Beoordelingen over Kensington Suite Hotel 3-sterren

128 Holland Road, Kensington and Chelsea, Londen, W14 8BD, Verenigd Koninkrijk

#247 van de 356 B&B's en herbergen in Londen

6,1

Personeel altijd vriendelijk, altijd iemand aanwezig bij de...

Slaapkamer was wat klein. Beetje passen en meten om tussen bed en keukenblok in via een trappetje naar de badkamer te gaan. Dat voelde wat benauwd.

Personeel altijd vriendelijk, altijd iemand aanwezig bij de receptie. Airco op de kamer! Was ook wel nodig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De ligging van het hotel is niet slecht.

Medewerkers van de receptie zijn niet vriendelijk. Geen onthaal en geen welkom gevoel. Het antwoord op mijn vroege check in heb ik ontvangen op de derde dag van mijn verblijf in het hotel. De receptionist heeft de verkeerde informatie over het openbaar vervoer gegeven. Er is geen plaats voor je spullen in de badkamer.

De ligging van het hotel is niet slecht.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Schoon en prima voor een verblijf waar je alleen wilt slapen en douchen.

Weinig ruimte in badkamer en kamer. Geen kitchenette zoals in de omschrijving vermeld. Het hele hotel was een beetje 'shabby'.

Schone kamer. Goede bedden (lekker harde matrassen + goede katoenen lakens). Prima douche. Ontbijt was basic maar meer dan voldoende keus.

Harde bedden, slecht ontbijt een van de collega's moest...

Harde bedden, slecht ontbijt een van de collega's moest in de kelder slapen waar de riolering lekte. Deze lucht hing ook in de kamer. Geen andere kamer beschikbaar.

Niet aan te bevelen

Kamer was naast de weg en verschrikkelijk. Het ontbijt was matig. We sliepen naast een raam wat verrot was met enkel glas. De wind ging er gemakkelijk doorheen. Hierdoor werden we verkouden! IPV blij te zijn om na een lange dag bij het hotel aan te komen bleven we zo lang mogelijk weg.

Locatie was top

Goed voor 2 nachten, niet langer

Ontbijt was erbarmelijk. Kamer was niet proper, zeer stoffig.

Ligging, niet ver van openbaar vervoer waardoor centrum London zeer vlot bereikbaar. We hadden een eigen toilet en douchecel.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Perfecte kamer (faciliteiten) voor een citytrip

Plek om te ontbijten is klein. Zeker als je op hetzelfde moment gaat eten als iedereen. Niet veel plaats om te zitten.

De kamer. In Londen is er zoveel te bezoeken dat we enkel op onze kamer waren om te slapen. Op de kamer zelf is er alles wat je nodig hebt: 2 bedden, douche en wc, tv, frigo, microgolf en waterkoker. Op 5min stappen van metro

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

1. Zeer lawaaierig door enorm drukke straat, met veel lawaai...

1. Zeer lawaaierig door enorm drukke straat, met veel lawaai 's ochtends en 's avonds... 2. Verwarming in de kamer stond keihard aan en kon niet verlaagd worden waardoor de temperatuur veel te hoog opliep; hoewel er tweemaal beloofd werd om er iets aan te doen. 3. Ruimte voor ontbijtlokaal is veel te beperkt (geen beenruimte bijv); geen enkele zitplaats beschikbaar om 8.45; één kwartier later werd aan andere hotelgasten gezegd dat ze te laat waren voor het ontbijt...niet erg gastvrij

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Wel oke

Erg krappe kamers

Perfecte locatie!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Erg kleine kamer en het had wel wat schoner en beter...

Erg kleine kamer en het had wel wat schoner en beter onderhouden mogen zijn.

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

De bedden sliepen prima.

Eerst kregen we een kamer waar het raam niet open kon; na navraag bij receptie bleek het een bekend probleem en kregen we direct een andere kamer. Erg klein, geen mogelijkheid om kleding e.d. op te ruimen (lees: geen kast); geen mogelijkheid om toiletspullen op te ruimen, geen plankjes of i.d. De ontbijtzaal past op een postzegel, te weinig tafels voor het aantal verhuurde kamers waardoor het kon gebeuren dat je beneden komt en er geen ontbijttafel vrij is. Aanbod zeer gering; alleen kaas, jam en chocopasta.

De bedden sliepen prima. Personeel is vriendelijk maar doet verder geen stap harder.

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Kamer was simpel, maar prima.

Het ontbijt was erg minimaal

Kamer was simpel, maar prima. Waterkoker, magnetron, koelkast zijn makkelijk.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

gemakkelijk bereikbaar

ontbijt is heel sober

gemakkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Begeleiding

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

Ligging (vlak bij metro, central line)

Een beetje gehorig

Ligging (vlak bij metro, central line)