Beoordelingen over Wardonia Hotel 2-sterren

Argyle Street, Camden, Londen, WC1H 8ER, Verenigd Koninkrijk

De douche was prima.

Heel kleine kamer, met praktisch geen bergruimte (kledingkast met 4 hangers, geen schappen), kleine wastafel ter grootte van een slakom, klein planchetje, constant problemen met de afstandbediening, wiebelend bed, leek wel een hangmat, en omdat de kamer zo klein was sloeg de ventilator in de badkamer al aan wanneer je een vinger uitstak.

De douche was prima.

Dit hotel boek ik nooit meer

smalle gang en trap om kamer in de kelder te bereiken, vieze vloerbedekking in de kamer, onhandige afstap naar de badkamer

fijne douche, elke dag schone handdoeken

De locatie ten opzichte van Kings Cross St.

- Enorm gehorig - Piepkleine kamertjes - Viezige vloerbedekking in de kamer - Tweepersoonsbedden van 1 meter 20. - Enorm klein badkamertje (met lekkende kraan) - Behoorlijk duur voor wat je krijgt

De locatie ten opzichte van Kings Cross St. Pancras Station is ideaal voor mensen die met de Eurostar Trein reizen richting Londen: Win je veel tijd mee.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Value for money!

Elke keer als je de badkamer betreedt gaat de afzuiger aan, dat is hinderlijk 's nachts.

Heel goede prijs-kwaliteitverhouding, gunstige ligging tov St Pancras International, rustig gelegen, alles heel simpel maar wel goed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

heerlijk weekend op deze schone en kleine kamer op twee minuten lopen van kingscross

Het personeel was niet allemaal even vriendelijk. Je had het gevoel dat hoi zeggen sommige medewerkers van de receptie al te veel was.

De locatie, en de prijs/kwaliteit van de kamer. Klein maar meer heb je niet nodig op een stedentrip.

Goed voor kort verlijf
    • Grote Eenpersoonskamer

De kamer en badkamer waren heel klein, maar dit wisten we op voorhand. Het tapijt in de kamer was een beetje vuil.

Hotel bevindt zich in een rustige straat vlakbij Kings Cross Station. Kamer (behalve taptijt) en badkamer waren proper.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima hotel (voor dit bedrag) op perfecte locatie in Londen

de grootte van de badkamer

de kamer was schoon, beddengoed ook. Prima bed. De badkamer was schoon maar erg klein. De locatie is ideaal, zo dicht bij Kings Cross.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voor herhaling varbaar, toch voor max. 2 overnachtingen.
    • Grote Eenpersoonskamer

Beetje last van lawaaerig sanitair van de buren. De badkamer was piepklein met een handwasser i.p.v. een lavabo. De douche daarentegen was uitstekend, zeker naar Londense normen.

Zeer propere kamer, hoewel wat klein. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Vlakbij St-Prancras maar wandel maar voorbij dit hotel

Kamer is héél klein, zo klein dat de haardroger naast het bed hangt, want in de 'badkamer' geen plaats. Ook geen kast beschikbaar. Echt minimalistisch. Tevens heb ik mijn bedenking bij moest er brand uitbreken. Er zijn wel zogenaamde firedoors maar in de gang (ik had kamer in de kelder) kun je niet met twee mensen naast elkaar passeren. Het is echt hopen dat daar niets gebeurt zoals een brand. Ook de bagageopslag laat te wensen over. Er staat wel een cijferslot maar deur is niet dicht. Hopelijk is er niemand met jouw bagage vandoor want er is helemaal geen controle. De receptionisten doen niet veel meer dan je betaling te aanvaarden. Voor mij geen goede ervaring. Goedkoop volgens Londense normen, maar nooit meer!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Zeer centraal gelegen hotel met simpele faciliteiten.
    • Grote Eenpersoonskamer

Het toilet trok slecht door, de wifi was erg traag en de kamer was tussendoor niet echt schoongemaakt (niet gestofzuigd, wel bed opgemaakt, etc.) en de badkamer was gedateerd.

Ik kwam iets na 11 uur aan om mijn koffer te droppen, maar ik mocht al meteen in mijn kamer, top! Verder ligt het hotel zeer centraal, slechts op enkele minuten van station King’s cross-St. Pancras(met vele metrolijnen). Er waren koffie en thee faciliteiten aanwezig.

Schoon, goede ligging, prima om te slapen.

De kamer bleek wel heel erg klein. De ene moest gaan zitten als de ander naar de badkamer wil. Gelukkig zijn wij de hele dag op pad en alleen ‘s nachts op de kamer.

