3. Hotelbeoordelingen: Dodekanesos

6,1

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Fijn verblijf
    • Appartement (3 Volwassenen)

Matrassen waren aan harde kant, zoals vaak in Griekenland

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Zwembad mooi en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Behoudens de opmerkingen een prima en gezellige plaats om te vertoeven
    • Appartement (3 Volwassenen)

Zeer gedateerde gym… zie je niet goed op de foto’s. Heel oud meubilair met achterstallig onderhoud inclusief tv en koelkast. Lek toilet. Overal horren behalve op belangrijkste plek: badkamer.

Ruim appartement. Goed bed, helaas wel 2 1 persoon die uitelkaar schoven. Prima douche

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Heerlijke week in fantastisch hotel

Alles was ok

Sfeer, locatie en personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Appartement (3 Volwassenen)

Kleinschalig, goede locatie, restaurants naast de locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Heerlijke plek, super service, alle gemakken voorzien, prima om laatst dag door te brengen.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Ik vond de prijs hoog voor 1 nacht. Had liever een kleinere kamer gehad die goedkoper was. Er was geen service van de pont naar het hotel ( dure hotel). het zwembad was heerlijk maar er was een soort spoeling kaping. En er werd vreselijke Nederlandse muziek gedraaid.

De gastvrijheid en de manier waarop je welkom werd geheten. De kamer of beter mini- Appartment was smetteloos en prachtig. Het eten was betaalbaar op de menukaart, wat prettig was in verhouding tot de best dure kamer.

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Fijn hotel op prima locatie.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Gedateerde appartementen. Prijzen per nacht, relatief hoog 't.o.v een paar jaar geleden .Haardroger werkt matig.

Vriendelijk personeel. Prima locatie op loopafstand van restaurants en strand. Fijn zwembad en gezellige poolbar. Schone kamers. Het hele complex wordt goed schoon gehouden. Fietsverhuur tegenover hotel geeft een goede service.

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Heerlijk verbleven met z'n tweetjes, paar aandachtspunten
    • Studio

De schoonmaaksters hadden onze buiten deur open laten staan terwijl wij er niet waren. Hele vieze douchekop toen we aankwamen, benoemd en het werd gelijk schoon gemaakt. Badkamer mag iets beter geschrobt worden. De föhn aan de muur werkt niet. Kamer oogt groter op de foto's. Heel veel lawaai (kamer 416). Filtjes plaatsen onder de stoelen en bedden zou helpen. Er zit ook een dikke kier onder de buitendeur. Je hoort alles en iedereen. Oordopjes zijn aan te raden. Kasten zijn oud en ruiken niet fris. Desondanks hebben wij wel een goed verblijf gehad. Je neemt het voor lief!

Het grote zwembad en mooie tuin eromheen,, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Je bed wordt elke 2 dagen verschoond. Bij aankomst stond er een schaal fruit en fles water. Insectenhor voor de balkondeur erg fijn, houdt de beestjes buiten. Pluspunten aan de ontbijt juffrouw, zo lief! De prijs is super in vergelijking met andere hotels en appartementen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

Prima vakantiepark!
    • Studio

Niets, beetje gedateerd maar alles deed het goed.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons erg welkom. Fietsverhuur aan de overkant was ook top. Naar Kos stad is te lopen, maar fietsen was fijner.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2022

Voor de vierde keer genoten bij Aegean Houses!

niets

Ligging, vriendelijk personeel, heerlijke sfeer, lekker ontbijt buiten in de zon.

• Beoordeeld op: 21 september 2022

Mooie locatie, voor relaxte vakantie
    • Familiesuite

we hadden familie suite. Extra bedden (slaapbank) is niet comfortabel. Een goede föhn zou prettig zijn. Appartementen zijn gedateerd..

De gastvrije ontvangst, prettige locatie, zeer vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad. Leuke poolbar. Goede handdoeken, ook voor zwembad. Goede schoonmaak. Alle kamers waren vol, maar voldoende ruimte voor bij zwembad. Strand is op loopafstand. Geen last van drukke weg.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

heerlijke thuisbasis met goede bedden en keuken

WiFi was slecht

locatie en grote van t appartement

• Beoordeeld op: 29 juni 2022

• Appartement (3 Volwassenen)

Bij aankomst werden we ontvangen door een zeer vriendelijke dame aan het onthaal dat ons een ontvangstcocktail aanbood. Hoewel we enkele uren vroeger dan de check-in aankwamen, waren de kamers reeds gepoetst en klaar voor onze aankomst.

• Beoordeeld op: 2 juni 2022

Geweldig, voor de 3e keer genoten bij Aegean Houses!

niets

Voor de 3e keer verbleven bij Aegean Houses. Weer enorm genoten van de gastvrijheid, vriendelijkheid, locatie en sfeer. Een perfecte keuze voor een verblijf op Kos. Met de fiets ben je zo in Kos stad en op het strand. De auto kun je gemakkelijk voor de deur parkeren. Elke ochtend genieten van een heerlijk ontbijt buiten op het terras met uitzicht op het mooie zwembad. Kortom: de volgende keer weer naar Aegean Houses!

