Beoordelingen over Wedgewood Hotel 2-sterren

49-51 Leinster Square, Paddington, Westminster, Londen, W2 4PU, Verenigd Koninkrijk

#898 van de 977 hotels in Londen

6,4

6,2

5,5

5,5

Prima hotel om alleen te slapen.

Het was op de derde verdieping iets gehorig. Mede gasten die deuren hard dicht lieten vallen en geluid andere kamers was te horen.

Uitzicht op het park.

We hebben er geslapen, meer hadden we achteraf niet nodig.

Smoezelig, zeer gehorig, receptioniste avond was kort af. Van overdag was nors maar vriendelijk. Ontbijt zeer matig

We hebben er geslapen, meer hadden we achteraf niet nodig. Maar je verwacht iets van gezelligheid

Goede prijs/kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Metrostation is ongeveer 15/20 minuten wandelen.

Uitstekende ligging, goede prijs-kwaliteit. Ontbijt is heel simpel, toast, koffie/thee, boter en jam. Ligt dicht bij Notting Hill in rustige buurt.

Een budgethotel gelegen op een fraaie locatie

Ontbijt was wat karig. Het hotel is aan groot onderhoud toe.

- De locatie - In tegenstelling tot alle negatieve berichten op internet waren de kamers en bedden schoon.

Ik kan t iedereen aanraden!

Eigenlijk niets.

De ligging, openbaar vervoer dichtbij, prachtige omgeving dichtbij parken en centrum, schoon, receptie hielp ons bij het reizen met de bus naar verschillende plaatsen.

Zwaar tegenvallend hotel

Kamer heel klein en vies. Douchegordijnrail hing los en gordijn vol met schimmel. Bij binnenkomst overal stof en zelf lag er een kauwgom in de hoek als cadeau. Het ontbijt bestond uit wit of bruin brood voor toast. Enige beleg bestond uit jam. Verder was er qua eten niets behalve iets van cornflakes wat ook niet te eten was. Hotel is geen aanrader! Uiteindelijk zelf ontbijt meegenomen uit de supermarkt om dit te nuttigen in de ontbijtzaal als er überhaupt plek was!

Metrostations dicht in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima verblijf voor één of twee overnachtingen.

De verwarming kon ik niet uitzetten. Met het raam open werd de verwarming alleen nog maar warmer. Ook was het ontbijt minimaal, maar daar moeten we niet raar van op kijken als je naar de mooie prijs kijkt.

Goede prijs kwaliteit en locatie verhouding. Vriendelijk personeel en schone kamers. Ook erg flexibel, waren er ruim voor de inchecktijd en mochten al in de kamer.

Schandalig

We zijn aangekomen en direct bij het zien van de kamer gewoon vertrokken. Wij hebben nog 95 pond moeten betalen schandalig. Onveilig, vies, beestje op de kamer schimmel, ... Dit hotel moet direct sluiten.

Niets, dit hotel moeten ze van de site afhalen. Onvriendelijk, vuil hier zijn geen woorden voor.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed om alleen te slapen

De verwarming stond hoog (temperatuur) dus heel erg warm op de kamer! Warmte ging er niet goed uit, kon geen raam openzetten Ontbijt stelde niks voor...alleen jam/boter/sneetjes brood/muesli!! Verder oploskoffie/thee/jus/melk

Het bed

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Heel matig

De bedden waren heel vies en er lagen zwarte haren op. Ook was de grond heel vies. De verwarming deed het niet en de gordijnen stonden heel ver van het raam waardoor er heel veel licht was in de nacht.

Het personeel was heel aardig

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Is alleen goed voor een overnachting...meer nier

Ontbijt was ontzettend karig! Alleen (geroosterd) brood, cruesli, boter , jam, melk, jus, thee en oploskoffie...thats it!

Kamers waren prima, alleen stond de verwarming helemaal hoog toen we de kamer binnen kwamen! De hitte in de kamer bleef lang hangen

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Heerlijk, zou er zo weer naartoe gaan.

