Beoordelingen over The Westwood Hotel 3-sterren

Hinksey Hill Top, Near Boars Hill, Oxford, OX1 5BG, Verenigd Koninkrijk

#27 van de 35 hotels in Oxford

Hotel oxflop

Helaas echt onhygiënisch. Wij zeuren niet graag, maar dit was gewoon echt vies. Denk hierbij aan schaamhaar in de badkamer, zwarte vegen op deuren, tot ‘t bar personeel wat z’n excuses maakt voor hun ongewassen doffe glaswerk. De borders van de tuin stonden vol onkruid en er lagen glas scherven in. Ook het gazon lag vol oude sigaretten peuken. Nadat onze baby van zes maanden er een half uurtje had gekropen, hadden we 5 teken te pakken (hier kan het hotel verder niet zoveel aan doen) Helaas geen foto’s genomen van onze bevindingen. Kwam er tijdens het schrijven van de recensie pas achter dat je dat ook had kunnen toevoegen (ter ‘bewijs’)

Locatie top! Je bent zo met de bus in hartje Oxford.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

fijne ligging, maar veel manco's
    • Premium Kamer met 2 Aparte Bedden

Er waren slechts 2 van de 32 kamers verhuurd, waardoor de service matig was. De klink van de balkondeur was defect, er was geen warm in de badkamer, de verwarming was uit en de ontbijtkamer was gesloten. We mochten in de bar ontbijten. Er was weinig keuze voor het ontbijt, alleen full Britisch of toast met appelmoes ( geen jam o.i.d. , wel croissantjes. De koffie en thee waren lauw. De CV en het warm water was snel weer geregeld. Ook vonden wij de kosten voor 2 cappuccino wel erg hoog (€ 12.50)

het hotel is rustig gelegen en met een taxi ben je voor ongeveer 7 euro in het centrum

Het was aangenaam, met vriendelijk personeel, alleen iets duurder dan verwacht.

Ik dacht dat het ontbijt inbegrepen was in de prijs, werd toch wat duurder dan verwacht.

Dat alles er was, we moesten niet meer weg, konden er gezellig en lekker eten 's avonds.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

ruime kamer.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

ruime kamer. eenvoudig maar netjes

uitstekend

alles eigenlijk behalve het weer

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

inrichting van de kamers en uitzicht op de tuin

Personeel bij aankomst, 's-avonds ongezellig om in het hotel te zitten, er wordt amper gevraagd of je iets wilt drinken, de ruimte waar je mag zitten is beperkt. Extra bed was waardeloos (dit hebben ze later ook niet extra berekend) Prijs voor het ontbijt niet in verhouding met wat je krijgt.

inrichting van de kamers en uitzicht op de tuin

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

ligging viel al bij al mee en grootte van de kamer

electriciteitsvoorziening (we hadden wel wereldstekker mee doch deze was niet toepasbaar) stekker achter spiegel werkte niet. onpersoonlijk

ligging viel al bij al mee en grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Lekkere bedden en ruime kamers

De douche maakte veel herrie, de randen in de badkamer waren vies en je hoorde de bovenburen nogal.

Lekkere bedden en ruime kamers

• Beoordeeld op: 23 januari 2016

Rust

Rust

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

rustige doch centrale ligging, uitstekend voor bezoek aan...

kamer (begane grond) wel gedateerd, hoge prijs

rustige doch centrale ligging, uitstekend voor bezoek aan Oxford, zeer vriendelijke ontvangst!

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Mooie omgeving, vriendelijkheid personeel, rust