Beoordelingen over Village Hotel Maidstone 3-sterren

Castle View, Forstal Rd, Sandling, Maidstone, ME14 3AQ, Verenigd Koninkrijk

#8 van de 19 hotels in Maidstone

een aanrader

hoofdkussens, de verwarming kon niet lager gezet worden, vensters gingen niet open, het was zeer warm in de kamer.

Mooie moderne kamers, voorzien van alle comfort

Ideaal voor een kort verblijf, zeker met kinderen.

Niets bijzonders tenzij het feit dat eten in het restaurant wat "internationaal" is, maar wat verwacht je? De bediening was wel zeer vriendelijk!

Van buiten uit zag het hotel er wat oud uit, maar vanbinnen is het vorig jaar in casco gezet en volledig vernieuwd. De kamers zijn groot en comfortabel, de badkamers bijzonder net. Beneden in het hotel is een ruime fitness met zwembad. De installaties zijn danig groots en professioneel dat deze fitness ook als afzonderlijke club functioneert.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima bevallen

Het bed was erg smal met 1.40. Ik miste bij het ( typisch engels) ontbijt wat rauwkost en een gewoon plakje kaas.

De kamer was heerlijk, vlak bij de snelweg maar geen last van het verkeer, goede isolatie dus.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Had al eerder een paar dagen in een Village hotel overnacht,...

Had al eerder een paar dagen in een Village hotel overnacht, en dat was me zo bevallen, dat ik wanneer ik in Engeland ben, als eerste naar een Village hotel zoek. Vriendelijk personeel, en een zeer goede keuken.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Uitstekend hotel!

Slechts 1 stoel op kamer. Extra stoel is welkom

Kamers uitstekend. Zeer geluidsarm!!uitststekende bedden. Goed ontbijt. Centrale ligging. Starbuck's in hotel!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

OK

Zelfs na de vernieuwing van de kamers nog geen airco wat het ook nu weer vrij benauwd maakte. Enkele jaren geleden was het ook al zo maar toen was het warmer, dus ik dacht dat het daar aan lag. Niet dus. Er staat wel een dyson luchtkoeler maar dat is toch niet hetzelfde.

De kamers waren recent opnieuw ingericht en mooi. Goede bedden. Toffe badkamer.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Hotel met mixed feelings.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel is m.i. vooral geschikt voor zakenmensen. Er is totaal geen info voor toeristen te vinden, geen folders van bezienswaardigheden, gewoon niets. De receptie is zeer beperkt, een vierkant blok in de hal met vier plekken waar je zelf in kunt checken, zelf even uitzoeken hoe dat moet... Er staat 1 iemand bij de receptie die ook telefoontjes moet afhandelen en daar over het algemeen prioriteit aan geeft. Als ze overigens tijd voor je hebben zijn ze erg aardig. Het avondeten in het restaurant is niet heel indrukwekkend. Als je iets neemt uit de specials categorie ben je het beste af. Vwb de kamers, deze zijn leuk modern ingericht, bed is uitstekend, badkamer leuk om te zien, maar de glaswand bij de douche is te kort waardoor het water veel buiten de douchebak terecht komt Wij hadden een kamer aan de achterkant met uitzicht op de leveranciersingang/afvalplaats en airco, niet echt mooi dus. Als bijverschijnsel mochten we dag en nacht genieten van het zoemen van de airco die naar men zei van het zwembad was. De zoem was zo luid dat die zelfs met ramen dicht goed te horen was, met ramen open viel er dus niet te slapen. Conclusie: hotel heeft potentie, leuke voorzieningen maar bij de renovatie zijn er kansen gemist. Zakelijk uitstekend om een nachtje door te brengen of te vergaderen bij de Starbucks maar voor een gezin wat mij betreft niet geschikt.

Het ontbijt was redelijk tot goed, compleet full english breakfast was ruim beschikbaar. Het zwembad was erg mooi, vooral geschikt voor volwassenen, wordt ook gebruikt voor zwemles en baantjestrekkers. Het fitness centrum zag er geweldig uit wordt ook goed gebruikt door de lokale bevolking. Een Starbucks in het hotel is natuurlijk altijd een aardig idee, jammer dat hij in de avonduren gesloten is.

We waren en route van Dover. Het was vooral makkelijk om zo een prima accomodatie te vinden in de bu

Zeer ruime kamer. Goede douche. Lekkere bed.

Goede prijs kwaliteisverhouding en levendige pub

Stukje van de stad en geluid afkomstig van ventilatoren.

Engels ontbijt en dat vult!

Prima hotel voor doorreis, vooral vanwege gunstige ligging

Geen idee

Mooie ruime kamer, de badkamer was schoon en ruim, vooral de douche. Heerlijk kunnen eten in het restaurant ondanks onze late aankomsttijd

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Spa

Snelheid van het bar personeel

Spa

Pijs mag voor hetgeen geboden iets lager

Pijs mag voor hetgeen geboden iets lager

desillusie, verwacht qua schoonheid meer van zo'n lokatie

badkamer was niet goed schoongemaakt, ondergoed van vorige gast lag nog op vloer, handdoeken waren ook niet aangevuld.

Heerlijk ontbijt

Zeer tevreden

Top bedden! Zalig geslapen Hygiëne super Personeel vriendelijk Fietsers welkom

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Comfortable en modern

Kamers heel mooi en badkamer heerlijk. Gratis WiFi ook een bonus

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Voor de kinderen gratis wifi.

Onze kinderen waren 13 en 15 jr en ze mochten niet zonder een ouder zwemmen. Dat vonden we belachelijk. Ze kunnen nl al zwemmen van hun 6 jr.

Voor de kinderen gratis wifi. We vonden het allen een zéér goed bed om in te slapen!

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

We kwamen pas erg laat aan en waren erg moe.

De postcode klopt niet en er staat geen huisnummer bij. Omdat er een weg afgesloten was, was het hotel slecht te vinden.

We kwamen pas erg laat aan en waren erg moe. Het personeel hielp ons erg vriendelijk en konden snel naar bed.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Makkelijk aan te rijden

De badkamer is verouderd. Er zaten vochtvlekken op de ombouw van het bad. Ombouw sluit niet meer goed om het bad en slecht in de verf. ZAg er nu niet hygiënisch uit. Miste een inloopdouche.

Makkelijk aan te rijden

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Ligging, ontbijt, faciliteiten.

kamer is hoognodig aan renovatie toe.

Ligging, ontbijt, faciliteiten.