Buiten was het koud en binnen stond nooit de verwarming aan. En toch was het er echt altijd heel warm. Maar met het raam af en toe open was het prima te doen. Daarnaast waren de kluizen in het hotel allemaal buiten gebruik, dus je meest waardevolle spullen moest je meenemen.

Personeel was vriendelijk. Bedden lagen prima en we hadden heel mooi uitzicht op de tuin! Verder was de locatie perfect gelegen in zone 1 en op loopafstand van Notting Hill.

Je kunt er slapen maar daarmee is alles gezegd

Ontbijt is toast met jam , cornflakes en oplos koffie in een te kleine ruimte met veel mensen. Niet echt iets wat je verwacht bij een engels ontbijt! Gebouw is in slechte staat van onderhoud en de zo genaamde badkamer is in een muurkast gepropt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

locatie

ontbijt mag je geen ontbijt noemen, wat brood en jam. En kamers zeer gehorig. 's nachts om 04.15uur bestelde de buren nog wat te eten en hadden geen besef dan iets zachter te praten. Badkamer zit in een kast

locatie

Het hotel was het grote minpunt van onze 4 dagen Londen. Geen aanrader !

De 2 eenpersoonsbedden waren heel slecht van kwaliteit; hadden allebei zere rug en hebben 3 nachten amper paar uur kunnen slapen. Ook het ontbijt viel erg tegen; enkel toast met confituur en de meest basic ontbijtgranen met melk. En de koffie was dan ook nog oploskoffie. De 2e dag zijn we elders gaan ontbijten en het ontbijt in het hotel dus gewoon geskipt. Dus wat ons betreft absoluut geen aanrader dit Wedgewood hotel.

De badkamer was ok; niet groot maar alles wat er moet zijn, dus gewoon ok.

Goede centrale ligging voor een bezoek aan Londen!

Een heel eenvoudig hotel met kleine kamer. Het is echt een basishotel. Voor ons geen probleem maar als je meer wilt dan een slaapplek (smalle bedden) en een basic badkamer (kleine douche en toiletruimte) dan is dit niet jouw hotel. Bovendien is het erg gehorig. Ontbijt was erg basic: toast met jam en oploskoffie. Neem de lift want de trap is niet bepaald schoon te noemen.

Vooral de locatie was prima. Je bent overal zo en Bayswater en Queensway Metrostation zijn op loopafstand. Vanaf vliegveld Luton prima te bereiken met National Express bus. Vanaf Paddington station is het ook nog te lopen. (20 minuten) Het ligt ook vlak bij Hydepark dus met mooi weer ook een prettige plek om even aan het lawaai van de stad te ontsnappen.

Korte verblijf

Het ontbijt bestond alleen maar uit 4 soorten jam, 2 soort cornflakes, melk, water, sinaasappelsap, thee en koffie. Het was erg warm/heet in de kamer, zelfs met de raam open.

Hield niet over.

Het ontbijt bestaat uit oploskoffie, sap, melk of water. Toast met jam of boter. Echt minimaal. De kamer is schoon, geen stof enzo. Maar er zitten wel overal vlekken in die er bij het wassen niet zijn uitgegaan.

De locatie is prima en het personeel vriendelijk.

de locatie van het hotel

de bedden waren slecht. het ontbijt was karig, maar ik denk typisch engels. De ontbijruimte was te klein voor het aantal gasten, je moest wachten op een tafel..

de locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

voor kort verblijf

Heel luidruchtig en ontbijt was erg karig

Klein maar fijn, personeel vriendelijk. Kon me bagage kwijt al voordat ik me kamer op ging en ik zo de stad in kon gaan

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Oké, maar geen aanrader

De badkamer was niet in orde. Er groeide een champignon uit een voeg! Ontbijt bestond uit toast met jam of cornflakes.

De locatie van het hotel is prima

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goede lokatie om Londen te verkennen

Het ontbijt viel tegen. Als beleg alleen maar jam. Meer niet.

