Beoordelingen over Tudor Court Hotel 3-sterren

10-12 Norfolk Square, Paddington, Westminster, Londen, W2 1RS, Verenigd Koninkrijk

#790 van de 977 hotels in Londen

6,2

Heel basic, maar propere slaapgelegenheid, centraal gelegen om Londen te verkennen.

Wij hadden toch iets méér van het ontbijt verwacht.

Kamers waren klein (wat we verwacht hadden), badkamertje was super klein. Het ontbijt was heel pover (gebakken ei, soort gebakken ham (niet echt bacon), gebakken heel klein worstje, bonen, toast, marmalade of jam, koffie en lauw fruitsap) Je zit in een soort reftertje, het bijhorend keukentje is onder de baan. Men is heel blij als je rap ontbijt, want ze vragen plaats te maken voor de volgende gasten. Maar voor die prijs denk ik dat je in Londen niet meer mag verwachten? Het hotelletje bevindt zich heel dicht van Paddington Underground station, dus ideaal voor wie de stad wil bezoeken. Je bent er immers niet om op je kamer te zitten, maar enkel om te slapen...

Locatie geweldig, kamer wat minder.

Badkamer echt megakrap, je kon je kont er niet in keren. Weinig opbergruimte of ruimte om je koffer te plaatsen. Geen lift aanwezig dus elke dag meerdere keren 6 trappen op en af. Boven ons was de trap naar de eenpersoonskamers met gedeeld toilet op de gang (daarvoor moesten ze 2 trappen omlaag) mensen houden dan ook niet rekening met anderen dus tot laat in de nacht hoor je het gestamp of lopen/rennen op de trappen. Zeer gehorig met andere kamers. Qua personeel zijn de vrouwen echt alleraardigst vooral met ontbijt verzorgen. Maar de mannelijke receptie collega wil je echt niet hebben.

Locatie geweldig, bed was ook lekker. Parkje recht tegenover het hotel.

1 nacht was ok, redelijk geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 nacht was ok, redelijk geslapen. Maar kamer die gereserveerd was, zou om 1300 klaar zijn. Om 1500 was de kamer niet schoon (wel de sleutel gekregen), andere kamer gekregen met een zeer kleine badkamer op de 6de verdieping. Terwijl de gereserveerde kamer in de kelder was. Aangezien het het heel warm was, had de kelder prettiger geweest qua warmte.

Samen met mijn zusje en moeder een lang weekend genoten in...

Samen met mijn zusje en moeder een lang weekend genoten in Londen. We hebben hier 3 nachten geslapen. Mijn zusje en ik sliepen samen op een kamer op de begane grond. Je hoort hier wel het geluid van de metro. Zelf vond ik dit niet storend, want ik ben wel wat gewend in grote steden. Mijn zusje de eerste nacht wel, maar later was ze eraan gewend. Mijn moeder had een eenpersoonskamer op de 3e verdieping. Ze had een gedeelde badkamer, maar dit was helemaal oké. De kamers zijn 'basic' en aan de kleine kant, maar alles is erg schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Super! Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we van de eigenaar een schaaltje warme curry. Al 25 jaar maakt het personeel dat iedere donderdag voor 150 daklozen. Ze brengen dit eten naar een afhaalpunt. Fantastisch! Het ontbijt is prima. Je krijgt English Breakfast: scrambled eggs, beans, sausage, ham, toast, jam, koffie/thee en jus d'orange. Alles is vers en smaakte goed. Het personeel komt het eten brengen aan tafel en als je iets extra's wilt is het geen probleem. Heel vriendelijk. Van Massio achter de receptie hebben we goede tips gehad voor Londen. Hij nam ruim de tijd om mee te denken. Qua ligging is dit hotel perfect. Er zijn veel bus- en metrolijnen in de buurt op een kleine loopafstand. De wijk zelf is ook gezellig met leuke barretjes. Hier hebben wij ook een avond van genoten. Kortom: dit hotel is een aanrader!

Prima uitvalsbasis voor citytrip Londen

De badkamer in de familiekamer is erg klein. Het geluid en de trillingen van de Underground.

Alles was prima voor wat je kunt verwachten voor die prijs. Het metrostation Paddington op 1 minuut wandelen. Receptie is tot laat open. Het is rustig in het hotel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fijn verblijf op een perfecte locatie
    • Kleine Eenpersoonskamer met gedeelde badkamer

De eenpersoonskamer was wel heel erg klein. Ik had verwacht dat het niet groot zou zijn maar er was weinig bewegingsruimte. Maar aan de andere kant: je bent er niet veel dus is het goed te doen voor een paar dagen.

Locatie is perfect, heel centraal gelegen. Als je alleen reist is dit een fijn hotel: klein en overzichtelijk. Gebruik maken van de gedeelde badkamer was prima te doen. Bij het ontbijt was er genoeg keuze en het werd a la minute vers voor je gemaakt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Leuke locatie, hotel wat minder
    • Kleine Eenpersoonskamer met gedeelde badkamer

Geen lift, kamer was wel erg klein en keek uit naar een muur. Doucheput was verstopt en mijn bed liep af waardoor ik steeds wakker werd zodat ik er niet af zou vallen.

Ontbijt was goed en de persooneel vriendelijk

Tudor Court House Paddington, voor herhaling vatbaar.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Afdrogen beter buiten de badkamer (te krap).

