kraakten op kamer 6. Ontbijt was matig.

Ligging van het hotel is ideaal als je met de dagboot vanuit NL komt. Je bent er echt binnen tien minuten, parkeergelegenheid is ruim voldoende. Personeel is vriendelijk.

reeds hierboven gedaan.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

wij hebben een andere kamer gevraagd voor de terugreis, maar dat kan NIET (!!!) moet lokaal =in NL=geregeld worden, wie verzint zoiets? terugreis OK kamer verwisseld dus geen problemen meer.

ontbijt ok , kamers voor disabled!!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Mooi hotel waar je heerlijk in de tuin op het terras kan zitten, lekker kunt eten. Top.
    • Tweepersoonskamer nr. 3

De badkamer was erg krap en de kamer had erg weinig mogelijkheid tot frisse lucht.

Mooie tuin en terras, vriendelijk personeel, goed eten en gezellige bar.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Dicht bij Stena-line was erg prettig en praktisch.
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Het geluid van de ventilator vanuit de badkamer die ook nog eens enige tijd doordraaide was echt heel storend. In algemeen waren de slaapkamers ook gehorig.

Dicht bij Stena-line was erg prettig en praktisch.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Als er een ander hotel is om te overnachten voor een vergelijkbare prijs dan neem ik de andere
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Wifi was niet op all kamers maar wel in de gangen . Onze kamer had dan ook geen Wifi. De keuken was al dicht toen we aankwamen (20.50 uur!) en in het dorp ws niet anders open dan afhaal junkfood shops

(1) Het bed, (2) je kunt zo het dorp in lopen en (3) vooral dichtbij de haven.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Zeer comfortabel
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Niets is ons tegengevallen. Het ontbijt hebben we niet gebruikt omdat we vroeg aan boord het schip van de Stenalijn moest gaan.

Comfortabel kamer op een goede locatie. Het hotel had een aangename sfeer , gezellige bar en terras

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Bereikbaarheid vanaf de ferry.
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

Kamer erg gehorig en bedden niet comfortabel. Slechte badkamer voorziening.

Bereikbaarheid vanaf de ferry. Uitstraling hotel is goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gastvrijheid
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

Bedden zijn smal en kort. Verwarming staat hoog.

Gastvrijheid

Mooie ruime kamer, dubbel geïsoleerde ramen.
    • Executive Tweepersoonskamer Bagshaw

Mooie ruime kamer, dubbel geïsoleerde ramen. Weinig lawaai. Elke zondag carvery!

Mooi historisch pand.
    • Eenpersoonskamer nr. 2

Mooi historisch pand. Prettige ontvangst. Full english breakfast.

rustige kamer aan de achterkant

het was OK.

rustige kamer aan de achterkant

Juist geschikt voor 1 nacht.perfecte ligging na ferry overtocht
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Erg kleine kamer en badkamer, weinig plaats om koffer open te leggen

Heerlijk ontbijt,prachtige Ontbijtruimte,zeer mooie inkomhal

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Overnachting
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 1

De vloer kraakte als je door de kamer liep.

De oude stijl in het hotel.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer goed en flexibel
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

De kamer zoals geboekt met booking was zeer klein en achter de keuken. Met een beetje aandringen kregen we een aanzienlijk betere kamer

Goed bed.
    • Executive Tweepersoonskamer Nelson

Kamer lag aan luidruchtige weg.

Goed bed.

lekker Engels, uitstekende bar waar men ook kon eten met kids

lekker Engels, uitstekende bar waar men ook kon eten met kids

Perfect bruggenhoofd.
    • Executive Tweepersoonskamer Fryatt

Het spoelmechanisme van de WC werkte niet goed.

Heerlijk dicht bij de boot dus s'morgens ontspannen inschepen.

Prima verblijf voor één overnachting, bijv. Voor vertrek of bij aankomst veerboot.
    • Executive Tweepersoonskamer Nelson

Je moet er niet heen gaan voor de mooie omgeving.

Ideale tussenstop voor de veerdienst Harwich-Hoek van Holland.

Dichtbij ferry (10 minuten rijden)

Erg warm op de kamer, had wel even een raam open gezet kunnen worden.

Dichtbij ferry (10 minuten rijden)

Prima verblijf in een armoedige plaats.
    • Executive Tweepersoonskamer Nelson

De ontbijt tijd was niet afgestemd op het vertrek van de veerboot naar Nederland.

Lekker gegeten!

ouderwets ,smerig badkamer

ouderwets ,smerig badkamer

Goed adres voor de boot naar Nederland/Engeland
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 6

Het ontbijt was niet uitgebreid, wel lekkere koffie. Het is een prima adres als je de boot naar Nederland neemt, haven in 5 minuten bereikbaar.

De locatie, dichtbij de boot naar Nederland.
    • Executive Tweepersoonskamer Fryatt

De locatie, dichtbij de boot naar Nederland. Het was de 2e keer in dit hotel.

Goed einde van de vakantie!
    • Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden nr. 5

De locatie, prachtig gebouw met mooie tuin waar je heerlijk kunt eten.

Lekker dichtbij de boot en toch rustig gelegen

Lekker dichtbij de boot en toch rustig gelegen

prima!

niets te klagen

prachtig hotel en lekker dicht bij de haven. Prima verblijf gehad en heel vriendelijk personeel. gezellige bar!

Erg warm op de kamer.

Het fraaie interieur

Mooi pand!

Het mooie pand.

Sfeer en bar waren prima!
    • Tweepersoonskamer nr. 3

Standaard ontbijt was niet veel....

Sfeer en bar waren prima!

Mooi gebouw

Mooi gebouw