De ligging van het hotel. Aardig personeel.

ok bed, slechte wifi

ik zat beneden met een super slecht wifi bereik en zelfs bereik via de telefoon was beperkt. zakelijk gezien niet handig als je bijna onbereikbaar bent.

bedden waren wel ok, en verschillde kussens erbij, wat wel handig is.

Klein maar fijn.

Ontvangst/vriendelijkheid personeel.

Kleine, schone kamer en heeft toch alles wat je nodig mocht hebben. Dichtbij King's Cross station en toch relatief rustig gelegen. Genoeg mogelijkheden om snel bij bezienswaardigheden te komen.

24h receptie, dicht bij openbaar vervoer, klein maar schoon en prima voor een paar dagen.

De kamer en het bed waren erg klein en niet erg gezellig: prima om alleen te slapen en de rest van het weekend Londen in te gaan, maar als stel niet geschikt voor een romantisch weekendje. Het was redelijk rumoerig: andere gasten op de gang kon je in de kamer goed horen.

De locatie: op loop afstand van Kings cross/st pancreas station en de underground halte. Personeel was vriendelijk, we kregen direct schone handdoeken toen we een handdoek met een vlek erop hadden gekregen.

Net hotel, top locatie.

Geen lift in hotel, super kleine kamers, erg smal 2 persoons bed meer twijfelaar, wel goed matras. We hebben tijdens ons verblijf uograde gedaan naar triple room zodat we een 2 en 1 persoons bed hadden en iets meer ruimte. Ben je met z'n 2en boek voor die prijs dan een triple room.

Netjes en schoon, locatie was helemaal top 2 min lopen naar metro en treinstation Kings Cross. We komen hier zeker terug maar boeken dan een triple room voor die prijs.

4,0
    Dit was niet zoals verwacht, geen fijn verblijf in het hotel.

We hadden een kamer voor 3 personen, in de kelder , met heel veel lawaai! De medewerker aan de balie was erg onvriendelijk. We waren iets later met uitchecken (30 min) en hij dreigde ons met de extra kosten van 25 pounds.

Locatie was prima en we konden gelijk met de metro en bus overal heen.

Dichtbij de trein- en metrostations St Pancras en Kings...

Piepkleine kamer, tegen een relatief hoge prijs. Geen ontbijt.

Dichtbij de trein- en metrostations St Pancras en Kings Cross. Daar valt ook uitstekend te ontbijten (Kings Cross).

Prima betaalbaar hotel voor een korte periode
    • Grote Eenpersoonskamer

Er viel weinig tegen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De kamer had een wat kleine wc/badkamer maar voor deze prijs kan je niet veel verwachten. De bagage opslag is gratis maar niet beveiligd. Er werd gewaarschuwd om geen kostbare spullen achter te laten.

De ligging bij King's Cross in een rustige straat is perfect. Goede bedden, rustig slapen. Goed bereikbaar vanaf Stansted en Luton airport. De prijs was goed. Gratis bagage opslag na uitchecken. Eetcafeetje naast het hotel (zie foto)

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Geweldig!

De deur van de badkamer die niet open kon blijven, gezien de zeer beperkte ruimte in de badkamer was dat wel handig geweest, al was het enkel om geen benauwd gevoel te hebben als je je tanden poetst. Maar dat is ook maar een detail :)

Gezien de relatief lage prijs waren we positief verrast met het comfort van de kamer. Die was wel heel erg klein, maar meer heb je eigenlijk niet nodig. We sliepen prima, niet te veel lawaai buiten of van de andere kamers. We kregen zelfs een waterkoker met thee en koffie. Alles was ook heel erg proper, van de receptie tot de kamers en de gangen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Bereikbaarheid van het station Pancrass + bereikbaarheid van...

Ontbreken van een gemeenschappelijke ruimte.

Bereikbaarheid van het station Pancrass + bereikbaarheid van het bezienswaardigheden die we uitgezocht hadden.

Enkel de locatie is super

De geur, de vriendelijkheid van het personeel, het kruipkot van een kamer, de badkamer waar we niet in konden bewegen, het hele kleine raampje. De gigantische hitte in de kamer, het bed dat scheef stond, de springveren die je voelde door de matras,

De locatie is super, vlakbij alle metrolijnen

Kamers zijn heel basic maar waren op zich schoon en er waren...

Personeel was wisselend, sommigen erg behulpzaam bij anderen kon er nauwelijks een gedag van af. De laatste dag wilde ik de bagage achterlaten om die later op te halen, dit had ik van tevoren nagevraagd en was mogelijk. Die laatste dag echter bleek de bagage ruimte een niet afgesloten kamer te zijn zonder toezicht waar ik mijn spullen niet zomaar kon achterlaten en ik dus alles mee moest slepen de hele dag. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en viel me erg tegen.