Personeel was vriendelijk. Accommodatie loopt denk ik op zijn laatste poten. Jammer want de ligging is perfect. Hier en daar tapijt versleten en dat soort dingen. Badkamer was wel netjes.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Geen aanrader!!

ontbijt summier, weinig variatie (aardbeijam, abrikozenjam frambozenjam of bl bessen jam, geen kaas/vlees), kamers oud (konden door de kieren bij het raam zo naar buiten kijken), niet echt netjes afgewerkt. Kamer erg klein, douche/toilet in een kast.

Bedden waren oké, ov op loopafstand evenals winkels, eettentjes en pubs.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

4 dagen Londen

Ontbijt was minder, alleen cornflakes, musli en toast met jam. Had iets meer keus verwacht.

Prima locatie. 3 metro stations dicht in de buurt waardoor je overal naar toe kunt. Hotel is netjes en schoon. Kleine badkamer. WiFi bereik was goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

slecht ontbijt

Het ontbijt was erg slecht. Snee brood die je zelf door de rooster moest doen en op tafel stond boter en jam of cornflakes met melk.

Het meest beviel ons de ramen die ver open konden en de ligging. Wij hadden gelukkig een kamer op de 1e verdieping maar in de kelder waren ook kamers daar had ik echt niet willen liggen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Slecht hotel, totaal geen aanrader! Veel te duur!!!!

De kamer was niet schoon, hele vieze vloerbedekking, erg klein bed wat tegen de radiator aan stond en die was ook erg vies, net zoals de deur, plinten, raam. Raam stond open, durfden we niet aan te komen omdat ik bang was dat het uit het kozijn viel. Er was maar 1 stoel en die was ook nog kapot, geen haken aan de muur voor de jas, noodgedwongen op de enige stoel gehangen. Fleece dekentje was niet schoon, lange zwarte haren lagen er nog op. Badkamer was in een kast, erg klein. Geen toiletborstel en geen plastic bekertjes voor tandenpoetsen. Hele kleine kamer, handbagage moest in de kast staan, anders konden we zelf niet staan. Ontbijt was alleen brood met jam, koffie moest met heet water en oploskoffie zelf gemaakt worden. erg kleine ontbijtruimte. De gangen waren erg smal, koffer moest achter je aan lopen. Vloerbedekking bij de lift was kapot, zwart plastic over het gat ( 2 meter bij 1 meter geplakt. ). Hotel lag niet aan park, wat wel in de advertentie stond. Ik zou met dit hotel geen zaken meer doen.

Locatie, dicht bij de metro. Rustige straat

Top locatie, rustig gelegen en dichtbij bij de metro's...

Ontbijt is erg summier (alleen toast en jam), maar desondanks ook gewoon prima.

Top locatie, rustig gelegen en dichtbij bij de metro's en ook op loopafstand een drukke straat met leuke restaurantjes en pubs.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Beperkt ontbijt, smalle bedden, heel gehorig

Zeer beperkt ontbijt: alleen toast met jam en koude melk met cornflakes. Oploskoffie en sinaasappelsap (niet vers). Verder hadden we kamers in de kelder: zeer smalle 2-persoons bedden en het was zeer gehorig. Hotel is geen aanrader!

Lokatie is prima tov openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Op wandelafstand naar leuke restaurantjes en een goeie metro...

Het ontbijt viel wat tegen (Te eenzijdig...Enkel toastbrood met confituur en cornflakes.) ook spijtig dat er geen drankjes beschikbaar zijn in het hotel na het ontbijt en savonds. (Flesje water is altijd handig)

Op wandelafstand naar leuke restaurantjes en een goeie metro verbinding! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Minimaal comfort.

Erbarmelijk ontbijt, wak brood met enkel confituur, niet eens echte koffie maar oploskoffie. Geen glas of beker voor tanden poetsen. Aftands meubilair enz

Propere kamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Prima hotel in perfecte en bereikbare buurt van Londen.

Hygiene(haren in bedsprei) en het up-to-date houden van de kamer, met name de staat van de douchecabine. Er was geen toiletborstel.

