Beoordelingen over White Horse Hotel 4-sterren

#6 van de 6 hotels in Dorking

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Fantastic!
    • Comfortabele Tweepersoonskamer

De kamers zijn voorzien van alle gemakken en er is geheel niet op zaken bespaard. Dat de kamers dan toch gehorig zijn en relatief erg klein is het enige negatieve wat is op te merken.

Dit hotel is exclusief ingericht, met alle denkbare luxe. Wel kleine en gehorige kamers maar je waad je in een heerlijke knusse omgeving. De engelse sfeer (ondanks het buitenlands personeel) is typisch engels. Het hotel past dan ook in het gezellige Dorking.

Charmant, maar het comfort had beter gekund
    • Decadent - Suite

De WIFI was een heel gedoe, je moet steeds je email adres opgeven als je eruit vliegt. Het hotel is erg gehorig (heb je al snel met een oud pand) en ligt aan een drukke weg met veel luidruchtig verkeer, hele motorclubs met brommende Harleys komen er voorbij denderen. Ik hoorde de buren praten. Geen climate control, je kan de radiator uitzetten, maar overdag werd het erg heet Geen koelkastje op de kamer Als je de klep van de wc openzet, komt hij tegen de spoelknop aan en trekt hij dus door. Gevolg: steeds een waterballet onder je bips als je op de wc zit. Bed met binnenvering is niet mijn ding: als mijn man zich omdraait, vlieg ik 5 cm de lucht in. Behoorlijke toeslag om te mogen parkeren op het eigen terrein van het hotel

Prachtig oud pand (13e eeuw!) met rijke historie en leuke inrichting. Fantastisch personeel, hartelijk en behulpzaam. Dorking is een heel aardig plaatsje. Lekker gegeten in het restaurant. Prima ontbijt gehad.

uitstekende centrale ligging, maar de communicatie maakt veel kapot; hebben ook al lekkerder gegeten
    • Ruime Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

aangevraagde parkeerplaats aan 10 gbp per dag (!) was blijkbaar niet gereserveerd ... na over-en-weer gediscussieer dan alsnog geregeld. wij hadden half pension geboekt, maar dat is daar onbekend = met hand en tand alles moeten uitleggen en info vragen aan receptie- en restopersoneel, bleek uiteindelijk dat wij dagelijks van de kaart mochten kiezen tot een waarde van 25 gbp per persoon. uiteindelijk alles geregeld, maar toch kan de communicatie véél beter zowel intern als extern naar de klant toe. kamer zonder uitzicht.

wij logeerden in de gehandicaptenkamer op het gelijkvloers = wel veel ruimte, maar om mijn tanden te poetsen moest ik bijna op mijn knieën zitten aan de lavabo, en mijn vrouw moest met een sprongetje op het toilet gaan zitten. Op zich evenwel niet onoverkomelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Geweldig verblijf in een zeer gemoedelijk en cosy hotel

NIETS

Zeer gemoedelijk en fijn hotel. Super vriendelijk personeel en behulpzaam. Lekker keuken zowel ontbijt als avond maal. Voor avondmaal werd er 50£ voorzien van ons budget en hebben we à la carte kunnen eten! Dit is een toppertje !!!

Prima kamer/Prima ontbijt/Vriendelijk personeel

Het was oké