3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden
  4. Hotelbeoordelingen Katouna
Griekenland Katouna Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aloni Villas Sea View Beoordelingsscore: 9,8

“We werden "opgehaald" door 2 zeer vriendelijke dames die de laatste 300 meter voor ons uitreden omdat de villa enigszins verscholen lag. Eenmaal aangekomen was het een echt pareltje met een heerlijk zwembad met uitzicht over het kanaal van lefkas. Hoewel er nog 2 villa's naast ons stonden was het een oase van rust. Het hele huis had airco, en dat was geen overbodige luxe met bijna 40 graden op de teller. Kortom een en aanrader voor iedereen die niet in een toeristen badplaats wil zitten maar vlak bij een Katuna, een pittoresk dorpje met 3 restaurant waarvan 1 echt subliem is. (mensen rijden er speciaal naar toe)”

• Aloni Villas Sea View Beoordelingsscore: 9,8

“Prachtige locatie met heel veel privacy en veel ruimte.”

• Pavezzo Country Retreat Beoordelingsscore: 9,4

“wij vonden alles fantastisch aan deze plek!”

• Pavezzo Country Retreat Beoordelingsscore: 9,4

“De sfeer en lijstje zijn top. Dorpje Katouna is op 100 meter, gezellig pleintje, bar en 2 restaurants. Vakantie op en top!”

• Aloni Villas Sea View Beoordelingsscore: 9,8

“Mooie villa met prachtig uitzicht, van alle gemakken voorzien. De ligging in het dorpje Katouna is perfect. Dicht bij Lefkas-Stad en Nidri. De villa is heel schoon en op verzoek werd er gedurende ons verblijf van een week nog een keer extra schoongemaakt. Ook kregen we extra handdoeken. De bedden zijn goed en er zijn twee slaapkamers. De gastvrouw is heel vriendelijk en reageert heel snel op onze berichten. We kwamen vroeg aan en mochten direct inchecken. Helaas was het zwembad in april nog iets te koud om echt gebruik van te maken. We hebben genoten van ons verblijf.”

De 5 beste hotels in Katouna

gebaseerd op 187 hotel reviews op Booking.com