De locatie is perfect, centrum gemakkelijk bereikbaar met metro, allerlei winkels en eetgelegenheden in de buurt. Aardige baliemedewerkers en 24 uur toegang in rustige buurt.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Goede locatie, kleine kamers, waardeloos ontbijt.

Kamers zijn heel klein, de badkamer zit letterlijk in een kast. Ook is het enorm gehorig. En hoor je letterlijk de gasten boven je lopen.

De locatie was top, rondom het hotel zijn veel cafeetjes, restaurants en wat winkels. Ook het metrostation is op 5 minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Mooie locatie, minimaal ontbijt

Het ontbijt, minimaler kan bijna niet. Gelukkig diverse ontbijtgelegenheden op loopafstand.

De locatie - mooie straat, mooie tuin, dichtbij Hyde Park en metrostation Queensway, vlakbij diverse eetgelegenheden en pubs. Vriendelijk personeel, speciale ruimte voor koffers na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ontbijt was niks! Superweinig! Alleen maar jam en cornflakes!

Receptioniste (jonge vrouw) was erg bot en kortaf! En we hadden een verkeerde kamer!! Geboekt voor 3 single bedden en kregen kamer met 1 single bed en 1 groot bed. Aangegeven en daarna wel goede kamer gekregen.

Een man die er in de ochtend steeds was (receptionist) was erg vriendelijk! En nette housekeeping! Locatie was top!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Het hotel verkeerd in een zeer slechte staat van onderhoud.

Het hotel verkeerd in een zeer slechte staat van onderhoud. Zeer verouderd hotel, niet meer schoon te krijgen, tegels vielen van de wand in de badkamer, vloerbedekking vol met vlekken en gaten, deuren klemmen schimmel op het stucwerk door slechte ventilatie, etc.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Matig, maar niet slecht.

Ontbijt viel erg tegen, weinig keuze, weinig plaats om te zitten en lange rijen voor de toaster. Bedden zijn erg oncomfortabel en klein. Bekrompen badkamer. Gehorig.

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Basaal hotel, goede uitvalsbasis voor stedentrip.

Gehorigheid, wanneer iemand ergens in het hotel gebruik maakt van douche of toilet hoor je ventilatoren. In de eigen kamer klinkt het alsof een vliegtuig opstijgt. Verder door enkel glas ook veel geluid vanaf de straat en is het in zijn algemeenheid erg gehorig. Kamers zijn voor het oog schoon, maar erg veel stof.

Het bed was smal, maar goede matras. Locatie is prima, 5 minuten lopen naar metrostation Bayswater.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima voor een of twee nachten, maar niet langer.

Ontbijt was erg karig. Alleen toast met jam. We hadden een tweepersoonsbed geboekt maar kregen twee losse bedden. De badkamer zat in een soort kast.

Locatie, was prima.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Voor 2 sterren een prima verblijf, ontbijten beter elders.

Het ontbijt was idd karig, alleen brood met jam of muesli met melk en heel lang wachten tot je je boterham kon roosteren. Te krappe ruimte ook. De 2e dag weg gegaan en elders gaan ontbijten.

De kamer was zoals op de foto: met de mooie gordijnen en spreien en uitzicht op het park, zoals we gevraagd hadden. Heel schoon en geen last van andere gasten. Goede bedden. Douche klein maar goede waterstraal en warm : )

• Beoordeeld op: 8 november 2016

De locatie van het hotel is prima.

Ontbijt wat erbij zit stelt niks voor. En de hygiëne van de kamers had een stuk beter gekunt.

De locatie van het hotel is prima. Vlakbij bus of metro, waarmee je zo richting alle bezienswaardigheden kunt reizen.

Voor alleen een bed met ontbijt OK, verder niet.

Hotel voelt wat benauwd met smalle gangen. Kamer was klein, het 2-persoonsbed was (te)klein, douchen was een uitdagen in de kleine ruimte en ontbijten is echt alleen toast met jam! Verder is er nog oploskoffie, melk of sapje en frosties. De kinderen hadden allebei een 1-pers. bed en dat was voor ons ook beter geweest qua ruimte!

