3. Hotelbeoordelingen: Alonissos
  4. Hotelbeoordelingen Kalamakia
Griekenland Kalamakia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mourtero House Beoordelingsscore: 9,5

“Dit huis ligt op een fantastische locatie, ver van de toeristische drukte. Het uitzicht is geweldig en de rust overweldigend. Het huis bevindt zich op een erf met allerlei zitjes rondom het huis. Dat maakt het ook heel fijn om tijd bij het huisje door te brengen. Van de hangmat naar het zitje onder de boom terug naar het terras. Een boomhut voor onze jongste maakt het af. De keuken is “fully equipped” om te koken. De mensen die het huis verzorgen zijn super lief. Ze ontvingen ons met zelf gemaakte lekkernijen en kwamen halverwege nog eens langs om de bedden op te maken, nieuwe handdoeken te brengen en nieuwe lekkernijen te brengen. 😋 Daarnaast verliep het contact met de (Engels sprekende) eigenaar ook heel prettig via whatsapp. Je hebt een auto nodig om er te komen. Ons voel de toegangsweg enorm mee, na alle opmerkingen erover in de recensies. Gewoon rustig aan in de 1 en het is prima te doen.”

• Alexandra Studios Beoordelingsscore: 9

“De locatie aan het haventje. Op 12 minuten lopen zit een geweldig strandje Suelto. Van daaruit ben je zo in Steni Vala waar de supermarkt zit. We huurden een scooter voor 2 dagen die bij ons gebracht en opgehaald werd.”

De 5 beste hotels in Kalamakia

gebaseerd op 194 hotel reviews op Booking.com