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Gezin van drie mei 2022
    • Appartement (3 Volwassenen)

Misschien dat het strand wel een stukje lopen is (10 a 15 minuten) voor mensen die niet van wandelen houden/slecht ter been zijn. Maar er zit een fiets en/of autoverhuur aan de overkant van de straat en heel veel mensen huren fietsen op dit eiland. Centrum is 20 a 25 minuten lopen. Er zit een speeltuin bij het verblijf maar dit staat in de volle zon dus na 10u sochtends kan hier eigenlijk geen gebruik meer van worden gemaakt.

Het was er erg rustig ideaal voor met kleine kinderen. Het personeel was zeer vriendelijk vooral voor mijn dochter van 2. Elke dag gebruik gemaakt van het ontbijt en dit was uitstekend. 1x geluncht en avond gegeten wat we alledrie ook erg lekker vonden! Het zwembad is opgedeeld in een diep en ondiep stuk en het ondiepe (35 cm) was erg leuk voor onze 2 jarige. Verder is het vrij basic en zijn wij voornamelijk naar het strand gelopen. Als conclusie waren wij zeer tevreden over het verblijf we hebben deze accomodatie voornamelijk gekozen omdat er door anderen was gezegd dat het erg rustig was. We durfden niet in Kos centrum te boeken vanwege de herrie (onze kleine slaapt nog smiddags en savonds ook gewoon vroeg naar bed). Mijn schoonouders zaten wel aan het centrum en we zijn blij dat we erbuiten hebben geboekt. Personeel is zeer vriendelijk. Eten is goed vooral het ontbijt genoeg keuze voor iedereen. Appartement was prima het werd elke dag schoon gemaakt en we waren blij met een woonkamer gedeelte en een slaapkamer apart zodat we onze dochter in een andere kamer konden leggen. Bedje voor haar was prima (campingbed met goede matras).

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

prima
    • Studio

geen startpakketje met bijv afwasmiddel ect

sfeer

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

Fantastische plek en erg mooi
    • Appartement (3 Volwassenen)

Dit is echt een fantastische plek op Kos. Het is dicht bij leuke cafés, restaurants en strandtenten. Je kan ook wandelen naar Kos stad. Ik denk dit deel van het eiland ook het leukste is. Ik houd persoonlijk niet zo van die plekken die alleen maar resorts bevatten zoals ik Tigaki. Dus ik raad ook aan richting Kos stad te gaan. Deze plek is erg goed onderhouden en ziet er mooi uit. Groot appartement met een heerlijk terras. Er werd elke dag schoongemaakt, schone handdoeken en om de dag ook een schoon bed. Ze hebben een mooi zwembad waar je elke moment van de dag een lekker drankje kan bestellen bij vriendelijk personeel. Kortom mega aanrader deze plek!

• Beoordeeld op: 13 mei 2022

fantastisch
    • Studio

de douche was niet zo handig. elke keer bij het douchen lag er een enorme plas water in de badkamer, hierdoor moesten wij iedere keer slippers aan in de badkamer.

mooi hotel, dichtbij het centrum van Kos, lekker zwembad en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 8 mei 2022

perfect

kleinschalig en super netjes

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Heerlijke vakantie!!
    • Appartement (3 Volwassenen)

Top locatie, dichtbij strand en mooie strandtenten in omgeving. Kos stad aan te lopen, maar wel een flinke wandeling. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 september 2021

Helemaal geweldig!

Helemaal niks

Kamer en terras waren super en elke dag weer schoon Personeel zijn superaardig en behulpzaam Was alleen met mijn dochtertje en voelde ons zeer welkom. Kleinschalig en gezellig en ontspannen tegelijk. Dichtbij alles en heel leuk poolarea Iedereen zo lief voor kinderen Zou dit zeker aanbevelen aan iedereen😅

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

Super vakantie
    • Appartement (3 Volwassenen)

Het personeel was geweldig. Locatie was ook heel goed. In een woord het was allemaal super. Komen hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Fantastisch en je komt thuis binnen.
    • Appartement (3 Volwassenen)

Jamner dat veel gasten in de vroege ochtend al hun bedden bij het zwembad middels een handdoek claimen voor de gehele dag en dan ook vaak weg zijn.

Meerdere keren Aegean Houses bezocht, zodra je binnenstapt kom je thuis. Mooie accomodatie en supervriendelijk personeel. Ontbijtbuffet prima en lunch/diner Poli Nostimo. Ta Leme Argotera.

• Beoordeeld op: 8 juli 2021

Boven verwachting!
    • Studio

Hele fijne locatie met super aardige mensen. Een zeer welkom ontvangst bij de receptie met een drankje en een snack, vervolgens een upgrade van studio naar suite. Langs het spat zuiver schone zwembad naar een verzorgde kamer met kleine kitchenette en grote koelkast. Airco aanwezig in slaapkamer en woonruimte. Heel ruim ontbijt verzorgd door lieve Eni. De eerste dagen nog geen buffet door Covid, later in de week wel. Gezellige pool bar met behulpzame barmannen die je alle tips geven over Kos die je maar horen wilt. Goeie cocktails en Prosecco! Aegean Houses ligt op 15-20minuten lopen van de haven van Kos, uit de drukte. Fietsverhuur direct tegenover het hotel. Strand zowel linksaf als rechtsaf op circa 5-10min lopen (check Mylos Beach!)

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Appartement (3 Volwassenen)

Heel heel gehorig! Vooral het doortrekken van de wc van de buren

Ruime en schone kamers