Kamers zijn heel basic maar waren op zich schoon en er waren iedere dag schone handdoeken. De locatie is fijn, niet al te ver van het centrum en om de hoek bij St. Pancras.

de ligging was dichtbij het station en de metro, de receptie...

We zaten in de kelder, muren waren dun (= niet geluiddicht), Kleine badkamer

de ligging was dichtbij het station en de metro, de receptie was 24/24 open

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Ondanks de frisse lentenacht en een wijd open raam was deze...
    • Grote Eenpersoonskamer

Ondanks de frisse lentenacht en een wijd open raam was deze kamer, of beter:deze kast, veel te heet om te kunnen slapen. Het bed is te smal, je rolt naar het midden, je voeten steken er uit, er is plaats om om beurten recht te staan, je stoot je hoofd overal, maar de ligging van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Super locatie, kamers klein maar prima voor een stedentrip.

Een erg kleine kamer en een klein bed, maar voor een stedentrip is dat wat ons betreft niet zo'n probleem. Naast het bed aan de kant van de muur was het wel erg vies.

De locatie is super!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Aangenaam voor een korte periode

Ontzettend kleine kamer, geen plaats voor kleding of koffer te stockeren. Dus maar alles onder bed geschoven. Verschrikkelijk slechte WiFi, oke je kan denken 'dat heb je niet nodig op vakantie', maar als individuele reiziger is het toch wel fijn als dat ook goed werkt. Het bed is erg klein en kort, slechts 70cm breed en mijn voeten staken er uit. Er werd ook geen ontbijt voorzien, maar er is voldoende in de buurt.

De locatie is erg goed, letterlijk 200m van St. Pancras international/kings cross en dus zo op de eurostar. Bij vertrek en aankomst geen gedoe met je bagage op bus of metro. Vlakbij de metro waar de Victorialine ligt, dus je kan ook de nighttube gebruiken. De kamer werd dagelijks schoon gemaakt en van verste handdoeken voorzien.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goede locatie en netjes

De kamers zijn erg klein. Maar aangezien je er alleen slaapt is dit niet zo'n groot probleem.

Geweldig en centraal gelegen van de locaties waar wij naar toe wilden.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Goed uitvalsbasis. Schoon bed en douche.

Geen tafel op de kamer, geen lobby of verblijfruimte, geen ontbijt, maar ruimschoots horeca in de buurt. Prima uitvalsbasis.

Locatie op loopafstand van Kings Cross / St Pancras station. Handig als je met Easy Jet op Luton airport vliegt. Rustige straat, 15' lopen van London College en British Museum.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Goed maar te klein.

Kamer is echt veeeeeel te klein. Twee stappen en je zit in het toilet je kan je amper bewegen of draaien en het bed is ook veel te klein voor twee personen!

Vriendelijk personeel en propere kamer.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Rustig en schoon hotel voor weekendje weg

Grootte van de kamer viel wat tegen en was erg klein. Het fonteintje van de badkamer was onhandig klein.

Rustige ligging ondanks dat je snel in het centrum bent. 24u bezetting van de receptie. Schone kamer en faciliteiten in de kamer/badkamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Dichtbij St Pancras/Eurostar & metro

Ons niets, maar als je luxe zoekt, is het niets voor jou

Dichtbij St Pancras/Eurostar & metro Eenvoudig maar goed Kleine kamers maar comfortabel Prijs (in vergelijking met andere hotels in Londen) Gratis bagage stallen de dag van vertrek

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Leuk hotel!
    • Grote Eenpersoonskamer

Het was op de kamer erg warm! Ook het bed is aan de smalle kant.

Kamers zijn klein maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Helaas zit er geen echt Engels ontbijt bij. Maar om de hoek zit een fantastisch tentje waar je dit kunt bestellen. Ligging is prima. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Prima voor enkele dagen London!

De ligging is goed, uitstekend bereikbaar, 's nachts erg stil ookal zit je vlakbij kings cross. De kamer zelf vond ik mooi en schoon, alsook de badkamer.

Kleine krappe kamers

Aanpassingsvermogen en flexibiliteit onmisbaar

De tweepersoonskamer was piepklein, geen kastruimte, bed is een twijfelaar, ontbijten niet mogelijk.

Locatie;
    • Grote Eenpersoonskamer

Zeer kleine kamer en zeer kleine badkamer

Locatie; vlakbij st Pancras

Compacte kamer, uitstekend sanitair.

