Beoordelingen over Aetoma Hotel 4-sterren

9,8

9,9

9,9

9,8

Klein onberispelijk hotel in het centrum van Nafplion, op loopafstand van alles.

Het kleine hotel is midden in de oude stad gevestigd. Parkeren is daar onmogelijk, maar kan makkelijk bij de haven, op 5 tot 10 minuten lopen. De kamers zijn niet erg groot, maar gezellig ingericht in kleuren die passen bij de leeftijd van het pand. Kluisje, koelkast en TV en AC. Prima schone badkamer en een balkonnetje (tafel en 2 stoelen) met uitzicht op een pleintje (met auto's) en een kerkje en het Palamidi fort bovenop de berg. Waanzinnig uitgebreid ontbijt, yoghurt, fruitsalade, vers sap, eieren, brood, cake, Griekse kaasbroodjes etc. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk en staan klaar om allerlei toeristische informatie te geven. Tip: restaurant Karima Kastro tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het massagebad kregen we niet werkend, er was een balkon maar eigenlijk te krap om er echt gebruik van te maken. Prijs wat aan de hoge kant vergeleken met eerdere, vergelijkbare hotels, maar dat komt waarschijnlijk door de locatie.

Heel vriendelijk gezin, fantastisch ontbijt en mooie kamer op een prima locatie.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooi gerenoveerd huis met uitstekende service

Niets !

Kwaliteitvolle kamer met een breed bed, heel goede matras, goed werkende en geruisloze airconditioning. Bijzonder netjes en schoon. Prachtig uitgebreid ontbijt, heel mooi opgediend, met de glimlach. Heel gastvrije en vriendelijke eigenaars die veel informatie geven. Wegens het gebrek aan parking stond de eigenares haar parking plaats af voor ons.

Prachtig boutique hotel in centrum van stadje

Ontbijt was prachtig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Aanrader

Vriendelijke familie, smaakvol gedecoreerd uitstekend ontbijt, aanrader!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

Een uitstekend gelegen hotel, waar we zeer vriendelijk...

Een uitstekend gelegen hotel, waar we zeer vriendelijk ontvangen zijn. Een heerlijk en uitgebreid ontbijt ! We kregen veel info over het stadje, en raad voor onze verder reis.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Heerlijk kleinschalig hotel, met bijzonder lieve en attente...

Heerlijk kleinschalig hotel, met bijzonder lieve en attente uitbaters. Schitterend onderhouden oud gebouw, prachtige kamer en bed, eindeloos ontbijt met onder andere zelfgemaakte pasteitjes. Soms nog een koekje of een stuk fruit toegestoken wanneer je naar het strand gaat. Zeldzame tijdloze elegantie en courtoisie.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Eric en ik waren in dit mooie kleine hotel in april 2015.

Eric en ik waren in dit mooie kleine hotel in april 2015. Zeer vriendelijke mama met haar zoon. De zoon is samen met ons de auto gaan halen om hem vlak voor de deur te parkeren (waar er amper plaats is). De kamer heeft hoge plafond en mooi ingericht. ontbijt is weldadig. Zeer aan te raden en jammer dat we niet langer konden blijven. Toplocatie !!! Eric en Ilse

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

goede locatie en zeer behulpzame eigenaren van het hotel

heel slecht geslapen; erg gehorig.

goede locatie en zeer behulpzame eigenaren van het hotel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Aetoma Hotel