Ligging was prima, niet al te ver van de metro Bayswater. Kamers waren schoon, bed wordt dagelijks opgemaakt en er liggen dagelijks schone handdoeken. Als je echt alleen slaapt in het hotel is het goed te doen al is het dan nog behoorlijk aan de prijs.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Ligging hotel in leuke buurt.

Ronduit vervallen kamer met vieze vloerbedekking en twijfelachtige beddensprei. Badkamer in een soort van kast. Ontbijt alleen slappe toast met jam en boter zoveel je wilde. Veel te weinig plaats voor alle gasten. Daarnaast een enorme huisspin in de kamer, die mijn dochter en ik met gevaar voor eigen leven gevangen hebben.

Ligging hotel in leuke buurt. Veel restaurantjes en winkeltjes. Wifi ook goed.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

slecht geslapen

We hadden aangegeven 3 eenpersoons bedden te wensen. We kregen een kamer met 2 2-persoonbedden. De 2 persoonsbedden waren erg smal. Het was niet mogelijk om een andere kamer te krijgen.Verder lag onze kamer naast de ontbijtruimte en was er vanaf half 7 veel geluid.

De locatie is prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Niet doen!

Hygiene is slecht, matrassen zijn versleten, hotel is zeer gehorig, douche was stuk, de driepersoonskamer is absoluut niet berekend op 3 personen, de receptionistes zijn ronduit ongeïnteresseerd.

Ligt central, prima uitvalsbasis om Londen te verkennen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Voor deze prijs nog te duur vergeleken met andere in dezelfde prijsklasse en buurt

Ontbijt was toast met jam. In kelder zonder vensters en te klein ..we gingen dan ook iedere morgen lekker ontbijten in breakfast zaak een straat verder. Kamer had groot venster..helaas met geweldig gesloten dik traliewerk ervoor en om venster open te kunnen schuiven moest je sukkelen met je handen door het traliewerk..preautorisatie mastercard van 90 pond voor aankomst komt pas na 2 weken vrij

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima locatie maar hotel stelt erg weinig voor, ontbijt is niks

Ontbijt stelt niks voor, er is heet water om koffie of thee te krijgen en brood om te roosteren. Op je tafel ligt jam of boter. Verder is het vrij gehorig en hoor je veel geluiden uit de omgeving

Locatie is prima. Dichtbij metro en park en lekkere restaurants in de buurt op queensway road.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Voor de faciliteiten die er aanwezig waren in het hotel, de...

Het was best warm op de kamer ondanks de ventilator die op de kamer stond. En er waren naar ons idee te weinig stopcontacten aanwezig op de kamer.

Voor de faciliteiten die er aanwezig waren in het hotel, de locatie met nothinghill carnaval, en hoe schoon de kamer was. Was de prijs verhouden erg goed. Het personeel was erg vriendelijk, er hing een ontspannen sfeer in het hotel. Aan de buitenkant ziet het er wat vervallen uit, maar dat is zeker niet het geval als je binnen stapt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Meer hygienisch, mer aan dacht voor het ontbijt

Kamer voor 4 personen zijn te klein, kamer ruikt niet fris( stink naar de geur van schoonmaak doeken, die te veel op verschillende plekken gebruikt) Het ontbijt is slecht, de selfservice ruimte is te klein,je moet te lang wachten om brood rooster te kunnen zelf maken.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

room with a vieuw

In eerste instantie werden we in een kamer in het souterrain geplaatst met het uitzicht op afval die in het portiek lag. Ivm warmte was het nodig dat een ramen open was. Gezien de afval en de evt. aantrekkingskracht op ongedierte niet echt een ontspannen overnachting. Gelukkig was er de mogelijkheid de volgende dag te verkassen naar de 4e verdieping. Hierbij werd wel 'pinnig' benoemd dat we slechts 1x mochten verkassen. Miste hierbij de excuses voor het plaatsten in deze niet passende kamer.Dit als zeer ongastvrij ervaren.

