Beoordelingen over Windsor House Hotel 1-sterren

4,3

4,1

5,9

5,3

Goedkoop en vies! het kan niet erger dan deze plek
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Hoe goedkoop de advertentie ook is, niet boeken! De foto's die weergegeven zijn, lijken er helemaal niet op.Ook al kom je alleen om te overnachten. Je hoort alles wat er gebeurd buiten/in het hotel. De straat waar het hotel zit is onveilig. Dus niet in je eentje lopen in de avond. Daarnaast is het bed niet stabiel en steken er veren in je rug. Mijn kamer op de begane grond had geen loopruimte dus je moest over je bed heen klimmen om bij de verschimmelde wasbak te komen. Als deken krijg je een huiskamerlakentje, wat super koud is. Dus met jas aan geslapen. Onze kamer was niet verschoond en lagen er haren(intieme zone)van de vorige gasten in bed. De hygiene is hier zo slecht, waardoor ik ziek ben geworden de 2e nacht!, heel veel schimmel in de kamer en omringd op het plafond/muren. Ook geen gebruik gemaakt van de douches, omdat deze niet worden schoongemaakt. Eenmaal aangegeven bij de receptie, zeiden ze dat onze kamer niet verschoond was, omdat een collega niet kwam opdagen en er niets aan kunnen doen. Daarna gaven ze nieuwe lakens die je zelf moet verschonen of je moet 20 pond extra betalen voor een andere vieze kamer. Gelukkig had ik zelf een handdoek meegenomen, om mijn vieze kussen te bedekken. Je kan beter een ander hotel/hostel of iets boeken, want ik betaalde nog wel -/+ 50 euro per nacht op booking. Conclusie, zeer slechte ervaring in deze hotel. Het kan niet erger.

Metrostation was dichtbij en de supermarkt mark&spencer.

Goed voor alleen slapen, lekker dichtbij metrostation Earl's Court, leuke straat/buurt

We werden niet welkom geheten. Er werd niets tegen ons gezegd. Meneer werd aardiger toen hij merkte dat wij gewoon aardig deden. Ik had een beetje met hem te doen. Het ontbijt was echt matig. We zaten er wel heel goedkoop, dus heel veel meer kun je natuurlijk niet verwachten.

Dat de locatie dichtbij het metrostation was

Nog nooit in zo'n smerig oud vies hotel geslapen..

Niets Oud & Vies Hotel.. Stonk er ontzettend.. Personeel ongewassen , waren chagrijnig.. Lag afval op de kamer Badkamer was zo vies.. Kranen gingen bijna niet dicht.. Gordijnen hingen half aan gordijnrails.. Ontbijtplek was jaren niet schoongemaakt Vet droop van de muren.. Er was alleen maar een pak jus d'Orange & pak melk Met oude corn flakes.. en een pak oud wit droog brood.. Vieze keuken waar je het moest klaar maken.. Oploskoffie.. Werden direct bedrogen.. Moesten meer betalen. Terwijl wij het volledige bedrag al via booking.com hadden betaald.. Geen schone handdoeken, etc.. etc..Kan wel uren schrijven.. Ze hadden zelf een illegale taxichauffeur..

Niets Oud & Vies Personeel opgewassen Lag afval op de kamer Ontbijtplek was jaren niet schoongemaakt Vet droop van de muren

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Ontzettend vies en koud!

Hygiene en comfort

Het was ongelofelijk vies! Wij hebben niet gedoucht omdat de douche heel vies was en het water in de kamer lekte. De bedden hadden geneens dekens alleen fleece kleden die extreem vies waren wij hebben 5 extra linnen gevraagd en alles bedekt met linnen om enigszins te kunnen slapen. Er was een bloedvlek in het bed. Er was geen verwarming we hadden het ontzettend koud en moesten onze jas aanhouden. Alleen de locatie was goed. Mijn advies ga voor 10 pond meer ergens anders slapen. Wij nooit meer in ieder geval.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Verwacht niet teveel van dit hotel, maar daarom is het ook goedkoop.
    • Familiestudie voor 5 personen

Ontbijt was heel slecht, maar het was dan ook gratis. Verwacht niet teveel van dit hotel, maar daarom is het ook goedkoop. Locatie was verder prima en dicht bij een station die binnen 15 min in hartje centrum Londen was.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Vind een ander hotel in deze straat.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer was niet meer dan een bezemkast. Douche in de kelder was niet fris, klein en bijna onvindbaar tussen de hopen wasgoed.

