Beoordelingen over Dylan Apartments Earls Court

5,3

5,2

5,7

6,2

Om te wenen. Spijtig heb ik geen foto s genomen
    • Studio voor 2 Personen

Personeel super vriendelijk, perfecte ligging. Een eerlijke omschrijving, aftandse kamer, doorgelegen matras, vieze douche, verwarming kon niet afgezet worden met een buitentemperatuur van 25 graden. Keukentje stelde niets voor, 2 mottige tassen, amper iets van bestek. De plinten op de kamer, in jaren niet gepoetst. Een woord : een varkensstal. Nooit meer. Dit kan niet.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een kleine kamer met een goede ligging. Goed voor een shopweekend.
    • Studio voor 2 Personen

De kamers zijn heel klein. Voor een shopweekend of een conventie weekend is het te doen maar verwacht geen luxe grote kamer. De WC schommelde en maakt een kabaal met doortrekken. De douche was heel koud of juist heel heet, normaal warm water hebben wij niet voor elkaar gekregen. Ook moet je met douchen oppassen dat je niet teveel stoom creëert want dan gaat het brandalarm af. Is bij ons niet gebeurd maar daar wordt wel voor gewaarschuwd. De TV die aanwezig was in onze kamer die viel steeds uit en had heel weinig zenders. Het raam kan open maar valt langzaam dicht, onze oplossing was een spatel er tussen te zetten. Verder was onze kamer niet super schoon maar schoon genoeg voor ons korte verblijf van drie dagen.

Goede ligging, het metrostation is aan het einde van de straat. De reis naar Piccadilly Circus duurt ongeveer 10 minuten. Aan de andere kant van de straat zit een Tesco die elke dag vrij lang open is. Er staat 24 uur per dag, maar in werkelijkheid is dat niet het geval. Mocht u verblijven voor een conventie in Olympia, Olympia zit op loopafstand van dit hotel. Wij mochten gratis onze weekendtas en trolley stallen. Het personeel is vriendelijk, ze praten met een Russisch accent maar zijn goed verstaanbaar.

Prima voor kort verblijf in centrum Londen. Geen hoge verwachtingen hebben!
    • Studio voor 2 Personen

Faciliteiten, verhuren de kamer als appartement, het is meer een hotelkamer met waterkoker en koelkast. Kamer was zo klein dat er geen ruimte was om tas en spullen kwijt te kunnen. Vloer liep scheef af en badkamer deur sloot niet goed. Krap bed voor twee personen.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Niet slecht voor een paar dagen

Bed was door gezakt

Schone handdoeken iedere dag

A necessity
    • Studio voor 1 persoon

De faciliteiten

Vieze accomodatie
    • Tweepersoonsstudio met 2 Aparte Bedden

Vies tapijt, inrichting oud, badkamer niet schoon, vieze geur in gangen en lift

Lokatie
    • Studio voor 2 Personen

Vies matras Douche en wc erg krap

Lokatie

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Het personeel is bijzonder aardig en staat klaar om je te...

De foto's die bij het hotel staan, zijn verre van de werkelijkheid. Het is dus niet wat het lijkt. De kamers zijn oud, en veel dingen zoals de deur en het sanitair staan op afbreken.

Het personeel is bijzonder aardig en staat klaar om je te helpen. Ik was er samen met een andere rolstoelgebruiker, en binnen een dag hadden ze een plank gemaakt waardoor we naar binnen konden.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Centrale ligging in de stad, vlak bij Earls Court...

Kleine kamer, te kleine badkamer / wc en zeer beperkt keukentje. Erg warm, geen ventilatie, zelfs geen lichtschakelaars. Erg krap, oud, maar wel schoon. Foto's op de website geven verkeerde en vertekende indruk van de werkelijke situatie. Jammer.

Centrale ligging in de stad, vlak bij Earls Court underground station.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Locatie is prima.

Specifiek geboekt bij deze locatie, omdat het reeds gerenoveerd was, werden we toch overgeboekt naar de niet gerenoveerde locatie, kensington (die we net ervoor juist om deze reden geannuleerd hadden). Deze locatie had geen lift. Kamer en badkamer waren zo klein dat je er niet met z'n tweeën in kon bewegen. Een moest op het bed blijven als de ander naar de badkamer liep. In de badkamer geen ruimte om je na het douchen af te drogen. Het was stoffig en vies. Zeven trappen op met koffers ipv lift zoals we hadden geboekt. Na lang zeuren en gedoe mochten we de volgende dag daar de andere (origineel geboekte) locatie. Eerder was er geen plek... Deze nieuwe kamer had meer ruimte, was nieuwer en beviel beter, ondanks dat er ook wel wat zaken beter konden. (Gammele schuifdeur naar de douche, gordijn kwam met rails en al naar beneden)

Locatie is prima. Kookgelegenheid minimaal, maar OK. Receptionisten van deze locatie waren beduidend vriendelijker dan die van de locatie waar we naar overgeplaatst waren (kensington) Deze was niet toegankelijk voor onze argumenten dat we weg wilden. Hebben erg veel moeten praten om het voor elkaar te krijgen. Receptionist in early cour lokale was zeer vriendelijk en begreep waarom we weg wilden!

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Ligging was goed, dicht tegen metro.

Om onze bagage in de inkomhal te laten staan na het uitchecken moesten we 10 pond betalen.

Ligging was goed, dicht tegen metro.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

lokatie

niets, op basis van prijs/ kwaliteit

lokatie