Ontbijt, service tav vriendelijkheid personeel was redelijk. Ook de ligging van het hotel was prima, rustige straat, vlakbij park en openbaar vervoer. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prima locatie, goede prijs.

Geen airco en we hadden de mazzel dat het supermooi weer was in Londen, dus het was erg warm. Ontbijt was niet geweldig.

Locatie was prima. Prijs kwaliteit verhouding ook.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Typisch grote stad hotel

Waardeloos ontbijt; enkel toast met jam. Oplos koffie.

Leuke buurt, veel restaurantjes. Badkamer klein maar oke. Kamer smoezelig, bed schoon. Personeel vriendelijk. Prijs oke,

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Eenvoudig, gedateerd hotel, maar voor ons verder prima.

Het ontbijt was echt karig. Casino brood voor in de toaster, boter en jam. Of melk met cornflakes. Heet water voor oploskoffie of thee. Jus d'orange uit apparaat. En nog voorverpakte witte cake/pistolet achtige broodjes.

Het is niet duur, prima bedden, door grote schuiframen koel op de kamer.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

prima locatie, op een steenworp afstand van hydepark en veel...

hotel is toe aan een grondige renovatie, zoals de meeste hotels in de directe nabijheid al hebben ondergaan.

prima locatie, op een steenworp afstand van hydepark en veel restaurantjes om de hoek.

24 uurs aanwezigheid, elke dag housekeeping.

Ontbijt, weinig gevarieert

24 uurs aanwezigheid, elke dag housekeeping. Koffie en thee op de kamer

Voor een enkele overnachting prima, maar het 'hotel' heeft verder weinig te bieden.

Ontbijt beter links laten liggen en om de hoek een vers 'breakfast' halen

Gunstig geprijsd

Kamers prima vriendelijk personeel en goede locatie.

Kamers prima vriendelijk personeel en goede locatie. Het ontbijt is zeer sober , mag wat mij betreft wel iets meer keuze. Ham and eggs bijvoorbeeld

Gehorig en ontbijt is slecht, heel slecht.

Gehorig en ontbijt is slecht, heel slecht.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

goede locatie voor doeleinde, betaalbaar

erg warm in de kamer

simpel maar ensuite

Zeer matig hotel

Het 2-persoonsbed te klein Het ontbijt was zeer minimaal, geen variatie

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Matig hotel met slechte voorzieninfen

Klein oncomfortabel bed en geen warm water

De kelderkamer geen verluchting niet geschikt voor 3 personen

De kelderkamer geen verluchting niet geschikt voor 3 personen

De locatie.

Het ontbijt is wel erg minimaal. Jam, jam en jam.

De locatie. Het hotel ligt in een mooie, rustige wijk van Londen en dicht bij de metro.

Goede locatie maar simpel hotel zonder goed ontbijt

Personeel

Goede uitvalsbasis in een matig hotel.

Matig ontbijt, erg warm in het hotel, sanitair matig.

Prima locatie.

Kom uit de kast (toilet)

Badkamer en ontbijt

De uitgang

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goede prijs kwaliteit, eenvoudig net hotelletje

locatie

kamer was heel klein ontbijt matig

de moeite waard

ontbijt

locatie

Beperkt ontbijt en kleine douche/wc ruimte. Krappe gangen, voldoende nit veilig

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goede locatie

Goede locatie

Slecht hotel, goede locatie

Heel vieze kamer, slecht bed, vieze badkamer, met beestjes aan de afzuiginstallatie in de badkamer , echt goor alles

Zeer eenvoudig hotel maar op prima locatie

Het kon schoner, vooral het tapijt was vies, maar het bed was schoon en fris. Het ontbijt was minimaal, maar toch prima gegeten.

Gezellig

Ontbijt kan uitgebreider

Goeie locatie, dicht bij underground

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Wedgewood Hotel