Compacte kamer, uitstekend sanitair. Heerlijk bed en heel schoon. Top locatie.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Schone badkamer.

Matras beetje zacht en hobbelig.

Schone badkamer.

De locatie!

Bed was wat aan de kleine kant, maar lag verder prima!

De locatie!! Super. Alles was schoon

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Een basic hotel met een geweldige ligging, dicht bij het...

Een basic hotel met een geweldige ligging, dicht bij het station maar toch heel rustig. Prijs-kwaliteit ok

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Uitstekende prijs-kwaliteit op centrale locatie

Ruimte (kleine kamer), ventilatie (erg warm!)

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

In badkamer geen handdoekrek en plakje voor toiletspullen en toilettas

Schoon prijs/kwaliteit goed Vlakbij station

Heerlijk bed!

Heerlijk bed! Superharde straal onder de douche. Inderdaad klein maar heeft alles en de mensen die klagen moeten haast wel mega zeurpieten zijn.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Klein bed.

Locatie, dichtbij station en metro

Comfort van het hotel.. mindere matras, douche liep direct over,...

Locatie, dichtbij station en metro

Zeer gezellig voor kort verblijf, hygiëne zeer goed

Zeer gezellig voor kort verblijf, hygiëne zeer goed

geschikt als korte verblijfplaats

het zijn kleine kamers

rustig gelegen op wandelafstand van het station

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Hygiëne het was niet schoon.

Hygiëne het was niet schoon. Oud klein en versleten

Accomodatie te duur voor wat er geboden is

Te duur

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ok als basis

super tiny room

locatie

Beoordeling Wardonia

De matrassen en de badkamer

Leuke korte vakantie

Te kleine kamer

Afstand tot Kings Cross en St Pancras

Goede ligging

Klein kamer

Proper

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ben tevreden.

Kamers zijn zeer klein. Een extra planke aan de muur om iets op te leggen zou al helpen.

goed, schoon en dicht bij een groot metro station

ontbijt was niet mogelijk, kamer was aan de kleine kant

De ligging en hygiene

bedden zijn erg smal

vlakbij trein en metro

De locatie was super!
    • Grote Eenpersoonskamer

Dit was de kleinste kamer tot nu toe waar we verbleven zijn.

De locatie was super!

prettig verblijf onder prima weersomstandigheden

grootte van de éénpersoonskamer viel wat tegen; geen lift

hotel op loopafstand van de eurostar terminal; rustige kamer

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

kamers enorm klein eén geen lift

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Badkamer was heel schoon.
    • Grote Eenpersoonskamer

Fonteintje in de badkamer ipv een wastafel. Erg onhandig. Tapijt in de kamer. Maar ja, dat vind je veel in Londen.

Badkamer was heel schoon.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

We hadden alles wat je nodig had en de locatie was ideaal...

De WiFi was niet optimaal

We hadden alles wat je nodig had en de locatie was ideaal aangaande metroverbindingen

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Uitstekende locatie op wandelafstand van St Pancras.

Zeer kleine kamer (en nog kleinere badkamer, wel zeer proper).

Uitstekende locatie op wandelafstand van St Pancras.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Kamers nogal klein!

Kamers nogal klein!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Mooie combi locatie, bereikbaarheid en prijs/kwaliteit
    • Grote Eenpersoonskamer

Vriendelijkheid personeel. Was matigjes, niet enthousiast

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Net en schoon 'basic' hotel.

De kamer was erg klein. Haast geen ruimte rondom het bed.

Net en schoon 'basic' hotel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Top locatie en personeel erg vriendelijk.

Kamers zijn klein, maar dat wisten we van tevoren.

Top locatie en personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Centrale plek,vriendelijk personeel

Centrale plek,vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

De ligging van het hotel was perfect

De kamers waren best klein

De ligging van het hotel was perfect

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Lengte van het bed is 1,90 m en dat is in 2016 te kort voor gemiddelde Europeaan!

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Paar dagen London

wel heeeeeeeel erg klein kamertje en dat was van tevoren niet zo duidelijk te dien

prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Ligging zeer centraal.

Niet zo heel vriendelijk bij de receptie. Kleine kamers

Ligging zeer centraal. Goede bedden prima voor overnachten. Verder ben je er toch niet

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Vlucht weg als er brand uitbreekt. Een safety line

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Goede locatie, dicht bij het centrum, aardig personeel.

Kamer was erg klein. Bedden waren gammel.

Goede locatie, dicht bij het centrum, aardig personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Wardonia Hotel