Beoordelingen over Adrakos Apartments & Terrassa Restaurant

Lenika 67, Elounda, 72100, Griekenland

#19 van de 66 hotels in Elounda

6,1

Heerlijke rustig en geweldig uitzicht over de zee.
    • Studio met Uitzicht op Zee

mooi zwembad, geweldig uitzicht, leuke kamer maar niet echt speciaal, de gym apparatuur was oud en in slechte conditie. We hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt en restaurant.

Genoten van het prachtige uitzicht
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Zee

Wij waren toch niet van plan om zelf te koken, maar anders zou de keuken uitrusting tegen gevallen zijn

Het uitzicht was fantastisch. Appartement was basic maar netjes. Personeel allemaal heel vriendelijk. Mooi Zwembad.

geweldige ligging kort bij het strand

Helemaal niets

De kamers waren ruim en proper. Je hebt een mooi uitzicht op zee en het personeel was uitermate vriendelijk. Een wandelingetje van 5 minuten en je bent op het strand, super!

Onvergetelijke ervaring
    • Studio met Uitzicht op Zee

Ontbijt niet slecht maar simpel

Super liocatie, fantastisch restaurant en heerlijk zwembad, Als je naar een vakantie verlangt waar je tot rust wil komen is dit de perfecte spot, het is niet voor niks dat op de parking iedereen stopt om foto's te nemen, subliem is het uitzicht , wij hadden dit eerst niet geboekt maar omdat het hotel Meliti ons gewoon heeft overboekt hebben we op de laatste momment dit gevonden en hebben het ons niet beklaagd , super gswoon

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Locatie en voorzieningen zijn aanwezig, maar dat is het dan ook wel!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Badkamer super klein, en het niet welkom voelen door eigenaren, ver moeten lopen met bagage naar receptie en kamer heuvel op.

Adrakos Apartments is een mooie accommodatie, prima kamer met balkon, wel erg kleine badkamer, super mooi uitzicht en mooi zwembad. Het is duidelijk dat de eigenaren helaas meer vinden van hun eigen accommodatie dan dat het is, er zit een massagesalon bij, ontbijt is biologische en summier, restaurant is duur in verhouding tot andere in omgeving. Als je niet bij hun aan de bar wil borrelen of eten in restaurant, dan wordt je genegeerd. Geen Griekse hartelijkheid. Maar als je hier niks van aantrekt, en gewoon je gang gaat, heeft het een mooi uitzicht en goede locatie tussen Agio Nikolaos en Elounda.

Dit was wederom fantastisch!!!!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Zee

de matrassen zijn erg hard en een lattenbodem zou een idee kunnen zijn, zowel op het 2 persoonsbed als op de slaapgelegenheden in de leefruimte. Er is voor 4 personen onvoldoende bestek, borden enz.

In 20 jaar tijd zijn wij voor de vijfde keer (4x met 2 kinderen) op Adrakos geweest en altijd hartelijk ontvangen en wanneer nodig fijn geholpen. Wij vinden het altijd super! Het uitzicht is meer dan fantastisch en zijn wij niet eerder tegen gekomen tijdens de inmiddels 15.000km die wij alleen al in het noorden, oosten en zuiden van het oostelijk gedeelte hebben gereden en gezien.

Don't book the economy room
    • Economy Studio met Uitzicht op Zee

Herrie. Blijkbaar betekent een 'economy kamer' dat er iets 'mis' is met de kamer, aldus de eigenaar. Weer was dan ook elke avond tot laat muziek te horen waardoor we beter nog even konden wachten met slapen. Mocht er een feestje zijn, dan wordt het gerust 2 uur. Uiteindelijk dachten ze wel mee, maar het ging niet van harte want mensen aan de bar zijn 'paying customers'.

Uitzicht was echt prachtig

Grandioos!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Zee

Het personeel was erg gastvrij, de eigenaar is soms wat nukkig als je geen gebruik maakt van het restaurant.

Prachtig gelegen locatie! Mooi uitzicht, ruim appartement. Met een auto ben je zo in Elounda. Voor mensen die slecht ter been zijn is het af te raden ivm met het lopen van een heuvel om er te komen.

Mooi gelegen tussen Elounda wat eenleuk dorp is en Agios Niicolaos., geen super vriendelijke eigenaa
    • Studio met Uitzicht op Zee

De eigenaar is minder vriendelijk naarmate je minder gebruik maakr van zijn restaurant. Hij geeft dat zelfs aan. En als je het dan 1 keer doet betaal je ook meteen veel meer dan in Elounda of Agios Nikolaos

Het uitzicjht en de grootte van de kamers. Centraal gelegen tussen Elounda en Agios Nikolaos. Auto is een must gezien de hoge ligging. Anders heb je er niks te zoeken.

Gewoon Fantastisch
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Zee

Rust prima keuken en prachtig uitzicht op Elounda

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Het ontbijt is perfect , de kamers geweldig en het uitzicht een 10

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Fantastisch uitzicht over Elounda.

De wifi was zwak.

Fantastisch uitzicht over Elounda. Beter vind je niet! Vriendelijke uitbaters. Heel ruime studio. Mooi zwembad. Auto is wel een noodzaak.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Heel leuke studio met een ongelooflijk mooi uitzicht op...

Niks viel ons tegen, we bleven er een dag langer dan voorzien, juist omdat het er zo goed was.

Heel leuke studio met een ongelooflijk mooi uitzicht op Elounda en Spinalonga. Beter vind je niet.