Proper, echt vlakbij de metro van Paddington, rustige buurt (lagen vooraan: bij goed weer wel wat lawaai van pub in de buurt maar het hield ons niet wakker), klein parkje voor de deur, eetmogelijkheden en nachtwinkel om de hoek, kleine kamer maar wel een goed bed, propere kleine badkamer, ontbijt bediening aan tafel, bagage kan je achterlaten in een gang naast de lobby.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

We zijn de hele dagen op stap gegaan was leuk, hotelkamer alleen om te gaan slapen
    • Compacte Tweepersoonskamer

ruimte in de kamer en in de badkamer. Alleen een bed met nachtkastjes en kledingkast in de kamer een ingebouwd kleine badkamer cabine. Verwarming deed het niet, wel minikacheltje op stroom dat veel herrie maakte. Douchehok zo klein dat je het douchegordijn raakte

Wijk in Londen was leuk

het enige wat redelijk was, waren de bedden.
    • Standaard Driepersoonskamer

Badkamer + toilet zo klein dat je niet kon omvallen; samen 1 m2. Geen lift, te korte bedden. Erg kleine kamer, vieze gordijnen.

het enige wat redelijk was, waren de bedden. Alleen waren de bedden te kort voor ons. De locatie ten opzichte van metro was goed.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

prima locatie, goede prijs/kwaliteit, dichtbij metro en in de buurt leuke restaurantjes.
    • Compacte Tweepersoonskamer

in de beschrijving van booking.com stond met te kleine letters de afmeting van het 2 pers bed weergegeven, zo ook dat er geen ontbijt bij was inbegrepen. Het hotel was geboekt en betaald met creditcard (dit kon niet anders) door iemand die er niet bij was. Hij heeft vraag gekregen van de hoteleigenaresse of hij even de achterkant van zijn creditcard wilde doormailen. Hij heeft dit niet gedaan en uiteindelijk waren de 4 laatste cijfers van zijn card ook goed genoeg. Vervelend en wekt geen vertrouwen.

Ondanks dat dit niet geboekt was boden de eigenaren 2x 1pers bed plus een gratis ontbijt aan

Goede ligging, vriendelijk personeel.

Kleine badkamers en zeer kleine douchecel. Ontbijt is zeer beperkt en eentonig.

Goede ligging, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Matig.
    • Kleine Eenpersoonskamer met gedeelde badkamer

Kamer was zeer klein, ontbijt had iets meer mogen zijn.

Locatie.

een ramp
    • Kleine Eenpersoonskamer met gedeelde badkamer

geen water in de douche !!!!!!!

Dichtbij de metro

Dichtbij de metro

Locatie en het personeel

Het bed was minder comfortabel dan gehoopt

Locatie en het personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Hele vriendelijke mensen en heel behulpzaam.

Hele kleine badkamer/douche, kamer was stoffig en vrij harde matrassen.

Hele vriendelijke mensen en heel behulpzaam. Echt Engels ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Hotelpersoneel was beleefd maar niet supervriendelijk.

Hotelkamer was veel te klein en ook de badkamer. Badkamer was 1.5m op 1.5m en hierin zat toilet, douche en lavabo! Was echt veel te krap!! Bed was heel goed, ideaal om in neer te ploffen na een dag sightseeing. We konden onze bagage achterlaten in het hotel maar die stond niet in een aparte ruimte, gewoon in een kleine gang, wel uit het zicht van iedereen. Receptie en achterliggend bureau is superrommelig!

Hotelpersoneel was beleefd maar niet supervriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Bijzonder vriendelijk personeel.

De prijs is hoog, de December maand zal hier de oorzaak van zijn

Bijzonder vriendelijk personeel. Veel restaurants dichtbij. Busverbinding naar de City op 500 meter.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Voor deze prijs in centrum van Londen - mag je niet klagen.

Het is in een groot oud huis - kamers bereikbaar via allerlei trappen / enige conditie vereist.

Voor deze prijs in centrum van Londen - mag je niet klagen. Vlakbij Picadilly metro en vlakbij prima eettentjes waar je nog iets kan eten en of drinken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

De vriendelijkheid van het personeel.

Badkamer was zeer minuscuul

De vriendelijkheid van het personeel. Verder: ontbijt was goed, wifi was goed, locatie goed tov de metro en een paar leuke bars.

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Dicht bij de metro, 24 uurs receptie, vriendelijk personeel,...

Met z'n drieën was het aan de krappe kant, vooral de douche (maar goed, is dat echt een tegenvaller voor 5 minuten per dag?). En de trappen: wij zaten op de 3e verdieping, wat een beste klim was.

Dicht bij de metro, 24 uurs receptie, vriendelijk personeel, prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Locatie vlak bij underground station en vele leuke...

eigenlijk niks

Locatie vlak bij underground station en vele leuke restaurants in de buurt Prima ontbijtservice, inclusief. Prijs kwaliteit en personeel oké.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

De kamer was heel erg vies.

De kamer was heel erg vies. De douche was kapot.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

prima locatie dicht bij metro

een erg kleine kamer met een erg kleine douche die bij gebruik bijna overstroomt

prima locatie dicht bij metro Heel aardig personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Locatie: dicht bij metrostation.

Heel krappe badkamer.

Locatie: dicht bij metrostation.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

Internet meer ingewikkeld dan deze kog nooit gezien...maar werken voor geen meter.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

gastvrijheid snel bij metro

kleine kamer en uitzicht

gastvrijheid snel bij metro

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima ligging met openbaar vervoer in de direkte nabijheid,...

Matig ontbijt in kleine ruimte, kleine kamer zonder zitgedeelte.

Prima ligging met openbaar vervoer in de direkte nabijheid, prima bedden.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Dicht bij trein en metro.

Douche wel erg klein

Dicht bij trein en metro.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Lokatie, ontbijt, personeel.

Erg kleine badkamer.

Lokatie, ontbijt, personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Het bed en het ontbijt

Dat er van mijn visa een copie werd gemaakt zodat ik deze voor mijn eigen veiligheid moest blokkeren !!!

Het bed en het ontbijt

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.