De ligging was prima. Dichtbij earls court station. Winkeltje, restaurantjes en een flappentap op de route tussen hotel en station.

Niet doen dus. s,nachts -i.v.m dronken jongelui -geen oog dicht gedaan i.v.m cafe,s om de hoek !!!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

allesDit was de slechste lokatie OOIT

Vreselijk

Prima prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De badkamer, er was een wc, douche en wastafel op 1 vierkante meter.

Het hotel stelde ons erg teleur.

Hygiene

Locatie is top.
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Geen t.v Plait in.p.l.v deken Niet proper. Balkon zeer vuil Gordijn hangt kapot.....

Hygiëne douche, wc.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Hygiëne douche, wc. Erg slecht en slaapkamer erg slecht waaronder de bedden

Niet leuk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Douche, stopcontact, spiegels in kamer (geen licht); wifi (af en toe ok), vloerbekleding (echt vuil), ontbijt (zeer beperkt);

Vriendelijkheid

• Familiestudie voor 5 personen

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

4,4
    Dik onvoldoende...niet overeenkomend met getoonde foto's
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

Kamer was een hok in de kelder...douche een bak achter het bed en ontbijt een droog toastbroodje met koude koffie

Vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Het ontbijt bestond uit toast met confituur, cornflakes en...
    • Tweepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het bed was erg slecht. De douches waar ook niet zuiver.

Het ontbijt bestond uit toast met confituur, cornflakes en hardgekookte eieren. Ondermaats.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Goede locatie, goedkoop, redelijk ontbijt. Slecht onderhouden en slecht schoongemaakt.
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De douche en toiletten waren smerig. Bedden doorgezakt . Stalen veren staken door het matras.

De locatie was perfect

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Alleen de locatie

Het was een verschrikkelijke kamer, vies, schimmels, ramen die niet open konden omdat er buiten planten tegenaan waren gegroeid. Geen enkele dag schone handdoeken. Een belachelijk ontbijt, 2 geroosterde toast en dat was het. Er wordt TV en Telefoon genoemd op de kamer, zijn niet aanwezig. Onbegrijpelijk dat iemand hier ook maar iets goeds van kan zeggen. Nooit weer. Wij begrijpen van jullie kant ook niet dat dit zo wordt aangeboden en niet door jullie wordt gecontroleerd. Komt ook jullie naam zeker niet ten goede, ook niet bij een volgende boeking van ons, als hier niet iets mee wordt gedaan!!!!! We hebben veel gezien, maar dit slaat alles, te gek voor woorden.

Alleen de locatie

• Beoordeeld op: 30 april 2015

De ligging is ideaal, dicht bij leuke pub the blackbird en...

Het keukenpersoneel was schandalig ongastvrij, alles was te veel moeite en werd met tegenzin gedaan met een sjacharijnig gezicht! Ontbijt is zeer summier! We kregen te horen dat het niet de bedoeling is dat je elke dag schone handdoeken krijgt. De familiekamer op de eerste verdieping heeft een eigen douchebak en een wc in een schuifkast, mudden in de slaapkamer. Hilarisch! Prachtig ornament op het plafond.

De ligging is ideaal, dicht bij leuke pub the blackbird en een metrostation.

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Gebruik van de keuken en dat de tube station zo dichtbij was

De portaloo/douche in de kamer. De douche hebben wij uiteindelijk niet gebruikt, maar gebruik gemaakt van de gezamelijke douche aan het eind van de gang.

Gebruik van de keuken en dat de tube station zo dichtbij was

• Beoordeeld op: 3 mei 2016